Jump to content

Photo

Methamfetaminehet officiŽle tweaky 'meth' topic

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#61 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 17 December 2014 - 05:35 PM

5 jaar geleden geen idee wat er toen als pep rondging ;)

weet enkel dat hetgeen men nu verkoopt wel degelijk 'zuivere' kristallen zijn, zoals zn naam he, ICE.

het probleem is dat je met die vorm ( hcl ) alles kan doen: spuiten, snuiven, roken etc...

En de mensen die de rush zoeken gaan het dan roken, zodat ze elke paar uur een rush hebben.... want IV is het redelijk lastig voor je aders en geeft snel abcessen.

Je kan het zoals bv. adderal gebruiken he, om beetje alerter te zijn, wat euforischer enzo, beter studeren. Dan kan je best oraal of nasaal gebruiken.

Maar het probleem is het roken ervan in die basepijpjes he...je hebt weinig nodig en je hebt direct een sterke rush. Als je niet verbrand dat worden het terug kristalletjes die je gewoon kan verderroken..

Btw, veel mensen zeggen dat ze zoiets niet zouden gebruiken ( vanwege toestanden in amerika enzo ) maar moest je eens een klein beetje krijgen van een 'vriend' ofzo, zou je dan nee zeggen? ikl geloof dat de meesten hier zich best wel laten verleiden. Zeker als het snelheidsduivels zijn ;)

#62 Fool

Fool

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 133 posts

Posted 17 December 2014 - 08:00 PM

Btw, veel mensen zeggen dat ze zoiets niet zouden gebruiken ( vanwege toestanden in amerika enzo ) maar moest je eens een klein beetje krijgen van een 'vriend' ofzo, zou je dan nee zeggen? ikl geloof dat de meesten hier zich best wel laten verleiden. Zeker als het snelheidsduivels zijn ;)

Ik denk dat als iemand mij op een goed moment een trekje van zn basepijp aan zou bieden, ik niet zomaar nee zou zeggen. :P 

#63 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 20 August 2015 - 12:42 PM

Crystal Meth is niets meer en niets minder als Super Speed in zijn zuiverste vorm, welke rook-, snuif, eet-, en prikbaar is.

Vind de verhalen over een rush die 100 maal beter is dan MDMA, voor mij persoonlijk ook niet opgaan.... 

#64 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,018 posts

Posted 10 May 2016 - 11:20 AM

Grappig. Ik sprak een amerikaan hierover. Waarom is europa een amphetamine bolwerk en de US methamphetamine. Hij meende dat de synthese van amphetamine te lastig was omdat precursors in de vs moeilijk te krijgen zijn.

Lijkt me lulkoek. P2P gaat voor beide. Ik denk dat het cultureel is. Overigens is meth oraal minder intens dan amphetamine oraal. Dus die verhalen van 100 maal beter dan MDMA zijn ook lulkoek.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users