Jump to content

Photo

2c-bpoeder, pillz, capz?

• Please log in to reply
74 replies to this topic

Poll: br00m.

2c-b, in welke vorm

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#1 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 27 March 2006 - 11:46 AM

Posted Image
Alleen met nuttige bijdragen reageren, voten doe je in de poll.
Alles wat lijkt op dealer gedrag/deal gedrag uitlokken word bestraft met een ban!
Posted Image
geen reacties in de trant van "ik kan capsules en pillen krijgen", dit is geen nuttige bijdrage aan het topic want dit kan je aangeven in de poll.

Deze phenethylamine word de laatste steeds meer in opkomst als ik om me heen kijk en site's bekijk.
Als ik in partyflock topic's kijk zie ik dat het meestal in de vorm van capsule's is en (kleine) pilletjes.
pilletjes lijken daar de overhand te hebben, dosering lopen uiteen; 4-12 mg.
doseringen van capsule's kan natuurlijk vanalles zijn, maar mijn glazen bol vermeld dat dit meestal tussen de 15-25 mg zit.

detail-foto's van 2c-b pilletjes zijn welkom. graag alleen duidelijke close-up foto's waarop de opdruk goed te zien is.

[edit:spelling]

Edited by mind, 27 March 2006 - 01:12 PM.

Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#2 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 27 March 2006 - 09:50 PM

Poedervorm, die ik zelf in de gewenste sterkte (mg's) in capsules doe :thumbsup:

#3 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 27 March 2006 - 11:47 PM

Ik had caps van ongeveer 15 mg.
...heb 't nu gewoon in bulk...
female life form hiking the galaxy

#4 Darkice

Darkice

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 05 April 2006 - 01:22 PM

Ben het nog nooit tegen gekomen. Verscheidene mensen er naar gevraagt maar blijkbaar is het niet echt in trek ofzo.
Ben zelf wel erg nieuwsgierig.

#5 bonobo

bonobo

forum muts

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 569 posts

Posted 05 April 2006 - 05:30 PM

Same as Dil :)

#6 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 05 April 2006 - 06:01 PM

ik heb ze meestal gehad in caps(20mg), en kben ze welis tegengekomen in pilvorm met een hartje erop dacht ik(+-12mg dacht ik)

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7699 posts

Posted 06 April 2006 - 12:46 PM

een keer aangeschaft, in poedervorm.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 08 April 2006 - 06:31 PM

Naam: 2c-b
Vorm: Pil(met opdruk hartje)
Pic:
Posted Image

#9 Raaf

Raaf

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 49 posts

Posted 11 May 2006 - 05:20 PM

Pil (wit) met een hoofdletter A erop met een cirkel er omheen.. Stond ergens op erowid aangeduid als Autobus logo.. Er zat tussen de 15-18 milligram was mij verteld.

Zie rechts onderin op: http://www.erowid.or..._gallery1.shtml of
http://www.erowid.or...asy_pill138.jpg

Het verschill was alleen dat die ik had wit was en diep gedrukt was. Ipv het logo erop.

Zal ff kijken of ik er nog een foto van heb..

Posted Image

Niet heel erg duidelijk, maarja. Misschien maar beter dan niks. De A die erop staat was niet eentje zoals het anarchieteken maar een strakke zoals deze: A ;)

Het zakje waar het in zit is een kleiner zakje dan een standaard wietzakje voor een gram.

Was er niet erg van onder de indruk, alles was minder goed te volgen voor mij dan bij paddo's en alles voelde een beetje zwaar aan..

Heb ook iemand gehoord over vloeibare 2-CB was werd verkocht als L2CB (weet dus niet wat het precies was), dit zat in een zelfde soort buisje als waarin explosion in werd verkocht.

[edit: afbeelding met commentaar toegevoegd.]
Dream is destiny..

#10 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 11 May 2006 - 06:16 PM

Ik heb voor capsules gekozen (er moet natuurlijk wel opstaan hoeveel mg et is) omdat ik mn neus het liefst zo clean mogelijk hou.
Poeder vorm is ook rlxst maar dan zou ik het vervolgens wel in een cap stoppen.

#11 Bill_Hicks

Bill_Hicks

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 08 July 2006 - 10:21 AM

Ik heb tot nu toe altijd van die kleine plastice flesjes gehad, met 10mg erin (zijn dat die capsules?)
Heb gister 75 mg 2c-b overgekocht van een vriend voor 35 euro, wordt weer lekker trippen dus :woej:

P.S.Ik wil trouwens proberen of het te combineren valt met Hawaiaanse paddo's <visueel spectakel :huh: >
Iemand hier ervaring mee?

#12 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 08 July 2006 - 10:52 AM

Veel plezier drmee. Oh en combineren met andere psychedelics kan wel, heb wel eens 2c-b genomen toen lsd uitgewerkt begon te raken, maar je hebt kans op tolerantie verschijnselen, maar daar moet je zelf maar even achter komen, ik vond t wel relaxt iig
Dit is dope!

#13 Bill_Hicks

Bill_Hicks

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 08 July 2006 - 12:21 PM

owkey, thnx in dat geval experimenteer ik wel wat :huh:

#14 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 09 July 2006 - 02:04 AM

1x 8mg poeder gesnoven en naast een ongelofelijk kutgevoel in mn neus(pijnlijkste wat ik ooit heb gesnoven...) weinig effecten gehad. Had 't ook alleen maar gesnoven omdat ik te weinig had(alleen die 8mg dus).

verder een keer van *** met oud en nieuw een cap van 25mg gehad die echt de bom was, iedereen van dhp die er was weet hoe vet die avond was en hoe gruwelijk ik er aan was en hoe vet ik het vond :huh: Volgens mij iedereen wel trouwens :woej:

Van diezelfde persoon een cap van 30mg gehad die gewoon te veel was, mij te sterk, voelde me wel goed, maar veel te veel physieke effecten(strak staan zeg maar) ten opzichte van het hele relaxede gevoel dat ik de keer daarvoor had. Zeker een goede ervaring, maar duidelijk te veel. Ik heb het idee dat voor een goede trip ik 20mg of tussen 20-25 wel een goede dosis zou vinden. Helaas niet vaak genoeg gehad om echt een goede schatting te geven(dit is geen request, ik zit op het moment niet eens in het land man).

Die pillen nog nooit gezien, en verder van anderen ook alleen maar capsules met GOED afgewogen hoeveelheden van bekende source voor zover ik weet.

Capsules dus....

#15 konkor

konkor

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 09 May 2007 - 11:31 AM

Poeder, in een afgewogen hoeveelheid opgelost in water, meestal 1 mg per 10 ml.

#16 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 22 May 2007 - 03:19 AM

P.S.Ik wil trouwens proberen of het te combineren valt met Hawaiaanse paddo's <visueel spectakel :) >
Iemand hier ervaring mee?

Ik heb wel eens 25mg 2c-b gecombineerd met mescaline..was me net iets te veel..vond het niet zo goed samengaan..kon twee verschillende manieren van trippen tegelijk waarnemen en was nogal chaotisch..ze mengden niet zo goed als ik gehoopd had..als je enkel visueel spektakel wilt beleven neem je beter alleen een hoge dosis 2c-b of snats je het..maar dat doet fockin zeer..

#17 Bunzerr

Bunzerr

kweenie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1851 posts

Posted 25 May 2007 - 07:15 AM

Ha, jah ik heb 25 mg gesnoven.. Dat was teveel, veel te veel invloeden in me hoofd kleuren geuren alles bewoog fractals door de hele lucht ik trok die bende toen echt niet en om niet te praten over de "nexus burn" die heel lang aanhield. Maar wel zowat instant trippen.
"Paradise is not a place..it's a state of mind"

Webshop blinkit >> kleding goodies woah

#18 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1065 posts

Posted 25 May 2007 - 04:45 PM

Heeft iemand trouwens wel eens een ietsje lidocaine ofzo gemengd door hetgeen gesnoven gaat worden? Zou best wel es kunnen helpen...
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#19 d0gmaz

d0gmaz

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 198 posts

Posted 26 May 2007 - 09:05 AM

Lip weet je toevallig hoeveel mg hier ongeveer in zit?

Naam: 2c-b
Vorm: Pil(met opdruk hartje)
Pic:
Posted Image

#20 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 26 May 2007 - 11:04 AM

^ongeveer 12 mg