Ik had 10 gr liggen en samen met mijn huisgenoot door de yoghurt gedaan en lekker van genoten. De smaak was niet eens heel smerig, was net als of er een flinke schep stof door de overheerlijke rode vruchten yoghurt zat.
Na 10 min voelde ik de eerste effecten al, maar na een half uur 3 kwartier waren ze pas volledig tot hun recht gekomen. Het eerst deel van de trip kreeg ik super veel energie kon onmogelijk stil zitten en wist echt niet wat ik met al die energie moest doen. Ik vond het op dat moment erg veel weg hebben van als MDMA begint in te kicken. Dus ben toen de berg afwas die er nog stond van het weekend en daarvoor maar gaan schoonmaken

Uiteindelijk toch maar de moet verzameld om naar de supermarkt te gaan eenmaal terug was ik weer zo goed als nuchter en dus toch maar dat jointje gerookt, mijn huisgenoot merkte opdat hij wel bijzonder knetter werd van dat jointje en wat dus wss met de kratom van 3 uur geleden had te maken, zelf voelde ik niks bijzonders dan het jointje zelf.
Wat ik van dit kruid vind: Ik ga het zeker nog een keer proberen alleen dan een iets grotere dosis, ik denk dan aan 7 a 8 gr, en dan 's avonds een paar uur voor slapen gaan. Maar als ik kijk naar hoeveel het effect van kratom lijkt op het effect van GHB dan ga ik toch voor de GHB omdat dit een stuk goedkoper is