Changa: Australisch product.
Posted 16 August 2011 - 10:16 AM
Have you ever read at which concentrations harmine is plainly efficacious as a MAO-A inhibitor in vivo? It's in the low nanomolar range: if smoked, absolute doses in the 100 µg-1 mg range may achieve 50% MAO-A inhibition and beyond. Furthermore a recent study with a caapi extract found it was 100 to 1000 fold more potent than harmine alone as MAO-A inhibitor (Schwarz et al. 2003, in comm. bibliog.).
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 19 January 2013 - 01:36 PM
Posted 22 January 2013 - 03:42 PM
Posted 22 January 2013 - 05:08 PM

Laatste keer dat ik Changa had was op Boom Festival; had hem niet zelf gemaakt maar daar aangeschaft; had wel een tijdje gepraat met de persoon waarvan het kwam, o.a. om te vragen welke planten er in zijn changa zaten want ik was wel nieuwsgierig naar mogelijkheden voor goede 'recepten' en hij raadde me deze website aan: https://www.dmt-nexus.me/forum/
Ik heb ff niet de tijd zelf te gaan zoeken maar ik heb daar eerder gekeken en volgens mij kan je daar wel alles vinden wat je moet weten om fijne changa te maken

Tune up, turn around, drop in.
Posted 21 February 2013 - 11:41 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 22 February 2013 - 02:05 PM
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 23 February 2013 - 12:22 AM
Hoe lang is Changa houdbaar? Ik heb namelijk een beetje dat ik ooit is heb gekregen in 2008, maar nooit gebruik. Heb het droog in het donker bij kamer temp bewaard. Zal dit nog goed zijn of is het enkele reis prullenbak?
In mijn ervaring oxideert DMT als een malle maar is het dan nog steeds werkzaam. Alhoewel ik het geen jaren op de plank heb laten liggen, paar weken misschien.
Tegenwoordig bewaar ik mijn DMT in de vriezer verpakt in zilverfolie & zakkies, weet niet of dat helpt maar het krijgt iig niet zo'n gele kleur.
Nu heb ik het trouwens over NN-DMT changa is natuurlijk iets anders maar zolang de kruiden niet verrot zijn (volg je neus) zou ik het voorzichtig proberen.
Posted 11 August 2013 - 12:05 AM
Ik had DMT laten oplossen in Aceton samen met gesneden Caapi liaan en gedroogde munt. Toen ik de kruiden in een shotjes glas had ondergedompeld in de Aceton, had ik een pan met water aan de kook gebracht, daarna uitgezet en hier het shotjes glaasje met kruiden ingezet. Zo verdampt de aceton nog veel sneller en was het in enkele uren kurkdroog en had het geen aceton lucht meer. Ik heb het voor het proces en erna zo goed mogelijk proberen fijn te maken in een koffiemolen, maar dat ging best lastig. Uiteindelijk was het moeilijk te roken, door de kleine takjes Caapi erin, en super heet op de longen, maar voelde wel een licht DMT effect. Niet genoeg gerookt om het verder te testen, maar ik ga maar eens op zoek naar droge Caapi bladeren ipv gesneden liaan, werkt beter lijkt me
Iemand ervaring met een Caapi extract in poedervorm? lijkt me nog handiger.
Posted 23 January 2016 - 08:00 PM
In hoeverre is het bij Changa belangrijk om de MAOi voedselvoorschriften in acht te nemen?
Posted 25 January 2016 - 09:30 AM
Lijkt me net zo belangrijk als bij Ayahuasca.
Het maakt voor de enzymen niet uit hoe je de remmer het lichaam in krijgt, zij het oraal, gerookt of rectaal...
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 26 January 2016 - 12:19 AM
Maar de hoeveelheid MAOi's in changa zullen minder zijn dan in ayahuasca en de verhouding tussen wat eerst je brein bereikt en wat MAO in je darmen remt verschilt ook...
Posted 28 January 2016 - 10:45 PM
Ik weet uit ervaring dat die voedselvoorschriften wel van belang zijn. Ben al een tijdje aan het experimenteren met Changa. Geweldig spul, waar ik al een aantal keren hele avonden/nachten op heb doorgerookt en bij elke hijs van elk pijpje dat ik stopte weer in een ander nieuw soort universum kwam. Laatst had ik een paar biertjes gedronken en besloot aan de Changa te gaan, wat resulteerde in een soort van koortsige nacht, waarin ik onder 3 dekbedden lag en het nog koud had. en zweten.... ook de volgende dag was ik niet fit en een soort van grieperig. Dit heb ik nu 2x meegemaakt. Zonder alcoholgebruik geen probleem en kan ik hele avonden doorhalen op changa.
It's better to regret something you have done, then to regret something you haven't done.....
Posted 29 January 2016 - 12:14 PM
Het zijn vermoedelijk de tyramines en histamines in het bier die door de MAOi niet meer afgebroken worden. MAOi en gefermenteerde producten is een no-go. Ik denk dat je met gedestillleerde drank geen last zou hebben, het is niet de alcohol.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users