Jump to content

Photo

2C-T-7jullie ervaringen...

2C-T-7

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#21 trojan.exe

trojan.exe

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 39 posts

Posted 13 January 2006 - 07:54 PM

becoming unable to see because of the intensity of the visuals

bron: http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/

dit heb ik zeker ook meegemaakt,vooral bij het inwerken van de 2ct7 ,ik zag gewoon zoveel blokjes voor mn ogen,als een soort ruis zoals ik eerder al zei- waardoor ik heel weinig meer zag.maar dit heb ik niet als angstaanjagend ervaren ofzo.maar dit kan voor iedereen verschillend zijn natuurlijk

#22 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 13 January 2006 - 08:07 PM

becoming unable to see because of the intensity of the visuals

bron: http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/

dit heb ik zeker ook meegemaakt,vooral bij het inwerken van de 2ct7 ,ik zag gewoon zoveel blokjes voor mn ogen,als een soort ruis zoals ik eerder al zei- waardoor ik heel weinig meer zag.maar dit heb ik niet als angstaanjagend ervaren ofzo.maar dit kan voor iedereen verschillend zijn natuurlijk

Mee eens, veel hangt af van je interpretatie van je ervaringen, wat voor de ??n afschuwelijk is, hoeft dat voor de ander helemaal niet te zijn. Zo wisselde ik een keer ervaringen uit over nachtmerries, en toen bleek dat de dingen waarvoor de persoon in kwestie echt zwetend en panisch wakker werd, mij eigenlijk wel interessant leken (in de zin van fascinerend) maar niet iets om wakker van te worden. M.a.w. vooral het gevoel dat je krijgt door een ervaring bepaalt hoe je reageert (positief of negatief).
female life form hiking the galaxy

#23 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 14 January 2006 - 09:21 PM

Ik merk ook dat ik helemaal niet zo snel bang word van dingen in dromen als in zowel trips. Ik heb dikwijls dingen in mijn nachtelijke escapades meegemaakt die eigenlijk heel eng zijn, maar ik bleef er altijd vrij rustig onder. Ook met trips soms hele negatieve gevoelens heel neutraal weten te beschouwen enzo.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#24 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 14 January 2006 - 09:46 PM

Als je een paar keer intense en heftige trips hebt meegemaakt sta je niet gauw meer verbaasd ... het is maar drugs en het gaat over.

2c-t-7 lijkt mij ook interessant en ik ga er ook nog mee experimenteren, het middel is spijtig genoeg wat gedemoniseerd ... wie snuift er nu ook zo'n grote hoeveelheid phens op ook? Dan weet je toch dat je fout zit? Is ook de fout geweest door de shops indertijd door het zo grootschalig te verkopen, dan vallen er natuurlijk doden.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#25 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 14 January 2006 - 09:50 PM

Als je een paar keer intense en heftige trips hebt meegemaakt sta je niet gauw meer verbaasd ... het is maar drugs en het gaat over.

Wat vooral ook veel uitmaakt is dat je meestal zelfs na de meest intense negatieve ervaringen je de dag/momenten er na zodra je weer baseline bent, je helemaal geweldig voelt. "I've never feld so goddamn alive!" :D
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#26 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 15 January 2006 - 03:35 PM

^ Ja, misschien dat je in die benauwde momenten toch een of andere angst hebt overwonnen, die wellicht fysiek in de hersenen ook tot positive veranderingen heeft geleid?

Maar goed da's weer een andere discussie...

#27 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 15 January 2006 - 05:56 PM

Is ook de fout geweest door de shops indertijd door het zo grootschalig te verkopen, dan vallen er natuurlijk doden.

Natuurlijk niet. Er zijn nog steeds suppliers die het grootschalig verkopen en dat is echt geen reden dat mensen eraan doodgaan. Er vallen doden wanneer mongolen het in hun handen krijgen en "heroic" dosages proberen.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#28 bonobo

bonobo

forum muts

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 569 posts

Posted 15 January 2006 - 05:59 PM

Er vallen doden wanneer mongolen het in hun handen krijgen en "heroic" dosages proberen.

Amen to that!

#29 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 15 January 2006 - 06:38 PM

Is ook de fout geweest door de shops indertijd door het zo grootschalig te verkopen, dan vallen er natuurlijk doden.

Natuurlijk niet. Er zijn nog steeds suppliers die het grootschalig verkopen en dat is echt geen reden dat mensen eraan doodgaan. Er vallen doden wanneer mongolen het in hun handen krijgen en "heroic" dosages proberen.

Mongolen gaan rapper een drug in een smartshop vinden dan op een rc-site met de chemische formule, dat sluit al een heel groot publiek uit vind ik.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#30 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 16 January 2006 - 02:51 AM

Ja kheb je reply ook helemaal verkeerd begrepen, er zijn zeker wat ziekenhuis tripjes geweest in de tijd dat het in de smatshops lag, en iirc ook 1 dode. Er stond ook allemaal rare shit in die bijsluiter, dat er wordt aangeraden om 4-5 van die dingen te nemen terwijl ze 10mg bevatten, das een aardig hoge dosis.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#31 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 16 January 2006 - 01:01 PM

Euhm, dat laatste meen je toch niet ? :s Das wel sick

#32 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 16 January 2006 - 04:15 PM

The product information states that women need 2-3 pills and men need 4-5 for an effective dose, although 15% of people need much lower doses.

The most obvious problem with the Blue Mystic flier, however, is that it states booster doses do not work - they certainly do.

Die doden waren trouwens geen t-7 doden maar 4-mta doden, toen het in de smartshops werd verkocht als s5. Je kan het allemaal hier nog eens nalezen:
http://www.erowid.or...ry.shtml#Mystic

#33 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 16 January 2006 - 05:27 PM

Daarom is zo'n rc-site zo gek nog niet... mits je in bezit bent van een weegschaal natuurlijk. Zit tenminste geen misleidende informatie bij.

#34 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 16 January 2006 - 05:58 PM

Die doden waren trouwens geen t-7 doden maar 4-mta doden, toen het in de smartshops werd verkocht als s5. Je kan het allemaal hier nog eens nalezen:
http://www.erowid.or...ry.shtml#Mystic

Wow, dat is echt foute shit zeg, is daar niemand voor vervolgd? Wat zouden de naasten van die doden wel niet denken, djiezzz

#35 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 23 March 2006 - 07:32 PM

Nou, eindelijk een lang vrij weekend voor de boeg...
Ben van plan om (zoals ik me nu voel) zaterdagavond het 2c-t-7-universum te gaan verkennen. Tripreport zal volgen!

#36 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 29 June 2013 - 05:17 PM

Ik zit erover te denken om morgen 15 a 20 mg 2C-T-7 te nemen en alleen de natuur in te trekken. Zijn er mensen hier die 2C-T-7 voor dat doel gebruikt hebben en zo ja, beviel dat?

#37 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 04 July 2013 - 12:52 PM

En heb je het geprobeerd? Zoja, hoe was het??

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#38 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 04 July 2013 - 01:24 PM

Ik kan me goed voorstellen dat het heel goed combineerd met een wandeling in de natuur.. Maar ik ben net als poelster wel nieuwsgierig.

Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

#39 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 04 July 2013 - 04:06 PM

Het weer was niet mooi, dus ik ben er niet meer op uit gegaan. De dosis heb ik beperkt tot 9 a 10 mg, wat wel wat effecten gaf, maar niet spectaculair. Ook de bodyload was vrij heftig tov de mentale effecten, ik hoop dat die trend niet doorzet bij hogere doseringen.

#40 Dendroaspis

Dendroaspis

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 208 posts

Posted 05 July 2013 - 03:42 PM

Apart. Ik vind de bodyload heel erg dragelijk bij 2C-T-7. Een van de prettigste 2c-tjes in dat opzicht.
Seek happiness~Have respect~Live art~Take challenges~Forge knowledge

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users