morfine properties
Posted 27 May 2006 - 07:31 PM
enige morphine capsules die ik ben tegengekomen hadden kleine bollejes erin (vertraagde afgifte)
p.s als je morphine wilt en je hebt geen zin om met junks om te gaan kan je t beste voor papavers gaan denk ik
Posted 27 May 2006 - 08:08 PM
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 28 May 2006 - 04:33 PM
verkrijg deze caps van een opiaat-dependent person. Hij koopt ze van een dokter die verslaafden helpt (buiten NL).
is t iemand die je goed kent?
mensen die een verslaving hebben zijn meestal niet echt te vertrouwen
darvon komt in binnen en buitenland wel altijd in capsules en brand verschrikkelijk wanneer je t snuift
wat zijn de kleuren of kleur van de capsule?
zoals k al zei zijn er zelfs in belgie en frankrijk bijv geen capsules met morfine in de omloop , ze kunnen wel om speciale rede gemaakt worden door een apotheek maar dat is alleen maar als iemand bijv allergish is voor een vulmiddel.
een doktor die verslaafden helpt zal ze met subutex of methadon helpen niet met morfine denk ik.
Posted 28 May 2006 - 05:21 PM
Posted 28 May 2006 - 10:49 PM
Een arts die verslaafden helpt op een onorthodoxe manier zoals deze arts zal geen methadon gebruiken. Elke junk die met methadon behandeld wordt zegt dat het een erger kutmiddel is als heroine.
^
jah grotendeels omdat je t niet kan spuiten of roken
junkies worden "behandeld" / krijgen een goedkoop opiaat waarvan ze t alleen maar dagelijks hoeven in te nemen en de dosis niet verandert , methadon en subutex zijn hiervoor perfect.
iemand die morfine krijgt ,krijgt of een belachelijke hoeveelheid of zal steeds meer gaan gebruiken (tolerantie)
dan blijft nog te verklaren waarom de morfine in een capsule zit en special is samengesteld dit is meestal wel ongebruikelijk en niet echt iets waarvoor zon arts zal kiezen (misschien om te kunnen injecteren?)
k kan je in elk geval vertellen dat darvon verschrikkelijk brandt (ik ben stom genoeeg geweest om het te snuiven naja misschien geen darvon maar propoxypheen zonder paracetamol)
Posted 29 May 2006 - 08:35 AM
Posted 29 May 2006 - 11:51 PM
Dat de methadon erger is heeft niet te maken met de manier van inname, maar met de afhankelijkheid. Junks geven aan dat methadon verslavender is en ook nog eens moeilijker om van af te kicken.
^
de manier van inname maak jij ervan het is meer werkingsduur 24-48 uur voor methadon , dit zorgt ervoor dat t akicken veel langer duurt (ter vergelijking hero werkt misschien 8 uur) .
tis niet per se verslavender dit zou neerkomen op euforischere en hero spant hierin de kroon
maar k wilde niet met je kibbelen ofzo meer helpen met t identieferen van die morfine "caps"
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users