Jump to content

Photo

2C-Ehet officiële 2C-E topic!

2C-E

• Please log in to reply
116 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 01 June 2006 - 03:17 PM

ik hoor zo veel wisselende meningen hierover, wat is jullie mening?

hier staat wel wat over 2c-e, maar lijkt me handig om een dedicated topic over 2c-e te hebben.

2C-E wikipedia page
erowid vault
pihkal entry

2C-E.png

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 01 June 2006 - 03:20 PM

I agree!

Laatst 7 mg. 2c-e geprobeerd, zat een beetje tegen het randje van wel en niet trippen aan. Altered perception, maar nog volkomen tot communiceren in staat en nog geen effecten die makkelijk te onderscheiden waren van lage dosis acid of andere phen's.
Volgende keer ga ik 10 mg. proberen. Iemand anders hier ervaring mee?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#3 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 01 June 2006 - 03:40 PM

Ongeveer een maandje geleden een paar maal geexperimenteerd met deze stof. Tot ongeveer de 15 mg gedoseerd, erg veel fun, hard lachen. Nog geen echt diepe trip ermee ervaren, schijnt wel erg gaaf te zijn hiermee. In mijn opinie een hele leuke phen in ieder geval..
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#4 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 June 2006 - 04:05 PM

Ik vind dit de meest agressieve, gevoelloze en rauwe phen die ik heb geprobeerd. Ben helemaal para gegaan op 7 mg en had erg veel fractals. Ik moet wel zeggen dat ik de nacht er voor nauwelijks had geslapen en mdma, 2c-i en drank ophad :o. Maar toch ... won't do this again ..
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#5 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 01 June 2006 - 05:01 PM

zit wel een duister kantje aan, en de effecten waren ook heel wisselend, van sloom tot enorm snel, en up en down, echt vaagjes, maargoed me dosering was nog redelijk laag.

#6 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 01 June 2006 - 07:29 PM

Ik heb deze 1 keer op +/- 25 mg, is heel heel veel, dat wist ik zelf ook van te voren, was niet slim, maar deed het toch.

Was tijdens lowlands bij the prodigy. was idd heel intens, maar wel in van mijn mooiste ervaringen ooit.

Ik vind dit heel erg veel weg hebben van 2c-b duurt alleen wat langer.

Heb ook helemaal niks gemerkt van duistere kanten of hoe jullie dat noemen.

Van alle 2c-x's die ik op heb (2c-b, 2c-e, en 2c-i) vond ik deze het leukst. Als ik dus de mogelijheid krijg om dit mooie middeltje weer te nemen, zou ik dat dan ook zeker doen, maar dan wel een lagere dosis ;)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#7 TRIP

TRIP

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 02 June 2006 - 03:42 AM

Maar een keer gehad, ik weet niet meer exact hoeveel (meen iets als 15 mg of zo). Ik denk dat ik wel begrijp wat men hierboven met "duister" en "rauw" bedoelt, maar ik zou 't zelf eerder "diep" noemen. Lastig uit te leggen, maar ik vond 't iets meer in jezelf gekeerd t.o.v. bv 2C-I, meer bedachtzaam, meer.... snappie?!
Wat me het meest is bijgebleven van die trip is de gigantische "angst" die ik kreeg om doof te worden, om nooit meer muziek te kunnen horen.... The horror; nooit meer Eat Static, nooit meer Bluetech, nooit meer...! Of angst... beter gezegd: de waardering voor m'n gehoor en de waanzinnig mooie muziek die bestaat, en hoe erg je dat eigenlijk zou moeten waarderen en er zuinig op zijn.

Mod-edit: ik heb wat onnodige info weggehaald. Het is onverstandig dat je dit in een open topic neer zet. (Cad0).

Edited by Cad0, 12 June 2006 - 11:53 AM.

#8 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 12 November 2006 - 08:13 PM

Hee luitjes,

Ik wil misschien komend weekend 2c-e gaan proberen op een psytrance feesje op Ruigoord. Maar ik hoor nogal wisselende verhalen over dat spul. Gezien ik het nooit gedaan heb vroeg ik me af of het geschikt is voor op een feest. Sommige zeggen dat het vrij heftig en duister kan zijn. Iemand ervaring met dit spul op een feestje? Welke doses zouden jullie aanraden? Hard trippen heb ik opzich geen problemen mee, ook niet op een feest met een goede sfeer, maar het ken te gek ook natuurlijk. :thumbsup:

Misschien bewaar ik het wel voor een keer gewoon thuis, maar ben wel benieuwd of het iets voor op een feesie is.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 12 November 2006 - 09:30 PM

ik zou hetzelf niet zo snel op een feesje nemen, kan denk behoorlijk intens zijn, maargoed tis ook maar net wat jezelf trekt, mischien dat je het zelf wel chill vindt.
Kvond 7mg toch al best heftig, met hele wisselende effecten, kzou het mischien eerst testen in een andere setting, en daarna checken of je het ook op een feestje trekt :thumbsup:

#10 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 12 November 2006 - 10:26 PM

Ik heb twee ervaringen met een net iets te lage dosering 2c-e maar gezien de verhalen die ik er over ken, zou ik er voor terug schrikken om het al te snel op een feestje te proberen. Mij lijkt het iets te diep ervoor, voor feestjes zou ik toch eerder iets nemen in lage doseringen en wat 'oppervlakkiger' ofzo.
Zou het daar niet meteen doen, helemaal aangezien je het goedje zelf nog niet kent.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#11 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 13 November 2006 - 10:47 AM

Juistem, dat waren mijn gedachtes ook wel zo'n beetje. Toch maar even wat anders fixen dan.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#12 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 13 November 2006 - 02:34 PM

Was tijdens lowlands bij The Prodigy. was idd heel intens, maar wel een van mijn mooiste ervaringen ooit.

Ik vond het echt geniaal op LL. Alleen had ik toen wat veel op, ik zou jou aanraden om voor de 15 mg te gaan of misschien zelfs maar 10 mg, dit is een gemiddelde dosis, maar je gaat het zeker goed voelen. Ik vond het een geslaagde combinatie

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#13 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 13 November 2006 - 02:41 PM

Ik word er zelf alleen niet zo heel actief van en de trip die ik er van krijg is dikwijls vrij introvert. Voor mij niet echt een partydrug dus maar meer iets voor thuis, in kleine kring. Dosis-effect relatie is ook best steil bij deze stof, vanaf de 10 mg gaat het al behoorlijk hard. Voor mij is 16mg een prettige dosis om goed van te spacen.
En vergeet natuurlijk het gas niet, echt teringintense dingen meegemaakt op deze combi :thumbsup:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#14 Ayahuasquero

Ayahuasquero

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 444 posts

Posted 13 November 2006 - 11:01 PM

Afgelopen zaterdag 10-11mg 2c-e genomen op een techno feestje.
Echt een super avond gehad met zeer veel visuals.
De muziek voelde heelijk warm aan en de hele avond ook goed wakker geweest.
Vond de trip een beetje lijken op LSD maar dan met een Phen. er bij

Op feestjes zou ik niet te veel nemen boven de 12mg space ik
hem echt te hard om nog een beetje normaal te kunnen doen en
te weten hoe wat en waar...

Let wel op, Je moet 2c-e niet onderschatten en de dose-response curve is erg stijl.
De gevoeligheid van persoon tot persoon schijnt ook erg te verschillen
En vergeet niet dat het pas ergens rond het 3e uur piekt!
They don't like my lifestyle..

#15 Placeboman

Placeboman

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 16 November 2006 - 09:23 PM

Afgelopen zaterdag 10-11mg 2c-e genomen op een techno feestje.
Echt een super avond gehad met zeer veel visuals.

Op feestjes zou ik niet te veel nemen boven de 12mg space ik
hem echt te hard om nog een beetje normaal te kunnen doen en
te weten hoe wat en waar...

Hé dude, gezellig was het.
Wil graag als "nuchtere" toeschouwer melden dat jij en die Paco nog behoorlijk nuchter uit je ogen keken. En er was met jullie prima te comuniceren, of dit is voor mij e-talking. Nee serieus, jullie zagen er frisser uit dan andere mensen die avond.

Denk inderdaad dat je wel onder de 12 mg moet blijven. Als je richting de 15 gaat kun je vooral figuurlijk op hele andere plaatsen terecht komen. Ik ben trouwens wel benieuwd hoe vizueel, vizueel was bij jou. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik met dit goedje op (12 mg.) redenlijk helder maar met constant de slappe lach door de stad liep. Niks echt vizueel merkte. Behalve wat kleuren die aansterkte. Toen ik 4 uur later in bed lag had ik alsnog de apenkermis op de stoep staan. Ontmoetingen met ruimtewezentjes die me gingen onderzoeken. Oja en die japanse tuinen bij het horen van een nummer van biosphere.

Ben in ieder geval van mening dat je met dit spul op best de straat op kan. Mits niet te veel. Er moet wel voldoende afleiding zijn. Je moet niet compleet para worden maar wel de hele tijd het idee hebben dat je zo nuchter mogenlijk moet blijven. Als je eenmaal de kans hebt ergens veilig weg te gaan zitten spacen dan gebeurd dit geheid. De resultaten kunnen leuk zijn met dit spul op tussen de rest der mensheid. Maar t blijft oppassen.

#16 Ernst

Ernst

Silent one

• Members
  • 4 posts

Posted 31 December 2006 - 05:50 PM

Ik heb zelf nog geen ervaring en ga vanavond 2c-e proberen. IK heb 15 mg, probeer daar zo'n 7-10 mg van. Ben bij 2 hele goede vrienden, rustige setting (als dat kan met oud en nieuw haha). Portie Hawkwind gedownload om naar te luisteren, ben zeer, zeer benieuwd. Verder zijn mijn ervaringen met drugs zeer beperkt; alchohol, wiet, hasj in allerlei vormen enzo. Nou, ik laat nog wel weten hoe het beviel. Heb wel wat gehad aan dit topic; neem niet de hele 15 mg in en let goed op, ben erg nieuwsgierig wat er allemaal gaat gebeuren....leuk forum overigens! :crazypilot:

#17 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 31 December 2006 - 06:43 PM

2c-e lijkt me uiterst geschikt voor oud en nieuw. Vorig jaar 2c-b gedaan was helemaal de bom, dit jaar zelf ook 2c-e overwogen, maar ga toch maar voor de 5-meo-mipt en heel misschien wat methylone daarna.

anywayz, die dosis is een mooie kennismaking. Ik begrijp dat je eerst ervaring met psychedelica is??

en sorry dread en lerez dat ik jullie 'taak' overneem, maar ernst is het misschien een idee om je ff voor te stellen in het members forum, dan weten wij ook met wie we te maken hebben.

en dan rest mij alleen nog maar jou een top avond toe te wensen met deze magische stubstansie.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#18 Harald

Harald

Silent one

• Members
  • 1 posts

Posted 31 December 2006 - 07:30 PM

Hey Ernst! Veel plezier met je stash 2c-e! Ben erg benieuwd wat je ervan vindt, hoor het hopelijk snel van je...

Groet,
Jeroen :crazypilot:

#19 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 01 January 2007 - 03:18 AM

Ik ga binnenkort ook mijn 2c-e maagdelijkheid verliezen, ik heb 45 mg. gekregen van the love doctor --> keep you posted...!

:lovetwo: :crazypilot: :lovetwo: :P :lovetwo: :) :lovetwo: :crazypilot:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#20 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 01 January 2007 - 06:29 AM

^ niet allemaal in 1 keer opsnoepen he :crazypilot: hahaha

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users