Ik heb gisteren een vliegezwam (amanita muscaria, 10 grams) gekocht in [wederom source verwijdert]. Mooie ding! (zie de foto)
Drie jaar geleden op trance energy had ik al amanita muscaria gebruikt maar dat was niet een paddestoel: het was een extract op damiana bladden in een kleine fles (dezelfde maat als de “Explosion” luchtverfrissers). ik nam het in combinatie met 4 grams GHB. het voelt erg euphorisch en spacey, het was een vreemde maar super leuke gevoel.
Nu wil ik de echte paddestoel proberen, deze keer zal ik thuis blijven en zal ik geen chemische middelen nemen.
Maar ik weet niet hoe zou ik het moeten nemen.
1/ Op de verpakking is het aanraden de paddestoel te gebruiken als thee.
2/ Somige mensen aanraden gedurende een uur de gedroogde paddestoel te koken.
3/ In de tripverslagen op Erowid, meest psychonauten eten de paddestoelen op (gedroogd).
4/ Het is ook mogelijk de paddestoelen te roken, en volgens somige mensen het voelt prima met marijuana.
Dus, ik weet niet hoe mijn paddestoel te nemen: Thee?... Eten?... Roken?... Koken?... Wat zijn jullie suggesties? Ik ben van plan het proberen samen met een vriendin, dus zou ik liever een licht trip hebben.
[dreamer: nu heb je weer de regels overtreden. Je stuurt me wel een pm dat je de regels hebt gelezen, maar schijnbaar is hier minder van waar. In het vervolg heb ik ook liever dat je edit's van mods in je posts laat staan zodat ze als voorbeeld voor andere members kunnen dienen. Wederom laat ik het bij een waarschuwing, maar pleez probeer je de volgende keer echt aan de regels te houden.]