Jump to content

Photo

Methamfetaminehet officiƫle tweaky 'meth' topic

• Please log in to reply
63 replies to this topic

#1 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 13 November 2005 - 02:47 PM

Ik had zelf tot nu toe het idee dat ICE en andere term voor crack was, maar bij nazoeken blijkt het, zoal velen hier al wisten natuurlijk, een kristallen vorm van d-amphetamine te zijn a.k.a. Crystal Meth (hier een stukje van Ask Dr. Shulgin Online).

Het spul zal natuurlijk naast extreem verslavend ook niet echt lief zijn voor vele hersencellen, maar toch, is er hier iemand die ervaringen heeft met ICE, en zo ja, hoe ervaar je het gebruik (in de vorm van vaporizen) ervan (duurt de high echt 12-24 uur?) en hoe was/is het gesteld met je algemene gezondheid, je psychische gesteldheid in het bijzonder?

#2 Yorrit

Yorrit

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 240 posts

Posted 14 November 2005 - 01:17 PM

Ik had zelf tot nu toe hed idee dat ICE en andere term voor crack was, maar bij nazoeken blijkt het, zoal velen hier al wisten natuurlijk, een kristallen vorm van d-amphetamine te zijn a.k.a. Crystal Meth (hier een stukje van Ask Dr. Shulgin Online).

D-Methamphetamine bedoel je natuurlijk

#3 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 14 November 2005 - 05:13 PM

De term "ice" wordt gebruikt voor methamphetamine, 4-methylaminorex, amphetamine, cocaine, MDMA, PCP en Crack.

Ik neem aan dat deze term gewoon wordt gebruikt om een zuiver, onversneden middel aan te duiden.

[source: http://www.erowid.or.../slang5.shtml#I ]

#4 Krakel

Krakel

imaginary friend

• Members
  • Pip
  • 29 posts

Posted 14 November 2005 - 05:36 PM

D-Methamphetamine bedoel je natuurlijk

yep...

Nou weet ik ook waarom de MasterRapper Vanilla Ice zo roemloos ten onder is gegaan :thumbsup:

#5 zarathoestra

zarathoestra

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 142 posts

Posted 14 November 2005 - 09:37 PM

Ik kwam op Internet ICE tegen met chemische naam (1-(3, 4-methylenedioxybenzyl)piperazine). Bedoel je dit? En dan gelijk maar vraag 2: is dit goedje legaal?

#6 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 14 November 2005 - 09:49 PM

^ hij had al aangegeven dat het D-Methamphetamine moest zijn.

[back on topic pleezz]

#7 Yorrit

Yorrit

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 240 posts

Posted 18 November 2005 - 11:19 AM

De term "ice" wordt gebruikt voor methamphetamine, 4-methylaminorex, amphetamine, cocaine, MDMA, PCP en Crack.

Ik neem aan dat deze term gewoon wordt gebruikt om een zuiver, onversneden middel aan te duiden.

[source: http://www.erowid.or.../slang5.shtml#I ]

in kristalvorm

#8 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 18 November 2005 - 05:32 PM

Mja, ik had de topic beter Chrystal Meth mee kunnen geven, dat is idd duidelijker qua beschrijving...

#9 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 19 November 2005 - 12:08 AM

Wil ik wel eens proberen :thumbsup:

#10 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 24 February 2006 - 08:52 PM

Ik heb inmiddels ICE in mijn bezit ca 80mg en ga dit waarschijnlijk morgen roken.
Het zijn de echte doorzichtige kristallen.

Tripreport volgt...

#11 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 25 February 2006 - 11:02 AM

^ ben benieuwd, daggie hard gaan hmz...

#12 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 25 February 2006 - 03:56 PM

ice kan vanalles zijn. wat is de stofnaam?
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#13 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 25 February 2006 - 07:53 PM

Vandaag dus meth geprobeerd. Vanmiddag een klein lijntje genomen(ca. 20mg), echt een ongelofelijke rush.
't Is net gewone amfetamine maar dan minstens 4x zo sterk en euforisch.

Vanavond ongeveer 20mg in een gloeilamp gedaan waarvan de achtekant(het schroefdraad) verwijderd was. Aansteker er onder gehouden zodat de meth begon te smelten, zodra de meth gesmolten was, stoppen met verwarmen en er kwam rook/damp af en die dampen opgezogen met een rietje. De rush die hierna kwam was onbeschrijvelijk: zeer euforisch en bruiste van de energie.

Het gekke is dat wanneer je het rookt, het niet direct in begint te slaan zoals crack dat doet, maar komt pas na een aantal minuten(ca.5min), net zoals een joint ongeveer.

Wanneer de meth afgekoeld is, kistalliseert het weer en krijg je grote kristallen net zoals je wel eens meth-kristallen ziet op een foto. Ik heb nog een klein beetje over en wanneer ik een goede fotocamera tot mijn beschikking heb maak ik er wel een foto van en die ga ik dan hier posten natuurlijk.

Over de crash/comedown kan ik nog niets zeggen maar post ik hier morgen.
Gelukkig kan ik geen meth krijgen en liep er toevallig tegen aan, aangezien ik goed kan begrijpen dat mensen hier verslaafd aan raken.

Ik hou jullie op de hoogte van de verdere ontwikkelingen. :)

#14 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 26 February 2006 - 06:03 AM

Veel plezier!
Ik ben benieuwd wat de voor- en nadelen van roken zijn ten opzichte van snuiven of slikken.

#15 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 27 February 2006 - 10:24 PM

Van een kater heb ik geen last gehad trouwens. Althans niet minder brak dan andere dagen wanneer ik een nacht doorgetrokken heb. Misschien was mijn hoeveelheid hier ook te laag voor maar heb wel verhalen gehoord dat je een ontzettende kater kunt krijgen van dit spul.

Het was iig 1x maar nooit weer, aangezien dit veel te lekker is om vaak te gebruiken.

#16 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 27 February 2006 - 11:07 PM

Hee Ruud man, hoe lang duurde de kick? Ging je echt hard de hele tijd, of met vlagen? Lekker of af en toe vervelend? Tell me more nephew!

#17 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 27 February 2006 - 11:29 PM

Timmoooh had er geloof ik wel wat ervaring mee,
ook via IV route enzo. Heavy goedje opzich, zijn ook wat documentaires enzo over geweest op teevee.

Kan zo even niet een post van hem vinden online. Maar ergens op partyflock of bluelight is nog wel 1 en ander te vinden.

#18 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9410 posts

Posted 28 February 2006 - 12:01 AM

Timmoooh wie ??

iig niet T-mo

#19 Neef Ruud

Neef Ruud

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 20 posts

Posted 28 February 2006 - 05:59 PM

Hee Ruud man, hoe lang duurde de kick? Ging je echt hard de hele tijd, of met vlagen? Lekker of af en toe vervelend? Tell me more nephew!

Je gaat idd de hele tijd hard zonder dat het iets minder wordt, hoe lang het geduurd heeft kan ik niet precies zeggen omdat ik later tijdens het uitgaan nog een nakkie 'gewone' speed heb gehad, maar het heeft zeker 6uur geduurd.

#20 T-mo

T-mo

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1062 posts

Posted 28 February 2006 - 08:23 PM

Timmoooh wie ??

iig niet T-mo

hehe, stiekum ben ik een die-hard tweaker :duimpje:

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users