Vorige week een dosis van 15mg 2c-e en 12mg 2c-i tegelijk gepakt. Puur uit nieuwsgierigheid hoe dit uit zou pakken . Rond 19:00
De coming up was beetje apart want maat van me moest nog naar de supermarkt , dat zei die dus nadat ik het had genomen

, toch maar gegaan en aangekomen viel mij direct het "bol uitpuilen" of "afzetten" van de kleuren op ( met een heel irritant witlicht ) anders dan op alleen I.
Weer binnen direct languit op de bank gaan liggen met een hele chille bodyload en veel kleuren wel , wel zweet handen.
Na tijdje kijkend naar een soort schilderij achtige foto van 3 honden , leken die honden als een soort hologram met violet tintje ( deed me denken aan het ontstaan van violet achtige bloemetjes in m'n zwarte omhulsel wat voor je computer boxen zit) voor de lijst te zweven / golven , met duidelijke vervormingen bewegend op de muziek.
Tussendoor veel gelachen , we waren namelijk met 3 man , 2 mensen 15mg E ( 0 ervaring ) en ik aan m'n combo met redelijk ervaring met nemen van beide apart.
Dat hield een hele tijd aan +4 uur , toen werd de E voor me gevoel een beetje weggedrongen , want had niet echt super veel kleuren/vervormingen meer ,meer iets van een object wat daadwerkelijk zo eruit hoorde te zien maar met invloeden van de C's , meer solid dus.
Daarna kwam dus wel het meer strakke gevoel van de I en had ook aardig grote glazige doppen. Dit hield ook nog een tijdje aan waarna ik met ademhalingstechniek en concentratie nog wel het gordijn ( waar maanlicht door scheen via de ruit en het voor de rest donker was in de kamer ) in beweging kreeg te "dansen" op de muziek
Verder geen problemen ondervonden met slapen o.i.d en het was een zeer fijne vrijdagavond trip
Ps: Iemand ervaringen met combi 2ct7 / 2ce ? Die lijkt mij namelijk ook wel interessant
Ook iemand ervaringen met het feit dat wanneer je op bed ligt een soort gezoem door je hersenpan hoort onder invloed iig

Soort motor gezoem , vrrrroem , als ik me er op concentreer komt het terug maar niet langer ofzo gewoon even kort vrrroem