Kratomhet officiële kratom topic!
Posted 01 April 2012 - 03:17 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 03 April 2012 - 02:05 PM
Posted 03 April 2012 - 03:07 PM
Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.
Posted 15 April 2012 - 02:56 PM

Zo, met een beetje citroenlimonade weggespoeld en ik proef helemaal niks. Waarom zou je d'r in hemelsnaam nog thee van zetten? Beats moi!
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 15 April 2012 - 03:53 PM
Posted 15 April 2012 - 05:05 PM
4 gram kratom = ik ben veel te gestimuleerd, hehe. Ik wilde chill! Add another two grams dus.
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 15 April 2012 - 06:19 PM

"Knowing the Truth Is to Experience Existence as it Is."
There can be no political revolution, no social revolution, no economic revolution. The only revolution is that of the spirit; it is individual. And if millions of individuals change, then the society will change as a consequence, not vice versa. You cannot change the society first and hope that individuals will change later on.
Posted 08 May 2012 - 07:28 PM
Posted 11 May 2012 - 12:24 PM
Life is too interesting to be bored.
Posted 12 May 2012 - 12:55 AM
Posted 12 May 2012 - 09:54 AM
Groeien kan prima binnenshuis, het wordt wel een boom ...dus je moet 't snoien en tot struikje houden.
Posted 20 May 2012 - 09:16 PM

Overigens is sedatie en stimulatie afhankelijk van ras, regio en dosering. Kratom heeft een erg atypische dosis effect curve, loads of fun om dat uit te vogelen. Ik heb er bijna een dagtaak aan.
"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"
"Prove me wrong..."
Posted 20 May 2012 - 09:30 PM
Het wordt tijd dat er es een goede kratomdocu komt met getuigenissen aangezien dat het overal illegaal aan het worden is.
Heb 7 g stems and veins gebruikt paar dagen terug zonder effect ...
Posted 26 June 2012 - 11:45 PM
Ik ben nieuw hier en ga onmiddelijk met de deur in huis vallen!
Ik ontvang deze week mijn eerste kratom, 50g borneo white vein en 25g enhanced borneo.
Ik heb het niet via een smartshop gekocht maar op het web... ik vond zeer weinig info waar goed en goed geprijzde kratom te vinden. (
Wat raden jullie aan van hoeveelheden voor beide soorten? Het is in poedervorm.
Alvast heel hard bedankt!!!
Greetz!
[Admin: nee, dat mag niet! lees aub de regels eens door!]
Sorry admin!
Ik begrijp best dat je geen relcame etc mag maken via posts!
Enkel van het PM'en wist ik het niet, nu dus wel waarvoor dank!
Greetz!
Posted 27 June 2012 - 10:20 AM
Greetz!
Posted 30 June 2012 - 11:39 PM
Ik zou rustig aan beginnen (3 a 4 g van de niet enhanced borneo), en houd er rekening mee dat er mensen zijn die de eerste paar keer niks merken.
Posted 01 July 2012 - 07:26 PM
Bedankt voor je reactie

ik ben een half uur later uit het niets mijn kamer volledig beginnen schoonmaken

Na het eten ( 2uur later ) was het effect wel erg snel weg.
Wat is jou favoriete soort, en welke hoeveelheden raad je aan van de Enhanced borneo?
Greetz!
Posted 24 November 2012 - 08:47 PM
Thank you, the mdgt.
Posted 25 November 2012 - 08:58 AM
IK gebruik zelf meestal de Maeng Da strain, de shredded versie. Ik doen hiervan zo'n 2 dessertlepels (±6 gram) in mijn theepot boven een theelichtje. ik drink dan binnen een half uur na trekken een kop of 2 waarna de eerste effecten zich al laten zien en de rest verspreid over de rest van de dag, incl theepot 1 maal opnieuw bijvullen met heet (niet kokend!) water. Als ik de volgende dag weer neem (wat niet zo vaak voorkomt hoor:p) merk ik dat eenzelfde dosering iets minder werkt maar op zich prima gaat.
[EDIT] Vergeten te melden dat redozen naast het verlengen de effecten ook nog flink kan versterken. Ook na enkele uren.
Iemand hier toevallig ervaring met het roken van kratom extract? Heb gehoord dat het roken van eenzelfde dosering als er in bijv. thee gaat (1 gram 15x extract of zo) ook werkzaam zou moeten zijn. Heb het zelf alleen met kratom resin geprobeerd en dat was geen succes.
Groets
Posted 25 November 2012 - 03:53 PM
edit: was 5 gram poeder achtig groene zooi, Bali staat op de zak.

- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users