Ik zie je punt wel een beetje Darling One, van veel hallucinerende drugs krijg je een stuk meer empathie en kan je mensen beter aanvoelen en voor je gevoel ook doorzien. Zo heb ik eens onder paddo's een kant van iemand gezien die diep in hem verborgen lag en ik ben er rot van geschrokken, ik zag hem voor het eerst zoals hij was en niet zoals hij zich altijd voor wilt doen.
Als zo'n ervaring wél goed gaat kan je bijna het gevoel krijgen met iemand samen te vloeien en een band krijgen die je met geen ander hebt.
Maargoed, een beetje oftopic gebazel hier, nu weer ontopic:
Ik heb nogtands enkel sex gehad met thc of alcohol op.
Toen ik nog blowde Vroegah.... vond ik het heerlijk om knetterstoned te sexen, alle gevoel is zoveel intenser, of het nu om liefde of rauwe lichamelijke aantrekkingskracht gaat. klaarkomen is ook echt gruwelijk lekker als je stoned bent.
Met alcohol wisselt het, ik vind het zwaarvervelend als een gozer gezopen heeft, want meestal word klaarkomen dan zo moeilijk voor hem. Als het bij mij intussen rauw en bijna stukgeneukt is en hij is nog niet aan zijn climax gekomen beleef ik er ook geen plezier meer aan. Ikzelf word ook niet altijd even gewillig van alcohol, eigenlijk alleen van whiskey, daar word ik echt ontzettend geil van! stuk of 3 glaasjes op en alles om me heen ziet er een stuk bespringbaarder uit! Sex en komen kan ook wel lekker intens zijn, alleen heb ik het gevoel dat ik een stuk minder waard ben in bed met wat drank op, minder actief en energiek enzo.
Ik heb wel eens wat gerommeld met mdma op, wat wel lekker was, het strelen en knuffelen en zoenen was geweldig! Het nadeel van de drugs in deze situatie kwam pas aan het licht toen zijn hand zuidelijk vertrok.... Ik had amper gevoel meer daar! Erg vreemd. Ik voelde de bewegingen wel, maar niet op een "ja ga door het is fucking lekker" manier, maar meer op een "hey er beweegt iets daar beneden" manier.
Ik ben nog wel benieuwd naar sex met psychedelica op, aangezien ik al aardig intens en gevoelig van mezelf ben, lijkt me het tot een climax komen met iemand terwijl je samen aan het trippen bent een geweldige, bijna kosmische ervaring! (of komische, kan allebij

)
Goed genoeg gelult!
Oh is het trouwens geen grappig idee om een polletje te houden welke soort drugs het lekkerste is tijdens sex?
Groetjes