LSA - geen enkel effect?! Hoe kan dit...
Posted 07 March 2004 - 05:00 PM
eens vol enthousiasme LSA gaan proberen, dus ben ik naar de Smartshop (Sirius) gegaan,
heb me daar voor laten lichten over datgene van LSA wat ik nog niet op internet had
gechecked (zoals de dosis en manier van consumptie) en heb vervolgens een zakje met 10
zaden van de Hawaiian Baby Woodrose gekocht.
Ik heb in eerste instantie nog geprobeerd om de zaden te "schillen" maar dit bleek praktisch
onmogelijk te zijn (in ieder geval met de huis-, tuin- en keukenspullen die voorhande waren).
Uiteindelijk heb ik maar besloten om de zaden in hun geheel op te eten.
Zo gezegd, zo gedaan...rond 9 uur heb ik 7 zaden opgegeten (lees: gekauwd tot er niets meer
te kauwen viel en vervolgens een paar slokken water gedronken). Mijn laatste maaltijd was
rond half 6 en bestond uit een geringe hoeveelheid Kebab (mocht dat relevant zijn). Na het
eten van de zaden heb ik 4 uur lang niks gegeten. Het was dus inmiddels 1 uur 's nachts en
aangezien het effect nog steeds 0,0 was en ik inmiddels verrekte van de honger heb ik toen
maar 2 pakken koekjes opgegeten. Om 3 uur ben ik gaan slapen, enigzins teleurgesteld.
Zo iemand mij kunnen vertellen of ik wat verkeerds heb gedaan (consumeringswijze ofzo...)
en/of een andere verklaring hebben waarom er geen enkel effect is opgetreden?
(even ter achtergrond info:) Zoals ik begreep kan het eten van de schil van deze zaden
misselijkheid veroorzaken, zeker voor mensen met een gevoelige maag. Ik heb naast het feit
dat ik de zaden geen enkel effect hebben gehad ook helemaal geen last gehad van
misselijkheid, buikpijn of andere klachten.
Iemand...enig idee?
staat, staat stil.
Posted 07 March 2004 - 07:19 PM
alleen de schil, maar het hele zaadje veroorzaakt misselijkheid en wat niet. Het is onlogisch om
te zeggen dat de alkaloiden die dit veroorzaken alleen in de "schil" zitten, dit is een
wereldwijde internet verspreidde mythe, dankjewel..

Posted 07 March 2004 - 07:54 PM
houdbaar is, volgens mij. Slechte kwaliteit zou dus idd kunnen.
Hier heb ik een bakje met 2 net ontkiemde

Posted 07 March 2004 - 07:59 PM
Uhm...ik meld alleen even wat mij door de kerel in de smartshop is verteld...hij zei datHet is onlogisch om te zeggen dat de alkaloiden die dit veroorzaken alleen in de "schil"
zitten, dit is een wereldwijde internet verspreidde mythe, dankjewel..
misselijkheid zowiezo voor kan komen bij het eten van deze zaden, maar dat met name de
schil een aantal stoffen bevat die zeker in grote hoeveelheden vervelende bijwerkingen
kunnen hebben.
Hij heeft me ook verteld dat de beste methode zou zijn om de zaden te vermalen, dat 24 uur in
water te laten liggen en daarna met behulp van wat kokend water en een filter een extract te
maken en dat op te drinken. Maar aangezien me dat wel erg veel werk leek, ben ik maar voor
de 2e keus gegaan, namelijk om ze zo op te eten.
Anyway...begrijp ik het dus goed als dit gewoon zou hebben moeten werken (het opeten van
7 HBWR-zaden)?
staat, staat stil.
Posted 07 March 2004 - 08:04 PM
geval nog even langsgaan bij die shop!
Dat kokend water vind ik trouwens een beetje gek, LSA kan toch niet zo heet worden? Dat is
toch ook waarom je altijd een koudwaterextractie en nooit een hete thee moet maken
ervan?
Posted 07 March 2004 - 08:09 PM
zeg het de volgende keer maar tegen hem.. Hij heeft wel gelijk in dat de enige manier om die
werkingen te voorkomen om een water extractie te doen, de stoffen (cyanide glucosides) zijn
niet water oplosbaar. De LSA's wel. Ook zijn de LSA's zeer stabiel, dus een simpele extractie
of een lange tijd in een kast liggen kunnen ze zeker wel tegen.
Maar ja, je zal wel gewoon klote zaden hebben gehad, niks aan te doen. Of je moet een paar
dagen ervoor paddo's of LSD hebben genomen, schijnt een kruis tolerantie tussen deze
stoffen te zijn, maar alsnog zeer onwaarschijnlijk dat je daardoor helemaal niks voelt..
Posted 07 March 2004 - 09:37 PM
Kan je mij vertellen waar een goede extractie methode staat beschreven? Heeft het trouwensextractie te doen
zin, aangezien ik zowat poeder (verpulverde seeds) heb zitten in m'n capsules om dit hierbij
uit te voeren? Of moet ik even terug gaan naar die smartshop en vragen wat ik in hemelsnaam
aan het vreten ben

Posted 07 March 2004 - 09:44 PM
Dat lijkt me een HEEL goed id, vraag iig WELKE en HOEVEEL zaden er in je capsules zitten.Of moet ik even terug gaan
naar die smartshop en vragen wat ik in hemelsnaam aan het vreten ben![]()
Zelf zou ik pas een extractie doen als ik echt een goede lading (1000 MG-zaadjes ofzo) zou
hebben. Na deze zomer zal ik wel zien wat de plantjes opleveren

Posted 07 March 2004 - 11:10 PM
Lijkt me sowieso wel verstandig, dat je gewoon precies weet wat erin zit en hoeveel er van inOf moet ik even terug gaan
naar die smartshop en vragen wat ik in hemelsnaam aan het vreten ben![]()
zit.
Ik heb als 't goed is wel een paar van die extractie methode beschrijvingen, xal ze ff voor je
opzoeken ....
Posted 07 March 2004 - 11:52 PM
Dat vindt ik nou altijd zow jammer, koop je drugs in een "speciaalzaak", weten ze er geen
flikker vanaf..
*sigh*

Posted 08 March 2004 - 01:06 AM
van de smartshop en ik heb toch wel het idee dat hij er behoorlijk veel vanaf weet...
Ik vroeg hem of er geen makkelijker-te-consumeren uitvoering was (min of meer hopende op
capsules ofzo) maar hij zij dat die niet verkocht mochten worden....net als bij paddo's en cactii
mag schijnbaar alleen het onbewerkte product verkocht worden.
Ik had de keuze uit Morning Glory zaden (van die hele kleine dingetjes) waarbij het doseren op
basis van grammen moest gebeuren of deze Hawaiian Baby Woodrose, waar je er gewoon
een bepaald aantal van moest pakken. Hij raadde me 5 zaden aan aangezien ik nog geen
ervaring heb met LSA.
Over de mogelijke cross-tolerantie: Ik heb nog nooit LSD gebruikt. Paddo's minimaal 80x maar
de laatste keer was een jaar geleden.
Beetje vreemd eigenlijk.
staat, staat stil.
Posted 08 March 2004 - 10:10 PM
Als het zo lang geleden was, dan is er zeker geen sprake van cross-tolerantie. Serotonine enOver de mogelijke
cross-tolerantie: Ik heb nog nooit LSD gebruikt. Paddo's minimaal 80x maar de laatste keer
was een jaar geleden.
norepinephrine agonisten (zoals LSD, psylocybin, (2C-I en een aantal andere phenethylamines
schijnbaar ook), ect.) hebben in extreme gevallen een cross-tolerantie van 2 weken, maar
meestal is een week (of zelfs 3 dagen) tussenruimte genoeg.
Inderdaad, dat is mij ook opgevallen, soms staan er erg slecht ge?nformeerde mensen achterMeestal weten de mensen van de smartshop het ook
niet.. Dat vindt ik nou altijd zow jammer, koop je drugs in een "speciaalzaak", weten ze er
geen flikker vanaf..
de balie, mensen die niet eens weten wat ze verkopen.
Posted 08 March 2004 - 10:39 PM
voorgeschreven (om de werking van Ritalin te versterken ivm ADHD) en ik heb al op
meerdere plaatsen gelezen dat door de werking van dit middel het effect van o.a. MDMA
vrijwel tot 0 gereduceerd zou worden.*
Het lijkt me eigenlijk wel aannemelijk dat dit middel ook een verminderd effect zou veroorzaken
mbt andere stoffen die in de eerste plaats de serotonine-afgifte beinvloeden. Daar hoort LSA
ook bij, toch...?
* Enkele bronnen:
http://www.bluelight.../showthread.php?
amp;threadid=72402&highlight=tofranil://http://www.bluelight.nu/vb/showthre...hlight=tofranil
http://sulcus.berkel...ripts/_472.html
staat, staat stil.
Posted 08 March 2004 - 10:50 PM
:
het is geen SRRI zoals ik eerst dacht toen je zei dat het de werking van mdma beinvloedde.Lithium or tricyclics (like Amitriptyline, Anafranil, Asendin, Aventyl, Elavil, Endep, Norfranil,
Norpramin, Pamelor, Sinequan, Surmontil, Tipramine, Tofranil,
Vivactil) are fairly consistently reported as being very bad in combination with LSD. People
attempting this combination are unable to communicate with others, they go into "fugue
states" where they end up in other places and don't know how they got there, and they are
generally in a terrible place psychologically. Life-threatening seizures and at least one DEATH
have been reported to be triggered by the combination of LSD and lithium.
SRRI's kunnen het effect wel verminderen volgens de FAQ.
zou iig maar oppassen lsa lijkt sterk op lsd.
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 08 March 2004 - 11:41 PM
1 adem noemen met Lithium. Dat Lithium in combinatie met LSD een erg slecht idee is, is vrij
algemeen bekend...er zijn ook talloze gevallen met bekend van mensen die met deze combi
lelijk de boot in zijn gegaan. Maar er zijn 2 belangrijke verschillen t.o.v. impiramine:
- In de eerste plaats is er een wereld van verschil tussen de werking van Lithium en de
trycyclische anti-depressivia, zowel op biochemisch als op psychologisch niveau. De
bijwerkingen en risico's van Lithium zijn ook aanzienlijk sterker en vaker voorkomend dan bij
imipramine.
- In de tweede plaats wordt Lithium alleen maar voorgeschreven bij ernstige symtomen van
(bepaalde vormen) van depressiveit of manisch-(depressieve) stoornissen. Het gebruik van
middelen als LSD lijkt me in dergelijke gevallen nogal vragen om problemen.
------------------------------------------------------------------------------------
(Ff een beetje offtopic): Ik neem me bij deze trouwens wel voor om geen DXM meer te
gebruiken zolang ik imipramine slik.
staat, staat stil.
Posted 11 March 2004 - 10:31 PM
beginnen?
ik zat zelf te denken aan 250 zaadjes das 6 gram.
Kan dit kwaad de eerste keer?
Posted 12 March 2004 - 06:12 PM
http://www.erowid.or...lory_dose.shtml
En verder ligt het eraan hoe hard je wilt trippen.. 200, 250 is wel ok voor een beginner, het kan
geen kwaad..
Posted 12 March 2004 - 06:43 PM
zie zo vaak van die mensen die denken dat trippen zoiets iets als medium stoned zijn, dan
vergissen ze zich behoorlijk..
>> Regels DHP << (klikbaar)
- Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
- Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.
Posted 12 March 2004 - 09:01 PM
eerste keer op LSA trippen.
Less is more

Posted 14 March 2004 - 11:34 PM
vaak zat paddo's op, maar weet niet of er veel verschil tussen beide trips zit.
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users