Jump to content

Photo

vitamines, mineralen tijdens een feest

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#21 Bloempje

Bloempje

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 100 posts

Posted 05 April 2004 - 07:50 PM

Z
oekerdezoek:
SSRI/ Selective Serotonin Reuptake Inhibitor
een post load die ik er niet bij gezet heb is een SSRI (Selectieve Serotonine Heropname
Remmer) zoals Prozac, Seroxat/ Paroxetine, Citalopram, Fluvoxamine en Setraline. dit is een
medicijn dat bij verschillende psychische ziekten word voorgeschreven. een
paardemiddel met vele bijwerkingen.

wat bedoel je hier precies mee?

Dit stuk is niet van mijzelf, maar heb ik gevonden op i-net. Wat ik weet van seroxat is dat het
kan zorgen voor minder potentie en hoofdpijn. De eerste maand kan je tal van andere
klachten krijgen, daarna gaat het middel zijn werk doen en zorgt het ervoor dat je weer zin
krijgt om dingen te ondernemen. Je moet zeg maar eerst door de zure appel heenbijten, maar
die schijnt nogal zuur te zijn.

Klopt. De vader van een vriendin krijgt Seroxat dus 'gewoon' voor een psychische
aandoening. En hij heeft behoorlijk last ondervonden van de bijwerkingen. Verminderde
potentie, zweten, angstdromen. You name it.
Je kan dit niet te pas en te onpas nemen, je wordt inderdaad ingeregeld. Het duurt een tijd
voordat je er echt baat bij hebt. Vitaminepilletje of 5 HTP-tje ok?, maar van dit soort medicijnen
zou ik persoonlijk maar afblijven.
Dikke Kus,
Allstar

#22 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 09 May 2004 - 05:10 PM

wat ik altijd bij heb op een feest zodat ik de ochtend nog kan halen (met of zonder dope) :

-Banaan
-Appels
-Sinaasappels
-Twee flessen water (minstens)

#23 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 10 May 2004 - 12:48 AM

kheb al lange tijd niks gedaan, khoop dattet wat is verminderd..

Echt niet duss.. :thumbsup:
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#24 yoghurt

yoghurt

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 143 posts

Posted 13 May 2004 - 03:01 PM

Ik heb een maand of 3 paroxetine 20mg (seroxat) geslikt en ik kan het je zeker afraden. Bovendien zijn dit middelen die pas na een maand echt beginnen te werken.

#25 hELiuM

hELiuM

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 66 posts

Posted 13 May 2004 - 09:09 PM

dat schema (zie kevf) was door mij geplaatst op start2dance onder de naam emkee. het kan wat aanpassing gebruiken. meer ALA en in time release vorm vooral. maar het is verder wel oke.

en over die ssri s ik had het erbij gezegd omdat al algemeen bekend was op i-net, dat ssri s mdma neurotoxiciteit voorkomen. het waarom is niet ontdekt bij die onderzoeken. en er zijn genoeg mensen die twijfelen of de combinatie mischien niet slechter is. antidepressiva zoals seroxat en prozac zijn toxisch op zich. al zijn er zat mensen die ze dagelijks slikken op docters voorschrift.

dit is vooral waarom ik toen dat stukje over paardemiddel erbij zette. dit zijn geen vitamientjes of een precursor van een neurotransmitter. voordat je dit zou nemen moet je je verdiepen. ik bedoel de bijwerking van teveel vit c is natte poep. als die lijsten van antidepressiva bekijkt.

zelf heb ik nooit last gehad van 1 paroxetine/seroxat of fluvoxamine als postload. er leek wel een duidelijk verschil in gevoel met als ik het niet nam. ik zal me aanbieden aan de wetenschap om mijn hersenen te onderzoeken als ik het hoekje om ben. :angry:

#26 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 13 May 2004 - 10:07 PM

Hier, dit is waarschijnlijk ook wel interessant..

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Cannabinoid–MDMA interactions were examined in male Wistar rats. MDMA (4?5 mg/kg or 2?10 mg/kg over 4 h on each of 2 days) was administered with or without 9-tetrahydrocannabinol (THC) (4?2.5 mg/kg), the synthetic cannabinoid receptor agonist CP 55,940 (2?0.1 or 0.2 mg/kg) or the cannabinoid receptor antagonist SR 141716 (2?5 mg/kg). Co-administered 9-THC and CP 55,940 but not SR 141716 prevented MDMA-induced hyperthermia, causing a powerful hypothermia. Co-administered 9-THC, CP 55,940 and SR 141716 all tended to decrease MDMA-induced hyperactivity. Co-administered 9-THC provided protection against the long-term increases in anxiety seen in the emergence test, but not the social interaction test, 6 weeks after MDMA treatment. Co-administered 9-THC and CP 55,940, but not SR 141716, partly prevented the long-term 5-HT and 5-HIAA depletion caused by MDMA in various brain regions. SR 141716 administered with CP 55,940 and MDMA prevented the hypothermic response to the CP 55,940/MDMA combination but did not alter the CP 55,940 attenuation of MDMA-induced 5-HT depletion. These results suggest a partial protective effect of co-administered cannabinoid receptor agonists on MDMA-induced 5-HT depletion and long-term anxiety. This action appears to operate independently of cannabinoid CB1 receptors.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Mooi excuus om een paar extra jointjes te roken op die MDMA comedown..

:angry:
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#27 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 14 May 2004 - 10:01 AM

Jointjes zijn voor zoveel zaken goed :angry:

Alleen ik slik altijd de ochtend na drugs altijd 1000 MG vit C en dan davitamon totaal pillen, met alle vitamientjes en mineralen...
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users