Jump to content

Photo

2c-bpoeder, pillz, capz?

• Please log in to reply
74 replies to this topic

Poll: br00m.

2c-b, in welke vorm

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#21 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 26 May 2007 - 07:33 PM

^^

#22 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 28 May 2007 - 03:58 PM

Lip weet je toevallig hoeveel mg hier ongeveer in zit?

Naam: 2c-b
Vorm: Pil(met opdruk hartje)
Pic:
Posted Image

jah, als het goed is, zijn deze dingen al een hele tijd constant, 12 mg. idd.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#23 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 28 May 2007 - 05:00 PM

11 - 12 mg
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#24 rhodes54

rhodes54

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 274 posts

Posted 29 May 2007 - 04:31 PM

Ik heb ze toevallig naar de testservice gebracht vorige week. De zuurtest bracht 2c-b naar voren maar de exacte hoeveelheid wordt nu bepaald in het lab.
Ik zal de uitslag nog wel even doorgeven...
Bier, Sigaretten en Mannenmuziek

#25 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 04 June 2007 - 06:47 PM

Schijnt toch wel zeldzaam te zijn. Ken jongens die jaren pillen slikken maar nog nooit van 2cb hadden gehoort.
Zelf poeder. Mooi wit spul. 20 mg is net te weinig voor mij, paar keer gedaan en super chill, maar toch altijd iets erbij genomen (5meodmt, lachgas) of het iets intenser te maken. Ook gecombineerd met acid wat echt top combo was, hier was de acid mij te ligt en 2cb complimenteerde perfect. 10 mg snuiven was veel intenser dan 20 mg oraal. Maar had een soort duizeligheid die ik niet heb bij slikken. Wel instant trip idd, en duurt iets korter, precies wat toen de bedoeling was, moest volgende dag werken.

#26 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 12 June 2007 - 04:35 PM

pil vorm. zijn pilletjes zonder op druk, wel een breeklijn.
bevatten 4 mg.
binnenkort met het mooie weer en vakantie....hell yea daar heb ik zin in!

#27 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6420 posts

Posted 12 June 2007 - 05:02 PM

4 mg??

weet je dat zeker, dat is net de threshold dose.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#28 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 12 June 2007 - 05:34 PM

Wie zegt dat hij er eentje tot zich zal nemen? 4mg pilletjes zijn juist relaxed, kan je wat meer varieren in dosis!
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#29 rhodes54

rhodes54

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 274 posts

Posted 06 July 2007 - 03:08 PM

Nou, de uitslag is eindelijk bekend. Ze bevatten nog steeds 12 mg 2-cb zoals jullie al aangaven.
Dat kun je inderdaad constant noemen ja! :duimpje:
Bier, Sigaretten en Mannenmuziek

#30 Racem1c

Racem1c

Silent one

• Members
  • 5 posts

Posted 28 August 2007 - 08:53 PM

Pilvorm. De bekende hartjes en nu ook pilletjes van dezelfde grootte zonder hartje. In deze zou 12mg 2cboh zitten. Mij is onbekend of het de beta-hydroxy of N-hydroxy is. Iemand ze al getest?

#31 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 28 August 2007 - 10:52 PM

Pilvorm. De bekende hartjes en nu ook pilletjes van dezelfde grootte zonder hartje. In deze zou 12mg 2cboh zitten. Mij is onbekend of het de beta-hydroxy of N-hydroxy is. Iemand ze al getest?

Juh, op subjectieve wijze. Precies 't zelfde als die hartjesdingen. Maar nog geen objectief testservice bewijs...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#32 mister x

mister x

Silent one

• Members
  • 10 posts

Posted 29 August 2007 - 09:46 AM

Swim heeft altijd poeder (HBr zout). Swim heeft een keer 25 mg genomen, maar dat was iets teveel van het goede. Normaal neemt swim altijd tussen de 14 en 17 mg.

#33 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 29 August 2007 - 12:32 PM

Wazige gast, die swim.
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#34 eye

eye

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 29 August 2007 - 01:38 PM

30 mg (poeder) was echt ideaal hier. Beetje hard flashen en trippen, zonder dat het ondraaglijk werd... best speciaal. Ik zat precies op dezelfde golflengte als de anderen die 20 mg op hadden, ook.

#35 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 305 posts

Posted 02 September 2007 - 04:33 PM

Ik heb tot nu toe altijd van die kleine plastice flesjes gehad, met 10mg erin (zijn dat die capsules?)
Heb gister 75 mg 2c-b overgekocht van een vriend voor 35 euro, wordt weer lekker trippen dus :P

P.S.Ik wil trouwens proberen of het te combineren valt met Hawaiaanse paddo's <visueel spectakel :hmz: >
Iemand hier ervaring mee?

Ik had een paar week terug 1 tabletje van 12mg tegelijker tijd met een hele portie verse hawaiaanse paddo's gecombineerd. Dit klapte wel hard in, en ik was redelijk confused, wel beetje zweten, wel heftig, helemaal met wat lachgas erbij uiteraard :) Het duurde ook maar 2 uurtjes ongeveer en toen zwakte het al snel af. En de paddestoelen overheerste duidelijk.

Voor de rest heb ik tot nu toe ook altijd die 12mg hartjes tabletten gehad. Een paar jaar terug had ik wel eens poeder in een capsule, die waren veel heftiger en veel visueler. Zelf toen ik twee van die hartjes tegelijk nam (was wel heftig) maar niet zo visueel als poeder in een capsule. Bij die cap kwamen echt voorwerpen tot leven zetten, maar bij die tabletten begint alles alleen te ademen en te golven.

#36 theseBoetz

theseBoetz

Reƫle Borrelaar

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2167 posts

Posted 03 September 2007 - 01:56 PM

Voor de rest heb ik tot nu toe ook altijd die 12mg hartjes tabletten gehad. Een paar jaar terug had ik wel eens poeder in een capsule, die waren veel heftiger en veel visueler. Zelf toen ik twee van die hartjes tegelijk nam (was wel heftig) maar niet zo visueel als poeder in een capsule. Bij die cap kwamen echt voorwerpen tot leven zetten, maar bij die tabletten begint alles alleen te ademen en te golven.

Zou dat komen omdat die cap een snellere release heeft?
Rust in vrede Toasted.
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 04 September 2007 - 02:50 PM

of een hogere dosering..
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#38 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 04 September 2007 - 03:51 PM

Ik moet anders zeggen dat mij caps met 12-14mg ook stukken heftiger zijn gevallen dan de witte hartjes.

#39 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 05 September 2007 - 09:28 AM

Zou dat komen omdat die cap een snellere release heeft?

Dat lijkt me eigenlijk wel waarschijnlijk. Als ik thee van paddestoelen zet is het effect ook veel heftiger door de snellere opname in je lichaam, dus dat zel met 2cb in een capsule waarin alles in een keer vrij komt ook wel het geval zijn lijkt me.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#40 Mephisto

Mephisto

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 45 posts

Posted 07 September 2007 - 02:01 PM

ik heb het zelf het liefst poeder; als ik dan wat meer wil dan de gebruikelijke 30 mg dan kan ik dat gewoon bij elkaar schrapen ipv gekloot met pilletjes.

daarnaast wil ik het ook nog'ns gaan snuiven.
Snoepjes eten alsof het XTC is

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users