Jump to content

Photo

2C-Ehet officiële 2C-E topic!

2C-E

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#21 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 04 February 2007 - 07:37 PM

Gisteravond weer eens 2c-e geprobeerd, ditmaal 11 mg. (ik up de dose erg voorzichtig, omdat ik veel verhalen hoor over steile dose/response curve).

Come up vond ik nogal naar... duurt mescaline-like lang (tot wel 2 uur) en al die tijd is het lichamelijk behoorlijk ongemakkelijk. Warm/koud, rillingen, misselijkheid: vergelijkbaar wat ik op paddo's heb, maar dan veel langer en langzamer.
Zo gauw die fase voorbij was viel het lichamelijk wel mee, al had ik het af en toe behoorlijk heet. Maar goed, dat is nogal een terugkerende eigenschap bij phenetylamines: ik voel ze eigenlijk allemaal wel in mn lichaam zitten.

Verder viel ons op dat dit erg 'serieus' is, weinig lol en lachkicks en giechel-neigingen etc. De dosis was nog steeds niet hoog genoeg voor hele diepe mentale effecten of hevige visuals, maar er is wel duidelijk verschil met bijv. 2c-b en 2c-i.

Eigenlijk onderschrijf ik de algemene mening over 2c-e wel, serieus spul en minder 'fun' dan andere psychedelics, en TOCH zou ik het nog een keer doen. :P Intruiging stuff!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#22 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 04 February 2007 - 08:39 PM

Wat een toeval! Ik zat gisteravond ook aan de 2c-e, en nog wel in dezelfde dosis! Small world...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#23 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 05 February 2007 - 11:44 AM

Ha! :P

Uw bevindingen, s.v.p. !

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#24 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 05 February 2007 - 01:51 PM

Deze moet ik eigenlijk ook weer is binnenkort proberen, blijft een zeer speciaal goedje deze ethyl versie uit de 2Carbon reeks.

So many drugs, so little time :P

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#25 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 05 February 2007 - 02:27 PM

Ohja, dat wilde ik er ook nog aan toevoegen: ik kreeg er totaal geen energie van. Nog minder toen we besloten om erbij te blowen; toen werd het helemaal sloom, maar wel een stukje vrolijker.

Thank you, the mdgt.

#26 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 26 May 2009 - 01:35 PM

Paar dagen terug de dosis weer eens opgeschroefd, dit keer zo'n ~15 mg. Leuk! Stukje de natuur ingefietst, ergens een plekje gevonden om te chillen en de fantastische luchten van Groningen te bekijken en te oudehoeren over van alles en nog wat.

Toch best wel een leuke psychedelic. Volgende keer de dosis nog een klein beetje hoger, want ik heb nog steeds het gevoel dat deze phen veel potentie heeft. Niet per se zo serieus als ik de vorige keren dacht, maar ook niet zo lighthearted als 2c-b of zo visueel als 2c-i. Al kan dat laatste komen doordat we het overdag gebruikt hebben, i.p.v. 's avonds.

Not bad!

Thank you, the mdgt.

#27 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 26 May 2009 - 09:23 PM

Zou je onder woorden kunnen brengen wat voor jou de verschillen zijn tussen 2c-e enerzijds en 2c-b en 2c-i anderzijds..? De laatste twee heb ik wel ervaring mee namelijk, en er zit zeker verschil tussen, imo. Persoonlijk vind ik het ontbreken van een emotionele 'laag' in 2c-i geen pré. Hoe zit dat met 2c-e?
female life form hiking the galaxy

#28 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 27 May 2009 - 08:38 AM

M'n tripgenoot vroeg het ook al... moeilijk om goed onder woorden te brengen, helemaal omdat ik 2c-i maar 1 keer gedaan, 2c-e drie keer en 2c-b talloze (maar dan ook talloze) keren.

2c-b vind ik echt een wat 'makkelijkere' psychedelic, die bij mij in elk geval meestal niet heel zwaar valt, ook als ik er iets hogere doseringen van neem. Meer fun, makkelijker te sturen, meer geschikt voor sociale situaties en wat mij betreft ook in situatie waar ik met mensen die ik niet ken om moet gaan, zoals op feestjes of festivals.

2c-e daarentegen vond ik wel geschikt voor diepere gesprekken, serieuze introspectie, het wat serieuzere tripwerk zeg maar, al vond ik dat het de afgelopen keer niet zo'n donker randje had...

Denk dat echt goed hard trippen een goede mogelijkheid is op 2c-e.

Overigens, het enige dat ik kan zeggen over 2c-i is dat ik het iets oppervlakkiger en visueler vond dan zowel 2c-b als 2c-e, maar dat is vooral anecdotal evidence...

Hope that helps. ;)

Thank you, the mdgt.

#29 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 27 May 2009 - 05:34 PM

Ik denk dat ik me wel in jouw beschrijvingen kan vinden, zelf een 5-tal ervaringen met zowel -I als -E, met -B wat meer, maar dat is ook omdat deze zich prima leent voor een gezellig feestje en dus makkelijker in te plannen, want voor -E is het verstandig om het goed in te plannen, want het geeft genoeg nadenk werk. Zelf vond ik -E alle keren vrij donker, zeker in vergelijking met -I.

Laatst ook mijn eerste goede ervaring met -D (40 mg) en vond deze psychisch nog weer 'luchtiger' dan -B, visueel wel vergelijkbaar. (maar dit was overdag, dus daar ga ik misschien nog wel op terug komen..

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#30 ErnstJünger

ErnstJünger

Highbrow Opera Elite

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 658 posts

Posted 28 May 2009 - 01:55 PM

Ik vind die 2C-E echt maar half-interessant. Zoals in PiKHAL stond: niet bijster boeiend, maar je vermoed ergens een verborgen potentieel zodat je het na een tijdje toch nog maar eens probeert.

Ik heb het al in alle dosissen geprobeerd. En de dosis opdrijven werkt wel voor wat verdieping, maar dan is de bodyload ineens ondraaglijk. 2C-E levert me de naarste bodyload op van alle 2X-xen (behalve toen die onzalige keer dat ik 33mg 2C-B opsnoof en vergeten was de (orale) dosis te halveren. Auw! ;) Soit...

In combo met Keta vind ik 2C-E dan weer wel wat hebben. Je herinnert je nadien meer uit je K-trip. Het is beter bestuurbaar en vanwege de lange werkingsduur kan je herhaaldelijk K-reizen.

Maar op zich alleen is het maar bedroevend saai. Het lijkt alsof deze stof een energie 'vrij' maakt, maar je kan er niets mee, zodat het na een tijdje vervelend wordt.

#31 Ping Ping

Ping Ping

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 26 August 2009 - 05:22 PM

Waardige leden,

2C-E nu een keer genuttigd, ongeveer 20 mg ( ik heb nog geen precieze weegschaal in mijn bezit, amateuristisch ik weet het). Nou, geweldig!
Totaal geen last gehad van de welbekende bodyload symptomen die deze drug bij het gros van de gebruikers doet opwekken. Het visuele geweld daarentegen was wel
hetgeen altijd beschreven wordt in de verschillende draadjes over 2C-E. Ik vond deze prachtig zoals ik het die avond ervaren heb aan het water. Het aangezicht van de natuur
zittend aan een faciliteit van de gemeente, een picknicktafel, was prachtig! Vooral het heldere hemellichaam wekte een soort discobal met kris kras springende glinsteringen op.
Helemaal niks stond nog stil, dit gaf mij een soort gevoel alles wat minder onder controle te hebben. Normaal controleer ik een trip namelijk vrij nauwkeurig, gebeurt dit een keer
niet dan vind ik dat wel lachen. :o

Gegroet.

#32 tripkip

tripkip

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 28 August 2009 - 11:01 AM

Toch als ik het zo lees, zijn de meeste mensen met een uitzondering daargelaten het erover eens dat 2ce zorgt voor
-meer bodyload
-minder energie
-minder visuals
-meer diepgang/nadenken

Juist alle dingen die ik niet wil, en volgens mij is het ook nog duurder dan 2ci. Vind het wel jammer om te horen want toen ik eenmaal 2ci had ontdekt en hoorde dat er nog veel meer 2c's waren had ik de hoop dat ze allemaal zo tof waren als de i. Niet dat ik het nu nooit meer wil proberen maar dan liever maar eens 2cb of 2ct2 bestellen.

#33 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 28 August 2009 - 04:19 PM

Maar het lijstje dat je hier hebt gemaakt is in vergelijking met 2C-I begrijp ik??
Maar ik denk als je lijst van 2C-E vs. 2C-T-2 zou maken je met een vergelijkbaar lijstje op de proppen kan komen, behalve het laatste punt, want van T-2 ga je niet meer nadenken, maar T-2 heeft dus wel minder visuals, minder energie en (veel) meer bodyload. (Bij de meesten)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#34 Bomba

Bomba

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 529 posts

Posted 28 August 2009 - 08:11 PM

Mag dan gesteld worden dat 2C-I de meest visuele is van de 2C's?

Zelfs nog maar éénmalige ervaring met 2C-E, niet bepaald veel visueel. Wel amusant en genietbaar.

Wat een wereld...

#35 Ping Ping

Ping Ping

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 01 September 2009 - 11:17 AM

Mag dan gesteld worden dat 2C-I de meest visuele is van de 2C's?

Zelfs nog maar éénmalige ervaring met 2C-E, niet bepaald veel visueel. Wel amusant en genietbaar.

Voor mij was 2C-E duidelijke de meest visuele tot nu toe, al doet I het ook niet slecht.

#36 Spor

Spor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 40 posts

Posted 13 September 2009 - 06:44 PM

Vind 2c-E echt een van de minst interessante 2c's. Duurt wel lekker lang, maar de visuals vind ik lang niet zo interessant als bijvoorbeeld die van I. Veel meer leuks te kijken daar, en veel minder viseel afval. Heb dit ook wel eens in echt hoge dosering gedaan (40 en later 20mg, was omdat ik uitging van 2c-B dosissen)

Ging hard, maar viel wel te handelen.

#37 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 13 September 2009 - 09:52 PM

Dat zijn echt echt wel belachelijk hoge doses man. Zelf vind ik het echt voldoende kermis bij 15mg.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#38 etang

etang

Silent one

• Members
  • 7 posts

Posted 16 October 2009 - 12:27 AM

Vorige week een dosis van 15mg 2c-e en 12mg 2c-i tegelijk gepakt. Puur uit nieuwsgierigheid hoe dit uit zou pakken . Rond 19:00

De coming up was beetje apart want maat van me moest nog naar de supermarkt , dat zei die dus nadat ik het had genomen :hmm: , toch maar gegaan en aangekomen viel mij direct het "bol uitpuilen" of "afzetten" van de kleuren op ( met een heel irritant witlicht ) anders dan op alleen I.

Weer binnen direct languit op de bank gaan liggen met een hele chille bodyload en veel kleuren wel , wel zweet handen.
Na tijdje kijkend naar een soort schilderij achtige foto van 3 honden , leken die honden als een soort hologram met violet tintje ( deed me denken aan het ontstaan van violet achtige bloemetjes in m'n zwarte omhulsel wat voor je computer boxen zit) voor de lijst te zweven / golven , met duidelijke vervormingen bewegend op de muziek.

Tussendoor veel gelachen , we waren namelijk met 3 man , 2 mensen 15mg E ( 0 ervaring ) en ik aan m'n combo met redelijk ervaring met nemen van beide apart.

Dat hield een hele tijd aan +4 uur , toen werd de E voor me gevoel een beetje weggedrongen , want had niet echt super veel kleuren/vervormingen meer ,meer iets van een object wat daadwerkelijk zo eruit hoorde te zien maar met invloeden van de C's , meer solid dus.

Daarna kwam dus wel het meer strakke gevoel van de I en had ook aardig grote glazige doppen. Dit hield ook nog een tijdje aan waarna ik met ademhalingstechniek en concentratie nog wel het gordijn ( waar maanlicht door scheen via de ruit en het voor de rest donker was in de kamer ) in beweging kreeg te "dansen" op de muziek

Verder geen problemen ondervonden met slapen o.i.d en het was een zeer fijne vrijdagavond trip :)

Ps: Iemand ervaringen met combi 2ct7 / 2ce ? Die lijkt mij namelijk ook wel interessant

Ook iemand ervaringen met het feit dat wanneer je op bed ligt een soort gezoem door je hersenpan hoort onder invloed iig :) Soort motor gezoem , vrrrroem , als ik me er op concentreer komt het terug maar niet langer ofzo gewoon even kort vrrroem

#39 Solipsis

Solipsis

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 24 January 2010 - 06:50 PM

2C-E vind ik niet echt recreationeel maar wel bijzonder. Heb het maar een keer geprobeerd met een dosis van 15 mg, duister was het niet maar het was in tegenstelling tot verreweg de meeste psychedelica extreem neutraal. Het voelde wat dat betreft best wel objectief, rationeel en kil.
Visuals waren in het park wel interessant (enorme mandala patronen op de grond!) maar ik vond de bodyload wel zwaar.

Jammer dat ik er nog niet aan toe ben gekomen er verder mee te experimenteren maar het vraagt wel onverdeelde aandacht.

#40 mister-trippie

mister-trippie

Silent one

• Members
  • 18 posts

Posted 09 April 2010 - 03:03 PM

Hoi mijn eerste reactie op dit forum en direct een fraaie volgens mij.

Wij (mijn vriendin en ik) hebben ruime ervaring met LSD en 2C-I
Deze combineren we met regelmaat en zijn hier zeer over te spreken.
Echter de 2Ctjes fascineren behoorlijk en hebben ons doen besluiten toch eens de 2C-E te proberen.

We willen graag een combo van deze drie substanties proberen maar zijn er nog niet over uit welke doseringen we moeten gaan proberen.

De doseringen die we gebruikten bij onze LSD 2C-I combo waren 25mg 2C-I en zo'n 100ug LSD voor mijn vriendin en zo'n 30mg 2C-I plus zo'n 200ug LSD voor mij

We zitten nu te denken aan een capsule van pakweg 17mg I en 13 E Plus de normale dosering LSD

Is dit een beetje redelijk?

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users