Jump to content

Photo

The Arylcyclohexylamines!tiletamine.

• Please log in to reply
25 replies to this topic

#21 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 March 2012 - 07:44 PM

Kweetniet hoe je aan die wijsheid komt? Meer een USA "thang"

Via connecties kende ik iemand die vertelde dat er in de UK heel veel PCP gebruikers zijn, vooral uitgaanspubliek op zoek naar "joints met iets meer er in". Diegene kocht regelmatig veel (absurd veel) in NL, om het in de UK te verkopen. Naast hem ken(de) ik nog drie mensen die ook regelmatig PCP verkochten, naast coke & mdma.
Dat heb ik raar genoeg wel gemerkt, het wordt meestal verkocht door het type dealer dat een vies gezicht trekt als je over LSD begint, "Dat is toch iets voor hippies? Ik heb wel pillen als je wil..."

Ik ben het vaker tegengekomen in m'n leven dan ketamine, maar het zal wel van de "kring" afhangen waar je je in bevindt. Tegenwoordig heb ik dealers in adidasvestjes ingeruild voor de meer bebaarde & bedreadlockte types. :P

Gebruik in de USA zal vast nog wel veel hoger liggen, maar in de EU zit je in Nederland volgens mij vrij goed qua "aanwezigheid".
Verbing weirds language.

#22 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9408 posts

Posted 08 March 2012 - 08:04 PM

Ik ken echt helemaal niemand in NL die ooit PCP gebruikt heeft eigenlijk :huh:
Had ook altijd het idee dat het meer zoals de methcraze vooral in de VS plaats vindt.

#23 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 08 March 2012 - 08:29 PM

Ik ken zelf verder ook bijna geen gebruikers in NL (behalve een vage kennis en zijn dealer), en ik vond het zelf ook altijd maar eng. Heb ooit eens 125mg gehad, maar uiteindelijk weer ingeruild voor een zak wiet. Als ik het nu weer tegen zou komen zou ik er wel wat van willen proeven, maar nu heb ik dan ook de beschikking over een veel betere weegschaal.
Toendertijd wist ik eigenlijk voor geen meter wat ik er mee aan moest. :laugh:

Liquid PCP schijnt trouwens wel vaak schadelijke oplosmiddelen te bevatten, of zelfs helemaal geen PCP, dus als je dat tegenkomt zou ik wel eerst ff een sample vragen om te testen (sws altijd een goed idee).
Verbing weirds language.

#24 azgaza

azgaza

Gotchic

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1115 posts

Posted 09 March 2012 - 11:09 AM

Ik heb dus ook altijd vernomen dat het bij uitstek iets was dat je op amerikaans grondgebied aantreft; ik heb dan ook wel amerikaanse kennissen die PCP doen maar geen europese terwijl ik echt een hoop mensen ken in juist specifiek Engeland en Nederland; maar zoals je al zei het zal wel echt van je kringen afhangen want als jij meldt dat je vaker PCP dan ketamine bent tegen gekomen dan zullen dat inderdaad héle andere kringen dan de mijne zijn :P
Aliens take me home.
Tune up, turn around, drop in.

#25 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 09 March 2012 - 07:50 PM

Vroegah. Dat is ook het probleem, sommige middelen zijn wel leuk of interessant, maar hangt een sfeer van foute mensen omheen. Uiteindelijk zijn leuke mensen om je heen belangrijker dan interessante drugs verkregen via foute types.

Sinds ik weg ben uit Den Haag ben ik eigenlijk ook nooit meer coke of PCP tegen gekomen, en veel minder amfetamine; Maar hier in Noord Holland zie ik wel meer LSD en zuiverere MDMA. Betere kringen blijkbaar :laugh:
Maar anekdotes zeggen dan ook weinig, want "availability" is erg afhankelijk van je eigen levensstijl, je directe vrienden, routes waarlangs je mensen leert kennen, toeval, etc.

Wil eigenlijk zowel (3/4-MeO-)PCP als MXE nog wel proberen, al zou ik denk ik het liefst in een gecontroleerde setting een IM prik krijgen dan op een feest het snuiven/slikken/roken. Tot nu toe zijn mijn keta ervaringen ook altijd zoiets geweest van: "Hee best cool, maar het feest was weg, nu heb ik een uur gemist"
Verbing weirds language.

#26 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6350 posts

Posted 15 January 2016 - 09:58 AM

Las in dit topic voor het eerst over 2-Oxo-PCE. Uiteraard is dit middel de 2-oxo variant van PCE, maar het kan ook gezien worden als een deschloro-ketamine.

Heeft iemand er meer informatie over, of het al geprobeerd?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users