Jump to content

Photo

fentanyl roken

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 15 May 2006 - 08:49 PM

De gel uit fentanyl patches kan je roken. Mijn methode is om met een naald een gaatje te prikken in 1 kant van de pleister, waardoor je per keer ongeveer een luciferkopje gel uit de pleister kan knijpen. Omdat de gel snel verdampt hou je het gaatje zo klein mogelijk. De gel kan je dan chinezen op aluminiumfolie. Er zijn echter een paar problemen met deze methode:
- omdat de gel vooral uit alcohol en water bestaat is het moment dat de fentanyl wordt verbrand niet duidelijk; het is moeilijk om je longen niet al vol te hebben gezogen voordat alle gel is verdwenen en de fentanyl is verbrand;
- de rook is onzichtbaar, soms mis je effect omdat je blijkbaar de rook hebt gemist;
- als je de gel laat indampen op aluminiumfolie vooraleer te roken lukt het niet: je ziet de fentanyl niet alleen niet liggen, als je hebt aangeduid waar de fentanyl moet liggen komt ze niet meer tot verbranding.

Ik denk dat een oplossing zou kunnen zijn om de gel te vermengen met een kruid dat zeer licht is om te roken, zoals dille, waarna je het kan drogen. Dat kan je dan in een pijp roken. Alleen is dat een knoeiwerk en bovendien lijkt het mij gevaarlijk voor overdosering. Als je alle gel ineens vermengt met een rookkruid heb je totaal geen zicht meer op de dosis en kan je zonder probleem een fatale hoeveelheid binnen krijgen. Kleine beetjes per keer vermengen moet wel mogelijk zijn.

Iemand andere ervaringen/idee?n?

#2 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 15 May 2006 - 11:38 PM

Wat is fentanyl eigenlijk? Wat is de werking?

Ik heb er nog nooit van gehoord ;)

In wat voor pleisters zit dit dan?
Get high before you die!

#3 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 16 May 2006 - 07:17 AM

gebruik de search-functie

#4 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 16 May 2006 - 07:02 PM

ik weet alleen dat je niet de eerste zal zijn die OD'd op fentanyl.
het is te potent om het op de manier te gebruiken die je noemt, tenzij je zelfmoord plannen hebt.

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 16 May 2006 - 07:42 PM

Als je dit gaat doen hou er dan wel 1 persoon bij die de ambulance kan bellen...

Op bluelight staan heel wat threads van mensen die ook fentanyl uit patches roken.. meeste doen het met de eerste methode.
Ik dacht dat phreex nog wat geschreven had over hoe dit betrekkelijk veilig te roken is maar die post kan ik niet terugvinden.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 16 May 2006 - 09:29 PM

Wat voor patch is t? en dan bedoel ik de release snelheid: 75mics/125mics/...mics per uur. plak m gewoon op je arm en haal m er na een tijdje, bijvoorbeeld een uur weer af als je denkt genoeg binnen te hebben. lijkt me veiliger als roken en nog steeds zeer aangenaam
Dit is dope!

#7 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 17 May 2006 - 08:31 PM

Ik heb momenteel geen patches; die die ik had waren van verschillende sterkte, van 25mic en 50mic als ik me niet vergis. Het enige verschil tussen die patches was de grootte: die van 50 was dubbel zo groot als die van 25, de concentratie fentanyl in de gel was hetzelfde.
Bedankt voor het advies iig, ik wist dat de methode die ik had niet veilig kon zijn maar beschouwde ze toch veiliger dan het op de arm plakken omdat ik niet wist hoe ik op fentanyl zou reageren en ik van mening was dat een OD via transdermale toediening niet terug te draaien valt. Ik dacht dat de effecten nog een tijd opbouwen zelfs nadat je de pleister eraf haalt en zonder er iets aan te kunnen doen? Als je met stapjes kleine hoeveelheden rookt merk je onmiddelijk hoeveel je binnen hebt en kan je ophouden als het teveel wordt, al ben ik er mij ook van bewust dat als je teveel fentanyl binnen hebt het goed mogelijk is dat je het niet beseft. Ik ben altijd gestopt op het moment dat ik misselijkheid voelde opkomen, voor mij persoonlijk een signaal dat ik de bovengrens nader bij opiaten. Ook heb ik het nooit gedaan zonder dat er een nuchter iemand bij was; de opmerking van mind over de ambulance vind ik zeker terecht.
Mijn vraag was eigenlijk ook: bestaat er een min of meer veilige manier om fentanyl te roken? Ik dacht bv. aan het berekenen van de totale hoeveelheid fentanyl in 1 pleister en de gel gelijkmatig uit te smeren over een stuk papier dat je hebt ingedeeld in evenveel vakjes als er microgram fentanyl zitten in de pleister. Op die manier kan je op voorhand bepalen hoeveel vakjes van het stukje papier of microgram je wil of kan roken. Een dwaas idee?

#8 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 18 May 2006 - 01:22 PM

Neem bijvoorbeeld een 50mics patch, ik heb zelf alleen ervaring met fentanyl via nasale opname, ik nam het met stappen van 50 mics en meestal nam ik 100 tot 150 mics in 1 keer (neem in ogenschouwing dat ik een grote, dikke man van 125 kilo ben) en andere mensen meestal 50 namen om te beginnen, die namen dus 50 mics in 1 keer die snel opgenomen werden. Als je zon 50 mics patch voor een uurtje op je arm laat zitten en eraf haalt denk ik dat je heel goed kan beoordelen of dat genoeg is en anders kun je bijvoorbeeld met stapjes van een kwartier de patch er langer op laten zitten tot je merkt dat je een goede dosering bereikt hebt, maar zorg wel dat je op de tijd let en niet dat je in een lekkere opiat buzz denkt, shit hij zit er al 4 uur op en dat je je zo goed voelt dat je vergeten bent m eraf te halen. Een od is terug te draaien maar ik denk dat basen gevaarlijker is als de patch op je arm plakken omdat je dan bepaald hoeveel je binnenkrijgt.
Dit is dope!

#9 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 18 May 2006 - 07:23 PM

Als ik ooit nog eens de kans krijg zal ik het op de normale manier proberen. Ook al werkt het basen onmiddelijk, het is niet zo dat je er een rush van krijgt zoals bij sommige meer bekende opiaten. Dus een echt voordeel heeft het niet op dat gebied.

Mag ik vragen hoe je gel uit een pleister nasaal kan gebruiken?

#10 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 18 May 2006 - 08:50 PM

De fentanyl die ik had kwam niet uit een pleister, het kwam in een oplossing
Dit is dope!

#11 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 25 May 2006 - 12:01 AM

^
wow

#12 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 14 July 2006 - 01:15 PM

Gemengd met wat? Of deed je het in zo'n neusspray ding en dan erin spuiten? Ik neem aan dat het nogal moeilijk is om een lijn van 50mcg te leggen namelijk...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users