Jump to content

Photo

2C-Ehet officiële 2C-E topic!

2C-E

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#101 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 12 June 2017 - 08:11 PM

Ik heb het hier thuis ook liggen en ben benieuwd naar de effecten. Hoor wel veel verhalen over de bodyload en dat die bij sommige mensen toch wel storend is. Ik zag op bluelight(volgens mij) een topic staan over Benadryl(dimenhydrinate) en dat het de bodyload zo goed als zou weghalen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

#102 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 192 posts

Posted 12 June 2017 - 08:18 PM

en?

Dit antwoord was ik je nog schuldig. Ik kan het mij nog wel herinneren. Ik heb echt een loze trip gehad. Ik was ook de enige die het ophad maar dat mocht de pret niet drukken dacht ik dan.

Ik had inderdaad veel visuals, en vervormingen. Maar alles was kil en koel. Eigenlijk was de trip gewoon heel erg irritant. Niet veel emoties en niet veel gelachen. Uitzitten van de trip. En na de hele dag trippen terug van het kraakpandje toendertijd, was het nog verdomde moeilijk terugfietsen!

Wat wel apart is, dat ik nooit echt visuals heb. Ook niet bij LSD. Dat was dan wel een primeurtje!

Ik heb het na die ene keer niet meer genomen, heb het nog liggen geloof ik... Bende

Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#103 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 June 2017 - 10:21 AM

Ik heb het hier thuis ook liggen en ben benieuwd naar de effecten. Hoor wel veel verhalen over de bodyload en dat die bij sommige mensen toch wel storend is. Ik zag op bluelight(volgens mij) een topic staan over Benadryl(dimenhydrinate) en dat het de bodyload zo goed als zou weghalen. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

Voor mij is body load vooral onvoorspelbaar, soms is het erg aanwezig en soms valt het reuze mee. Met Benadryl heb ik geen ervaring.

en?

Dit antwoord was ik je nog schuldig. Ik kan het mij nog wel herinneren. Ik heb echt een loze trip gehad. Ik was ook de enige die het ophad maar dat mocht de pret niet drukken dacht ik dan.

Ik had inderdaad veel visuals, en vervormingen. Maar alles was kil en koel. Eigenlijk was de trip gewoon heel erg irritant. Niet veel emoties en niet veel gelachen. Uitzitten van de trip. En na de hele dag trippen terug van het kraakpandje toendertijd, was het nog verdomde moeilijk terugfietsen!

Wat wel apart is, dat ik nooit echt visuals heb. Ook niet bij LSD. Dat was dan wel een primeurtje!

Ik heb het na die ene keer niet meer genomen, heb het nog liggen geloof ik... Bende

Wat voor mij helpt, is 2C-E nemen als het zonnetje schijnt. Ook mentaal lijkt dit voor de warmte te zorgen die 2C-E van zichzelf mist.

#104 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 June 2017 - 01:38 PM

Ik heb ook geen ervaring met deze combi, maar wil het als nog afraden. Benadryl (Fenistil, zoals het in NL heet) is een centraal actieve anti-histamine en zal voor sedatie zorgen. Iets wat ZEKER je trip gaat beïnvloeden. En voor een eerste kennismaking met 2C-E zou ik dat dus afraden.

De paar keer dan ik 2C-E heb gedaan kan ik me niet herinneren dat ik de body-load als vervelend heb ervaren. Natuurlijk is dit persoonlijk, afhankelijk van de dosis en zal het per keer verschillen.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#105 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 13 June 2017 - 03:10 PM

Ik denk dat het de eerste keer ook zonder zou gebruiken, weet nooit hoe het per persoon valt inderdaad.

Maar anti-histamine is allergie remmend toch? Ik heb thuis pilletjes met voor wagenziekte en misselijkheid liggen(otc) met het actieve bestandsdeel dimenhydrinaat. Maar denk dat ik het verkeerd vertaald heb dan  :rolleyes:

Dit had ik gevonden op bluelight namelijk

This has been mentioned in at least several 2C-E threads quite recently. Oh well, I guess sometimes one is too busy or preoccupied.

20-25mg Diphenhydramine ("Benedryl") 20-30 minutes prior to the 2C-E dose totally eliminates both the nausea as well as the body load and makes for a FAR more pleasant and smooth trip. No I don't have any "proof" or references.

Ik had het nog nooit op het forum gezien en dacht dat het misschien wel interessant zou zijn voor sommige :)

#106 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 June 2017 - 04:55 PM

Zover ik nu kan zien wordt Benadryl (diphenhydramine) niet in NL verkocht. Dimenhydrinate is een mix van twee stoffen (diphenhydramine en 8-chlorotheophylline) en wordt volgens mij ook niet in NL verkocht(?). Fenistil (dimetindene) is ook een anti-histamine die slechts milde sedatie zal geven, dus in dat opzicht is het in mijn ogen de betere keuze, maar body-load wordt volgens mij niet veroorzaakt door histamine(-afgifte), maar de activatie van 5-HT receptoren in het perifere zenuwstelsel. Dus zal een antihistaminicum hier weinig effect hebben. En wellicht dat het sederende effect van sommige antihistaminica genoeg afleiding geeft, of iets dergelijks.

Anyway, beter het gewoon uit de mix laten :)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#107 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 13 June 2017 - 06:33 PM

Aah ok die fiets, het vertalen en het uitzoeken van die dingen is nog best een werk merk ik zo haha. Ga het van het weekend denk ik proberen en zal dan even een report tikken :) wat vond jij zelf van de 2c-e?

#108 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 June 2017 - 06:16 AM

Het is lang geleden dat ik 2C-E voor het laatst geprobeerd heb. Geloof dat ik toen meerdere malen over mijn ervaringen in dit topic heb geschreven. Dus dat is waarschijnlijk meer accuraat dan dit, maar wat ik me nu kan herinneren is dat het een interessant fenethylamine is. Kan me geen vervelende body-load herinneren, bij gemiddelde doseringen. Was behoorlijk visueel.

2C-B of 2C-I zouden de voorkeur hebben, maar deze neem toch de derde plek, als favoriete, in beslag. En vind deze compound stukken interessanter dan 2C-D of 2C-P (2C-iP staat nog op to-do list).

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#109 Spekkie

Spekkie

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 15 June 2017 - 02:34 PM

Ik ga even teruglezen in het topic. Het visuele hoor ik van veel mensen inderdaad, dat spreekt me ook veel aan bij dit stofje.

2C-B vond ik ook erg interessant, alleen vond ik de werkingsduur een beetje kort. 2C-I staat bij mij nog op de to-do list. 2C-iP nog nooit gezien, ga er gelijk even naar kijken :)

#110 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 15 June 2017 - 09:28 PM

Het is lang geleden dat ik 2C-E voor het laatst geprobeerd heb. Geloof dat ik toen meerdere malen over mijn ervaringen in dit topic heb geschreven. Dus dat is waarschijnlijk meer accuraat dan dit, maar wat ik me nu kan herinneren is dat het een interessant fenethylamine is. Kan me geen vervelende body-load herinneren, bij gemiddelde doseringen. Was behoorlijk visueel.

2C-B of 2C-I zouden de voorkeur hebben, maar deze neem toch de derde plek, als favoriete, in beslag. En vind deze compound stukken interessanter dan 2C-D of 2C-P (2C-iP staat nog op to-do list).

Als je 2C-P minder interessant vind dan 2C-E, heb je -P nooit hoog genoeg gedoseerd. Althans, ik dacht er eerst net zo over, totdat 2C-P me flink overtuigde.

#111 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 15 June 2017 - 10:21 PM

10 mg 2C-E op een zonnige dag was een opkikker voor mijn moraal en voelde heel zacht aan. Gans de namiddag in het park gezeten met een vriendin, in staat om diepgaande gesprekken te voeren. Wat opvallend was was dat alles een licht paarse gloed over zich had.

omgekeerd gaat ook

#112 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 January 2019 - 05:42 PM

15 mg 2C-E deed het erg goed gisteren. De kilheid die ik eerder ervoer was grotendeels afwezig. Wat is af en toe trippen toch een waardevolle toevoeging aan het leven :)

#113 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 17 January 2019 - 11:36 AM

Was de set&setting heel anders dan vorige trips met 2C-E?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#114 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 02 February 2019 - 11:41 PM

Ja, beide verschilden wezenlijk t.o.v. de voorgaande trips.

#115 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 February 2019 - 01:10 AM

Dan kan ik niet anders vragen dan of je daar iets over kan uitbreiden?!

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#116 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 09 February 2019 - 10:50 AM

Ik heb o.a. een huis gekocht; verder wil ik het niet toelichten op een publiekelijk toegankelijk forum.

#117 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 01 November 2022 - 10:52 PM

Een paar weken geleden deed ~20 mg het in een bijzonder mooie omgeving uitstekend. Het was bizar hoe de zintuigen helemaal open leken te staan; alles kwam extreem hard binnen en bijv. geluiden waren van een enorme afstand goed te horen.

De trip kostte wel veel energie, als in dat ik me de dagen erna duidelijk vermoeider voelde, maar het was de moeite waard.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users