Jump to content

Photo

Over 2C-E

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#41 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 April 2004 - 02:42 PM

oei,
blijkbaar mag linken niet
pm me maar es wann je goede link wilt voor dergelijke stoffen

#42 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 April 2004 - 04:17 PM

oei,
blijkbaar mag linken niet
pm me maar es wann je goede link wilt voor dergelijke stoffen

:D
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#43 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 07 April 2004 - 12:13 PM

goedje is gistren toegekomen vanuit usa bij die vriend
(holland)
hij gaat nu alles afwegen in ziplocks omdat ik zelf niet over een weegschaaltje beschik dat tot
op de mg gaat ..... msch moet ik maar es lady jane verleiden en kan ik zo aan gratis
weegschaaltje uit haar shop geraken :lol: anyway, binnenkort moet ik er om in holland, ben
enorm benieuwd ! 8-)

#44 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 08 April 2004 - 10:29 PM

Ik heb vandaag mijn 2C-E ook (eindelijk) binnen
gekregen...dus na het weekend volgt een tripreport...het bedrijf waar ik deze keer besteld heb
doen wat ze beloven - binnen 24 uur na het plaatsen van een order wordt deze verzonden.
Om de een of andere reden kan het vervolgens wel 10 tot 14 dagen duren voordat je het ook
daadwerkelijk in de bus hebt liggen.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#45 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 10 April 2004 - 10:55 AM

Hey! Tof dat je je 2C-E ontvangen hebt! Ik wens je een
prettige ervaring toe, en laat wat van je horen! (in de vorm van een report ofzow, altijd leuk
natuurlijk :thumbsup:)

Om de een of andere reden kan het vervolgens wel 10 tot
14 dagen duren voordat je het ook daadwerkelijk in de bus hebt liggen.

Mmmh, ik had ook een keer zo een lange levertijd. Ok?, dat was dan een bedrijf wat pas de
goederen op stuurde wanneer ik ze een imeeltje zond met daarin de klacht dat ik nu al twee
weken aan 't wachten was, toen ging het op de bus. Vervolgens lag het twee weken later in
mijn brievenbus, geen idee waarom 't zo lang duurde ... ik kreeg 't wel hier in Nederland als
'aangetekende brief' binnen, dus ik moest ff m'n krabbel zetten bij de postbode, moest jij dat
ook? (...of ben ik weer de enige van wie ze een handtekening willen hebben en dus op papier
hebben staan dat ik iemand ben die stofjes verzameld :-P)

#46 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 10 April 2004 - 11:59 AM

Bij zowel mijn 2C-I bestelling als mijn 2C-E bestelling (beide bij
een ander bedrijf) kwam mijn moeder met het pakje aanzetten...volgens mij heeft ze niks
hoeven te tekenen, anders had ik het wel te horen gekregen.
Ik heb gisteren trouwens een kleine hoeveelheid 2C-E (ik schat rond de 8 mg) opgesnoven
(gvd, dat spul brandt...echt het gevoel alsof je met een bot kartelmes een stukje van je neus
hebt afgesneden) en ik moet zeggen: wooow! Het effect is zeer heftig en ook heel anders dan
2C-I.
Een trip-report volgt na het weekend...
staat, staat stil.

#47 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 10 April 2004 - 04:10 PM

Ik heb wel het idee,dat nu 2c-i verboden is iedereen over
gesprongen is op 2c-e, dus nu wordt dat populairder en gaat de aandacht trekken van de
regering. Gebruikers zetten zichzelf voor een blok, bij elk middel dat verboden wordt springen
ze massaal over op een volgend en als dat verboden wordt springen ze weer over, zo zorgen
ze er zelf voor dat het verboden wordt omdat de populariteit groeit.

#48 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 10 April 2004 - 04:20 PM

Dat is al jaren zo. Ik denk niet dat daar veel aan te
veranderen valt. Je hebt enerzijds de middelen die nooit echt populair zullen worden (zoals
Salvia) omdat ze eigenlijk geen recreatieve effecten hebben (maar puur vanuit psychonautisch
opzicht interessant zijn). Die middelen zullen ook niet verboden worden.
Anderzijds zijn er de middelen die wel aanslaan bij een groot aantal mensen en na verloop van
tijd verboden worden op het moment dat men het vermoeden heeft dat het wel eens eventueel
schadelijk zou kunnen zijn.
Bij de 2Cxx-serie staat het al bij voorbaat vast dat het slechts een kwestie van tijd is voordat
het verboden gaat worden, simpelweg omdat het aanverwant is aan MDMA, MDA, MDE etc.
We kunnen alleen maar hopen dat dit proces op een gegeven moment ophoudt wanneer de
regering inziet hoe absurd het eigenlijk is mensen maar klakkeloos proberen te verbieden een
of andere stof tot zich te nemen en dat zulke acties toch alleen maar een gouden handel voor
(potentiele dealers) betekend.
staat, staat stil.

#49 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 10 April 2004 - 05:09 PM

Ik heb wel het idee,dat
nu 2c-i verboden is iedereen over gesprongen is op 2c-e, dus nu wordt dat populairder en gaat
de aandacht trekken van de regering

Ik zie dit niet zo snel gebeuren.. Misschein wel dat mensen het bestellen en uitproberen, maar
om nou massaal op de 2C-E over te stappen is een niet logische waarneming.
De stoffen zijn ongelooflijk verschillend, de een geen tot weinig introspectie en de ander een
beetje teveel aan introspectie.. Als dit populair wordt onder de mensen die met 2C-I hebben
"gespeeld", schiet ik me voor m'n kop (de meerderheid van die mensen zit op partyflock
bijv, gewoon niet de "soort" mensen die dit soort trip aankunnen of leuk zullen vinden).
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users