Jump to content

Photo

Methamfetaminehet officile tweaky 'meth' topic

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#41 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 03 July 2006 - 03:08 PM

ik had de eerste keer pure meth, een klein mespuntje roken/snuiven/slikken was al gelijk genoeg, kan me niet voorstellen daar 100mg van te nemen zonder dood neer te vallen.

Hier zijn het hele kleine rode pilletjes die je kan roken in een lightbulb of op folie als je met de locals meerookt. Heb er na eentje gerookt te hebben een geslikt en was erg sterk. Heb er ook 1x 1 gesnoven, was ook wel sterk, maar vind dat de minst relaxede manier om meth te nemen.

En heb er een keer 2,5 gerookt en toen was ik wel zo strak als een aap, maar nog wel volledig in controle van mn spieren(geen rare kaakbewegingen en volgens mij op m'n ogen en snelle praten na niet te merken dat ik strak stond voor anderen).

Vind het persoonlijk te chill die rush als je het rookt en het duurt ook het minst lang, wat mij wel uitkomt, omdat het gewoon errug lang duurt. Meeste goede gevoelens en lekker wakker, spraakzaam en erg chille bodyhigh zonder gepushed te worden zoals met mdma en zonder het gevoel te hebben compleet strak te staan als met pep. Maar nu dus weer mee nokken, kan wel inzien dat mensen er verslaafd aan kunnen raken en heb nu nog niet het gevoel dat ik dat word, dus het juiste moment om te nokken.

Uppers zijn sowieso niet mijn ding, maar deze zal ik ooit in de verre toekomst nog wel 's gebruiken misschien. Nu in ieder geval geen plannen om ze in de nabije toekomst nog te gebruiken. Alleen soms een biertje(niet te veel) en paddo's en als ik het weer heb wat ketamine(ook niet te veel). Volgens mij weer het begin van zo'n fase waarin ik eigenlijk liever niks gebruik, hebben andere mensen hier dat ook?

#42 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 03 July 2006 - 05:14 PM

Yobo heten die rode pilletjes toch? Heb je wel eens ketamine met speed/meth gecombineerd? Dat is ook aanrader IMHO, 't lijkt een vreemde combinatie maar voor mij was het echt puur genot... je krijgt echt een fantastische bodyload met van die heerlijke 'speedprikkels' door je lichaam continu.

Uppers waren ook nooit echt mijn ding maar ik ben speed erg gaan waarderen de laatste tijd... coke vind ik niks en meth te sterk/risky.... op feestjes e.d. ga ik ook het liefst aan de alcohol en speed.

Na een lange tijd van veel experimenteren doe ik het ook wat rustiger aan, doe momenteel alleen nog speed en LSD, de enige 2 soorten drugs die echt leuk of in het geval van speed functioneel zijn.

[mod: quote niet meer nodig]

Edited by dreamer, 03 July 2006 - 08:32 PM.

#43 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,018 posts

Posted 03 July 2006 - 05:15 PM

Yaba heet die shit.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#44 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 03 July 2006 - 05:17 PM

Ah yaba idd... ik blijf het toch vreemd vinden dat Meth zo slecht aanslaat in NL, ik heb mijn spul ook uit Belgie moeten laten overkomen.
Nederland is sowieso een land waar men veel uppers gebruikt, het is sterk, het is relatief goedkoop en ook nog eens erg makkelijk te produceren.

#45 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 04 July 2006 - 02:21 PM

Snap het ook niet precies, is gruwelijk goedkoop te maken, zou aanslaan als een bom en ik weet zeker dat ernstig veel mensen het gelijk zouden gaan kopen. Maar misschien maar beter dat het er niet is als je kijkt naar het gebruik van de mensen in de landen waar het wel veel aanwezig is... Hier bijvoorbeeld zie je echt te veel speedfreaks rondlopen.

Vond meth met ket wel geinig, maar niet helemaal de bom, had toen ook erg weinig meth op en erg veel ket, dus was voornamelijk ketaspace in een club in Bangkok. Die avond sexen was wel extra chill moet ik zeggen.

#46 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 26 June 2007 - 10:19 AM

Geen ervaring met dit goedje maar wel een vraag; heeft iemand enig idee waarom het in Europa niet echt verkrijgbaar is? Tuurlijk voor de liefhebbers zullen er wel slinkse wegen zijn, connecties overzee hebben bv.
Het is makkelijk te maken vergeleken met pillen en daar hebben we naar het schijnt genoeg clandestiene labjes voor. Zijn onze producenten mensen met een geweten en willen ze geen verslavende troep op de markt zetten? ( dat zou me trots maken om Nederlander te zijn, hehe)

In Zuid-Oost Azie, Zuid Afrika en de USA is het flink voorhanden lijkt het en hier zal er ook wel een markt zijn. Waarom zijn wij nog gespaard gebleven van de methepidemie?

ps ik zag deze week een docu over meth op discovery, vandaar de opgelaaide nadenkendheid hierover...
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#47 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,850 posts

Posted 26 June 2007 - 12:50 PM

Hier zijn al meerdere discussie over geweest (ook op andere forums), waarom meth niet populair is in westelijk Europa.

Een veel gehoorde mening in dit soort discussie's is dat er hier geen afzetmarkt is, (wat de boer niet kent vreet die niet). Mensen hebben hier liever amfetamine.
Ook is het zo dat de mensen die de illegale labs runnen, weten hoe ze amfetamine of mdma (wat hier voornamelijk geproduceerd word) en daar verdienen ze zat geld mee, dus waarom zouden ze dat veranderen?

Meth is traditioneel al beschikbaar in USA. Het is daar al decennia populair, meth heeft niet echt een traditie hier.
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#48 iluminado

iluminado

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,476 posts

Posted 10 July 2007 - 01:28 PM

Ik vond laatst wat meth in mijn jaszak nadat ik hem terugkreeg van en garderobe, totaal met analysepapiertje. Vreemde zaak maar ik heb het niet teruggebracht, je weet toch? :)
Het benieuwt me zeker, al zal ik er nog niet snel mee gaan oefenen. Ik vermoed dat ik het niet zal roken, ik wil het het liefst op een manier doen die zo min mogelijk verslaving teweeg kan brengen. Roken schijnt wat dat betreft het ergst te zijn.
Feest voor de baisseurs des fourmis, of de gouden medaille Chinenglish op de para-lympic?

2) The quality are topnotched .We 100% belive that you will satisfy with our quality.
4) We could dropship shoes to your customers which would save your domestic freight charge!
5) We will offer the lowest price you could ever have
宋体All order and payment from new clients with {imitatiewebsite} March 1st,2005 should be verified with Ms.zheng {e-mail} to avoid fraud from cheat not work for our company.

#49 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,498 posts

Posted 24 August 2007 - 10:56 AM

Laatst voor het eerst meth gehad (1 lijn). Ik kan me nu goed voorstellen waarom dit zo'n gevaarlijk goedje is.
Het veegt alles wat ik eerder qua partymiddelen heb geprobeerd van de kaart. Zelfs na enkele dagen feest gelijk in de hoogste versnelling. Geen problemen gehad met come down of nare bijwerkingen door synergie met clonazepam en g (die neem ik altijd met amphetamines).
Wel een stevige crash een paar dagen later vergelijkbaar met mdma die ik met ' normale' amps niet heb.

Affijn leuk om eens kennis te maken met ' supercharged me' maar voorlopig maar weer in zijn hok stoppen en de sleutel weggooien :P

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#50 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 248 posts

Posted 19 January 2014 - 04:32 PM

Mocht je dextro-methamfetamine hebben, is dit dan altijd de rookbare versie, of is "Ice" weer wat anders? Op internet vind ik het nog al verwarrend aangezien ik verschillende dingen lees.

En hoe kan het dat de rookbare vorm in zoutvorm prima te roken is, en bij hero en coke de base vorm nodig is om goed te kunnen roken?

#51 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,389 posts

Posted 19 January 2014 - 06:12 PM

Volgens mij is "Ice" een verwijzing naar pure d-meth kristallen, maar slang is vaak wat vaag.

Over het algemeen heeft de zoutvorm een hogere verdampingstemperatuur dan de freebase. Bij sommige stoffen, vooral bij zouten, ligt de temperatuur die nodig is voor verdamping dusdanig dicht bij de temperatuur waarbij het molecuul kapot gaat, dat het eigenlijk niet te verdampen is (bijv. coke HCl). Bij meth is dat schijnbaar niet het geval.

#52 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 19 January 2014 - 06:36 PM

^wat Immad zegt. En daarnaast is Meth-vrije base een olie en zeer behoorlijk basisch, dus niet iest wat makkelijk of lekker rookt, maar volgens mij moet dat ook gewoon werken, mocht iemand gek genoeg zijn om het te proberen.

Dextro-zegt iets of welk enantiomeer je hebt van je meth. De dextro-variant is de meer potente en dit wordt vaak Ice genoemd, wat duidt op de heldere kristalen die d-meth vormt. En het is de rookbare versie, maar wel als zout vorm.

Ik weel overigens niet welk zout het meest gangbare is voor meth, is het ook het sulfaat, net als bij amfetamine, of is het HCl, net as als bij MDMA? (mijn gok is HCl, maar vraag me niet waarom)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#53 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2,056 posts

Posted 20 January 2014 - 12:22 PM

Bij sommige stoffen, vooral bij zouten, ligt de temperatuur die nodig is voor verdamping dusdanig dicht bij de temperatuur waarbij het molecuul kapot gaat, dat het eigenlijk niet te verdampen is (bijv. coke HCl).

ehm, maar coke kan wel gerookt worden (ploffie)... weet iemand hoe dat dan zit?

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#54 Nexus

Nexus

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 248 posts

Posted 20 January 2014 - 04:23 PM

Wat allemaal niet kan, je verspild alleen wel het grootste deel waardoor je weinig tot geen effect hebt. Omdat voor dat het kan verdampen meestal al verbrand is. Het effect van het roken van base-coke door een pijp is bv niet te vergelijken.

Maar offtopic dit :P

#55 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 20 January 2014 - 06:21 PM

In dit topic meer over het roken van coke;

DHP-topic - Crack (Cacaine freebase)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#56 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7,662 posts

Posted 19 February 2014 - 12:21 PM

Heb effe twee topics over meth gemerged, hoop zonder al teveel onleesbaarheid te veroorzaken. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#57 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 16 December 2014 - 04:30 PM

ik hoor meer en meer dat het europa aan het binnekomen is :(

vnl via tsjechie die het produceren (ice) en zo via duitsland......

hopelijk geen meth toestanden zoals de usa ....

#58 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 16 December 2014 - 07:53 PM

Nee dat zal het hier nooit worden. De grondstof is in europa moeilijk te krijgen, dus men gaat vooral voor de 'gewone' amfetamine. Die productie en verspreiding bestaat al lang. De fearmongering van de US heeft hier verder zijn werk wel gedaan geloof ik, ik hoor nooit iemand die meth wel eens wil proberen. Iedereen blijft er liever van af. 

#59 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 17 December 2014 - 12:09 PM

weet niet welke synthese ze gebruiken ofzo, wel dat ze hun precursoren uit polen halen.
In Duitsland begint het stillaan ingeburgerd te  geraken ( bepaalde delen dan wel )...
maar je zegt dat de grondstof moeilijk is hier aan te geraken, ik kan makkelijk naar de apotheek stappen voor pilletjes met pure pseudoephedrine van 120mg hoor zonder voorschrift. en als je ff gaat apotheek shoppen heb je zo 50gram pseudo bij elkaar. In de usa is pseudo bijna onmogelijk om zo te kopen, dus inn feite is grondstof nummer 1 hier in Europa erg makkelijk te krijgen en verbaasd het me dat de meth nog niet eerder zijn intrede heeft gedaan hier...
ik weet dat ze het rond de 30€ / gram ( retail of wholesale geen idee ) aan zuivere kristallen verkopen aan de Duitsers..
Als het hier komt ligt de prijs rond de 40 - 60€ wat het in ieder geval aantrekkelijk maakt voor mensen die constant crack basen want de high is sterker, het is puurder en het effect duurt lang.
Echt waar, ik denk dat binnen tegen eind 2015 het zijn intrede heefft gedaan naast alle andere drugs... :(

edit:
ja hier op dit forum zal natuurlijk niet de persoon zitten die van roes tot roes leeft, spuitje zet etc.. etc.. dus wss zal je niemand kennen die het zo wil proberen, maar een zware speed of coke addict zie ik makkelijk overstappen..

hier wat artikels van nieuwssites enzo:

http://www.dw.de/pol...meth/a-16600854

http://rt.com/news/c...amphetamine-eu/

http://www.spiegel.d...y-a-958215.html

http://www.telegraph...meth-usage.html

In Europe, the Czech Republic is the prime supplier of methamphetamine and crystal meth to Europe. While most European countries had perhaps five or ten meth labs seized, the Czech Republic was home to more than 400 meth labs that were seized and destroyed. It is estimated that out of every 20 doses of crystal meth used in Europe, 19 come from the Czech Republic. There are no restrictions on buying pseudoephedrine-containing cold medications in Poland, so that is where Czech meth manufacturers go for their supplies. (narconon.org)

http://www.emcdda.eu...rends-in-Europe

#60 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6,285 posts

Posted 17 December 2014 - 01:25 PM

en het effect duurt lang.

Het is waar dat het effect lang duurt, maar de rush is vrij kort, dat is (deels) waarom het zo verraderlijk is.

Verder vond ik het effect ook niet echt fijn. Wanneer ik de keuze zou hebben tussen meth of pep, zou ik altijd voor pep kiezen. Pep is minder subtiel en fijner. (maar in het algemeen ben ik geen fan van stimulanten, dus wellicht dat dit mijn oordeel beïnvloed.)

En was het niet zo dat er een paar jaar geleden (5 jaar ofzo) er pep rond ging die werd verkocht als zeer sterke (pure) pep, maar bleek uiteindelijk enkel met wat meth te zijn versneden? Als meth een blijvend fenomeen zou worden zie ik het meer op die manier gebeuren dan dat er pure meth verkocht gaat worden.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users