Jump to content

Photo

Ketamine IM

• Please log in to reply
37 replies to this topic

#1 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 12 April 2006 - 04:24 PM

Als bij deze een im topic.

Ik heb de injectie zelf toegediend in de quadriceps femoris van mijn linkerbeen. De naald die ik ervoor gebruikt heb was 0,8 bij 38 mm. De vloeistof was 2 mL Ketanest met een concentratie van 25 mg ketamine s-isomeer per mL.

Nadat ik met een andere naald de vloeistof opgetrokken heb, heb ik de naald haaks op mijn been gezet en langzaam in mijn been gedrukt. Echter zat ik vrij hoog in mijn been en kreeg spasmen in de spierkop. Ik had de indruk in een zenuw te zitten en heb de naald er weer uitgehaald, hierbij kwam 1 druppeltje bloed mee. Voor de 2e plek koos ik een iets grotere kop die lager lag. De naald heb ik er tot halverwege ingeduwd en langzaam de plunger ingedrukt. Vervolgens eruit gehaald en t bloed opgevangen met een doekje, vervolgens een pleister erop en met een beetje druk van mijn vingers er overheen gewreven. Na ongeveer 2 minuten werden de effecten al duidelijk, het hield ongeveer een uurtje aan en voelde heel fijn. Er waren bijna geen bijwerkingen, het vervelende gevoel in je neus van snuiven was er niet, en dat was echt heel fijn. Het voelde veel schoner aan als nasaal ingenomen ketamine. Ik had wel lichamelijke effecten maar dat had denk ik meer te maken met de ghb en cocaine die ik ervoor op had. Voor het daadwerkelijke toedienen van de injectie heb ik nieuwe naalden gepakt, en alles meermalen goed schoongemaakt met alcoholdoekjes.

De afloop: tijdens en na de trip voelde mn been enigszins pijnlijk maar t was niet hinderend. Na het slapen had ik spierpijn in mijn been en toen we met spullen aan het slepen waren was het goed te merken, maar het ging weg naarmate ik mijn beenspieren gebruikte.

Al met al vond ik het een leuke ervaring, de keta trip was niet zwaar, maar leuk sociaal. Ik denk dat injecteren een veel fijnere methode van inname en fijnere manier van beleving van een middel is, maar tegelijkertijd ligt hier naar mijn idee ook het gevaar, het is TE fijn. ook omdat de nawerkingen/bijwerkingen minder zijn en het veel lekkerder aanvoelt. Dit is niet iets om regelmatig te doen. En ik denk dat stoffen als amphetaminen en opiaten niet geinjecteerd zouden moeten worden, omdat ik me kan voorstellen dat die dan echt te lekker aanvoelen.

Als laatste (dit is misschien tegenstrijdig met wat ik hierboven zeg) wil ik zeggen dat naar mijn idee het taboe op injecteren niet nodig is, het taboe op drugs gebruik in het algemeen is al groot genoeg. Maar waarschijnlijk werkt dit taboe ook beschermend voor een aantal mensen en heeft het toch nut.

:)
Dit is dope!

#2 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 12 April 2006 - 04:45 PM

Ik zou zelf liever niet injecteren, omdat het alle afweersystemen ontloopt en erg onnatuurlijk is.
Als ik het snuif voel ik het allang niet meer in mijn neus als het gaat werken, meestal na 5 minuten.
Zolang ik niet dagelijks ga nemen blijft er niets achter en heb ik verder nergens meer last van.

Wat zijn dan de bijwerkingen die jij ervaart met snuiven?

#3 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 12 April 2006 - 05:09 PM

Je neusslijmvlies gaat als reactie op de stof die je gesnoven hebt, meer slijm produceren maar dit droogt op tot harde resten, vervolgens blijft na een tijdje de ket niet meer goed kleven aan mijn slijmvlies en vliegt mn gehemelte in. De drip is niet erg maar zonder kan geen kweed. Verder is de kans op infecties met snuiven wel degelijk aanwezig, allerlei stoffen kunnen zo bij je hersenen komen als ze in je neus zitten. En door de manier van inname zijn de bijwerkingen van de stof zelf ook minder, het voelt lichamelijk veel relaxter aan, veel smoother. En mits goed gedaan is in mijn opinie het injecteren van een pharmaceutische oplossing veiliger en schoner als het snuiven van ket.
Dit is dope!

#4 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7679 posts

Posted 12 April 2006 - 05:57 PM

Hmmm, wie heeft deze naar trip-reports gekickt? Ik zou em eigenlijk weer terug naar Dissociatief willen schoppen: dit is nauwelijks een tripreport te noemen en gaat meer over de manier van toedoening van ketamine.

Wie is schuldig??

mind:edit
Moderator Log Entries Member Name Description Date Svenson Moved a topic from Dissociatief to Trip reports Today, 17:41

Edited by mind, 12 April 2006 - 06:02 PM.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#5 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 13 April 2006 - 12:40 PM

mind:edit
Moderator Log Entries Member Name Description Date Svenson Moved a topic from Dissociatief to Trip reports Today, 17:41

:respect:

Ik zou zelf het juist het liefst met een injectie naald doen. Lijkt me juist de meeste schone manier om het te doen. Ik snap wel dat veel mensen het liever niet doen, een hoop mensen hebben soort naalden fobie en denk je aan een naald dan denk je vrij snel aan een heroine verslaafde. Mensen hebben er gewoon een natuurlijke angst voor denk ik.
Maar ik zou het zelf liever met een naald doen dan snuiven..maar ja eerst maar eens K weten te regelen.
Btw: hoe kom je eigenlijk aan dat soort injectie naalden? Kan je dat gewoon bij de apotheek ofzo halen?

#6 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 13 April 2006 - 01:08 PM

Het is niet zo dat ik bang ben voor naalden of bloed. Het is meer een principekwestie, dat ik geen gaten in mijn lichaam wil prikken als het niet absoluut noodzakelijk is.
Ik ben op zich wel van plan om ooit hero?ne te proberen en heb verder geen problemen met opiaten, maar een naald in mijn lichaam steken vind ik gewoon niet meer recreatief.

#7 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 13 April 2006 - 01:44 PM

Ik denk dat de angst voor naalden in sommige gevallen een natuurlijke fobie is maar waar het op drugs aan komt is het naar mijn idee een aangeleerde angst door propaganda van overheid etc. Ik had t topic verplaatst omdat ik t teveel naar een tripreport vond neigen maar nu staat ie ook goed, is nu meer in de originele context.

Wat betreft gaten prikken in je lijf, die gaten genezen heel erg snel, tenzij je constant in hetzelfde gat blijft prikken maarja, dan vraag je gewoon om de vorming van littekenweefsel omdat je constant hetzelfde stukje weefsel blijft beschadigen en regeneratie houdt nu eenmaal een keer op.
Dit is dope!

#8 mike

mike

Special (K) member

• Members
  • PipPipPip
  • 434 posts

Posted 10 August 2006 - 04:50 AM

Svenson: die K die je injectier, komt die uit zo'n originele, afgelsloten en dus steriele ampul? Want die ben ik al 5 jaar niet meer tegengekomen. En ik ga echt geen poeder verdunnen, en iets vaags in mijn lichaam spuiten.

Floodgear: naalden kun je gewoon bij de apotheek kopen. Ik heb er ooit een stel gekocht op een apotheek op de Leidsestraat in Amsterdam. Er werden geen vragen gesteld, en ze kosten een euro per stuk of iets in die orden. Je kunt ze ook online kopen. Als je ooit iets wilt injecteren, wel goed lezen hoe je dat moet doen.
Drugs lead nowhere ... but it's the scenic route

#9 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 14 August 2007 - 11:15 PM

Het lijkt me toch erg moeilijk om dat bij mezelf te doen, staat IMHO los van de overheid of het beeld van junk. Dat laatste speelt wel mee.

Het heeft te maken met jezelf beschadigen, iets tegennatuurlijks. Een grens die je moet nemen en gedrag dat van nature aanwezig is ( jezelf niet bewust pijn doen) uitschakelen. Ik weet dat ik me als kind wel eens probeerde te prikken met een speld maar dat niet kon.

Het probleem zit denk ik dieper. Hoe het komt dat het in andere landen minder beladen is dan wel makkelijk is weet ik niet.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#10 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 15 August 2007 - 08:36 AM

^Je bent gewoon een mietje. :)
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#11 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 15 August 2007 - 04:08 PM

Je hebt gelijk, nu ik je foto gezien heb denk ik aan niemand anders meer.... :beuk: ;) ;)

Terug naar de topic; als ik een lief nachtzustertje, DMT en toestemming van het vrouwtje heb zou ik Strassman's 'the spirit molecule' graag willen iv naspelen. Maar voor iets ga ik echt niet die grens over, en im of iv is daarbij eender. Mezelf zou ik niet kunnen bedienen.

Update @ francois, hier beneden; thank's voor het aanbod, nu nog toestemming; m'n moppie heeft wel wat 'hang-ups' hierbij... btw ik ben geen dartboard dus dan moet het wel goed gaan he? :)
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#12 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 15 August 2007 - 04:58 PM

Ahjoh, ik injecteer je zo! :beuk:
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 August 2007 - 01:06 AM

korte guide over ket IM: https://www.dhpforum...indpost&p=60458
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#14 Timo

Timo

Silent one

• Members
  • 6 posts

Posted 18 November 2007 - 01:01 PM

Hoi allen,

Ik zal me eerst even voorstellen, mijn is Timo en ik ben al sinds 2004 hier lid op het forum. Toendertijd veel gelezen, maar niks gepost. Vervolgens een tijdje wegens medische redenen niks meer met drugs te maken gehad, maar binnenkort is dat weer voorbij. Zit sinds kort dus weer een beetje te lezen op het forum en wilde toch even op dit berichtje reageren. Naar mijn mening, en het is ook wetenschappelijk bewezen, is injecten de beste methode om jezelf K toe te dienen. Je hebt er veel minder van nodig, de trip is, zoals ook al door Svensson gezegd, veel smoother, en je bereikt er zo goed als altijd een K-hole mee. Probleem hierbij is echter dat het in Nederland erg moeilijk is (althans voor mij) om vloeibare K te vinden die je kan injecteren. Poeder oplossen is vaak niet aan te raden omdat je niet weet wat er verder inzit. Daarnaast heerst bij velen toch een soort naaldenfobie. Dit kan met de persoon zelf te maken hebben ("dit gaat voor mij net een stap te voor"). Maar deze gedachten worden vaak gevoed denk ik door de algemeen heersende opinie dat naalden worden geassocieerd met junkies achter het Centraal Station. Naar objectieve redenen waarom je beter zou kunnen spuiten wordt dan niet eens meer geluisterd. Op dit forum wordt er op een "volwassen" manier over gepraat, hetzelfde geldt voor de meeste buitenlandse drugsforums, zoals bluelight. "Vroeger" zat ik ook veel op het drugsforum van Start2dance, wat in die tijd nog wel heel goed bezocht werd. Daar werd ik zo'n beetje verbannen toen ik schreef dat ik ketamine in mijn spieren en crystalmeth in mijn aderen had gespoten. Werd meteen voor een junk uitgemaakt, dit terwijl spuiten zoveel beter is dan snuiven.

In mijn omgeving zijn naalden trouwens erg moeilijk te verkrijgen. Je krijgt ze bij mijn weten niet mee bij een apotheek zonder medische indicatie. Gelukkig heeft mijn vrouw heel veel spuiten over van een medische behandeling ;-)

#15 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 18 November 2007 - 03:14 PM

Je hebt gelijk, nu ik je foto gezien heb denk ik aan niemand anders meer.... :hartje: :hartje: :hartje:

Terug naar de topic; als ik een lief nachtzustertje, DMT en toestemming van het vrouwtje heb zou ik Strassman's 'the spirit molecule' graag willen iv naspelen. Maar voor iets ga ik echt niet die grens over, en im of iv is daarbij eender. Mezelf zou ik niet kunnen bedienen.

Update @ francois, hier beneden; thank's voor het aanbod, nu nog toestemming; m'n moppie heeft wel wat 'hang-ups' hierbij... btw ik ben geen dartboard dus dan moet het wel goed gaan he? :)

^Als ik op een of andere manier aan steriele, synthetische DMT zou kunnen komen zou ik hetzelfde doen. Vooral om eens te kijken wat er gebeurt voorbij de dosissen die je rokend op een fatsoenlijke manier naar binnen kunt werken.

#16 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 November 2007 - 06:28 PM

.
In mijn omgeving zijn naalden trouwens erg moeilijk te verkrijgen. Je krijgt ze bij mijn weten niet mee bij een apotheek zonder medische indicatie. Gelukkig heeft mijn vrouw heel veel spuiten over van een medische behandeling ;-)

Kan je gewoon krijgen bij de apotheek hoor (in NL tenminste). Helpt natuurlijk wel als je beetje nette kleding aan hebt. Je moet geen smoes verzinnen, gewoon zeggen ik wil naalden, in die maat. Het is namelijk een vrij normaal verzoek als je bijvoorbeeld diabetes hebt, dus gewoon doen alsof je brood bij de bakker haalt.
Als ze eventueel vragen wat je ermee gaat doen moet je zeggen "dat is prive" als ze daarna doordrammen dat je ze voor een familielid of collega moet halen.
En als ze je dan nog niet mee willen geven moet je gewoon zeggen of ze verantwoordelijk willen zijn dat door hun weigeren mensen aids en andere ziektes oplopen en aan elkaar doorgeven.
Bij het bovenstaande helpt het ook wel als je een verkoper hebt uitgekozen die eruit ziet als hij/zij vatbaar is voor wat verbale druk.

als het dan nog niet lukt, naar andere apotheek of online bestellen.

Edited by mind, 20 November 2007 - 04:30 PM.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#17 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 20 November 2007 - 02:08 PM

^mind je bent mijn held!
Kun je niet gewoon zeggen dat je diabetes hebt? En als je zegt dat door hun weigeren mensen ziektes krijgen dan geef je toch eigenlijk al keihard aan dat je er drugs mee gaat gebruiken?
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#18 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 November 2007 - 04:29 PM

jah je kan gewoon zeggen dat je diabetes bent, maar het is beter de mensen te laten nadenken over waarom ze iets weigeren en of ze bewust zijn van het feit dat door hun persoonlijk handelen er onnodig leed ontstaat.
Ook is het zo dat naalden voor IV gebruik te klein zijn voor mensen met suikerziekte.

Edited by mind, 20 November 2007 - 04:34 PM.

#19 theseBoetz

theseBoetz

Reële Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 20 November 2007 - 04:37 PM

maar ik neem aan dat je een IM naald nodig hebt om IM te doen en daar gaat het volgens mij hier om.
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#20 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 November 2007 - 04:41 PM

ik denk altijd in een breder perspectief. :thumbsup:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users