Jump to content

Photo

Kratomhet officiële kratom topic!

• Please log in to reply
180 replies to this topic

#21 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 December 2006 - 09:31 PM

Ik heb vandaag voor het eerst kratom genomen, had er wat over gelezen, maar vooral de verhalen van een bepaalde member hier hadden mijn interesse gewekt voor dit kruid.

Ik had 10 gr liggen en samen met mijn huisgenoot door de yoghurt gedaan en lekker van genoten. De smaak was niet eens heel smerig, was net als of er een flinke schep stof door de overheerlijke rode vruchten yoghurt zat.

Na 10 min voelde ik de eerste effecten al, maar na een half uur 3 kwartier waren ze pas volledig tot hun recht gekomen. Het eerst deel van de trip kreeg ik super veel energie kon onmogelijk stil zitten en wist echt niet wat ik met al die energie moest doen. Ik vond het op dat moment erg veel weg hebben van als MDMA begint in te kicken. Dus ben toen de berg afwas die er nog stond van het weekend en daarvoor maar gaan schoonmaken :) dus toch nog een productieve dag). Later vond mijn huisgenoot het wel wat weg hebben van een flinke dosis GHB en dat vond ik zelf ook wel een betere omschrijving, want van GHB kan ik ook die zelfde soort energie krijgen, maar kan ik ook extreem relax en rustig worden, wat later ook met de kratom gebeurde. Opdat moment vonden wij het beide tijd voor een biertje die verdomt soepel naar binnen glee. Een jointje leek mij op dat moment geen goed plan, omdat we nog naar de supermarkt moest voor boodschappen voor die avond.
Uiteindelijk toch maar de moet verzameld om naar de supermarkt te gaan eenmaal terug was ik weer zo goed als nuchter en dus toch maar dat jointje gerookt, mijn huisgenoot merkte opdat hij wel bijzonder knetter werd van dat jointje en wat dus wss met de kratom van 3 uur geleden had te maken, zelf voelde ik niks bijzonders dan het jointje zelf.

Wat ik van dit kruid vind: Ik ga het zeker nog een keer proberen alleen dan een iets grotere dosis, ik denk dan aan 7 a 8 gr, en dan 's avonds een paar uur voor slapen gaan. Maar als ik kijk naar hoeveel het effect van kratom lijkt op het effect van GHB dan ga ik toch voor de GHB omdat dit een stuk goedkoper is :blah:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#22 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 10 December 2006 - 10:22 PM

niks mdma of ghb bij mij..kratom geeft beetje opiaat achtig effect en dat is het..5gr poeder merkte ik bijna niet en 10 gr was aangenaam maar voor de prijs laat ik het voor wat het is..van stimuleerende effecten heb ik persoonlijk nooit iets gemerkt..

owja, wormwood versterkt het maar je moet niet overdrijven..kan je ziek worden..versterkt ook andere opiaten volgens mij..mss dat stimulerende middelen het ook kunne versterken..

#23 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 10 December 2006 - 11:06 PM

Dat zou ik dus niet weten, heb tot de dag van vandaag nog nooit een opiaat op gehad.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#24 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 11 December 2006 - 02:43 AM

Well well .. seems like the good old wolvenkind weer een goede tip had.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#25 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 12 December 2006 - 11:30 AM

Ik heb tot nu toe niet erg veel gemerkt van dit spul, ik had het extract. Wel een beetje suf maar ook een beetje misselijk gevoel. Ik had er even niet aan gedacht dat wiet tegen misselijkheid is, althans bij ayahuasca werkt het wel tegen misselijkheid.

Wel grappig dat effect dat poelie beschrijft! Ik ga eens zo'n tinctuur proberen, heeft iemand dat al eens besteld? Een paar mililiter op de tong zou genoeg moeten zijn.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#26 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 12 December 2006 - 10:01 PM

Je hebt Bali strain nodig, de goede Bali strain komt uit kwekerijen in Latijns-Amerika.

Verder kan je super premium top quality kratom leaves uit Thailad gebruiken.

Tinctuur is msch nog goed, maar meeste extracten, raisins enzo zijn niet goed.

Er is veel valse en slechte kratom op de markt. Zoek een professionele site en koop er dure kratom in vermalen poeder. Beetje munt, zoethoet en suiker/stevia erbij en het is goed te drinken als thee.

Meest belovende kruid van afgelopen tien jaar ofzo dat in belanstelling staat in het westen.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#27 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 12 December 2006 - 11:35 PM

Afgelopen weekend had ik een van een zakje van 10 gram 0,35 gram gerookt door een basepijpje en 20 mins later het overige door een beker water gedaan. Heb er zeker een half uur over gedaan om het op te krijgen, zo verschrikkelijk smerig was het. Daarna eerst een wat opgepept gevoel, maar niet extreem oid. Voelde nog redelijk natuurlijk. Daarna leek het alsof m'n emoties erg afgevlakt werden, ik had bijvoorbeeld niet meer de behoefte om te lachen als er een grap gemaakt werd, ondanks dat ik het eigenlijk wel grappig vond. Desondanks voelde ik me best ok, afgezien van een lichte, zeurderige misselijkheid. Pupillen werden exteem klein, ondanks maar 3 uur slaap de desbetreffende nacht. Dit hield de volgende dag nog stevig aan.

Conclusie: Ik vond het emotievervlakkende effect niet echt boeiend. Het kwam voor mij in de buurt van hoe ik me voelde tijdens mijn depressie van een paar jaar terug, maar dan positiever. Zelfde vlakheid. Verder deed het me denken aan een helder stonedzijn. Als dit het effect van een opiaat is, snap ik mensen die aan de heroine zijn niet.

Wat invloed gehad kan hebben: Vlak voor het roken van de kratom had ik 0,5 gram salvia 5x extract gerookt (zo'n buisje), wat me deed denken aan n2o, maar dat lichter. Verder nog wat n2o gedaan die avond, ik gok zo'n 7 patronen.

#28 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 13 December 2006 - 09:41 AM

0,5 gram salvia 5x extract gerookt (zo'n buisje),

Een heel buisje? :)

Je hebt Bali strain nodig, de goede Bali strain komt uit kwekerijen in Latijns-Amerika.

Toch raar, want bali ligt daar helemaal niet. :gaap:

#29 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 13 December 2006 - 02:11 PM

Nja, maar die strain (rifat) is erg goed en is door 'n onderzoeker ontdekt geweest. Hij is jaren terug gekloond in verschillende stekjes en naar Latijns-Amerika overgebracht naar 'n andere onderzoeker ide er kwekerijen heeft. Ik weet dat daze strain sterk is en dat er veel andere strains niet goed zijn, ook al komen ze uit de originele regio (zuid-oost azie dus).

Er zijn maar een paar goede kwekerijen die aan de smartshopbranche leveren, veel neppe en zwakke kratom.

#30 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 13 December 2006 - 09:35 PM

0,5 gram salvia 5x extract gerookt (zo'n buisje),

Een heel buisje? :P

Offtopic:
Ye, een heel buisje (Edit: Ik realiseer me nu je verwondering. Ik denk dat het buisje voor ongeveer de helft gevuld was, je hebt ze namelijk ook in 1 gram uitvoering. Misschien maakt dat het wat minder :thumbsup: clappus). Gerookt door een basepijpje, maar ik voelde niets heftigs oid. Gewoon een opkomend n2o gevoel. Ook leek m'n kleurperceptie iets veranderd, maar dat was zo subtiel dat het heel goed placebo zou kunnen zijn geweest.

Voelde me wel een beetje bekocht, aan de andere kant verwachte ik het ook wel (eerder zwak spul gehad).
Mocht er iemand tips hebben, gelieve een pm te droppen :)

#31 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 14 December 2006 - 02:31 PM

^ genoeg topics daarover.

#32 ego_suicide

ego_suicide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 14 December 2006 - 05:40 PM

Heb vandaag nog eens kratom gedronken. Zo'n 6gr gemalen blad 2x afgekookt. Het is erg potente kratom maar aangezien het hier al zeker jaar ligt dacht ik dat em niet meer zo potent ging zijn. Boy was I wrong. Had het rustig opgedronken ongeveer 45min voor zo'n 3 tassen. Na 3h ging het helemaal niet goed meer. Begon bleek te worden en te schudden en beven. Jongens toch 'k was er effe niet goed van. Mijn gezicht zag lijk bleek. Volgende keer toch wat meer opletten.

#33 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1476 posts

Posted 14 December 2006 - 09:50 PM

Had je bijna je naam waar gemaakt!!

Is er eigenlijk een od mogelijk?
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#34 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 15 December 2006 - 09:08 PM

6 gr is to much of a good thing als je een goede' strain hebt. 3 tot 5 gr bij goede potente strain.

#35 ego_suicide

ego_suicide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 16 December 2006 - 12:40 PM

^idd, maar aangezien ik hem al meer dan een jaar had dacht ik dat het niet meer zo potent zou zijn. Kratom kan dus lange tijd bewaard worden.

#36 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 December 2006 - 03:22 PM

'n Maat van me had gisteren net hetzelfde met oude kratom.

#37 ego_suicide

ego_suicide

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 16 December 2006 - 04:17 PM

hehehe mss omdat ik die maat was :crazypilot: :boxedin:

#38 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 16 December 2006 - 06:06 PM

lol, ik wist niet dat jij op dit forum zat onder deze nick ? :crazypilot:

#39 De Baron

De Baron

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 445 posts

Posted 16 December 2007 - 04:28 PM

Gisteren heb ik een heel erg hard samengeperst blok kratom gekocht. Ik kookte wat water en deed het in 2 glazen met de kratom erin, de kratom loste moeilijk op en ik deed er wat homing bij voor de smaak. Het brouwsel smaakte vrij smerig dus raad ik aan zo weinig mogelijk water te gebruiken en er iets anders bij te hebben op weg te spoelen. Ik en een maat van me gingen een filmpje kijken en na 30 minuten werden de eerste effecten duidelijk, lekkere roes en erg rustig. We hebben meer dan 3.5 uur gedaan over een film van minder dan 2.5 uur omdat we steeds gingen ouwehoeren en de film terug zetten, we hadden erg open, mooie, creatieve en inspirerende gesprekken. Maar om het met mdma te vergelijken vind ik onterecht, maar dit is wel veel beter dan GHB. Ik heb enorm goed geslapen en voel me helemaal rustig net als gister. Ook een jointje en N2O ballonetje smaakte er heerlijk bij! Al met al zeker voor herhaling vatbaar, ook leuk voor een doordeweekse dag lijkt me! :)

#40 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 18 December 2007 - 11:22 AM

Ik heb tot nu toe niet erg veel gemerkt van dit spul, ik had het extract. Wel een beetje suf maar ook een beetje misselijk gevoel. Ik had er even niet aan gedacht dat wiet tegen misselijkheid is, althans bij ayahuasca werkt het wel tegen misselijkheid.

Wel grappig dat effect dat poelie beschrijft! Ik ga eens zo'n tinctuur proberen, heeft iemand dat al eens besteld? Een paar mililiter op de tong zou genoeg moeten zijn.

Ik heb 7-aco-mytragynine en 7-ho-mytragynine geprobeerd. Ik vind gewoon kratom poeder beter werken.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users