Jump to content

Photo

morfine properties

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 April 2006 - 09:11 AM

laatst wat morfine verkregen, niet 100% zeker dat het ook daadwerkelijk de stof is.
snuiven van een kleine hoeveelheid doet ook ernstig zeer aan de neus (tot de stof gaat werken).
Dit zou kunnen komen door de stof zelf of is het misschien behandeld om misbruik moeilijker te maken? (tis uit pharma-circuit).

Word dit onprettige gevoel aan de neus bij het snuiven veroorzaakt door morphine?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 06 April 2006 - 11:30 AM

Kan het zijn dat je scherpe kristallen hebt die in je neus prikken voordat ze oplossen?

#3 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 06 April 2006 - 12:03 PM

^ het 0wned de pijn van 2cb neusaal cker weten

#4 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 06 April 2006 - 12:04 PM

Kan het zijn dat je scherpe kristallen hebt die in je neus prikken voordat ze oplossen?

het is heel fijn poeder, geen xtals.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#5 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 06 April 2006 - 12:12 PM

Je zou het beter afwegen en in een capsule doen, zo'n 40 a 60 mg should do it. Hou ook in je achterhoofd dat snuiven van opiates risicovol is omdat er geen echte doses over bekend zijn en je al gauw te veel kan binnenhebben.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#6 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 14 April 2006 - 08:01 PM

oraal morfine is een waste natuurlijk.
oplossen misschien in beetje water en dan met een neusspray? weet niet of dat iets gaat doen.

voor de rest beetje dubieus als je stoffen door je neus haalt als je niet weet wat het is. meest waarschijnlijke is dat het apart is versneden ofzo. volgens mij is morfine niet echt bijtend in de neus, maar dat weet ik niet zeker.

#7 kroznaxsz

kroznaxsz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 161 posts

Posted 15 April 2006 - 02:59 AM

Je zou het beter afwegen en in een capsule doen, zo'n 40 a 60 mg should do it. Hou ook in je achterhoofd dat snuiven van opiates risicovol is omdat er geen echte doses over bekend zijn en je al gauw te veel kan binnenhebben.

40 a 60 mg morfine is best wil veel als je geen opiatentolerantie heb, lijkt me iig geen verstandig doseringsadvies

#8 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 17 April 2006 - 12:23 PM

misschien is het van verpoederde tabletten met vertraagde vrijstelling (bijna alle tabletten op de markt); dat is niet snuifbaar omdat het als een papje aan je slijmvlies blijft plakken; en dan is oraal toch nog minder een waste

#9 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 17 April 2006 - 04:48 PM

^
er is een verschil tussen het niet snuifbaar zijn vanwege eventuele pijn/brandbaarheid dan het blijven plakken aan je slijmvlies

#10 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 18 April 2006 - 09:44 AM

voor de rest beetje dubieus als je stoffen door je neus haalt als je niet weet wat het is.

eigenlijk weet je nooit zeker wat iets is...
ik zou bv nog nooit amphetamine kunnen hebben gebruikt, omdat alle mensen tegen me logen toen ik dacht dat het die stof was (incl. de testservice en de farm. industrie).
als jij iets gebruikt, hoe weet je dan wat het is? wat voor testen doe je om er zeker van te zijn dat het de substantie is? en is het wel echt die substantie of vertelt de matrix je dat?

#11 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 18 April 2006 - 08:59 PM

ik zou bv nog nooit amphetamine kunnen hebben gebruikt, omdat alle mensen tegen me logen toen ik dacht dat het die stof was (incl. de testservice en de farm. industrie).

Wat snuif je dan meestal als je denkt dat je amfetamine gebruikt? En waarom zouden ze daar over liegen? ;)
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#12 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 19 April 2006 - 02:52 PM

^je snaapt het niet, dude.

wat mind probeert uit te drukken is een soort van radicaal empirisch skepticisme. dit is een beetje een flauwe reactie op de (in mijn ogen terechte) opmerking van ksi, dat hij beter niet kan snuiven als ie niet weet wat het is.

kijk, het is een ander verhaal als je iets hebt laten testen, maar stel dat je een of ander schimmige stof krijgt van een dealer die zegt dat het waarschijnlijk morfine is, dan ben ik het met ksi eens dat het niet verstandig is om in het wilde weg te gaan snuiven.
aangezien mind niet totaal duidelijk was (nouja, wat is 99%?), was een opmerkinkje hierover op zn plaats...

echterrrrrr: ik neem ook wel weer aan dattie niet zo maar iets gaat snuiven, totdat hij genoeg redenen heeft om aan te nemen dat de stof daadwerkelijk morfine is.
misschien wat meer duidelijkheid van de heer mind zelf?

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#13 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 19 April 2006 - 02:55 PM

ik had een vraag over de eigenschappen van de morfine, dit topic is niet bedoeld om over mijn hook-ups te discussi?ren.

Edited by mind, 19 April 2006 - 04:04 PM.

#14 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 19 April 2006 - 03:40 PM

^nou dat was duidelijk lol

mind edit: ja en totaal overbodige reply, post liever niet ipv posts om je post-aantal op te krikken

Edited by mind, 19 April 2006 - 04:00 PM.

#15 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 19 April 2006 - 09:03 PM

Word dit onprettige gevoel aan de neus bij het snuiven veroorzaakt door morphine?

neen, morfine doet geen pijn als je het snuift.

#16 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 19 April 2006 - 09:06 PM

Ik heb dezelfde "morfine" op die mind bedoelt. Of het morfine is is niet duidelijk, maar een opiate is het zeker. Zelf denk ik aan dextropropoxyphene, dat komt qua effecten (en verpakkingseenheid) nog het beste in de buurt van het middel waar mind het over heeft. En mind heeft wel deels gelijk, wat jij als speed haalt bij een dealer hoeft geen speed te zijn, misschien snuif je wel fijngestampte ritalin, en zo kan wat mind als morfine heeft gekregen heel goed een ander opiate zijn.
Dit is dope!

#17 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 April 2006 - 08:27 AM

neen, morfine doet geen pijn als je het snuift.

en waar baseer je dit op?
(persoonlijke ervaring?).

#18 estilingue

estilingue

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 69 posts

Posted 22 April 2006 - 03:05 PM

^ Ja inderdaad, van het sulfaat.

#19 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 25 May 2006 - 12:14 AM

^
mee eens

en de retard pillen werken ook als je ze heel fijn verpoedert heb je geen last van de was

en wrom koop je in hemelsnaam een poeder? koop ze in pillen als je morphine wilt en verpoeder ze zelf

#20 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 May 2006 - 10:17 AM

^
en wrom koop je in hemelsnaam een poeder? koop ze in pillen als je morphine wilt en verpoeder ze zelf

het zijn caps.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users