Ik heb 1x ge-candyflip-t met lsd, en 2x ge-hippyflip-t met
mushrooms. (Of is 't verschil tussen candy- en hippyflippen niet de drug? :-P )
Persoonlijk vind ik het 't prettigst om halverwege de 'trip-piek' de mdma erbij te gooien. Het
versterkt, bij mij, echt behoorlijk de trip en ik vond niet echt dat de trip verdrongen werd door
de mdma. De laatste keer, da's ff 't duidelijkste voorbeeld, was met een vrij groot portie
mushrooms, liberty caps, en 2 uur na het begin van de trip/piek (dus zo'n 2-en-half a 3 uur na
inname) nam ik 80mg mdma....
(Ik kan me voorstellen dat als je meer mdma neemt, of tijdens de comedown van de
combinatie redosed, dat de mdma de opperhand zal nemen. Persoonlijk heb ik daar geen
ervaring mee, want dat is niet wat ik zoek, de leuke 'nadenk' mogelijkheden van de trip
worden dan verdrongen door het space-gevoel van mdma.)
80mg mdma was voor mij precies de juiste dosis / combinatie om de trip een trip te laten
blijven, wat ook de bedoeling was.... Toch vind ik de combinatie mdma-mushrooms niet echt
'nodig', met mushrooms alleen kan ik juist meer dan genoeg. Het maakt je trip wel
vermakelijker, 't is meer entertaining, maar da's niet wat ik altijd zoek in een paddotrip.... Met
LSD is 't wel een erg leuke combinatie, dat maakt de ervaring een stuk 'warmer' maar je
krijgt trouwens wel eerder het gevoel van 'mmmh, ik moet wat gaan doen'. .... Mjah,
misschien ervaar jij 't helemaal anders, we wachten in spanning je report af :-P .. ik wens je
in ieder geval veel plezier toe