Jump to content

Photo

Efedrahet officiŽle efedra topic!

• Please log in to reply
70 replies to this topic

#61 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,744 posts

Posted 22 July 2006 - 07:38 PM

denk dat als je efedra gaat snuiven je best veel moet snuiven aangezien het gemalen plant is (of was t boombast?)

efedrine kan je vast snuiven als er een kristal en/of poedervorm van bestaat. weet ik niet.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#62 JD86

JD86

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 364 posts

Posted 23 July 2006 - 03:38 AM

Ephedra stinkt, echt kutshit.

Vind je t relaxed om misselijk te worden? Neem ephedra!

#63 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 23 July 2006 - 01:59 PM

Als je boert nadat je ephedra hebt genomen heb je altijd zo'n nare smaak in je smoel :S

Blech

#64 soko

soko

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 457 posts

Posted 23 July 2006 - 09:55 PM

Kan je Ephedra eigenlijk snuiven? Gaat dat effect hebben?

Heb dat wel eens gedaan, maar is nou niet echt prettig ofzo, er blijft echt een hele zwarte drap in je neus achter, en het werkt ook niet echt. Verder loop je nog twee dagen met die vieze ephedra lucht in je neus. bleh

geen succes!
Get high before you die!

#65 Bassie

Bassie

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 17 April 2010 - 03:35 AM

Ephedra bevat een bestandsdeel genaamd Ephedrine
Ephedrine wort gebruikt als hoofd grondstof voor het vervaardigen van Dextro-Amphetamine
Ook gebruiken ze het voor het maken van Meth-Amphetamine

Omdat het mogelijk is om Ephedrine uit Ephedra te halen is ephedra verboden geworden
dit om te verkomen dat er in nederland een Meth verslavings probleem komt net zoals in america

Het is namelijk met een aantal stoffen die je zo kan kopen in de winkel heel simpel om Meth amhetamine te maken

Weer genoeg info

De Groeten !!

#66 Naoto

Naoto

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 164 posts

Posted 17 April 2010 - 05:07 AM

Ephedra word ik zeer pissed off van, Stackers heten die dingen daar zaten toen ook ephedra in voordat het verboden werd.
Zweten agressief worden ja dat merkte ik vooral, maar (agressief) niet met speed.
Geprobeerd: Alcohol, Wiet, Hash, Salvia, Codeine, DXM, Truffels, Speed, XTC, MCPP & Methylphenidate
Officieel diagnose: ASS

#67 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5,413 posts

Posted 17 April 2010 - 10:10 AM

Volgens mij is ephedra niet verboden, maar zijn het ephedra-preparaten?
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#68 jevgenia

jevgenia

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 23 posts

Posted 03 August 2010 - 11:14 PM

Heb maar een keer efedra gebruikt en ik vond het helemaal niks.
Ik voelde me heel gespannen en onrustig en mijn hart voelde ook een beetje onrustig, nog niet op een enge manier verder maar ik vind het echt geen lekker middel.Van veel koffie word ik ook onrustig.
Ik hou gewoon niet van middelen waar je gespannen van wordt.
speed vind ik wel lekker hoewel je daar ook wel strak van gaat staan. maar dan heb ik er geen last van.Behalve als ik teveel neem.

#69 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,340 posts

Posted 18 January 2015 - 06:00 PM

Weet iemand of het legaal is om Efedra te groeien?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#70 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 73 posts

Posted 29 January 2015 - 09:15 PM

Je kan in ieder geval de zaden kopen. Of de plant legaal is weet ik niet

#71 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 30 January 2015 - 07:05 PM

Lijkt me wel. Vergelijkbaar met san pedro en mescaline. De stof zelf is verboden maar de plant niet denk ik. 

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users