Jump to content

Photo

2C-Ehet officiële 2C-E topic!

2C-E

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#81 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 05 July 2012 - 10:00 PM

Is ook voor mij de dosis waar ik voor ga. Blijft wel een leuke compound, deze.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#82 eanske

eanske

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 02 April 2014 - 08:14 PM

Ik vind 2C-E vooral mentaal stuk zwaarder, wat duistere/donkere dan 2C-B

Spreek dan over hoge doseringen zo 35 a 40 mg oraal 2C-E (capsules)

Terwijl ik bij 2C-B ook doseringen neem van zo ongeveer 50 mg werkzame stof (tabletten 3D hartjes)

2C-E duurt bij mij ook veel langer voordat het werkt, geschat na zo anderhalf uur (niet echt bijgehouden namelijk)

Komt ook veel rustiger op, terwijl 2C-B met zulke hoge doseringen er echt kan in klappen zeg maar, beetje vergelijkbaar met hoe XTC er in kan knallen.

Ook merk ik dat ik snel wat druk/bepaald gevoel krijg in mij rechterarm als ik het gevoel/de 2C-E tegenwerk.

Lag eerder nogal veel op mijn rechterarm tijdens het slapen waar bij het wakker worden ik er een beetje last van heb, wat dus bij 2C gebruik bij mij naar voren komt. Ik let er nu zoveel als mogelijk op en de klachten worden nu minder  ^_^ .   

Ook als ik mezelf probeer voor te liegen,krijg ik dat gevoel. dus het is wel fijn om na te denken over de keuzes die ik heb gemaakt en ga maken.

Terwijl ik bij 2C-B dit totaal niet ervaar, 2C-B voelt ook meer voor de fun, zoals iemand al eerder aanhaalde.

Trouwens kan dat gevoel/druk in me arm ook oproepen zeg maar, vind het steeds ook wel leuk om mee te spelen  :kidd0:

Trouwens weet niet of het het vermelden waard is maar ik heb PDD-NOS

Vergeet vast nog wel heel wat maja vind het zo wel goed.

Ervaart iemand ook dat bepaalde (tegen)gevoel en zo ja bij welke dosis dan?

Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music

#83 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 02 April 2014 - 11:29 PM

Terwijl ik bij 2C-B ook doseringen neem van zo ongeveer 50 mg werkzame stof (tabletten 3D hartjes)

Sodeju dat zijn echt geen 'normale' doseringen ook.

Orale 2C-E doseer ik meestal tussen de 10 en 20mg, waar ik 18mg bijvoorbeeld als behoorlijk zwaar kan ervaren, zowel mentaal als fysiek.
10mg kan nog wel in een sociale/publieke setting, maar richting de 20 blijf ik toch liever thuis of in ieder geval in een 'beperkte' en vertrouwde omgeving.

De doseringen die jij beschrijft zijn zeker 2x meer dan ik persoonlijk als 'acceptabel' zou vinden.
Enige bij-effecten zou ik dan ook zeker aan de dosering toeschrijven.

Dat verhaal van druk in je arm komt me in ieder geval niet bekend voor.

#84 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 03 April 2014 - 10:38 AM

Het zijn inderdaad behoorlijk hoge doseringen.

Heb je deze capsules zelf afgewogen of heb je ze gekocht als zijnde 35-40mg caps, zoja heb je deze ook laten testen?

Zelfde geldt ook voor de 2C-B pillen, want 50mg klinkt meer als verkoop praat dan als een dosis die iemand in een pil zou doen. De meest gangbare dosering 2C-B in pillen op de markt is ergens tussen de 5 en 20mg, waar 20mg de hele sterke pillen zijn.

Verder komen jouw klachten mij ook niet bekend voor.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#85 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 03 April 2014 - 01:42 PM

20 mg is voor mij ook vrij stevig, maar ik ken ook mensen die 20 mg maar slappe hap vinden. Ook op bluelight zijn er mensen die richting de 50 mg gaan, dus misschien verschilt de individuele gevoeligheid gewoon erg met dit middel?

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "tegen"-gevoel, maar het komt mij iig niet bekend voor.

#86 eanske

eanske

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 04 April 2014 - 02:23 PM

Sodeju dat zijn echt geen 'normale' doseringen ook.

Orale 2C-E doseer ik meestal tussen de 10 en 20mg, waar ik 18mg bijvoorbeeld als behoorlijk zwaar kan ervaren, zowel mentaal als fysiek.
10mg kan nog wel in een sociale/publieke setting, maar richting de 20 blijf ik toch liever thuis of in ieder geval in een 'beperkte' en vertrouwde omgeving.

De doseringen die jij beschrijft zijn zeker 2x meer dan ik persoonlijk als 'acceptabel' zou vinden.
Enige bij-effecten zou ik dan ook zeker aan de dosering toeschrijven.

Dat verhaal van druk in je arm komt me in ieder gev2al niet bekend voor.

Ik heb wel eens eerder ergens gelezen dat bij 2C-x lichamelijke beperkingen/blessures naar voren kan komen bij sommige gebruikers.

Kan me zo niet herinneringen waar ik dat had gelezen. Lage doseringen vind ik zelf te weinig 'spektakel'. Het is wel oke maar zie dan geen patronen en kleur(veranderingen) wat ik juist erg waardeer. Dat op hogere doseringen zelfs geluid begint te veranderen vind ik ook wel wat aparts. geluid van veraf vervormt dan voornamelijk. gelukkig niet van dicht bij zodat je nog wel een beetje kan communiceren met je kameraden als je daar behoefte aan het hebt of noodzakelijk is

Het zijn inderdaad behoorlijk hoge doseringen.

Heb je deze capsules zelf afgewogen of heb je ze gekocht als zijnde 35-40mg caps, zoja heb je deze ook laten testen?

Zelfde geldt ook voor de 2C-B pillen, want 50mg klinkt meer als verkoop praat dan als een dosis die iemand in een pil zou doen. De meest gangbare dosering 2C-B in pillen op de markt is ergens tussen de 5 en 20mg, waar 20mg de hele sterke pillen zijn.

Verder komen jouw klachten mij ook niet bekend voor.

Ik neem 20 mg capsules van de smartshop, wat ik er wel bij ben vergeten te melden dat ik zo uurtje wacht voordat ik de volgende capsule neem.  :bloos: 

Anders lijkt mij de inslag te zwaar. 

De tabletten zijn 3D hartjes waarvan ik zo meestal zo 3 a 4 van neem in een keer. spreiding was uit het hoofd ongeveer 12-16 mg.

20 mg is voor mij ook vrij stevig, maar ik ken ook mensen die 20 mg maar slappe hap vinden. Ook op bluelight zijn er mensen die richting de 50 mg gaan, dus misschien verschilt de individuele gevoeligheid gewoon erg met dit middel?

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "tegen"-gevoel, maar het komt mij iig niet bekend voor.

Ik ben /was waarschijnlijk ook wat ongevoeliger voor het visuele gedeelte. Wat waarschijnlijk te maken heeft met mij autisme (PDD-NOS).

Maar ik merk wel een soort van omgekeerde tolerantie, Eerder merkte ik van 10 a 20 mg 2C-B visueel niks,behalve dat me zicht wat wazig werd. Maar nu kan 15 mg al voor vervormingen zorgen . Merk zelfs bij/na speed en xtc gebruik dat ik sneller lichte vervormingen zie. 1 keer na xtc zelf wat kleurverandering. terwijl ik eerder daar nooit last van had maar kameraden van dezelfde tabletten wel. 

Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music

#87 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 10 April 2014 - 03:51 PM

20 mg 2c-e vind ik ook niet veel en dat is van dezelfde batch die een ander bij dezelfde dosis een goede trip geeft, denk dus dat het vooral ligt aan de gevoeligheid voor de stof :)

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#88 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 14 September 2014 - 09:00 PM

15 mg produceerde een onverwacht intense trip. Zeer visueel ook, alleen jammer van misselijkheid aan het begin.

#89 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 15 September 2014 - 07:15 AM

Is dit van dezelfde batch als je eerdere ervaringen? Zoja, dan bewijst dat maar weer eens hoe belangrijk set&setting zijn!

En op welk vlak was het intens? Psychisch, visueel, beide, alleen lichamelijk (misselijkheid) of op een andere manier?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#90 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 18 September 2014 - 02:15 PM

Ja, het kwam uit dezelfde batch. De intensheid was zowel psychisch, alswel visueel en lichamelijk. Het was echt serieus trippen. Jammer van de misselijkheid, want verder was het (deels onverwacht) erg goed.

Edited by Immad, 18 September 2014 - 02:15 PM.

#91 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 21 February 2015 - 11:00 PM

Gevaporizede 2C-E doet het ook goed. ~5 mg in het pijpje leverde erg veel rook op, maar het was te doen. De opkomst is wel stevig, het klapte er echt even in. Uiteindelijk bleek de dosering toch nog iets aan de lage kant te zijn (met vaporizen weet je toch nooit hoeveel je precies binnen krijgt), dus de volgende keer maar iets meer en dan over een half uurtje oid verdampen. Na 2 uur was het grootste effect wel over, alhoewel ik me nu nu, 3,5 uur na het begin, nog steeds niet helemaal nuchter voel.

Uiteindelijk na een uurtje gecombineerd met een niet sterke, maar ook geen zwakke dosis 5-MeO-DMT. Dat was nogal euphorisch :hartje:

#92 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 30 December 2015 - 03:29 PM

Ik heb het een aantal maanden geleden eens geprobeerd.

Ik weet niet of het aan de dosis lag, ik zal eens moeten navragen om hoeveel het ging, maar ik vond het niet best.

Ik was onrustig, en ik vond het op één of andere manier een beetje onaardig. Kan er mijn vinger niet opleggen.

#93 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 02 January 2016 - 02:09 PM

2C-E wordt vaak als duister ervaren, of bedoel je echt dat het lichamelijk ongemakkelijk was?

Ben wel benieuwd naar je dosis, want uiteraard zal daar veel vanaf hangen.

En vergeet ook niet dat de ene trip, de andere niet is en misschien kwam het onaardige uit de Set&Setting en niet zo zeer door het middel.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#94 Marlinte

Marlinte

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 11 January 2016 - 11:03 PM

Nee de setting was prima, gezellig en vertrouwd.
Lichamelijk ongemakkelijk ook niet echt, maar precies wat je zegt, een duister randje.
Ik zal eens nagaan wat de dosering was.
Of het gewoon nog eens proberen. 😆

#95 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 30 March 2017 - 05:02 PM

sooooowwwwww, wat heb ik me vergist in dit stofje... 

heb het laatst maar weer eens een kans gegeven. mijn maat heeft voor ons beiden 20 mg afgewogen (achteraf gezien zijn we er niet zeker van of hij de dosis juist had). 

de onset was al heel snel bij mij. Ik zat er binnen een uur midden in. we waren samen aan het draaien, maar ik heb mij plek moeten afstaan en ben op de bank gaan liggen. ik voelde rushes zoals met mdma en daarbij echt extreem veel visuals. eerst snapte we beiden niet hoe het zo kon, want mijn maat voelde er nog niet zo veel van. toen ik me heb kunnen herpakken ging ik weer draaien. toen klapte hij er bij mijn maat in. die heeft toen mijn plek op de bank overgenomen. vanaf dat punt is het 1 van de heftigste tripervaringen die we ooit hebben gehad (en we zijn beiden wel flink wat gewend). we hebben buiten in de regen gestaan, met het gevoel dat we wegsmolten weer terug naar binnen en toen maar naar het huis van mijn maat (mijn vriendin zou snel thuiskomen en we wouden het haar niet aandoen om met 2 leipo's die geen woord kunnen uitbrengen de avond door te brengen). bij hem aangekomen ging het gewoon door. het meest heftigste gedeelte heeft zo een 7 uur aangehouden, waarin het in vlagen afwisselde, dan konden we weer even praten, daarna kwam er weer zo een rush dat we als 2 hero gebruikers weg zakten en niets konden zeggen of doen. heel apart.

wat me opviel was dat het emotioneel weinig deed, de visuals waren sterk (echt 1 van de heftigste) en dat we er helemaal geen energie van kregen. al met al heeft de trip 12 uur geduurd, waarin ik kan zeggen dat ik na 12 uur nog steeds niet nuchter was. daarbij had ik echt heeel veeel honger, vooral zin in hartige dingen. Wat ook speciaal was is dat we zodra het insloeg geen alcohol meer wouden (we zijn beiden flinke drinkers) we zijn op water en frisdrank overgegaan. 

we hebben het er nog over gehad of de dosis wel goed was, want dit staat in hoog contrast met mijn vorige ervaring, wellicht dat de weegschaal enigszins off was... me dont know...

deze zet ik voorlopig iig weer even in de ijskast... misschien is was het ook het onverwachte effect wat het onprettig maakte en de setting ook (we wouden gewoon draaien en daarna de stad in, de hele nacht regen), als ik het weer zou doen, zou het op een zonnige dag, in het park of zo zijn en zorgen dat we met zn 2en zijn, want we waren niet aanspreekbaar voor anderen... het duistere randje heb ik zelf niet gemerkt, maar mijn maat vond dat die er wel aan zat...

volgende dag was prima, voelde me niet echt brak of zo. alleen een beetje moe door het korte slapen.

p.s. het was dezelfde batch als de vorige keer.

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#96 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 30 March 2017 - 10:00 PM

Gelukkig hebben jullie het goed weten te hanteren. Zoiets kan ook heel snel, heel bad gaan voor onervaren gebruikers.

Jij vermoed verkeerde dosis, maar kan het zijn dat de dosis correct was, maar per ongelijk de verkeerde phenethylamine? De werkingsduur klinkt meer als een 2C-P en als je daar 20mg van neemt, dan zit je wel heel erg aan de hoge kant, terwijl 20mg 2C-E een hoge-standaard of een lage-hoge dosis is. En dus een kwestie van verkeerd zakje gepakt?

Maar net zo goed was het gewoon 20mg 2C-E en is dit het perfecte voorbeeld is van dat de dosis lang niet alles zegt, maar dat set&setting minstens net zo belangrijk zijn.

Hopelijk heb je er nog iets nuttig uit kunnen halen?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#97 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 31 March 2017 - 06:56 PM

verkeerde stof kan het niet geweest zijn. heb ik echt goed naar gekeken en het staat er met koeienletters op (mijn maat heeft het ook nog gezien). Daarbij heb ik ook ervaring met 2c-p en dat is toch anders, veel meer emotionele betrokkenheid en veel meer energie en de duur is nog langer (laatst toch zo een 14 uur van getript en daarna nog een tijdje niet kunnen slapen en dat was bij een standaard hoge dosis). Daarbij zei mijn maat ook achteraf dat het best zou kunnen dat hij er een extra korreltje bij heeft gedaan (niet wetende dat een paar milligram veel verschil kan uitmaken).

dit zou voor een beginner echt te overweldigend geweest zijn... ik ben ook blij dat ik dit niet samen met een beginner gedaan heb, ik zou niet in staat geweest zijn om te kunnen begeleiden.

enige nuttige wat hier uit te halen is, is dat je goed moet letten op de dosis. en niet zomaar op de eerste ervaring af moet gaan en denken dat je een stof (of de maximale potentie ervan) kent. op zich gewoon goede lessen ;)

#98 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 01 April 2017 - 01:27 PM

Ik was al verbaasd dat 2C-E zo weinig deed bij jou, maar dat lijkt behoorlijk recht te zijn gezet ;)

#99 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 April 2017 - 11:39 AM

Weet je hoeveel mg's je uiteindelijk genomen hebt?

Want je zegt dat je maat het heeft afgewogen en na het wegen er nog een korreltje bij gedaan heeft? Wat is dan het nut van afwegen?

En als je zin en tijd hebt, ben ik wel benieuwd naar een tripreportje. Want reports met een hogere dosering van een "onbekendere" substantie zijn altijd waardevol. Ook hebben we nog niet zoveel 2C-E reports; DHPedia - 2C-E tripreoprts

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#100 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 17 April 2017 - 08:39 PM

nee, weet niet hoeveel er uiteindelijk in is gegaan. tsjah... mn maat dacht dat een korreltje meer of minder niet zoveel uit zou maken... hoe groot dat korreltje was weten we dus ook niet... 

tripreport zal ik een deze dagen de tijd voor proberen te maken, ook al weet ik het niet meer zo goed...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users