Jump to content

Photo

Kweekverslag wietplantje..

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#41 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 02 June 2004 - 10:26 PM

Hehe, mods niet, admins wel.. :thumbsup:

Het vragen van; " kan je mij alsjeblieft PM'en met een goede supplier van **** " vindt ik ook niet kunnen.. Hou het gewoon bij PM'en en laat niet merken op de site dat je bezig bent met illegale dingen, enz enz.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#42 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 02 June 2004 - 10:52 PM

admins ook niet.
of bunzzie zou op de server naar de bestanden moeten sporen en ze dan proberen te openen.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#43 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 03 June 2004 - 05:59 PM

wietzaadjes bestellen en zelluf opkweken is ook een manier, maar daarvoor is het nu wel aan de late kant, aangezien ze natuurlijk niet meteen op je deurmat liggen, mischien iets voor volgend jaar

#44 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 03 June 2004 - 06:35 PM

wietzaadjes bestellen en zelluf opkweken is ook een manier, maar daarvoor is het nu wel aan de late kant, aangezien ze natuurlijk niet meteen op je deurmat liggen, mischien iets voor volgend jaar

Werkelijk zo afhankelijk van de periode in't jaar ?
Ik had gehoopt van er zo snel mogelijk te kunnen zetten... (binnenkweek)

#45 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 03 June 2004 - 06:40 PM

neee terminator, alleen voor buiten...binne kan gewoon het hele jaar door natuurlijk......

bij zaadjes wel goed kijken of het plantje een mannetje wordt of een vrouwtie

#46 T3RM!N4T0R

T3RM!N4T0R

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 491 posts

Posted 03 June 2004 - 06:48 PM

neee terminator, alleen voor buiten...binne kan gewoon het hele jaar door natuurlijk......

bij zaadjes wel goed kijken of het plantje een mannetje wordt of een vrouwtie

Ik heb geen flauw idee hoe je dat dan kan zien.
Maar ja, dat is dan een probleem voor later. :huh:

Weet er toevallig niemand een goede grow-guide voor wiet? PM a.u.b.
(liefst in het Nederlands natuurlijk)

#47 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 03 June 2004 - 06:59 PM

oh ik kan ook wel een growguide schrijven voor wiet kweken....

enkele benodigdheden:
- specikuip
- grond
- hydrokorrels
- voeding (wortelstimulator, groeivoeding, bloeivoeding en PK13+14)
- ongedierte bestrijdingsmiddel (mix van water, beetje groene zeep en klein beetje spiritus)
- stekken of zaden

zaad eerst onkiemen tussen wat watten, vervolgens 1-2cm diep planten in kleine potjes later dit zaadplantje in de specikuip overzetten.

De specikuip moet onderin een paar gaten hebben, dan leg je daar een laag hydrokorrels in (+/- 3 cm), dan vullen met aarde (kweekaarde met perlietkorrels), plantje plaatsen.

Eerste 2 weken alleen wortelstimulator geven, daarna kan je voorzichtig beginnen met voeding te doseren (groei).

De zon doet al het werk, water geven met voeding zijn de voornaamste taken, kijk goed naar de kleur van het blad, donkergroen is goed, andere kleuren kunnen voedsel gebrek aangeven. Maar dit is pas bij grotere omvang van de planten..

Nadat de bloei is ingetreden (topvorming) kun je bloeivoeding gaan geven, na een weekje bloei begin je voorzsichtig met PK 13+14.
Haal de kleine topjes op plekken waar bijna geen zon is weg en laat de zon het werk doen....

opletten op voedsel gebreken (is nu wel heel belangriijk) en goed water geven...

op een gegeven moment worden de toppen errug dik en beginnne de meeldraden bruin te worden, als de plant 3/4 bruine meeldraadjes heeft dan is het tijd voor de oogst. Plant om, takken losknippen, groot blad verwijderen en opzijn kop minimaal 7 dagen laten drogen voordat je gaat roken (smaak).....

#48 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 09 June 2004 - 10:26 PM

Mijn planten beginnen nu witte haartjes te ontwikkelen , kan ik nu beginnen met het geven van bloeivoeding , 1 week wachten , of moeten er echt toppen aan de planten komen?

#49 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 09 June 2004 - 10:48 PM

Plant om, takken losknippen, groot blad verwijderen

Het is beter om de eerste 24 tot 48 uur helemaal niks met de plant te doen (alleen op z'n kop hangen en de grootste bladeren verwijderen) en hem gewoon lekker laten drogen. Dit is omdat de plant nog fftjes doorleeft en dus gewoon nog THC aanmaakt, waarschijnlijk ook omdat er een zeer grote stress op de plant staat..
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users