Jump to content

Photo

Ketamine IM

• Please log in to reply
37 replies to this topic

#21 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,065 posts

Posted 20 November 2007 - 05:30 PM

Nou is dit niet helemaal waar. Mensen met suikerziekte gebruiken 99 van de 100 keer een kant en klaar spuitje met een opschroefnaaldje. Dit past dus niet op een spuit. Dit naaldje is ook nog eens niet geschikt voor IM toediening omdat deze een centimeter lang is ofzo. Niet zo'n plausibel verhaal dus, voor een apotheek. IV naalden zijn dus echt een flink stuk groter dan die naaldjes voor op diabetespennen.
:thumbsup:

jah je kan gewoon zeggen dat je diabetes bent, maar het is beter de mensen te laten nadenken over waarom ze iets weigeren en of ze bewust zijn van het feit dat door hun persoonlijk handelen er onnodig leed ontstaat.
Ook is het zo dat naalden voor IV gebruik te klein zijn voor mensen met suikerziekte.

Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#22 Timo

Timo

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 05 December 2007 - 03:34 PM

.
In mijn omgeving zijn naalden trouwens erg moeilijk te verkrijgen. Je krijgt ze bij mijn weten niet mee bij een apotheek zonder medische indicatie. Gelukkig heeft mijn vrouw heel veel spuiten over van een medische behandeling ;-)

Kan je gewoon krijgen bij de apotheek hoor (in NL tenminste). Helpt natuurlijk wel als je beetje nette kleding aan hebt. Je moet geen smoes verzinnen, gewoon zeggen ik wil naalden, in die maat. Het is namelijk een vrij normaal verzoek als je bijvoorbeeld diabetes hebt, dus gewoon doen alsof je brood bij de bakker haalt.
Als ze eventueel vragen wat je ermee gaat doen moet je zeggen "dat is prive" als ze daarna doordrammen dat je ze voor een familielid of collega moet halen.
En als ze je dan nog niet mee willen geven moet je gewoon zeggen of ze verantwoordelijk willen zijn dat door hun weigeren mensen aids en andere ziektes oplopen en aan elkaar doorgeven.
Bij het bovenstaande helpt het ook wel als je een verkoper hebt uitgekozen die eruit ziet als hij/zij vatbaar is voor wat verbale druk.

als het dan nog niet lukt, naar andere apotheek of online bestellen.

Ik heb 5 jaar geleden bij 3 verschillende apotheken geprobeerd (omgeving Rotterdam) en toen kreeg ik ze niet mee. Maar ik ben toen ook wel vrij snel weggegaan toen ze door gingen vragen. Als ik misschien had volgehouden dan had ik ze misschien wel meegekregen. Maar dat ging me op dat moment iets te ver. Ik heb ze toen via een ander kanaal kunnen bemachtigen. Nu heb ik een hele la vol liggen met IM spuiten dankzij vrouwlief ;-)

#23 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 07 December 2007 - 11:17 AM

Dat komt omdat je er ook uitziet als een junk Timo :thumbsup:

Overigens snap ik die apotheken wel, toeloop van mensen die zonder recept naalden ophalen wil je niet direct in je apotheek. Denk vooral aan junks e.d. die zonder recept naalden willen hebben.
Bovendien zijn naalden ook niet meer heel erg veel gebruikt. Je ziet heel veel mensen die diabetes hebben ook een pen of iets dergelijks gebruiken (hulpmiddel om goed te doseren en te injecteren).

#24 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 07 December 2007 - 11:30 AM

Een maat van me vertelde laatst dat ie ergens in de buurt van een CS (ben even vergeten waar) was en daar kun je spuiten halen in een soort FEBO-trekautomaat. :thumbsup: Lijkt me wel een goede oplossingen tegen die 'vuile' naalden van junks :thumbsup:

#25 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 09 December 2007 - 11:31 PM

Een maat van me vertelde laatst dat ie ergens in de buurt van een CS (ben even vergeten waar) was en daar kun je spuiten halen in een soort FEBO-trekautomaat. :P Lijkt me wel een goede oplossingen tegen die 'vuile' naalden van junks ;)

jah, zo'n ding heb je in sommige andere landen in grote steden ook.
In Zwitserland krijg je een heel pakketje voor een paar frank met daarin 2 naalden, 2 spuitjes met filter, alcohol swabs, citroenzuur en saline. Zit in een soort witte stalen sigarettenautomaat waar niks op staat.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#26 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 10 December 2007 - 11:28 PM

Dat is uberpimp, relaxed voor de psychedelics meet ! :laugh:
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#27 theseBoetz

theseBoetz

Rele Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,167 posts

Posted 12 December 2007 - 03:00 PM

Dat is wel echt uberrelaxt idd. Ik zou niet zo snel wat spuiten, maar zou dit wel erg chill vinden om m'n spuit vandaan te halen.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#28 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,699 posts

Posted 12 December 2007 - 03:10 PM

Na het verhaal van Hans Plomp afgelopen maandag is mijn interesse voor het spuiten van reteketet wel toegenomen moet ik zeggen. Het klonk als een ervaren waardige ervaring wat hij daar zo beschreef.
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#29 Forkbender

Forkbender

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,753 posts

Posted 12 December 2007 - 03:13 PM

Na het verhaal van Hans Plomp afgelopen maandag is mijn interesse voor het spuiten van reteketet wel toegenomen moet ik zeggen. Het klonk als een ervaren waardige ervaring wat hij daar zo beschreef.

second.
The mind is a jungle.

#30 theseBoetz

theseBoetz

Rele Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,167 posts

Posted 12 December 2007 - 03:44 PM

spuitmeet anyone? :P
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#31 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 12 December 2007 - 10:01 PM

als de nachtzuster de shotjes zet ben ik des partijs!
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#32 Eeep

Eeep

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 154 posts

Posted 13 December 2007 - 11:59 PM

SIGN ME UP!

#33 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 22 January 2011 - 04:16 AM

Daar ben ik ook nog wel voor te vinden, een spuitmeet. :w00t:

Ketamine I.M. ! :thumbsup:

#34 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 22 January 2011 - 05:11 PM

Je bent 3 jaar te laat ;)
Verbing weirds language.

#35 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 24 January 2011 - 02:54 AM

I'm sorry ! :bloos:

Ik volg hier nog niet zo lang, op het andere forum weet ik welke topics nieuw zijn, vandaar dat ik niet op de datum had gelet.

Macht der gewoonte.:)

#36 Solipsis

Solipsis

Silent one

• Members
  • 14 posts

Posted 14 May 2011 - 07:12 PM

Niet zo heel lang geleden heb ik ook voor het eerst I.M. ketamine geinjecteerd, ook bij mij was het in het dijbeen maar gelukkig had ik een hogere concentratie namelijk 100 mg/ml. Ik heb hiermee doseringen van tussen de 60 en 100 mg genomen. Inderdaad het voelde veel schoner aan, als in: het bleef minder lang hangen en er waren minder lijfelijke gevoelens die ik associeer met norketamine. Veel meer een puur effect.

Ik ben het niet eens met de argumenten met dat het jezelf beschadigen is, als je het mij vraagt is het snuiven schadelijker en het feit dat je jezelf prikt is qua beschadiging vooral een optische illusie want het heelt snel genoeg en laat verder niets achter. Dus ik vind het kortzichtig te zeggen dat injecteren schadelijk lijkt. Het is een hele schone manier van toediening, zolang je wel steriel te werk gaat heeft het bijna alleen voordelen.

Wat ik aan de andere kant wl vind aan injecteren is dat het eng is wanneer het een rush gaat veroorzaken zoals bij veel drugs wanneer ze intraveneus worden toegediend, zelfs ketamine. Deze rush kan een flinke extra dimensie van verslaving geven waar ik persoonlijk echt niet op zit te wachten. Dus ik vind injecteren zeker niet onvoorwaardelijk een goed plan, zeker niet.

De meeste stoffen zou ik niet injecteren maar ketamine is wel echt beter intramusculair en ik wist al langer dat dit de mening is van veel puristen. De mentale drempel is persoonlijk en het kan samenhangen met het stigma dat er op injecteren in het algemeen hangt, ik wil niemand over die drempel heenduwen maar argumenten kunnen wel objectief geanalyseerd worden. DMT is een stof die ik ook wel eens intramusculair zou gebruiken, ik heb daar synthetische voor want extract is natuurlijk een slecht plan. Methoxetamine zou ook eens kunnen maar poeders wel alleen met een 0.2 um filter anders is het onveilig.

Overigens had ik agrovet Ket-A (10 ml) en dat is het S-isomeer. Ik krijg nog uit panama vials unimedical, kepro, drag pharma en nog een andere soort, die moeten al bijna aankomen, deze heb ik allemaal via een ruil weten te regelen. De maat van mijn naalden heb ik even niet bij de hand.

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 14 May 2011 - 08:50 PM

Voor de maten zijn er verschillende handleidingen/instructies te vinden... vooral gericht op medisch personeel en steroid-henkie's.

Op youtube heb je ook nog een oude instructie film van het Amerikaanse leger over hoe je I.M. moet injecteren (misschien al een keer eerder gepost).

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#38 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,479 posts

Posted 14 May 2011 - 10:02 PM

^ Dat filmpje is zelfs goed om te kijken als je niet van plan bent om ooit drugs via IM injectie in te nemen. Hoort eigenlijk bijna standaard kennis te zijn.
Verbing weirds language.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users