ik kon via de search geen topic over dit goedje vinden dus bij deze
ik zou graag jullie ervaringen willen horen met 2c-t-7
wat hebben jullie meegemaakt en hoe vonden jullie het?
ik vind het iig een erg vet middel dat me (2x nu) een uur of 8 heeft laten trippen.
en ook niet met de minste halucinaties, zo zag ik o.a. iemands gezicht smelten en veranderde een gewone bar dancing in een 70-er jaren tent waar iedereen in slowmotion danste
binnekort maar weer eens doen

Posted 09 January 2006 - 08:19 PM
Posted 09 January 2006 - 08:32 PM
maar is wel aan te raden met stappen dus, als ik het zo hoor?
Posted 09 January 2006 - 08:53 PM
het was dan geen vervelende ervaring voor mij maar ik kan me voorstellen dat je behoorlijk gek kan worden in een volle kroeg of op een party.zowieso zijn er weinig halucinerende middelen die ik zou gebruiken tijdens het stappen. 2c-t-7 kon ik ook niet zelf 'sturen ' wat bijvoorbeeld met een middel als 2cb beter gaat.
Posted 09 January 2006 - 09:23 PM
Mischien kan je je openingspost wat editten en zo een completeter beeld over deze stof schetsen, dat is veel interresanter en zo leren we ook nog eens wat.

>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 09 January 2006 - 09:45 PM
Posted 09 January 2006 - 09:48 PM

Posted 09 January 2006 - 09:53 PM
Posted 10 January 2006 - 01:46 AM
als ik 2c-t-7 ergens mee zou moeten vergelijken dan komt het nog het meest in de buurt van 2cb. maar dan een stuk sterker met meer visuals,meer lachen en een veel langere duur. de effecten hielden beide keren zo'n 8 uur aan waarna het in 1,5 uur langzaam weg ebde.totale duur dus bijna 10 uur.
ik heb het dus 2 keer mogen gebruiken voor dat het op de verboden lijst terecht kwam (rond 1997),toen werd het bij de smartshops verkocht onder de naam blue mystic
de dosis was beide keren 5 pilletjes,en volgens mij was dat 5 mg per pil,maar dat weet ik niet meer 100% zeker
die 2 keer waren prima bevallen,geen nare kater de volgende dag, alleen kon ik de eerste keer moeilijk in slaap komen omdat het nog niet helemaal uitgewerkt was.maar eenmaal in slaap,sliep ik ook erg diep.
het is al lang geleden dat ik 2ct7 heb gebruikt, ik was toen een jaar of 17 maar de dingen die ik me nog kan herinneren van de eerste keer:
pas na een uur begon het geleidelijk aan te werken,t begon eerst met een soort nachtblindheid,ik zag eerst allemaal hele kleine blokjes voor me,als een soort ruis zeg maar.daarna begonnen alles te golven en te leven en zag ik overal patronen op de vloer/behang.ook begon ik om alles te lachen,net als met paddo's
ook weet ik nog goed dat ik bepaalde dingen niet kon snappen: een vriend van me had een nintendo maar ik wilde het spelletje Tekken spelen,wat toen alleen op de playstation was.
hij zei dat ik dat spel niet kon spelen omdat ie geen playstation had maar ergens kwam dat bij mij niet goed door.ik snapte op dat moment gewoon niet dat dat niet kon en kwam steeds om het kwartier vragen of ik nou een keer Tekken mocht spelen.elke keer antwoorde hij dat dat niet kon en hij dacht volgens mij dat ik hem in de zeik aan het nemen was,maar op dat moment snapte ik dat gewoon niet.
later die avond ben ik met een groep vrienden naar een bar dancing gegaan en toen ik daar binnen op een kruk zat begon de muziek een stuk langzamer te gaan en zag ik de mensen allemaal heel langzaam bewegen.net als dat een film op slowmotion werd gezet. alle kleuren werden veel mooier en op de grond zag ik van die 70-er jaren zwartwit vierkanten die om en om begonnen te knipperen.ook de mensen leken nu stuk voor stuk 70ies kleding aan te hebben.het geluid galmde droomachtig heen en weer ,ik waande me echt in die tijd en ik vond het allemaal prachtig.ik realiseerde me op dat moment wel dat het door de blue mystic kwam maar kon me het gewoon bijna niet voorstellen dat een middel dat bij een mens kon doen.
later toen ik naar buiten ging stond een vriend van me me buiten op te wachten.wat me opviel was dat alle gebouwen een kleurige gloed over zich heen hadden en eigenlijk alles zag er wonderschoon uit.toen ik dichter bij hem kwam zag ik allemaal druppels van zn gezicht komen(het regende niet) met dezelfde kleur als zn gezicht.het leek net of zn gezicht aan het smelten was.
daarna naar huis gegaan en daar nog verder uit zitten spacen
al met al waren het 2 erg prettige ervaringen.2c-t-7 voelde iig erg vriendelijk,maar dat voelen de meeste tripmiddelen eigenlijk wel. helaas werd het kort daarna verboden waardoor ik het tot nu toe niet meer heb kunnen gebruiken.maar daar komt binnekort gelukkig verandering in en uiteraard zal ik dat tripverslag daarvan hier met jullie delen
iemand anders hier nog ervaring met dit goedje?
Posted 10 January 2006 - 07:37 AM

Posted 10 January 2006 - 08:15 AM
Posted 10 January 2006 - 10:17 AM
ik kan me iig niet herinneren dat ik zo in mn eigen geest ging zoals ik dat met paddo's wel heb gehad.
maar misschien kwam dat omdat ik het beide keren in een groot gezelschap heb gebruikt en dan heb ik dat met paddo's ook veel minder.
dat ik geestelijk niet 100% helder kon denken blijkt natuurlijk wel uit t feit dat ik niet kon snappen dat ik dat spelletje niet kon spelen.unlike 2cb dus
maar ik vind het moeilijk hier een echt standpunt in te nemen.binnekort zal ik het middel weer gebruiken maar dan in mn eentje. dan kan ik hier meer over vertellen
Posted 10 January 2006 - 12:03 PM
goede bijdrage trojan!
its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves
from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes
open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire
Posted 11 January 2006 - 08:02 PM
ik kon via de search geen topic over dit goedje vinden dus bij deze
ik zou graag jullie ervaringen willen horen met 2c-t-7
wat hebben jullie meegemaakt en hoe vonden jullie het?
ik vind het iig een erg vet middel dat me (2x nu) een uur of 8 heeft laten trippen.
en ook niet met de minste halucinaties, zo zag ik o.a. iemands gezicht smelten en veranderde een gewone bar dancing in een 70-er jaren tent waar iedereen in slowmotion danste
binnekort maar weer eens doen
Heb het net besteld samen met 2c-i, ge?nspireerd door je verhaal natuurlijk...hopelijk heb ik het binnen een paar weken in huis...gevolgd door een mooi tripreport!

Posted 11 January 2006 - 08:31 PM
heb je t al eens eerder gedaan?
Posted 11 January 2006 - 09:09 PM
Posted 11 January 2006 - 09:13 PM

Posted 11 January 2006 - 09:17 PM
Posted 13 January 2006 - 01:02 PM
Warning: There have been several reports of deaths from 2C-T-7, and many reports of severe dissociation and vomiting (a dangerous combination) after both oral and insufflated use.
2C-T-7 Overdoses & Delerium #
A handful of reports of 2C-T-7 overdoses (non life threatening) have come through in the last 4 months and it is extremely important to realize that 2C-T-7 is a powerful psychedelic with a dose-response profile that makes it very easy to take way too much. Some users have recently reported either taking themselves to the hospital or being taken to the emergency room from 2C-T-7 alone. Users who have taken as little as 10mg orally have reported being overwhelmed with anxiety and discomfort, while some users who have snorted 15mg or taken 30mg or more orally report being completely overwhelmed by the intensity of the experience. These users report becoming frightened for their health, completely dissociated (forgetting who they are, where they are, that they've ingested a chemical), experiencing intense and frightening body pains (stomach & muscle cramps), becoming unable to see because of the intensity of the visuals, becoming beligerent, etc. This is especially worrisome with 2C-T-7 because the effects last so long and high dose users often wander around and get themselves in trouble in public by being completely incapable of taking care of themselves.
bron: http://www.erowid.org/chemicals/2ct7/
Posted 13 January 2006 - 01:50 PM
ook is het erg belangrijk om (deze) stof(fen) goed af te meten!
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 13 January 2006 - 07:11 PM
2c-t-7 werd vroeger ook in smartshops verkocht. Dus ik ken wat mensen die dat nog legaal hebben geconsumeerd.
Ik moet bekennen dat ik in eerste instantie door die enge reports nou niet echt veel zin had in dit goedje, maar door verhalen van gebruikers ben ik er toch anders over gaan denken. Veel hangt af van de manier van toediening, ben bijvoorbeeld van m'n leven niet van plan om 2c-t-7 te gaan snuiven. Of te combineren met alcohol of andere chemische (trip)middelen.
Trouwens, ook van MDMA zijn genoeg onprettige ervaringen -ook met dodelijke afloop- bekend...om over coca?ne maar te zwijgen...Vaak zijn gebruikers daarvan die in de problemen komen ondoordacht bezig.
De kunst zit 'm idd vooral in de correcte dosering. Maar gelukkig ben ik in het bezit van een weegschaaltje die tot 2 decimalen achter de komma zijn werk doet, dus zou dat geen probleem moeten zijn. Eigenlijk een onmisbaar apparaat voor iedere moderne psychonaut...
Wat de hoeveelheid betreft, 15-20 mg lijkt me een "gemiddelde" dosis, ben benieuwd in welke doseringen het vroeger verkocht werd.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users