Ik heb de injectie zelf toegediend in de quadriceps femoris van mijn linkerbeen. De naald die ik ervoor gebruikt heb was 0,8 bij 38 mm. De vloeistof was 2 mL Ketanest met een concentratie van 25 mg ketamine s-isomeer per mL.
Nadat ik met een andere naald de vloeistof opgetrokken heb, heb ik de naald haaks op mijn been gezet en langzaam in mijn been gedrukt. Echter zat ik vrij hoog in mijn been en kreeg spasmen in de spierkop. Ik had de indruk in een zenuw te zitten en heb de naald er weer uitgehaald, hierbij kwam 1 druppeltje bloed mee. Voor de 2e plek koos ik een iets grotere kop die lager lag. De naald heb ik er tot halverwege ingeduwd en langzaam de plunger ingedrukt. Vervolgens eruit gehaald en t bloed opgevangen met een doekje, vervolgens een pleister erop en met een beetje druk van mijn vingers er overheen gewreven. Na ongeveer 2 minuten werden de effecten al duidelijk, het hield ongeveer een uurtje aan en voelde heel fijn. Er waren bijna geen bijwerkingen, het vervelende gevoel in je neus van snuiven was er niet, en dat was echt heel fijn. Het voelde veel schoner aan als nasaal ingenomen ketamine. Ik had wel lichamelijke effecten maar dat had denk ik meer te maken met de ghb en cocaine die ik ervoor op had. Voor het daadwerkelijke toedienen van de injectie heb ik nieuwe naalden gepakt, en alles meermalen goed schoongemaakt met alcoholdoekjes.
De afloop: tijdens en na de trip voelde mn been enigszins pijnlijk maar t was niet hinderend. Na het slapen had ik spierpijn in mijn been en toen we met spullen aan het slepen waren was het goed te merken, maar het ging weg naarmate ik mijn beenspieren gebruikte.
Al met al vond ik het een leuke ervaring, de keta trip was niet zwaar, maar leuk sociaal. Ik denk dat injecteren een veel fijnere methode van inname en fijnere manier van beleving van een middel is, maar tegelijkertijd ligt hier naar mijn idee ook het gevaar, het is TE fijn. ook omdat de nawerkingen/bijwerkingen minder zijn en het veel lekkerder aanvoelt. Dit is niet iets om regelmatig te doen. En ik denk dat stoffen als amphetaminen en opiaten niet geinjecteerd zouden moeten worden, omdat ik me kan voorstellen dat die dan echt te lekker aanvoelen.
Als laatste (dit is misschien tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg) wil ik zeggen dat naar mijn idee het taboe op injecteren niet nodig is, het taboe op drugs gebruik in het algemeen is al groot genoeg. Maar waarschijnlijk werkt dit taboe ook beschermend voor een aantal mensen en heeft het toch nut.