Posted 09 April 2010 - 03:08 PM
Je moet de synergie van middelen bepaald niet onderschatten, helemaal niet als je in ogenschouw neemt dat 2C-E een vrij steile dosis-respons curve heeft (dat wil zeggen: bij een kleine verhoging van je dosis kan het effect snel een stuk heftiger worden). Gezien deze onvoorspelbaarheid, tezamen genomen met de inherente onvoorspelbaarheid van zowel een nieuw middel nemen als die van de synergie van verschillende middelen, zou ik beginnen met combineren altijd afraden.
Als je dan toch per se wilt combineren, zou ik 't eerst doen met OF alleen 2C-I OF alleen LSD. Niet met beide tegelijk. En ook voor de doseringen geldt: 1 + 1 = 3.
Zelf begin ik liever te voorzichtig, met het risico op teleurstellende eerste trips, dan dat ik meteen te hoog doseer.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 09 April 2010 - 04:00 PM
Je weet verder ook niet hoe een drug bij jou of je vriendin kan vallen. 2C-E is een van de "sterkere" 2C's en ik zou je dan ook aanraden om gewoon alleen 2C-E te proberen en niet een combinatie van 3.
Posted 10 April 2010 - 09:53 AM
Later kwam ik erachter dat ik die energie om kon zetten in een soort van sterke concentratie en was toen heel erg 'in het nu' en veel minder rusteloos, kon twee uur op de bank zitten en niks doen. Voelde me ook erg positief en heb later lekker geouwehoerd met vriend van me die ik mee leek te trekken in de positieve flow.
Wat super cool was, was een stoboscoop effect wat zich om de zoveel tijd voordeed. Knipperend fel licht wat sneller en sneller knipperde totdat het zo snel was dat je het niet meer kon zien en het zicht weer normaal was. Verder visueel niet bijster spectaculair (wat licht zichtbare patronen op de muren.)
De trip duurde een uurtje of 8. Ondanks de nare opkomst toch voor herhaling vatbaar.
Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...
Posted 10 April 2010 - 02:19 PM
Van mij zal je nooit ander advies horen dan dat je een nieuw middel eerst afzonderlijk zal moeten proberen. Persoonlijk lijkt mij een dosis van 30 mg. 2C-I met 100 ug LSD (weet je zeker dat dat de dosis is?) nogal straf, maar als je dat gewend bent, good for you.
Je moet de synergie van middelen bepaald niet onderschatten, helemaal niet als je in ogenschouw neemt dat 2C-E een vrij steile dosis-respons curve heeft (dat wil zeggen: bij een kleine verhoging van je dosis kan het effect snel een stuk heftiger worden). Gezien deze onvoorspelbaarheid, tezamen genomen met de inherente onvoorspelbaarheid van zowel een nieuw middel nemen als die van de synergie van verschillende middelen, zou ik beginnen met combineren altijd afraden.
Als je dan toch per se wilt combineren, zou ik 't eerst doen met OF alleen 2C-I OF alleen LSD. Niet met beide tegelijk. En ook voor de doseringen geldt: 1 + 1 = 3.
Zelf begin ik liever te voorzichtig, met het risico op teleurstellende eerste trips, dan dat ik meteen te hoog doseer.
Geen 100ug LSD plus 30mg 2ci maar 200ug LSD plus 30mg 2ci
en dat in een uitgaans situatie.
misschien lijkt dat je straf maar zo is het.
in een thuis situatie waarin we het vandaag willen proberen doseer ik de LSD normaal gesproken nog een stuk hoger.
Maar natuurlijk wel erg bedankt voor het advies waar heel veel logica in zit.
Natuurlijk is het aan te raden eerst met alleen E of E in combinatie met 1 ander psychedelica te combineren.
Echter denk (eigenwijs) als we zijn toch voor de triple combo gaan maar proberen de doseringen niet te hoog te houden.
zal zo fatsoenlijk zijn verslag uit te brengen.
Posted 10 April 2010 - 04:46 PM
Wat je doet moet je natuurlijk helemaal zelf weten, maar de dosis combinatie die je eerder noemt voor dit trio, lijkt me toch echt aan de straffe kant, als je dan toch per se dit trio wilt nemen zou ik je adviseren de dosis I wat naar beneden te schroeven, zodat het effect in zijn geheel iets milder zal zijn en je dan duidelijker kan merken wat E voor een invloed heeft.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 April 2010 - 06:33 PM
Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...
Posted 11 April 2010 - 07:08 PM
Echter de vorige keer op Trance Energy hebben we de combo LSD 2c-I gebruikt en hadden daar toch zoiets bij van het valt een beetje tegen.
gewoon te weinig effect en de behoefte om een keer weer diep te trippen.
Buiten dat was het een geweldige ervaring natuurlijk.
Gister hadden we toch enorm de behoefte om nu in een thuis setting behoorlijk diep te trippen.
Dus ondanks dat alle logica ons vertelde dat we het even rustig aan moesten doen en gewoon moesten kijken wat de effecten van de E afzonderlijk zouden zijn en daarna eventueel een combo te proberen hebben we toch gekozen voor de triple combo.
Voor me zelf heb ik me geen moment zorgen gemaakt aangezien ik op een keer een vervelende bodyload na altijd hoeveel ik ook gebruik mijn hoofd helder houd en precies weet waar ik mee bezig ben en zelfs van minder prettige tripjes een goeie ervaring weet te maken.
Mijn vriendin was een ander verhaal.
Bij haar heeft de LSD soms de neiging een loopje te nemen met haar gedachten.
Ik had dan ook liever gehad dat ze zonder de LSD zou zijn begonnen en mocht er nog een behoefte tot meer zijn dan die in een later stadium laten bij slikken.
Hoe dan ook de realiteit was dat we uiteindelijk allebij toch alle drie de middelen tot ons hebben genomen.
Ik had een shiva zegel van 127ug en 2 hofmannetjes van 50ug op en een capsule met 15mg 2c-e en 15mg2c-i
Mijn vriendin had een hofman van 50ug en een capsule met 15mg 2c-i en 15mg 2c-e.
Daar zijn we dus achter gekomen.
Op een vrij nuchtere maag blijk al na 10 minuten dat het een ruige trip zou gaan worden.
We hoopten op een beetje leuke zeker visuele trip en dat hebben we ook gekregen.
Alles had al in een behoorlijk vroeg stadium heel veel kleur en alles werd uit zijn verband getrokken.
Voor mij was het een zeer fijne ervaring visueel bijna overweldigend en op het geestelijke vlak enorm verhelderend.
Het enige wat me in de weg zat was de angs dat mijn vriendin het misschien niet helemaal zou kunnen handelen.
helaas bleek die angst gegrond en was ze na ongeveer zo'n 2 uur ongeveer het spoor bijster en heb ik mijn uiterste best moeten doen om haar bij de tijd te houden en weer een beetje tot de realteit te roepen
ongeveer zo'n 3 kwartier later ging de telefoon en heb ik haar die gegeven (een vriend van haar) het gesprek zorgde dat ze weer normaal ging denken en was na een minuut of 2 volledig normaal aan het converseren.
Na het neer leggen van de telefoon was ze toch nog wel een uur of 2 van de kaart en emotioneel.
Buiten dat we enigzins onverantwoord met deze shit bezig waren geweest hadden we gewoon ons hoofd niet helemaal helder en dat leverde ook een ongezonde bodem voor deze trip.
We hebben gezorgd dat we dat we onze hoofden alsnog leeg hebben gekregen en hebben nadat we weer nuchter waren nog een keer geslikt.
Nu heeft mijn vriendin hetgehouden bij een capsule van 15e en 15 i
ik heb ook zo'n capsule genomen en daarbij nog ongeveer zo'n 350ug aan LSD genomen.
Dit bleek voor mijn vriendin de perfecte combo en ze wil de volgende keren er ook geen LSD meer bij gebruiken.
Ik heb ook heerlijk zitten en liggen genieten.
Het was duidelijk niet zo intens als de eerste keer maar wel een zeer prettige ervaring.
Tot zo ver dit geheel onverantwoorde tripraport..
Ik hoop jullie de volgende keer een gewoon fatsoenlijk en degeleijk raportje te kunnen laten lezen.
Posted 11 April 2010 - 08:19 PM
Posted 12 April 2010 - 07:04 AM
Posted 12 April 2010 - 06:30 PM
Posted 12 April 2010 - 06:34 PM
is uiteindelijk ook geslaagd
de 50 50% combo i en e was zeer geslaagd voor mijn vriendin. de lsd net te veel.
Posted 13 April 2010 - 02:54 PM
Wanneer heb jullie voor de tweede keer getript trouwens? De dag erna?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 14 April 2010 - 06:51 AM
zat ongeveer 10 uur tussen de eerste en de 2e keer
Posted 19 April 2010 - 10:12 AM
heb een capsule van 25mg 2c-e samengesteld.
deze ingenomen omstreeks 16:00 uur
vriendin heeft een 15mg2ci 15 mg2ce combo genomen welke na plus minus een half uur er behoorlijk bij haar in knalde.
niet te hard maar wel heftig dus.
zelf zit ik met spanning af te w88 wat de 2ce me gaat brengen deze keer.
17:00 en 18:00 uur gaan voorbij zonder dat ik enig effect ervaar.
tegen 19:00 uur ben ik het w88 zat.
Nuchter zijn is geen probleem maar nuchter zijn maar niet weten of iets uiteindelijk alsnog gaat werken is zwaar vervelend.
ruim 3 uur na inname waar ik me voordurend zit af te vragen of ik echt helemaal niets verneem en uiteindelijk de conclusie trek dat ik dus ook echt niets verneem besluit ik om alsnog een paar zegels LSD te nemen.
Drie zegels a 127 mics p/s gedropt.
deze gaan na ongeveer 3 kwartier werken.
heerlijke trip
maar uiteindelijk niets van de 2ce vernomen
Posted 19 April 2010 - 02:31 PM

Posted 19 April 2010 - 03:14 PM
Beter kan je totaal iets anders gaan doen (TV kijken, praten, potje schaken met leuke muziek erbij, etc) en "vergeten" dat er een trip aankomt. Dan heb je, als er niets gebeurt, toch een leuke avond.
Ik zou zeker niet gaan redosen met een ander middel

Posted 19 April 2010 - 05:02 PM
- Je 2C-E is van mindere kwaliteit
- Of je hebt een dusdanige tolerantie, dat je dit soort dosissen niet meer merkt.
Of natuurlijk een combinatie van beide, maar volgens mij doe je er verstandig aan om even een maand of twee niet te trippen, want wat heeft het voor een zin om elke week keihard te trippen als je jezelf niet eens fatsoenlijk de tijd geeft om een trip te verwerken..
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 20 April 2010 - 02:11 PM
Had eigenlijk afgelopen weekend op een combinatie van 2C-D en 2C-E willen trippen, maar ik kon op het moment zelf totaal niet beslissen wat een redelijke combinatie van deze middelen zou zijn, qua dosis.
Wat denken jullie?
Ik dacht aan 25 mg. 2C-D en 10 mg. 2C-E. In het kader van 'your mileage may vary' etc. etc. enzovoorts kan natuurlijk niemand iets zeggen over hoe dit op mij persoonlijk zijn uitwerking zal hebben, maar misschien valt er wel iets algemeens over te zeggen?
Had met 36 mg. 2C-D plus 100 mg. 4-FMP sterkere effecten dan verwacht. Mijn hoogste dosis alleen 2C-D is 57 mg. en daar voelde ik niet bijster veel van. Met 2C-E heb ik tot iets van 17 mg. gedoseerd en dat had nog wel sterker gekund.
Synergie in acht genomen, wat denken jullie van bovenstaande mix?
Thank you, the mdgt.
Posted 20 April 2010 - 05:06 PM

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 21 April 2010 - 07:18 PM
127 nog wel....geen 125, of 130.....of 150? De discussie is hier al veel vaker gevoerd, maar zo nauwkeurig kun je de dosis echt niet weten.zegels a 127 mics
En verder wat de rest zegt. Ik snap dit gedrag echt niet. Als je weer eens echt 'diep' wil gaan, moet je gewoon eerst een flinke tijd (lees:maanden) niks gebruiken en dan een stevige dosis van 1 middel (kan dan ook combineren, maar ik snap de fun van altijd combineren niet, je vergeet zo helemaal wat en hoe over de stoffen op zich).
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users