Jump to content

Photo

N,N-DMTwelke plantenbron gebruiken?

• Please log in to reply
44 replies to this topic

#41 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 25 January 2009 - 09:13 PM

direct met loog extraheren schijnt goed te werken als je plantaardige materiaal erg fijn verpoederd is, niet al teveel was en vet bevat en je een milde solvent gebruikt.

anders zul je toch echt een tijdje moeten sudderen in een pannetje met water voor de A/B en als je dan geen zuur gebruikt dan vertrekt dimitri zo met de waterdamp richting afzuiging!

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#42 Doerak

Doerak

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 25 January 2009 - 09:32 PM

direct met loog extraheren schijnt goed te werken als je plantaardige materiaal erg fijn verpoederd is, niet al teveel was en vet bevat en je een milde solvent gebruikt.

anders zul je toch echt een tijdje moeten sudderen in een pannetje met water voor de A/B en als je dan geen zuur gebruikt dan vertrekt dimitri zo met de waterdamp richting afzuiging!

Je kookt je zooitje niet in de direct-to-base tek. Ik ben het wel met je eens dat deze tek niet altijd geschikt is. MHRB kun je echt extreem fijn verpoederen (ik heb vaak uren later nog paars snot..) en het bevat ontzettend weinig vet. Mijn ervaring hiermee is dan ook goed.

#43 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 26 January 2009 - 12:03 AM

Ik ben groot fan van Noman's N,N-DMT extraction tek. Simpel, snel, hoge yield :P

Uit deze tek:

You should be left with somewhere in the vicinity of 0.5% of the weight of the root-bark
in DMT powder.

Dit vind ik echt een zeer lage yield en zonde van je MHRB.
Een yield van 1% moet door de grootste prutser (ce moi) nog haalbaar kunnen zijn.

#44 Doerak

Doerak

Silent one

• Members
  • 19 posts

Posted 26 January 2009 - 12:18 AM

Ik ben groot fan van Noman's N,N-DMT extraction tek. Simpel, snel, hoge yield :P

Uit deze tek:

You should be left with somewhere in the vicinity of 0.5% of the weight of the root-bark
in DMT powder.

Dit vind ik echt een zeer lage yield en zonde van je MHRB.
Een yield van 1% moet door de grootste prutser (ce moi) nog haalbaar kunnen zijn.

1% yield haal ik echt makkelijk met Noman's tek. Je yield hangt natuurlijk ook voor een groot deel af van bijv. de herkomst van de plant.

Welke tek gebruik jij nu precies? A/B extractie met defat?

#45 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9424 posts

Posted 26 January 2009 - 09:01 AM

De laatste 'tek' die ik deed was een aangepaste 'Lazy Man's Tek' aka alleen loog en naphta.
Het zal ook wel schelen als je met pre-verpoedert spul werkt of ruwe vezels.

Maar nu gaat het wel weer genoeg offtopic.

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Bing (1)