Jump to content

Photo

Over 2C-E

• Please log in to reply
48 replies to this topic

#1 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 14 March 2004 - 11:53 PM

Ik heb recent een aantal keren 2C-I geprobeerd.
Het visuele effect was zonder meer geweldig, maar er is absoluut geen sprake van "mystieke
ervaringen" ofzo...het enige mentale effect wat dit middel heeft (IMHO) is een behoorlijk
chaotische gedachtengang en het (licht frustrende feit) dat het een gesprek praktisch
onmogelijk maakt (vanwege verregaande afwezigheid).
Op zich betekend dat niet dat ik nooit geen 2C-I meer zou pakken, maar aangezien dit middel
nu verboden is in de EU denk ik dat ik het beter niet meer kan bestellen via internet (vanwege
het risico dat het onderschept wordt en ik mijn geld kwijt ben).
Het is niet mijn bedoeling om "dan maar lukraak ander middel te bestellen" (die tijd heb ik ver
achter me gelaten) maar ik heb wel eens wat informatie gezocht over de aanverwante
middelen zoals 2C-E en 2C-C die beide wel nog legaal zijn in de EU (alleen voor
onderzoeksdoeleinden bedoeld, maar ik vind experimenteren met middelen toch ook wel in de
categorie "research" vallen).
Nou lijkt me 2C-E wel interessant, maar ik vraag me af of het niet wat te heftig zou zijn. De
reden dat ik dat denk is dat bv. het eten van 2 portie's hawaiaanse paddo's toch ook een
paar keer tot een "bad trip" heeft geleidt doordat er een miniscuul onverwacht iets
gebeurde. Ik lees dat 2C-E toch veel gelijkenissen heeft met Mescaline en LSD - 2 middelen
die ik nooit gehad heb en ook niet van plan ben de komende jaren uit te gaan proberen.
Mijn vraag is nou of er iemand ervaring heeft met 2C-E en/of 2C-C. En zo ja, of dit middel een
beetje redelijk onder controle te houden valt in vergelijking met paddo's (of 2C-I). Het is niet
mijn planning om aan de hand daarvan halsoverkop 2C-E te gaan bestellen, maar het helpt
wel bij het maken van een keuze.
Op zich zou ik natuurlijk gewoon 2C-E kunnen bestellen en met een hele lage dosis kunnen
beginnen om te bekijken of het iets voor mij is, maar het probleem is dat 500mg ongeveer het
minimale is wat op internet te bestellen valt (waarvan ook zeker is dat het aankomt). De
gebruikelijk dosis van dit middel ligt tussen de 10 en 14 mg en 500mg kost dan ook zo'n 140
euro. Dat is toch een hoop geld als vervolgens zou blijken dat het niks voor mij is. Om het door
te verkopen zou voor mij geen optie zijn.
Mijn standpunt is wel duidelijk zo. Reacties zijn (uiteraard ;)) erg welkom.
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#2 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 15 March 2004 - 12:56 AM

Ik ken sites die het ook in kleinere dosissen verkopen, zoek
harder (5 min werk). ;)
2C-E, naar wat ik gelezen heb kunnen wat phen effecten overeenkomen met die van
Mescaline, maar 2C-E is verre weg niet hetzelfde en een vergelijking met Mescaline doet het
volgens mij ook geen eer aan.
De beste vergelijking die ik me er bij voor kan stellen (naar wat ik ben verteld), is met die van
DPT. Zeer introspectief, mentaal overwelmend, leerzame ervaringen, etc. Het lijkt me zeker de
moeite waard, maar het is naar mijn mening niet iets wat "leuk" is.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#3 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 March 2004 - 09:34 AM

mischien willen andere "onderzoekers" wel wat delen met
je?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#4 JointXl

JointXl

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 226 posts

Posted 15 March 2004 - 11:39 AM

hmmz, ik weet amper wat 2-ci is :?

#5 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 15 March 2004 - 11:46 AM

2C-I
erowid vault

pikhal entry over
2C-I

was dat nou echt zo moeilijk? :?

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#6 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 15 March 2004 - 02:02 PM

mischien willen andere "onderzoekers" wel wat delen met je?

Van mijn vriendenkring is eigenlijk niemand erg enthousiast wat betreft het experimenteren met
tripmiddelen (met paddo's en DXM als uitzondering). En ik zie het niet zitten om wat door te
verkopen...mocht er dan wat misgaan, dan ben ik automatisch de lul omdat het van mij
afkomt. Daar bedank ik dus voor.
Btw...ik weet dat er sites zijn die ook kleinere hoeveelheden (100 mg) verkopen, maar een
aantal van die sites neemt geen orders meer aan van buiten de VS (waarschijnlijk omdat 2C-I
nu verboden is in de EU en ze het daarom te link vinden) en bij een aantal bedrijven moet je
eerst een vragenlijst invullen om te bewijzen dat je ook wel echt een medewerker van een of
ander research-groep bent (voor welke experimenten je het wil gaan gebruiken, wat de
doelstelling is etc.). Ik heb dus geen flauw idee wat voor experimenten je in godsnaam met dit
soort middelen zou kunnen uitvoeren (behalve dan voor psychonautische doeleinden).
Maar zelfs als er bedrijven zijn waar ik zonder problemen 100 mg kan bestellen, vraag ik me
nog af of dat verstandig is. Ik bedoel...zouden de effecten van 2C-E enigzins te vergelijken zijn
met 2C-B of 2-CT-2 om is het juist een veel zwaarder tripmiddel wat ook veel moeilijker onder
controle te houden is.
Ik weet dat er talloze tripreports op Erowid staan en die heb ik ook wel gedeeltelijk
doorgelezen, maar er wordt vooral verteld over de ervaring, terwijl ik graag een vergelijking
t.o.v. de andere 2C's.
staat, staat stil.

#7 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 15 March 2004 - 07:01 PM

ben zelf ook niet echt te spreken over 2c-i, bracht niet de
kick die paddo's me geven........
Geen hallucinaties, geen euforische gevoelens, ik eet liever shrooms!!

#8 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 15 March 2004 - 07:22 PM

...en bij een aantal  
bedrijven moet je eerst een vragenlijst invullen om te bewijzen dat je ook wel echt een  
medewerker van een of ander research-groep bent (voor welke experimenten je het wil gaan  
gebruiken, wat de doelstelling is etc.). Ik heb dus geen flauw idee wat voor experimenten je in  
godsnaam met dit soort middelen zou kunnen uitvoeren (behalve dan voor psychonautische  
doeleinden).

Grappig dat je dat noemt, het is inderdaad een van de doeleinden waar je legaal het middel
voor zou mogen bestellen als je bij een onderzoeksinstelling werkt, bijv. een bepaald
onderzoeksteam van een universiteit. Je moet dan denken aan het onderzoeken die de
therapeutische waarde van de middelen betreffen of door gebruik van die stoffen in
combinatie met bepaalde hersenscan methoden nieuwe dingen over de hersenen in kaart
brengen. Daarnaast zou je het kunnen gebruiken voor 'algemener' onderzoek, want omdat
je weet dat het voor consumptie gebruikt wordt, is het handig om te onderzoeken hoe hoog de
LD50 ligt, en wat je bijv. tegen een overdosis kunt doen. Dit soort dingen dus in het kader van
de volksgezondheid.....

#9 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 15 March 2004 - 07:40 PM

Goed zoeken naar een site waar ze dat niet doen dus....

#10 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 15 March 2004 - 11:22 PM

ben zelf ook niet echt te spreken over 2c-i, bracht niet de kick die paddo's me geven........  
Geen hallucinaties,  

Met 2C-I geen hallucinaties? Dan heb je een te lage dosis gepakt. Qua visuele effecten vallen
paddo's echt volledig in het niet bij 2C-I. Helaas heb je daar ook alles mee gezegd.
Maar er is hier dus niemand die *zelf* ervaring heeft met 2C-E en mij wat vergelijkingsmateriaal
kan geven?
staat, staat stil.

#11 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 15 March 2004 - 11:50 PM

Ik heb nog een hele hoop info en ervaringen over 2C-E
doorgespit en toch maar 100mg besteld...uiteraard kunnen jullie een tripreport verwachten...
staat, staat stil.

#12 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 16 March 2004 - 12:37 AM

Met 2C-I geen  
hallucinaties? Dan heb je een te lage dosis gepakt. Qua visuele effecten vallen paddo's echt  
volledig in het niet bij 2C-I.  Helaas heb je daar ook alles mee gezegd.

Nou, dat zou ik niet zo snel zeggen. Visueel is 2C-I zeer actief, maar niks (op DMT na) kan de
levendige visuals van paddo's overtreffen imo. Paddo's hebben geweldige visuele aspecten
die andere middelen zeker weten missen (of met ander woord; gewoon niet hebben)..
En veel succes met de 2C-E (tog een site gevonden he :)).
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#13 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 16 March 2004 - 01:49 AM

Nou, dat zou ik niet zo snel zeggen. Visueel is 2C-I zeer actief, maar niks (op DMT na) kan de  
levendige visuals van paddo's overtreffen imo.  

Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Ik vind wel dat bij een hoge dosis paddo's (en dan
met name bij "truffels") de zintuigelijke waarnemingen af en toe in elkaar overlopen...bij
bepaalde soorten muziek "zie" je de geluiden. Maar ik vind vooral dat de "visuele
hallucinaties" bij paddo's vaak meer in gedachten zijn dan echt visueel.
Uiteraard telt de dosering ook mee, maar IMHO stellen de "visuals" van 12 gram
hawaiaanse paddo's geen fluit voor t.o.v. van 40mg 2C-I. In ieder ander opzicht zijn paddo's
wel heftiger.
staat, staat stil.

#14 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 16 March 2004 - 05:36 PM

goed, bij mij gaf 2c-i geen hallucinaties.......ook niet bij
25mg.......maar ik hallucineer ook nergens van, zelfs niet van lsd

#15 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 16 March 2004 - 06:52 PM

goed, bij mij gaf 2c-i geen  
hallucinaties.......ook niet bij 25mg.......maar ik hallucineer ook nergens van, zelfs niet van  
lsd

Hier is er nog zo eentje! Zou daar een naam voor wezen?
http://smart.message...opic.php?t=1461

#16 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 16 March 2004 - 07:58 PM

^^

Vul je gebruikersnaam en
wachtwoord in om in te loggen

Broken link.

Maar ik vind vooral dat de "visuele hallucinaties" bij
paddo's vaak meer in gedachten zijn dan echt visueel.
Uiteraard telt de dosering ook mee, maar IMHO stellen de "visuals" van 12 gram
hawaiaanse paddo's geen fluit voor t.o.v. van 40mg 2C-I. In ieder ander opzicht zijn paddo's
wel heftiger.

Kunnen we alsjeblieft onderscheid maken tussen "visuals" en "hallucinaties"? En als je
daar praat over 12 gram gedroogde paddo's, dan snap ik in vredesnaam niet waarom je daar
niet heftig van gaat hallucineren. 12 gram gedroogd is monsterlijk, vers is het niks.. En ik houdt
natuurlijk ook rekening met het feit dat iedereen anders reageert op vanalles, maar het is
algemeen bekend dat paddo's visueel gezien actief als de pest zijn.

#17 JJJ

JJJ

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 515 posts

Posted 16 March 2004 - 09:23 PM

^^

Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in om in te
loggen

Broken link.

Sorry, klopt je moet daar tegenwoordig lid zijn ofzo...
Sometimes we live
no particular way
but our own

#18 fastcore

fastcore

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 213 posts

Posted 17 March 2004 - 03:54 PM

goed, bij mij gaf 2c-i geen
hallucinaties.......ook niet bij 25mg.......maar ik hallucineer ook nergens van, zelfs niet van
lsd

Hier is er nog zo eentje! Zou daar een naam voor wezen?
http://smart.message...opic.php?t=1461

ahum, that's me alleen onder een andere naam, mijn smartboardnaam en mijn shroomery
naam.

Kunnen we alsjeblieft onderscheid maken tussen "visuals" en
"hallucinaties"? En als je daar praat over 12 gram gedroogde paddo's, dan snap ik in
vredesnaam niet waarom je daar niet heftig van gaat hallucineren. 12 gram gedroogd is
monsterlijk, vers is het niks.. En ik houdt natuurlijk ook rekening met het feit dat iedereen
anders reageert op vanalles, maar het is algemeen bekend dat paddo's visueel gezien actief
als de pest zijn.

ik hallucineer niet van 15gram gedroogde ecuador.......
ik hallucineer niet van 1 dubbelgedrenkte lsd trip..........
ik hallucineer niet van 25mg 2c-i.................................
ik hallucineer niet van 600mg DXM..............................
ik hallucineer niet van 10x salvia extract......................
ik mis iets in mijn hersenen waardoor mensen hallucineren, visuals heb ik ook nog nooit gehad,
het enige wat ik meemaak is een kleurenpatroon op de muren tijdens paddo's en 2c-i, verder
niks.....

#19 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 March 2004 - 04:25 PM

15 g equador...
;)
dat is sick..

#20 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 17 March 2004 - 04:48 PM

En als je daar praat over 12 gram gedroogde paddo's, dan snap ik in vredesnaam niet
waarom je daar niet heftig van gaat hallucineren. 12 gram gedroogd is monsterlijk, vers is het
niks.. En ik houdt natuurlijk ook rekening met het feit dat iedereen anders reageert op
vanalles, maar het is algemeen bekend dat paddo's visueel gezien actief als de pest zijn.

Ik vergiste me even (de portie's die ze nu bij Sirius verkopen zijn een stuk kleiner dan die van
3 jaar geleden)...ik had het dus over circa. 35 gram verse(!) hawaiaanse paddo's.
En -ok, ik was ff behoorlijk onduidelijk- ik ga van een dergelijke hoeveelheid paddo's enorm
hallucineren, maar de visuele hallucinaties zijn in dit geval een heel stuk minder heftig dan die
van 2C-I.

ik hallucineer niet van 15gram gedroogde ecuador.......
ik hallucineer niet van 1 dubbelgedrenkte lsd trip..........
ik hallucineer niet van 25mg 2c-i.................................
ik hallucineer niet van 600mg DXM..............................
ik hallucineer niet van 10x salvia extract......................

Mmm...I rest my case...maar dat is volgens mij wel heel zeldzaam of niet?
staat, staat stil.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users