ik hoor zo veel wisselende meningen hierover, wat is jullie mening?
hier staat wel wat over 2c-e, maar lijkt me handig om een dedicated topic over 2c-e te hebben.
2C-E wikipedia page
erowid vault
pihkal entry

Posted 01 June 2006 - 03:17 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 01 June 2006 - 03:20 PM
Laatst 7 mg. 2c-e geprobeerd, zat een beetje tegen het randje van wel en niet trippen aan. Altered perception, maar nog volkomen tot communiceren in staat en nog geen effecten die makkelijk te onderscheiden waren van lage dosis acid of andere phen's.
Volgende keer ga ik 10 mg. proberen. Iemand anders hier ervaring mee?
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 01 June 2006 - 03:40 PM
Helemaal waus van de saus!
Posted 01 June 2006 - 04:05 PM

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 01 June 2006 - 05:01 PM
Posted 01 June 2006 - 07:29 PM
Was tijdens lowlands bij the prodigy. was idd heel intens, maar wel in van mijn mooiste ervaringen ooit.
Ik vind dit heel erg veel weg hebben van 2c-b duurt alleen wat langer.
Heb ook helemaal niks gemerkt van duistere kanten of hoe jullie dat noemen.
Van alle 2c-x's die ik op heb (2c-b, 2c-e, en 2c-i) vond ik deze het leukst. Als ik dus de mogelijheid krijg om dit mooie middeltje weer te nemen, zou ik dat dan ook zeker doen, maar dan wel een lagere dosis

Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 02 June 2006 - 03:42 AM
Wat me het meest is bijgebleven van die trip is de gigantische "angst" die ik kreeg om doof te worden, om nooit meer muziek te kunnen horen.... The horror; nooit meer Eat Static, nooit meer Bluetech, nooit meer...! Of angst... beter gezegd: de waardering voor m'n gehoor en de waanzinnig mooie muziek die bestaat, en hoe erg je dat eigenlijk zou moeten waarderen en er zuinig op zijn.
Mod-edit: ik heb wat onnodige info weggehaald. Het is onverstandig dat je dit in een open topic neer zet. (Cad0).
Edited by Cad0, 12 June 2006 - 11:53 AM.
Posted 12 November 2006 - 08:13 PM
Ik wil misschien komend weekend 2c-e gaan proberen op een psytrance feesje op Ruigoord. Maar ik hoor nogal wisselende verhalen over dat spul. Gezien ik het nooit gedaan heb vroeg ik me af of het geschikt is voor op een feest. Sommige zeggen dat het vrij heftig en duister kan zijn. Iemand ervaring met dit spul op een feestje? Welke doses zouden jullie aanraden? Hard trippen heb ik opzich geen problemen mee, ook niet op een feest met een goede sfeer, maar het ken te gek ook natuurlijk.

Misschien bewaar ik het wel voor een keer gewoon thuis, maar ben wel benieuwd of het iets voor op een feesie is.
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 12 November 2006 - 09:30 PM
Kvond 7mg toch al best heftig, met hele wisselende effecten, kzou het mischien eerst testen in een andere setting, en daarna checken of je het ook op een feestje trekt

Posted 12 November 2006 - 10:26 PM
Zou het daar niet meteen doen, helemaal aangezien je het goedje zelf nog niet kent.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 13 November 2006 - 10:47 AM
"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -
Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.
Niks overleeft het leven.
Posted 13 November 2006 - 02:34 PM
Was tijdens lowlands bij The Prodigy. was idd heel intens, maar wel een van mijn mooiste ervaringen ooit.
Ik vond het echt geniaal op LL. Alleen had ik toen wat veel op, ik zou jou aanraden om voor de 15 mg te gaan of misschien zelfs maar 10 mg, dit is een gemiddelde dosis, maar je gaat het zeker goed voelen. Ik vond het een geslaagde combinatie
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 November 2006 - 02:41 PM
En vergeet natuurlijk het gas niet, echt teringintense dingen meegemaakt op deze combi

Helemaal waus van de saus!
Posted 13 November 2006 - 11:01 PM
Echt een super avond gehad met zeer veel visuals.
De muziek voelde heelijk warm aan en de hele avond ook goed wakker geweest.
Vond de trip een beetje lijken op LSD maar dan met een Phen. er bij
Op feestjes zou ik niet te veel nemen boven de 12mg space ik
hem echt te hard om nog een beetje normaal te kunnen doen en
te weten hoe wat en waar...
Let wel op, Je moet 2c-e niet onderschatten en de dose-response curve is erg stijl.
De gevoeligheid van persoon tot persoon schijnt ook erg te verschillen
En vergeet niet dat het pas ergens rond het 3e uur piekt!
Posted 16 November 2006 - 09:23 PM
Afgelopen zaterdag 10-11mg 2c-e genomen op een techno feestje.
Echt een super avond gehad met zeer veel visuals.
Op feestjes zou ik niet te veel nemen boven de 12mg space ik
hem echt te hard om nog een beetje normaal te kunnen doen en
te weten hoe wat en waar...
Hé dude, gezellig was het.
Wil graag als "nuchtere" toeschouwer melden dat jij en die Paco nog behoorlijk nuchter uit je ogen keken. En er was met jullie prima te comuniceren, of dit is voor mij e-talking. Nee serieus, jullie zagen er frisser uit dan andere mensen die avond.
Denk inderdaad dat je wel onder de 12 mg moet blijven. Als je richting de 15 gaat kun je vooral figuurlijk op hele andere plaatsen terecht komen. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe vizueel, vizueel was bij jou. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik met dit goedje op (12 mg.) redenlijk helder maar met constant de slappe lach door de stad liep. Niks echt vizueel merkte. Behalve wat kleuren die aansterkte. Toen ik 4 uur later in bed lag had ik alsnog de apenkermis op de stoep staan. Ontmoetingen met ruimtewezentjes die me gingen onderzoeken. Oja en die japanse tuinen bij het horen van een nummer van biosphere.
Ben in ieder geval van mening dat je met dit spul op best de straat op kan. Mits niet te veel. Er moet wel voldoende afleiding zijn. Je moet niet compleet para worden maar wel de hele tijd het idee hebben dat je zo nuchter mogenlijk moet blijven. Als je eenmaal de kans hebt ergens veilig weg te gaan zitten spacen dan gebeurd dit geheid. De resultaten kunnen leuk zijn met dit spul op tussen de rest der mensheid. Maar t blijft oppassen.
Posted 31 December 2006 - 05:50 PM

Posted 31 December 2006 - 06:43 PM
anywayz, die dosis is een mooie kennismaking. Ik begrijp dat je eerst ervaring met psychedelica is??
en sorry dread en lerez dat ik jullie 'taak' overneem, maar ernst is het misschien een idee om je ff voor te stellen in het members forum, dan weten wij ook met wie we te maken hebben.
en dan rest mij alleen nog maar jou een top avond toe te wensen met deze magische stubstansie.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 31 December 2006 - 07:30 PM
Groet,
Jeroen

Posted 01 January 2007 - 03:18 AM

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.
Posted 01 January 2007 - 06:29 AM

0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users