Jump to content

Photo

Methamfetaminehet officiƫle tweaky 'meth' topic

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#21 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 02 March 2006 - 07:03 PM

gepost door Timo 26 augustus 2003 22:32 op partyflock
originele thread op start2dance is pleitos

(Timo over Meth/Crank/ICE etc)

Dit is toch al een tijdje bekend in Amerika hoor. Vooral de laatste paar jaren is het immens populair in de Amerikaanse gayscene, waar het veelal gespoten wordt. Je krijgt er zo'n sexdrive door, dat je alleen maar heel de nacht door wil sexen en verder nergens anders meer aan denkt. Je verandert echt in een neukmachine. Vele menen dan ook dat crystalmeth de belangrijkste oorzaak is van de aidsepidemie onder de gaycommunity daar. Ik heb het toevallig tijdje terug geprobeerd en het was echt hemels. Zal wel even copy/pasten wat ik op ander forum gezet heb (volgens mij is een link hier al eens eerder geplaatst):

Ik ben momenteel op vakantie in Denver, Colorada, bij wat vrienden op bezoek. Het was de bedoeling dat ik heroine zou gaan doen. Daar hebben zij al ervaring mee en ik wil dat dolgraag een keer doen. Maar op de een of andere manier heerst er momenteel een "drugsdroogte" (zoals ze dat hier noemen, waardoor het erg moeilijk is om aan bepaalde soorten drugs te komen). Daarom hebben we crystalmeth genomen. Dit is zeg maar nederlandse speed, maar dan veel en veel sterker. Is wel duur spul, 200 euro voor ongeveer 2,5 gram. Maar ja, het is vakantie heb ik maar gedacht. Ik heb het vroeger weleens gesnoven en nu gingen we het dus in onze aderen spuiten. In de aderen spuiten had ik nog nooit gedaan, dus vond het best wel spannend. Het stelde eigenlijk helemaal niks voor. In de spieren spuiten vind ik pijnlijker. Zodra de spuit leeg was voelde ik het gelijk mijn lichaam in gieren. Het begon beneden bij mijn voeten en baande zich heel snel een weg omhoog, heel mijn lichaam vullend. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, maar het was een heel euforisch gevoel, er werd als het ware een warme deken met een heerlijk gevoel over me heen gelegd. In mijn maag had ik allemaal vlinders, net alsof ik verliefd ben. Maar die gevoelens waren veel heviger en constant aanwezig. Verder was echt heel mijn lichaam aan het tintelen, inclusief mijn hoofd. Was echt zo'n heerlijk gevoel (ze zeggen dat dit in de buurt komt van heroine, sommigen vinden dit zelfs beter, voornamelijk mbt de aftereffects). Ik wist helemaal niet meer hoe ik moest liggen, had zo'n lekker gevoel over heel mijn lichaam, wist mezelf geen houding te geven, lag maar op de bank te kronkelen van geluk. Het was echt super. Toen gaf een vriend me een soort massage, heel langzaam met zijn vingertoppen over heel mijn lichaam strijkend. Toen wist ik helemaal niet meer hoe ik het het, dat was zo'n hemels gevoel, onbeschrijfelijk. En het leuke is dat dat gevoel heel lang aanblijft. We hebben het vannacht om 1:00 genomen en nu, 11:30 heb ik dat gevoel nog steeds. Wel iets minder natuurlijk, maar nog steeds een heerlijk gevoel over heel mijn lichaam en in mijn maag. Dus voor mij echt een toppertje.

Ik zit mezelf trouwens nog steeds te verbazen over de lange uitwerking van dit spul. Ik zit 11 uur later nog steeds met een bigsmile op mijn gezicht, mijn buik draait nog steeds vier keer in de rondte en lijkt wel of mijn lichaam onder een electrishce lading staat, een heel apart gevoel. En een andere leuke bijkomstigheid (of juist niet) is dat je er echt heel erg geil van wordt.

oh nu ben ik dus helemaal vergeten om te vertellen hoe het afgelopen is. Ik heb gister dus eigenlijk nog heel de dag al die tintelingen over mijn hele lichaam gehad en dat heerlijke gevoel in mijn boek. Zo rond 23:00 was het wel zo goed als weg, voelde me alleen nog beetje vaagjes. Zijn toen maar gaan slapen, waren best wel moe, aangezien we de nacht daarvoor niet geslapen hadden. Maar om 2:30 werd ik al weer wakker en lag klaarwakker in mijn bed. Kon ton helemaal niet meer slapen en ben maar tv gaan kijken. Lichamelijk is alles nu wel uitgewerkt, voel me nu gewoon weer normaal. En over depressieve toestanden ofzo, daar heb ik de afgelopen 5 uur niks van gemerkt, maar dat kan ook nog de dagen erna komen. Als dat inderdaad zo is dan laat ik dat wel weten.

dat was ik trouwens nog vergeten te vertellen. Zodra de spuit leeggespoten is voel je de crystal door je lichaam gieren, van boven naar wordt het dan heel warm en beginnen overal de tintelingen. Ook voel je dan dat er uit je keel zeg maar een warme gloed naar buiten wil, lijkt net of je een vlam uitspuwt (wel veel minder warm). Een gevolg is dan dat je moet hoesten, omdat die warmte achter op je keel slaat. Is een hele vreemde gewaarwording, alles gebeurt in een paar seconden, je voelt een warme gloed door je lichaam gieren en die warme gloed verlaat je lichaam weer via je mond. Dit schijnt een teken te zijn van de kwaliteit van de crystal. Hoe harder je moet hoesten hoe beter de kwaliteit. Dus dan weet je van tevoren eigenlijk al hoe goed de "trip" gaat worden (soms hoef je helemaal niet te hoesten en dan weet je dus dat je genaaid bent haha). Vond dat wel grappig

#22 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 02 March 2006 - 10:32 PM

^ hee, uhm dank je 3 jaar na dato, nice one!

#23 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 04 March 2006 - 11:32 AM

Nice report ;)

Hoe was je comedown eigenlijk?

#24 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 04 March 2006 - 11:42 AM

^ als je beter had gelezen dan had je gezien dat het niet zijn report was en hij dus onmogelijk antwoord op je vraag kan geven.

#25 venom

venom

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 227 posts

Posted 04 March 2006 - 06:57 PM

heb ook eens 100mg zuivere meth gesnoven, in stapjes wel.
de eersTE 20mg voelt als een dikke lijn kwaliteitsspeed enkel is het inderdaad euforischer, en dan heb ik over 2 a 3 uur opgebouwd tot 100mg, en dan ben je echt van het padje af.
Ik heb het zeker 17uur gemerkt , eerst 4 uur a 5 uur rush en dan voelde ik me enkel zwaar opgefoord.

edit: het bijt verschrikkelijk in je neus :'( en de volgnde dag waren was m'n gehemelte helemaal kapot van de meth

#26 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 04 March 2006 - 07:04 PM

^ en de rest van de week gevloerd neem ik aan? _-_

#27 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 07 March 2006 - 09:05 AM

^ als je beter had gelezen dan had je gezien dat het niet zijn report was en hij dus onmogelijk antwoord op je vraag kan geven.

Oh sorry, idd niet goed gelezen. Maar het blijt wel een nice report:d

#28 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 09 March 2006 - 09:51 AM

uhm ik spreek net iemand die drie dagen is wakker geweest van 1 avond meth gebruik. Hij was op een feest wazig aan het zijn en kreeg crystal meth aangeboden. Hij ging er vanuit dat het een leuk uppertje (coke ofzo) was gezien dat het poeder was.

(ok fair, ik had zo niet geredeneerd maar hij wel)

Maar hij heeft samen met een vriend die avond 1 gram opgemaakt. en is drie dagen wakker gebeleven haha.

Dusse hij is voorgoed genezen van meth nog voordat hij wist waar hij goed en wel mee bezig was...

maar is een 0,5gr niet erg veel voor 1 iemand? en kan het dan ook makkelijk zijn dat hij drie dagen wakker is gebleven terwijl zijn consumptie toen na die avond is gestopt? Hoe lang kan Meth blijven werken?

#29 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 09 March 2006 - 10:37 AM

Halve gram is zeker wel veel. Van 25 mg. oraal ging ik ook echt superhard, tegen het onplezierige aan af en toe. Too much bodyload!

Insufflated (Snorted) Methamphetamine Dosages
Threshold 5 mg
Light Stimulation 5-15 mg
Common 10-40 mg
Strong (some rushing) 30-60 mg
Very Strong 50 + mg
Note: doses for street meth or frequent use may be higher (see above)

Onset : 5 - 10 minutes
Duration : 2 - 4 hours
Coming Down : 2 - 6 hours
Normal After Effects : up to 24 hours

van erowid

#30 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 09 March 2006 - 01:46 PM

maar is een 0,5gr niet erg veel voor 1 iemand? en kan het dan ook makkelijk zijn dat hij drie dagen wakker is gebleven terwijl zijn consumptie toen na die avond is gestopt? Hoe lang kan Meth blijven werken?

die 0.5 gram was natuurlijk niet puur. en hoe wist hij zeker dat het 1 gram was, nagewogen?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#31 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 09 March 2006 - 01:57 PM

nee hij wist het niet zeker maar het werd verkocht als een grammetje... het was op een feest dus had hij geen weegspul bij zich. maar hij is drie dagen wakker geweest dus we kunnen denk ik wel uitgaan van twee dagen effect en 1 dag disrupted sleep pattern... lijkt mij wel mogelijk met +/- 1 gram met twee personen.

#32 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 09 March 2006 - 02:12 PM

1 gram pure meth voor 2 personen = dood of intensive care afdeling van ziekenhuis.

• Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#33 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 09 March 2006 - 02:29 PM

ja het zal wel niet al te puur zijn geweest haha. die dude verkocht het ook aan ze terwijl ze zochten naar coke haha tikkie lomp. maar hij dacht dat hij gewone speed te pakken had na gebruik... maar ja toen bleef hij ineens 3 dagen wakker haha dus toen was het even schrikken en realiseerde hij zich dat die dealer het inderdaad toen meth had genoemd.

#34 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 17 March 2006 - 11:58 AM

ik had pure meth uit Amerika besteld en thuisgestuurd gekregen, had het gerookt, gesnoven en geslikt. ik vind het echt relaxed spul, de comedown is helemaal niet zo ernstig als je niet te veel malen op een avond gebruikt. met roken deed ik het wel een paar keer op een avond en ongeveer elke keer was ik zeker wel 20 uur na gebruik nog wakker, maar niet zo gaar als sommige mensen zeggen. Ik vind "normale" speed een stuk gaarder aanvoelen en Mdma produceert voor mij zo'n erge comedown dat dit helemaal niet erg was voor mij. Volgens mij had ik niet eens het idee dat ik brak was ofzo. En het niet kunnen slapen vind ik helemaal niet erg, lijd aan slapeloosheid, dus ik ben wel gewend om nachten wakker te liggen. Heb geleerd om me er gewoon niet zo heel erg meer aan te irriteren.

voor mij is het duidelijk: roken>slikken>snuiven Ik vond meth roken erg relaxed, had in een tijd een gram pure meth opgemaakt en daarna niet verslaafde gevoelens gehad. wel soms nog zin om meth te gebruiken, maar geen cravings, het gevoel is er meer omdat ik het lekker vond om meth te gebruiken. Soms heb ik ook zin in alcohol, wiet, paddo's etc. Dit is gewoon hetzelfde gevoel, geen sterke impuls om het te gebruiken of het idee dat je het moet gebruiken.

Ik vond meth duidelijk beter dan pep en mdma(puur en pillen)

#35 Dennax

Dennax

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 75 posts

Posted 17 March 2006 - 03:12 PM

Ik ben van een halve gram "normale" speed ook weleens 3 dagen wakker geweest hoor, dat was gewoon hele sterke maar cker geen meth.

#36 MTY

MTY

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1089 posts

Posted 18 March 2006 - 06:58 PM

Ik kwam op Internet ICE tegen met chemische naam (1-(3, 4-methylenedioxybenzyl)piperazine). Bedoel je dit? En dan gelijk maar vraag 2: is dit goedje legaal?

1. ... idd?
2. crystal meth is illegaal

Edited by MTY, 18 March 2006 - 06:58 PM.

its a lame excuse for all idots
drinking beer and rubbing up against each other
in hopes of distracting themselves

from pathetic emptiness
of meaningless consumer-driven lifes

open my third eye
devoid, destitute: empty of pity
I am a whore to you
but I admire

#37 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 20 March 2006 - 10:26 AM

^^ (1-(3, 4-methylenedioxybenzyl)piperazine is geen methamphetamine.
das een piperazine, nl MDBP

#38 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 03 July 2006 - 12:24 AM

Ben overigens zelf voor de methamphetamine als je dan toch speedy wilt worden, niet zo tandenknarsend, veel relaxeder, veel minder gaar de volgende morgen, werkt langer en de rush en euphorie is intenser. Helaas nauwelijks te krijgen in Holland(misschien maar beter ook trouwens).

Meth is idd veel lekker, leuker etc maar de crash is ook vele malen harder en het spul is (voor mij persoonlijk)erg verslavend. Heb een keer 1,5 gehaald en na m'n eerste keer tweaken (was gelijk 4 dagen wakker) de rest weggegeven. Spul komt er niet meer in bij mij.

#39 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 03 July 2006 - 01:18 PM

Ik heb juist veel mindere crash, wel meer zin om meer te gebruiken. Bij pep neem ik 1 of 2 lijntjes of 1 capsule en dan ben ik er wel klaar mee, met meth heb ik toch de neiging om meer te gaan nemen(wat ik dan overigens wel kan weerstaan).

Ik ben dus ook nooit 4 dagen wakker van meth, hoogstens een groot deel van een nacht waar ik wel aan gewend ben aangezien ik vaak slapeloosheid heb. Meth werkt langer, voelt beter, heeft weinig comedown en je voelt je de dag daarna na het slapen nog steeds een beetje wakker van de meth en dus niet gaar.

Hoe gebruikte je het trouwens? Ik rook(te) het over het algemeen, heb het nu in ZuidoostAzie een paar keer gedaan en nok er weer mee omdat het gewoon voor het moment was. Heb geen problemen om er mee te stoppen, je moet volgens mij vaak en veel op een nacht(aantal dagen) gebruiken om de echte verslavende gevoelens te krijgen, wat ik dus gewoon niet doe.

#40 C20H25N3O

C20H25N3O

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 84 posts

Posted 03 July 2006 - 01:29 PM

Ik heb het alleen aantal keren gesnoven. (wat een vrij pijnlijke aangelegenheid was overigens)Mischien ligt het aan de sterkte van de meth of de hoeveelheid die je neemt? Het voelt inderdaad echt stukken lekkerder dan amfetamines en de werking is ook echt extreem lang. Bij een hoeveelheid van 100mg kom ik echt in een ongekende euforische roes terecht, een urenlange high.... een grote piek.

De eerste keer dat ik het nam heb ik echte en verschrikkelijke crash gehad omdat ik het spul toch wel onderschat had... tijdens de comedown kreeg ik last van vervelende angstgevoelens, vage visuals en ik zag continu dingen bewegen vanuit m'n ooghoeken.

De keren daarna heb ik wel fatsoenlijk gedoseert en ik moet zeggen dat je bij verstandig gebruik echt heerlijk kunt tweaken op het spul, op de slapeloosheid na (minimaal 48/36 uur wakker na gebruik) maar daar hebben we benzo's voor clappus

Helaas merkte ik dat ik weleens gevoelig zou kunnen zijn voor verslaving bij meth en ik besloot die confrontatie met het spul niet aan te gaan en alles wat ik nog had weg te geven.

It was fun while it lasted maar ik vind het spul te lekker en de verleiding om maar bij te blijven nemen is voor mij persoonlijk gewoonweg te groot, daarom ook maar niet begonnen aan basen aangezien dat nog veel euforischer schijnt te zijn.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users