Jump to content

Photo

Kratomhet officiƫle kratom topic!

• Please log in to reply
180 replies to this topic

#81 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 01 April 2012 - 03:17 PM

Doe gewoon 5 gr. Als ja na anderhalf uur nog niet te veel voelt 2 a 3 gr erbij.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#82 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 03 April 2012 - 02:05 PM

Wauw, ik neem altijd 4gr en ga der prima op. (white Vein)

#83 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 03 April 2012 - 03:07 PM

Had gisteren 6.2 gr kratom genomen, dark soul indo, was heel sterk, erg sedatief. Nadien gegoogled, maar vind 't dus niet terug ... had 't ooit es opgestuurd van iemand. Goeje shit
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#84 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 15 April 2012 - 02:56 PM

Zo, net dik 4 gram Kratom in 7 stampvolle 00-capsules gedouwd. Hopen dat ik nu zo weinig mogelijk met die smerige smerige smerige smaak te maken heb. :)

Zo, met een beetje citroenlimonade weggespoeld en ik proef helemaal niks. Waarom zou je d'r in hemelsnaam nog thee van zetten? Beats moi!

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#85 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 April 2012 - 03:53 PM

omdat de munt zodanig overheersend is en je 't totaal niet smaakt

#86 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 15 April 2012 - 05:05 PM

Zet je meestal muntthee? Dit werkt anders ook prima.

4 gram kratom = ik ben veel te gestimuleerd, hehe. Ik wilde chill! Add another two grams dus.

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#87 Dukun

Dukun

Spiritueel wereldwonder

• Members
  • PipPipPip
  • 319 posts

Posted 15 April 2012 - 06:19 PM

Ik begrijp niet dat bijna iedereen kratom zo vies vind. Ik verdeel 8 gram poeder over 2 a 3 glazen koud water.. goed roeren en genieten maar! :thumbsup:

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."

There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.

#88 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 08 May 2012 - 07:28 PM

Eergisteren 6.5 gr Red Borneo zonder effect. Zonet 8 gr Dark Sumatran, tweede keer dat ik deze strain probeer en tweede keer dat 't een goed effect geeft. Beetje lekker verdoofd. Wil volgende keer 10 gr.

#89 Videlic

Videlic

Nederlandse pussy

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1435 posts

Posted 11 May 2012 - 12:24 PM

Hoe zit dat precies met verschillende strains dan, geeft de 1 een meer sedatief en de ander een meer energiek effect en merk je dat verschil duidelijk?

Life is too interesting to be bored.

#90 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2441 posts

Posted 12 May 2012 - 12:55 AM

Wil kratom een beetje groeien in ons koude klimaat? Is er wat dat betreft nog verschil tussen de verschillende strains?<br>

#91 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 May 2012 - 09:54 AM

Ja, sommige strains zijn eerder sedatief, ander eerder stimulerend. Het zal per boom al wel verschillen denk ik, net zoals bij wiet.

Groeien kan prima binnenshuis, het wordt wel een boom ...dus je moet 't snoien en tot struikje houden.

#92 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 20 May 2012 - 09:16 PM

Groeien binnenhuis is moeilijk hoor. De luchtvochtigheid en de temperatuur is snel te laag en hoe ouder de boom hoe potenter het blad, van een boom van 2 of 3 jaartjes zul je weining plezier beleven. Je kunt beter vriendjes worden met iemand in indonesia. :duimpje:

Overigens is sedatie en stimulatie afhankelijk van ras, regio en dosering. Kratom heeft een erg atypische dosis effect curve, loads of fun om dat uit te vogelen. Ik heb er bijna een dagtaak aan.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#93 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 20 May 2012 - 09:30 PM

mcH, die leeftijd dat is toch speculatie? Er is daar nog nooit onderzoek naar gedaan. Misschien is die ervaring bij een paar bomen zo, maar is dat msch helemaal niet respresentatief.

Het wordt tijd dat er es een goede kratomdocu komt met getuigenissen aangezien dat het overal illegaal aan het worden is.

Heb 7 g stems and veins gebruikt paar dagen terug zonder effect ...

#94 lektricluv

lektricluv

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 26 June 2012 - 11:45 PM

Hey jongens,

Ik ben nieuw hier en ga onmiddelijk met de deur in huis vallen!
Ik ontvang deze week mijn eerste kratom, 50g borneo white vein en 25g enhanced borneo.
Ik heb het niet via een smartshop gekocht maar op het web... ik vond zeer weinig info waar goed en goed geprijzde kratom te vinden. ( je mag me aliijd pm'en met wat goede links; -) )

Wat raden jullie aan van hoeveelheden voor beide soorten? Het is in poedervorm.

Alvast heel hard bedankt!!!

Greetz!

[Admin: nee, dat mag niet! lees aub de regels eens door!]

Sorry admin!
Ik begrijp best dat je geen relcame etc mag maken via posts!
Enkel van het PM'en wist ik het niet, nu dus wel waarvoor dank!

Greetz!

#95 lektricluv

lektricluv

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 27 June 2012 - 10:20 AM

Hi all, iemand bekend met de soorten die ik genoemd heb, eventuele ervaring?

Greetz!

#96 Xplore

Xplore

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 57 posts

Posted 30 June 2012 - 11:39 PM

Ervaring met beide, maar zoals met alle kratom, verschilt de geschikte/favoriete hoeveelheid per persoon. Ik zie op fora regelmatig mensen die tussen de 8g en 15g als standaard dosering gebruiken, mij kun je opvegen (of ergens in een hoekje kotsend aantreffen) bij die hoeveelheden. Bij mij varieert het tussen de 1,5 en de 6 g, afhankelijk van de soort (en zelfs per soort verschilt het effect per keer).

Ik zou rustig aan beginnen (3 a 4 g van de niet enhanced borneo), en houd er rekening mee dat er mensen zijn die de eerste paar keer niks merken.

#97 lektricluv

lektricluv

Silent one

• Members
  • 3 posts

Posted 01 July 2012 - 07:26 PM

Hey Xplore!

Bedankt voor je reactie ;) ik heb vrijdag een 3.5 g van de white vein broneo gebruikt.
ik ben een half uur later uit het niets mijn kamer volledig beginnen schoonmaken :D.
Na het eten ( 2uur later ) was het effect wel erg snel weg.

Wat is jou favoriete soort, en welke hoeveelheden raad je aan van de Enhanced borneo?

Greetz!

#98 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7691 posts

Posted 24 November 2012 - 08:47 PM

Wat zijn jullie ervaringen met herdoseren na een paar uur? Heeft het nog zin om de ervaring te versterken, verleng je de aanwezige effecten alleen maar of heb je al zo snel tolerantie opgebouwd dat het uberhaupt niets meer doet?

Thank you, the mdgt.

#99 Entheogenic

Entheogenic

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 25 November 2012 - 08:58 AM

Is prima te re'dozen. Ben in het verleden er weleens het hele weekend chill van geweest.
IK gebruik zelf meestal de Maeng Da strain, de shredded versie. Ik doen hiervan zo'n 2 dessertlepels (±6 gram) in mijn theepot boven een theelichtje. ik drink dan binnen een half uur na trekken een kop of 2 waarna de eerste effecten zich al laten zien en de rest verspreid over de rest van de dag, incl theepot 1 maal opnieuw bijvullen met heet (niet kokend!) water. Als ik de volgende dag weer neem (wat niet zo vaak voorkomt hoor:p) merk ik dat eenzelfde dosering iets minder werkt maar op zich prima gaat.
[EDIT] Vergeten te melden dat redozen naast het verlengen de effecten ook nog flink kan versterken. Ook na enkele uren.

Iemand hier toevallig ervaring met het roken van kratom extract? Heb gehoord dat het roken van eenzelfde dosering als er in bijv. thee gaat (1 gram 15x extract of zo) ook werkzaam zou moeten zijn. Heb het zelf alleen met kratom resin geprobeerd en dat was geen succes.

Groets

#100 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 25 November 2012 - 03:53 PM

Ik heb t 1 keer gedaan nu en ik vind het effect wel geinig, maar de dag er na echt zwaar tegenvallen... en ik had niet het idee dat ik geslapen had er na. Het was net als met codeine. Soort koortsige "zeg, ik ga écht niets doen nu ofzo hoor!" gevoel... Niet echt wat voor mij denk ik.

edit: was 5 gram poeder achtig groene zooi, Bali staat op de zak.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users