Jump to content

Photo

Over 2C-E

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#21 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 17 March 2004 - 05:14 PM

ahum, that's me alleen onder een andere naam, mijn smartboardnaam en mijn shroomery
naam.

Hehe, ik dacht dat al zo half...probeerde ik me daar verdorie een psychonaut met zichzelf in
contact te brengen!! :lol:
Trouwens, droom je dan wel snachts...? Dan is forum.ld4all.nl de enige drug die jou visuals
kan geven... Levensechte ;)
Sometimes we live
no particular way
but our own

#22 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 17 March 2004 - 09:51 PM

Volgens mij is het niet echt zeldzaam hoor. Ik beleef eigenlijk
ook nooit hallucinaties. Die paar vlekjes die ik met paddo's wel eens heb gehad, kan je
moeilijk hallucinaties noemen?
Ik heb er wel meerdere mensen over gehoord, wel vreemd. Maar ieder mens is anders. Ik
beleef wel alles wat ik zie anders. Maar ik zie geen andere dingen.

#23 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 18 March 2004 - 09:12 PM

Ik droom wel, sinds ik ben gekapt met doordeweeks
blowen, echt heftige dromen......echt lachuh!

15 g equador...
  :wacko:
dat is sick..

Nope, dat is lekker, ga je echt hard van........heftig.....
Ik heb vantevoren de ld50 van psylocibine opgezocht en die ligt geloof ik op een paar kilo
droog (in de vorm van shrooms dan) dus 15gram is makkelijk te doen......heb op de shroomery
weleens van gasten gehoord die 30gram hawaiaanse tot zich namen....kan allemaal en
aangezien ik zelf kweek(te) kon ik zoveel eten als ik op kon.....was wel lachen maar
hallucineren ho maar.
2 ksi -> dan zijn we 1 van de weinigen de meeste mensen gaan wel heftig hallucineren
(=dingen zien die er niet zijn) van paddo's, lsd etc.....wij niet, we missen/hebben iets in onze
hersenen waardoor we dat niet kunnen, ik heb lang gezocht naar iets waardoor ik kon
hallucineren maar dat werkte allemaal niet.....

#24 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 19 March 2004 - 01:08 AM

Oh man, dat lijkt me zwaar klote.. :D
Ik heb heel vaak vreselijk uiteenlopende hallucinaties gehad. Maar wat mij echt altijd versteld
doet staan zijn de paddo's. Patterns die alles overheersen, zwevende "levende" objecten
die vanuit het niets komen, talloze gezichten, schilderij-omgevingen (heh.. Escher).
Misschien heb ik mazzel..?
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#25 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 22 March 2004 - 01:06 PM

goed, bij mij gaf 2c-i geen
hallucinaties.......ook niet bij 25mg.......maar ik hallucineer ook nergens van, zelfs niet van
lsd

Hier is er nog zo eentje! Zou daar een naam voor wezen?
http://smart.message...opic.php?t=1461

Bij lsd zijn de visuals ook niet zo overvol tenzij je voor een gemiddeld persoon boven de 150
microgram komt.
Ik heb het wel vaker meegemaakt dat mensen geen visuals hebben, een aantal vrienden die
hadden ook geen visuals totdat ze een voorgeschotelde paddo+2c-b trip namen (3 gram cyan
+ 35 mg 2c-:axe: en sindsdien hebben ze altijd extreme visuals bij het gebruikt van
psychedelics.
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#26 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 22 March 2004 - 03:05 PM

2fastcore, enig idee of er ook een medische term ofzo voor
is? Mja mensen zijn allemaal anders, ga van de zomer misschien nog wel weer eens trippen.
Misschien maar eens wat meer pakken als anders, eens kijken of ik dan wel wat zie :axe:
Ik vind het in ieder geval wel gek, zie vaak wel wat verstoringen. Maar echte hallucinaties!?
Ik weet niet, maar volgens mij zijn al die kabouters die mensen zien een vorm van placebo
ofzo. Want ik heb ze in ieder geval nog nooit gezien :D

#27 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 22 March 2004 - 05:18 PM

ik denk niet dat ze daar een medische term voor
hebben..........

#28 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 27 March 2004 - 02:36 PM

Wauw.. Nou, ik neem gedeeltelijk terug wat ik zei, over de
2C-I. Ik had niet gedacht dat het de visuals/hallucinaties van paddo's zou
evenaren/overtreffen. Phenetylamine visuals zijn nog niet echt te omschrijven voor mij..
Ongelooflijk gewoon. Vooral de gezichten van mensen blijven morphen en veranderen in wat
lijkt op tekenfilmfiguurtjes. Bizar goedje. ~12 mg was genoeg voor mij om de volgende keer
minder te nemen. Body-load is mij wat te irritant om de dosis te verhogen.. :?
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#29 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 28 March 2004 - 07:52 PM

Ik denk dat het zoals eerder gezegt handig is om een
onderscheid te maken tussen visuals en hallucinaties.
Hallucineren = dingen zien die er niet zijn en denken dat ze echt zijn (voorbeelden zijn hekjes
op de weg, mensen die op straat lopen en dergelijken waar je mensen met hoge dosissen
mdma e.d. nog wel eens over hoort)
Visuals = zoals bij paddo's zijn de gekleurde patronen en dergelijke die je langs je muur,
plafond en vloer ziet zweven. En bijvoorbeeld de op escher lijkende tekeningen die uit je
vloerkleed komen zetten.
(ik denk wel dat mensen die beweren kabouters te hebben gezien een grote fantasie hebben
of opscheppen, dergelijke dingen heb ik zelf nog nooit meegemaakt, bij geen enkel middel dat
visuals teweeg brengt)
mzzl

#30 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 28 March 2004 - 11:48 PM

Bizar goedje. ~12
mg was genoeg voor mij om de volgende keer minder te nemen. Body-load is mij wat te irritant
om de dosis te verhogen..  :?

Watvoor een soort body load ervaarde je?

#31 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 28 March 2004 - 11:49 PM

(ik denk wel dat mensen die
beweren kabouters te hebben gezien een grote fantasie hebben of opscheppen, dergelijke
dingen heb ik zelf nog nooit meegemaakt, bij geen enkel middel dat visuals teweeg brengt)
mzzl

Het is tijd voor je n,n-DMT sessie :evil:

#32 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 29 March 2004 - 08:30 AM

Niet iedereen is capabel om een goeie DMT sessie te
hebben...dat heeft bij mij bijv. weinig zin

#33 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 30 March 2004 - 01:11 AM

Hallucineren = dingen zien die er niet zijn en denken dat ze echt zijn (voorbeelden zijn hekjes
op de weg, mensen die op straat lopen en dergelijken waar je mensen met hoge dosissen
mdma e.d. nog wel eens over hoort)
Visuals = zoals bij paddo's zijn de gekleurde patronen en dergelijke die je langs je muur,
plafond en vloer ziet zweven. En bijvoorbeeld de op escher lijkende tekeningen die uit je
vloerkleed komen zetten.

Die scheiding is soms een beetje moeilijk te maken. Volgens deze interpretatie heb ik het iig de
hele tijd over "visuals" gehad...maar toch zijn de visuals die ik van 2C-I heb gehad niet te
vergelijken met die van paddo's...waar het bij paddo's vooral gaat over golvende lijnen en
een beetje een vage textuur over objecten, is 2C-I naar mijn mening toch wel van een heel
ander caliber. Ik bedoel...als je in een volkomen verlichte ruimte iemand recht aankijkt (die
minder als een meter van je af staat) en je ziet - terwijl je je best doet te focussen - zijn baard
duidelijk groeien en het oogwit van die persoon grasgroen ziet worden terwijl zijn gezicht
"morphed" zoals je op die domme tv-spelletjes ziet, zijn dat dan visuals...of hallucinaties?

(ik denk wel dat mensen die beweren kabouters te hebben gezien een grote fantasie hebben
of opscheppen, dergelijke dingen heb ik zelf nog nooit meegemaakt, bij geen enkel middel dat
visuals teweeg brengt)

Volledig mee eens. Dat lijkt me ook totale bullshit...bij conventionele psychedelische middelen.
Bij een hoge dosis dramamine of datura (-varianten) schijnen zulke extreme hallucinaties wel
een bijna standaard iets te zijn. Maar dan gaat het ook wel over vrij extreme middelen.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#34 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 30 March 2004 - 07:55 AM

Het is tijd voor je n,n-DMT sessie

Is dat serieus zo'n heftige ervaring?
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#35 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 March 2004 - 12:41 PM

Het is tijd voor je n,n-DMT
sessie :evil:

Let's set a time and date :evil:
Lijkt me wel wat n,n-DMT, maar volgens de reports en info die ik heb gelezen raak je in trance
en is het niet zoals bij paddo;s dat je over straat loopt bijvoorbeeld, en de visuals "erbij" ziet
zeg maar. Of zit ik er naast?
mzzl

#36 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 30 March 2004 - 02:14 PM

Het is tijd voor je n,n-DMT sessie

Is dat serieus zo'n heftige ervaring?

http://www.erowid.or...s/exp_DMT.shtml
meer hoef ik niet te zeggen denk 'k..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#37 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 March 2004 - 08:09 PM

Die reports vertellen heftige dingen maar t lijkt me heel
interessant en aangenaam om mee te maken
mzzl

#38 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 631 posts

Posted 31 March 2004 - 12:27 AM

Niet iedereen is capabel om
een goeie DMT sessie te hebben...dat heeft bij mij bijv. weinig zin

Bedoel je hiermee dat je n,n-DMT hebt gerookt en er niets van hebt merkt ?

#39 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 31 March 2004 - 12:51 AM

Kdenk dat je idd heel wat mist als je geen visuals hebt met
DMT, maakt zeker wel een groot verschil.
De body load bestond uit: over-stimulatie, hoofdpijn, misselijkheid/kutgevoel in m'n
maag, lichte of iig "rare" vorm van nystagmus en de visuals hadden en ietwat dissociatieve
werking (waarschijnlijk omdat ik op dat moment door een donker (eerder pikzwart) bos liep).
Kzal der verder op ingaan op mijn topic; "2C-I, wat te verwachten..?"

#40 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 April 2004 - 12:14 PM

mind
edit:
Link weggehaald, chem suppliers zijn voorlopig niet
toegestaan.

--> heb hier kleine twee weken gelejen met iemand 1 gram 5-Meo-Dmt, 100 mg 2C-I en 500
mg DIPT besteld.
Je vult gewoon zo'n formuliertje in, pft, das gewoon een formaliteit zodanig dat ze niets te
verwijten valt wann er een dooje valt, snapje.
Ik kan niet geloven dat zo'n labo enkel werkt rond research en zich op dit doelpubliek richt,
het gaat hier toch nog altijd om bekende researchdrugs he ... het is eigenlijk een druglabo in
een "research"jasje denk ik.
Anyway, there is some bad news, 't is nu al 1.5 week denk ik dat het goedje onderweg is ... ik
hoop dat er niets is gebeurd of het pakje is onderschept, weet niet hoe 't zit met de straffen
voor deze stoffen ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users