Jump to content

Photo

LSA-zaden roken.wat gebeurt er als je morning glory/hbw rookt?

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 Dantalion

Dantalion

met kort geslachtsdeel

• Members
  • PipPip
  • 142 posts

Posted 11 March 2006 - 03:15 AM

Ik zat weer eens te surfen op het internet naar mijn favoriete plantjes toen ik op erowid een tripreport tegenkwam van iemand die een lage dosis Morning Glory rookte in een joint.
Volgens zijn tripreport was dit een zeer heftige ervaring.

Volgens de literatuur (waarvan enkele stukken ook op erowid) wordt LSA echter inactief als men het verhit, dus zijn verslag zou niet kunnen kloppen of door de wiet komen die hij ervoor gerookt had plus een dosis fantasie.

Nou kwam ik op een forum een artikel tegen waarin dit feit ook wordt vermeld, maar waarna iemand stelt dat de LSA zou kunnen veranderen:

"LSA is an indole based substance. Perhapse it turned into some tryptamine based analogue."

Ik ben verder gaan zoeken en kwam nog enkele magere rapportjes tegen van mensen die de effecten wel degelijk voelden, vaak zelfs sterker dan bij orale inname.

Voordat ik zelf start met experimenteren wilde ik graag eerst weten of jullie hier misschien ideeen over hebben... :P

vriendelijke groet, Dantalion
IQ = Penis in mm. Blij dat ik hoogbegaafd ben :)

#2 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9431 posts

Posted 11 March 2006 - 08:27 AM

Ik heb hier echt nog nooit van gehoord. Ik zou hier niet aan beginnen als ik jou was .. klinkt in mijn oren als lariekoek. (heb je misschien links naar deze reports? wel legaal he)

#3 Dantalion

Dantalion

met kort geslachtsdeel

• Members
  • PipPip
  • 142 posts

Posted 11 March 2006 - 02:23 PM

Een tripreport op erowid:
Erowid Report
(na nog eens lezen vind ik het niet al te betrouwbaar overkomen)

Op The Lycaeum Forum vond ik dit:
Topic

met deze tekst erin:

Originally posted by DrYRHead:
DON'T even try to smoke morning glory seeds. The LSA in them would be destroyed.
[...]

That's always been my understanding regarding smoked LSA too, but I've smoked yopo on multiple occasions and the powder I smoked this time definitely had effects that weren't contributed by the cebil or harmaline -- open-eyes that reminded me strongly of my morning glory experiences. It doesn't make sense according to the literature but there you go. It was that, the fact that I seemed to have got some LSA via smoking the powder, which made me think it was interesting enough to mention here at all, in fact.[...]

Maar verder dus geen bevestiging. Ik denk dat ik het maar bij de normale manier houd.
IQ = Penis in mm. Blij dat ik hoogbegaafd ben :)

#4 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 18 March 2006 - 11:48 PM

....ik denk dat LSA moleculen niet graag gerookt worden en vraag me dus af of het ?berhaupt mogelijk is.
Natuurlijk kan je wat experimenten verrichten of even wat opzoeken over het LSA molecuul en temperaturen boven de 1000-1500 graden C.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users