Jump to content

Photo

2C-Bhet officiƫle 2C-B topic!

2C-B

• Please log in to reply
561 replies to this topic

#81 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 06 January 2006 - 07:49 PM

Formuleer dat nou niet zo vreselijk vaag man. Kheb echt tien minuten met m'n stonede hoofd zitten bedenken wat je nou bedoelde voor ik erachter kwam.

Smartshops verkochten 2C-B als nexus net zoals ze 2C-T-7 als blue mystic verkochten en daarom heeft het nog steeds die bijnaam. That's it. Punt.
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#82 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 07 January 2006 - 03:16 AM

Hmz, pas op dat de naam Nexus niet pers? de mooiste substantie die ik ken (2 c-b ) hoeft te betekenen!

Beware of herbalenergizers en dat soort shite met de naam Nexus of daaromtrend!!

Mod-edit: Cad0: Off-topic stuff is eruit gegooid. Nu verder met het initi?le onderwerp...

Edited by Cad0, 07 January 2006 - 09:48 PM.

#83 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 08 January 2006 - 06:37 PM

het fijne aan deze substantie is dat je met dosissen tot aan 20/25 mg nog redelijk aanspreekbaar bent, niet zo overgenomen zoals bij paddo's bijvoorbeeld.
je bent nog in control laat maar zeggen :yahoo:

ik heb het op nieuwjaarsdag na de comedown van MDMA genomen, in dosissen van 2 x 16 mg in een tijdsbestek van 4,5 uur ongeveer.

ik heb me echt heel relaxt gevoelt, met veel rustige visuals zoals vloeibare objecten, en bewegende objecten..je kent het wel :hmz:
de kerstboom zag er in de huiskamer ook echt geweldig uit!!
wat wel opviel was dat het psychishe effect nagenoeg niet te bespeuren was, want als ik 2cb op een nuchtere maag neem kom ik niet meer bij van de lachkicks.. maar deze waren nu vrijwel niet aanwezig, natuurlijk lachte we wel..maar niet extreem..

zou dit dan toch wat te maken hebben met de serotonine afname van de dosis MDMA die ik snachts had gehad??

en hoe zit het eigenlijk met de tolerantie van 2cb? komt die snel opzetten, en is die hardnekkig??

#84 Flut

Flut

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 449 posts

Posted 08 January 2006 - 07:43 PM

Gisteravond 2c-b gedaan samen met Lip, dit was voor mij de 2e keer. We waren eerst wezen bowlen en we hadden daarna rond half 1 een capsule van ongeveer 15mg gedropt. Na ongeveer een uur kwamen de effecten lichtelijk opzetten. Kleuren begonnen intenser te worden en vooral de kleuren "fel oranje en groen" waren aanwezig. We waren al snel erg moe geworden wat waarschijnlijk door de alcohol kwam. Ik ben richting huis gegaan en ben thuis nog even achter mn pc gaan zitten. Ik merkte dat de effecten een stuk sterker geworden waren maar toch erg vriendelijk. Ik ben naar de site www.webshots.com gegaan en ik ben op verschillende achtergronden gaan spacen wat erg gaaf en leuk was :)! Ik besloot 20 minuten later maar in mn bed te gaan liggen om wat slaap te gaan pakken, helaas ging dit moeilijker als ik verwacht had. Closet eye visuals waren volop aanwezig zoals ik ook met LSD had alleen hier waren ze erg vriendelijk en er zaten geen storende visuals bij. Ik heb nog een redelijk lange tijd in mn bed gespaced en ben toen inslaapgevallen.

Volgende keer geen alcohol erbij en vroeger droppen! Goed spul! clappus

#85 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 09 January 2006 - 06:09 PM

true (teveel)alcohol voor inname van 2cb is geen aanrader :elmo:

#86 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 09 January 2006 - 06:29 PM

true (teveel)alcohol voor inname van 2cb is geen aanrader :elmo:

Heb ik dus heel andere ervaringen mee... was van de zomer een keer op het strand, halve fles champagne op en daarna nog wat ros?. Later 20 mg gedropt en een halfuur na inname terug naar huis gefietst, toen was het inmiddels gaan schemeren. Tijdens de terugweg voelde ik de effecten al -zal wel door al dat gefiets gekomen zijn- eenmaal op m'n balkon heb ik echt een tering vette trip gehad...hoewel het ook een prachtige avond was met van die kleine schape (of is het tegenwoordig schapen, wtf) wolkjes...
female life form hiking the galaxy

#87 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 09 January 2006 - 06:35 PM

^ maar je hebt tijdens de trip dus niet meer bijgedronken?

#88 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 09 January 2006 - 06:46 PM

idd, toen ik eenmaal "trippin my tits off" was alleen maar een stick gevouwen geloof ik (en opgerookt).
female life form hiking the galaxy

#89 Franzelare

Franzelare

Silent one

• Members
  • 15 posts

Posted 25 January 2006 - 08:50 PM

true (teveel)alcohol voor inname van 2cb is geen aanrader :thumbsup:

ik hou zelf helemaal niet van drank door mijn drugs, denk dat dat ook komt omdat ik normaal eigenlijk niet drink en ik dus minder kan genieten van de drugs

#90 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 25 January 2006 - 09:11 PM

Alcohol en 2 CB gaat goed samen hoor.

#91 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 26 January 2006 - 11:04 AM

Een heel relaxte combo is om eerst 2c-b te nemen, dosis die je zelf lekker vindt, en ontspannen op tript, in mijn geval zon 25 a 30 mg en dan rond je piek, een dosis n,n-dmt roken. Dat is zo cool en zo relaxt. De n,n-dmt houdt wat langer aan als normaal en als je weer nuchter wordt ga je langzaam terug naar de 2c-b ipv gelijk nuchter zodat je lekker verder kan trippen en nog kan nagenieten van de langer aanhoudende visuals, zonder dat gevoel van: ik wil meer, ik wil meer.
Dit is dope!

#92 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 26 January 2006 - 11:33 AM

het ligt er natuurlijk aan wat je gewend bent,maargoed feit is dat je nie de allersnelste word van alcohol,dit icm met de come up van 2cb= super slooom worden :D,zo moe dat ik het tijdens de come up al voor gezien hielt,en maar ben gaan slapen :P
Tuurlijk 1 of 2 biertjes kan geeen kwaad,maar ik zou meer niet aanraden :)

#93 dietjuh

dietjuh

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 30 posts

Posted 26 January 2006 - 11:23 PM

Ik heb op zaterdag ongeveer 22 mg 2cb genomen. Wat een waus spul is dat zeg :thumbsup: Het slaat er heel geleidelijk in en dansen is er niet meer bij (we waren op een hardcore feest) tijdens de piek moesten we zelfs gaan zitten en heb ik 1,5 uur met een vriendin zitten ouwehoeren :bleh: over hoe leip en lekker het allemaal wel niet was. Alles zag er wel wazig uit en ik kon me ook uitermate vermaken met het kijken naar hakkende mensen.

Al met al is het zeer goed bevallen alleen waren we het er over eens dat het meer een drug is voor thuis dan op een feest. Misschien nog een keertje op mysteryland, lekker buiten in het zonnetje zitten ofzo. Ik vind het een aanrader en ga het zeker vaker doen.

btw ik zou het niet combineren met alcohol maar dat moet natuurlijk iedereen zelf weten.

Mod-edit: Cad0: Off-topic stuff is er weer uit gegooid. Nu verder met het initi?le onderwerp...

Edited by Cad0, 31 January 2006 - 12:32 PM.

#94 alleskanvliegen

alleskanvliegen

Silent one

• Members
  • 9 posts

Posted 08 March 2006 - 10:37 AM

Ik vind zelf 2CB het mooiste tripmiddel :)
Ik zie hier wel mensen zeggen dat je er nie teveel bij moet drinken, ik zelf heb altijd de ervaring gehad dat de trip dan nog iets heftiger word!
Een hele goeie combi is ook die met GHB dat is echt masterlijk, oor de GHB worden dan net de scherpe kantjes van de trip weggehaald echte aanrader!

#95 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9420 posts

Posted 08 March 2006 - 05:07 PM

^ maar natuurlijk niet EN ghb EN alcohol erbij nemen he :)

#96 anjin

anjin

metalmania!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2498 posts

Posted 08 March 2006 - 07:21 PM

Mijn ervaring is dat ghb net zoals benzo's de trip dempt. Logisch aangezien ze beide GABA-agonisten zijn.
Kan erg handig zijn maar eigenlijk is het zonde..:)

If I was scared, I would
And if I was pure, you know I would
And if I was yours, but I'm not

Now I'm Ready to start

#97 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 09 March 2006 - 07:04 PM

2c-i wel ervaring mee (heeft er wel iets weg van)
en dat was eenmalig en kon nou niet echt zeggen dat het heel erg leuk was (einde na wat bier was al beter :D ). lag waarschijnlijk vooral aan het feit dat ik niet echt lekker in me vel zat (lees al dagen slecht geslapen en gezopen, brak als een baksteen) en dat het midden ergens in duitsland was bij maten.

#98 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 09 March 2006 - 07:30 PM

Tijdje terug voor het eerst 2cb gedaan. 12 mg. Kan nou niet echt duidelijk zeggen wat ik er van vond. Ik had best wel sterke lichamelijke effecten die lijken op mdma en verder was het een klein btje trippy ofzo. Het was ook heel erg met vlagen; zo voelde ik me nuchter en zo moest ik lachen om niks. Moet het nog maar wat vaker en in hogere dosis doen wil ik er een duidelijkere mening over kunnen vormen.

#99 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 09 March 2006 - 07:31 PM

Mijn ervaring is dat ghb net zoals benzo's de trip dempt. Logisch aangezien ze beide GABA-agonisten zijn.
Kan erg handig zijn maar eigenlijk is het zonde..:)

Inderdaad, ik zou er eerder gabapentine bij nemen, dat dempt niet, maar werkt wel positief op je gemoedstoestand, en is niet of nauwelijk belastend voor je lichaam.

#100 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 09 March 2006 - 08:07 PM

Ik heb wel het idee dat gabapentine ook de trip verminderd. Het is ook minder geschikt dan GHB om bij een 'noodgeval' tijdens een trip te nemen, omdat het langer duurt voordat het begint te werken.

Also tagged with one or more of these keywords: 2C-B

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users