Jump to content

Photo

2C-Ehet officiële 2C-E topic!

2C-E

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#61 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 22 April 2010 - 04:35 PM

Hoi mijn eerste reactie op dit forum en direct een fraaie volgens mij.

Wij (mijn vriendin en ik) hebben ruime ervaring met LSD en 2C-I
Deze combineren we met regelmaat en zijn hier zeer over te spreken.
Echter de 2Ctjes fascineren behoorlijk en hebben ons doen besluiten toch eens de 2C-E te proberen.

We willen graag een combo van deze drie substanties proberen maar zijn er nog niet over uit welke doseringen we moeten gaan proberen.

De doseringen die we gebruikten bij onze LSD 2C-I combo waren 25mg 2C-I en zo'n 100ug LSD voor mijn vriendin en zo'n 30mg 2C-I plus zo'n 200ug LSD voor mij

We zitten nu te denken aan een capsule van pakweg 17mg I en 13 E Plus de normale dosering LSD

Is dit een beetje redelijk?

Waarom niet eerst een keertje 2C-E alleen proberen. Of heb je 2C-I en LSD ook nooit afzonderlijk gebruikt?

#62 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1116 posts

Posted 23 April 2010 - 04:35 PM

zegels a 127 mics

127 nog wel....geen 125, of 130.....of 150? De discussie is hier al veel vaker gevoerd, maar zo nauwkeurig kun je de dosis echt niet weten.

En verder wat de rest zegt. Ik snap dit gedrag echt niet. Als je weer eens echt 'diep' wil gaan, moet je gewoon eerst een flinke tijd (lees:maanden) niks gebruiken en dan een stevige dosis van 1 middel (kan dan ook combineren, maar ik snap de fun van altijd combineren niet, je vergeet zo helemaal wat en hoe over de stoffen op zich).

Kan dit quoten van uit een 'volledig mee eens' standpunt, behalve dan dat zegels op sterkte testen wel absoluut een indicatie geeft; tussn de 40 en 70 ug is toch significant anders als tussen de 120 en 170 ug, als in, van dat eerste vel zou ik er zo 3 nemen, van die tweede is dat in een hoop settings veel minder geschikt, en zou 2 al erg veel van het goede zijn. Wat dat 127 ug betreft; dat zou dan de uitslag van één zegel zijn, en ten eerste is al niet na te gaan of dat precies klopt; en een spreiding van rond de 30 ug verschil tussen zegels op één vel is absoluut normaal. Mijn mening over dosis testen; prima voor indicatie maar geen zekerheid.

Het combineren en tijd tussen de trips kan ik wel vrij letterlijk quoten zonder menings toelichting; even wachten tussen twee trips (een maand is meestal genoeg voor mij, sommige mensen prefereren langer, bij korter kan je op termijn toch wel tollerantie verwachten en dat is gewoon zonde); en combineren is misschien leuk voor de ontdekking en uitzondering, maar elke stof heeft toch weer zijn eigen charme en specifieke kenmerken die het juist zo interessant maken en als je dat nooit los ervaart dan lijkt het me toch al snel een grote psychedelische blur worden.
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#63 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 08 October 2010 - 05:12 PM

Woensdag avond/nacht 2ce geprobeerd samen met mijn nichtje!
Ik heb ongeveer 12,5mg gehad, zij ongeveer 20mg, beiden eerste keer!

Het was ontzettend gaaf, vrij visueel en mede dankzij SHpongle muziek heb ik het gevoel overal ter wereld te zijn geweest, ontzettend tof goedje!
Ik kan niet zeggen dat ik echt een duister randje zag, enkel mijn eigen sadisme keer 10, maar ook dat was leuk.
Ik vond het vrij stuurbaar en kon goed kiezen hoe de trip ging, vreemde was dat ik wel honger had tijdens de trip.

Mijn nichtje kreeg trouwens erg rare rillingen waarbij ze half gilde en zich uitrekte, iemand daar verklaring voor?

#64 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 08 October 2010 - 05:19 PM

Nee geen directe verklaring voor, maar wat ik bij 2C's (dus ook 2C-E) geregeld heb, is dat ik uitrekken en geeuwen heerlijk vind voelen en dit soms ongecontroleerd moet doen.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is de reden voor het redelijk grootte verschil in de dosis, gezien het voor jullie beide een eerste keer was??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#65 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 08 October 2010 - 07:38 PM

Hoe verhoudt 2C-E zich tot DOM?

#66 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 09 October 2010 - 04:00 AM

Nee geen directe verklaring voor, maar wat ik bij 2C's (dus ook 2C-E) geregeld heb, is dat ik uitrekken en geeuwen heerlijk vind voelen en dit soms ongecontroleerd moet doen.

Maar waar ik vooral benieuwd naar ben is de reden voor het redelijk grootte verschil in de dosis, gezien het voor jullie beide een eerste keer was??

Ze zei inderdaad dat het te maken het met het uitrekken van zichzelf.

Eeehm, mijn nichtje is wat impulsiever dan mij en neemt sneller iets bij dan mij, ik ben toch wat voorzichtiger.
Ook denkt ze er minder gevoeliger voor te zijn, wat met paddo's volgens mij wel het geval is.

#67 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 09 October 2010 - 02:01 PM

Hoe verhoudt 2C-E zich tot DOM?

Two different ballgames..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#68 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 18 December 2010 - 07:31 AM

Ik had gisternacht 2C-E genomen, 14 mg, maar ben er niet echt enthousiast over.
Lichamelijk voelde het heel vervelend en eigenlijk was het niet veel meer dan vermakelijke CEV's waar ik na een paar uur ook wel klaar mee was.
Ik las in dit topic iets over een donker randje en ik vind dat eigenlijk ook wel kloppen.
Ver voordat het was uitgewerkt had ik er eigenlijk wel genoeg van.

#69 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 18 December 2010 - 08:09 AM

Ik raad je aan om nog een poging te wagen, pak'm beet 17-18mg. (let wel op de steile dose-response curve)
Je hebt dan waarschijnlijk een compleet andere ervaring, behoorlijk visueel
en helemaal als je er muziek bij hebt.

Die nare bodyload gaat bij mij ook pas weg met een iets hogere dosering hoewel die in het begin aanwezig blijft,
aardig wat spirituele ervaringen op gehad :)

Ook wel eens uur of wat in berglandschappen en Japanse tuinen gelopen, zelfs nog op een techno-feest geweest met een paar honderd man
terwijl ik gewoon thuis was :thumbsup: dat was met ~20mg.

Maar dat is mijn ervaring ;)
They don't like my lifestyle..

#70 Twilight

Twilight

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1622 posts

Posted 18 December 2010 - 04:38 PM

Ja, ik heb ook wel het idee dat ik het misschien later nog eens moet proberen met een wat hogere dosering, maar voorlopig nog even niet. :)

#71 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1445 posts

Posted 18 December 2010 - 07:34 PM

Ik ben ook behoorlijk fan van 2c-e. Tijdje terug 22mg genomen en een fantastische trip in de bossen gehad. Er lag nog sneeuw en ik was op de fiets. De bospaden waren ijsbanen en ik scheurde er al spacend overheen op m'n dunne fietsandjes. De bandensporen in de sneeuw leken enorme kronkelende slangen. Ik zag onbeschrijfelijk gave visuals van bomen en takken die enorm gecompliceerde netwerken vormden. De visuals waren goed te sturen. Als ik me erop focuste kwamen ze, als ik wat anders deed waren ze amper aanwezig. Ik was totaal niet de weg kwijt en kon prima functioneren. Alleen een telefoongesprek was bijv. behoolijk intens. En ik zag het ook niet zo zitten om een snackbar in te gaan voor een flesje water, want ik was in m'n geboorteplaats en liep dus risico om oude bekende tegen te komen en dat leek me dus echt te bizar op dat moment. Dus ja, ik was goed aan het trippen.

Maar inderdaad die bodyload in het begin. Ik kreeg het warm, dan weer koud, en had een moeilijk te plaatsen ongemakkelijk gevoel. Mijn ervaring met 2c-e is dat je daar gewoon even doorheen moet en na drie kwatier is het weg en heb je nog uren tripplezier.

Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...

#72 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 04 February 2012 - 12:10 AM

Laatst 12,5mg 2ce gehad, en jezus wat was dat heftig! Ik ging met enkele vragen de trip in maar die vragen werden totaal overgeslagen. Ik zit nu met meer vragen dan ik de trip in ging. Met 'slechts' 12,5mg verwachte ik een 'leuke' trip, de trip zelf was een trip die in de piek m'n ego verwoestte en mij eens flink vragen ging stellen. Het was een kritische trip die nu, 2 dagen later nog steeds niet echt oplossend werkt. Ik zit met veel vragen, veel onzekerheid, en deze trip, bah, was heftig, kil en koel.

Als je antwoorden zoekt, zou ik dit middel niet aanraden.

Als kanttekening plaats ik trouwens direct dat m'n eerste ervaring met dit middel louter positief was. (de ervaring hierboven was ervaring 2)

#73 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 26 March 2012 - 10:28 AM

Afgelopen zaterdag ongeveer 19 mg. geprobeerd. Mijn mening is nu toch wat bijgesteld: ik vind het niet zozeer een 'donker' middel als wel een 'serieus' stofje. Vreemd genoeg word ik er mentaal vrij rustig van, terwijl het toch psychedelisch is. Het neigt heel erg naar introspectivisme. Nog iets opvallends vind ik dat er eigenlijk vooral weinig sprake is van lol, humor of uitbundigheid. Ik denk dat ik dat elke keer met 2C-E heb gehad: het is wel interessant, maar niet echt geschikt voor een 'leuke' trip. Het is natuurlijk maar wat je leuk vindt, maar het is niet echt hahaha.

Wel vind ik het nog steeds een interessant middel en eigenlijk viel het me mee (of tegen) hoe heftig 19 mg. was. Het kan ook zijn dat mijn 2C-E minder potent is geworden (heb het al jaaaaren in mijn bezit), maar toch had ik een heftigere trip dan een +2,5 verwacht...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#74 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 26 March 2012 - 10:58 AM

in wat voor setting heb je het gebruikt?

Ik heb met 2c-e geen ervaring, maar wel met 2c-b en daarbij ondervind ik zelf ook veel introspectie tijdens de trip en hangt het sterk van de setting af hoe mn gedachten gaan.
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#75 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 26 March 2012 - 11:17 AM

^Ik heb zelf nooit 2c-b gehad maar ik durf best te stellen dat je de 2 niet kan vergelijken. 2c-b wordt vaak bij het uitgaan genomen ik zie nog niet zo gauw iemand 2c-e nemen en uitgaan om eerlijk te zijn.

#76 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 26 March 2012 - 11:58 AM

Setting: thuis genomen, na een uur of anderhalf (was nog niet op plateau beland) naar het park gewandeld: met lichte paranoia al teveel oogcontact vermeden. Na zo'n drie kwartier naar huis gewandeld, beetje op bed gelegen, muziek geluisterd en zelfs een boek gelezen. Wel een setting die introspectie bevordert, natuurlijk.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#77 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 March 2012 - 09:09 AM

^Ik heb zelf nooit 2c-b gehad maar ik durf best te stellen dat je de 2 niet kan vergelijken. 2c-b wordt vaak bij het uitgaan genomen ik zie nog niet zo gauw iemand 2c-e nemen en uitgaan om eerlijk te zijn.

10 mg 2C-E plus 15 mg 4-AcO-DMT kunnen het anders goed doen op een feestje ;)

#78 hN3

hN3

Certainly Active

• Admin
  • PipPip
  • 195 posts

Posted 21 April 2012 - 09:51 AM

Grammetje van dit spul binnen. Ging altijd lekker op de 2C-B dus ik heb goede hoop dat ik dit spul ook erg ga waarderen.

Heb 15mg verdund in 96% consumptie alcohol (uit Roemenie, minstens 96% staat er nog op ook). Ben erg benieuwd.

I'll keep you updated! :)
Ronald Reagan
"I now have absolute proof that smoking even one marijuana cigarette is equal in brain damage to being on Bikini Island during an H-bomb blast."

#79 DMTroy

DMTroy

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 131 posts

Posted 26 April 2012 - 09:53 PM

en?
Na 10 jaar ervaring weet ik nu wat de lompste drug is: NICOTINE!

#80 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 05 July 2012 - 09:41 PM

13-14 mg 2C-E gaf een relatief rationele trip, die serieus intens was. Wel redelijk wat last van bodyload gehad, voornamelijk tijdens de come-up en comedown. Desondanks is het zeker voor herhaling vatbaar.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users