Jump to content

Photo

2C-Bhet officiƫle 2C-B topic!

2C-B

• Please log in to reply
561 replies to this topic

#61 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 20 November 2005 - 10:09 PM

...onder welke subcultuur is dit populair?

stukje van MDMA.net:

Findings suggest the existence of five main subgroups in attendance at raves: Chemi-Kids, Candy Kids, non-affiliated Party Kids, Junglists, and Old School Ravers. These groups differ in regard to musical taste, philosophy, style of clothing worn, amount of time in the rave subculture, and most importantly, patterns of drug use. For example, while the use of ecstasy appears most common among Candy Kids, Junglists tend to be more involved with the use of ketamine and methamphetamine.

Voor zover de bovengenoemde indeling ook van toepassing is op Nederland is 2 c-b redelijk gewild in alle 5 de subgroepen. De vraag is iig groter dan het aanbod...

Ik denk dat je het in nederland beter kan indelen in lonsdalers, standaard party mensen en ouwe lullen.

#62 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 20 November 2005 - 10:25 PM

sorry ? ik denk niet dat ik mezelf in 1 van die 3 groepen zou kunnen indelen hoor :bloos: wat ben jij dan ? een lonsdaler ?

#63 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 20 November 2005 - 11:50 PM

Hahahah lonsdalers.. ;)

Dat zijn meestal pepjunky's maistro :bloos:

#64 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 21 November 2005 - 07:56 AM

lonsdale=br33zah :bloos: srry moest der ff uit
Verder slaat het natuurlijk nerges op kwa indeling in groepen,iedereen heeft welis 2cb geproeft

#65 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 21 November 2005 - 05:17 PM

^ Was dat maar waar.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#66 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 21 November 2005 - 06:51 PM

Grappig is de 'vergelijkingsdrang' die een rode draad door dit topic liljkt te vormen. Ik begrijp dat het vergelijken en classificeren van dope handig is, maar dit topic begon met de vraag naar sprekende ervaringen en de geassocieerde dosis. Ik heb, ondanks dat 't off-topic is, er nog wel iets aan toe te voegen, namelijk: 2C-B heeft alles wat MDMA mist...

Maar opmerkingen als "oh, ik zou 't graag een keer willen proberen" of "aah, ik heb 't niet, wat jammer nou" dragen niets bij en zouden vanaf nu ook niet meer geplaatst moeten worden. Stuff als dat past beter in het 'To Do' topic in de Lounge, of kan misschien het beste helemaal achterwegen gelaten worden.

Dus laten we on-topic verder gaan. Dit is misschien een handige link, hier is uitgebreid te lezen over ervaringen en geassocieerde doses. Het is niet de bedoeling om hier te reply'en met hele trip reports, dus hou 't enigszins beknopt en on-topic.

#67 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 22 November 2005 - 02:07 AM

sorry ? ik denk niet dat ik mezelf in 1 van die 3 groepen zou kunnen indelen hoor <_< wat ben jij dan ? een lonsdaler ?

Nee ik ben een standaard party mens :thumbsup:
Het gaat over de mensen die naar raves/partys gaan..wat voor groepen dat zijn. Als jij niet tot die 3 groepen behoort ben je ook nooit op zo'n party lijkt mij.

edit: sorry dit is neit echt on-topic

#68 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 30 November 2005 - 12:52 PM

Iemand wel eens 2C-B met lachgas gecombineert? ik ga dit waarschijnlijk van het weekend ondervinden!

#69 merijn

merijn

DHP-Hater

• Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 30 November 2005 - 01:31 PM

Iemand wel eens 2C-B met lachgas gecombineert? ik ga dit waarschijnlijk van het weekend ondervinden!

wat een lachgas combo freak ben je ook :)

n2o :)

#70 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9416 posts

Posted 30 November 2005 - 05:23 PM

Ghehe, quintus en ik op de vorige meeting :) Was wel redelijk lage dosis 2cb (~10mg) en 1 cap lachgas bij gedaan: echt zwaaar zitten spacen op milkdrop toen :) Maar eigenlijk is het effect van lachgas bij bijna alle psychs redelijk hetzelfde: gewoon heel vet :love:

#71 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 01 December 2005 - 11:34 AM

wat een lachgas combo freak ben je ook :thumbsup:

n2o :respect:

haha idd ja! Maar lachgas is ook het ultieme combo middel of niet dan? :respect:
Je tript echt even op het maximaal haalbare tripniveau van iedere drug waarmee je het combineert :)

#72 Kuyp

Kuyp

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 43 posts

Posted 03 January 2006 - 04:58 PM

Ik heb afgelopen zondag voor het eerst 2CB gebruikt op een feestje, een dosis van 28 MG, en dat is prima bevallen! Lekkere rush, voelde me heel zweverig, net alsof ik op een luchtkussen liep ofzo... Veel euforie ;) en ook geilheid (heb overigens wel wat MDMA bijgenomen later) en heb vette visuals gehad op de rook en lampen. Confetti leken net beestjes, en op de muren van het toilet waren wazige patronen te zien.. De muziek klonk ook veel mooier, je kon het echt helemaal ontleden, en je hoorde echt hoe de producers hun soul erin gebruikt hebben.
Kan je het verlengen eigenlijk door nog een portie te nemen bij de coming down? Vond het iets te kort duren.. Voor mij dus zeker wel een partydrug, maar volgens mij is het thuis ook heel leuk om te doen!! :bleh:

#73 knurft

knurft

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 49 posts

Posted 03 January 2006 - 05:31 PM

Ik heb t laatst ook eens genomen op een feestje. Overigens wel nadat ik het thuis een aantal keer heb gedaan.. Het is echt goed te doen, maar ik vond de visuele effecten pas in de wc echt spectaculair worden..
Mooie vrouwelijk ogende patronen die met de resonantie van de zaal boven mee vibreerde.. De effecten komen bij mij echt vol opzetten als ik me ergens vol op concentreer en me wat afzonder van de drukte.
Drumnbass is altijd goede muziek, maar dit keer klonk t echt buitenaards zal ik maar zeggen, echt vet!
Het lijkt mij echt geweldig op een festival, met mooie natuur en veel ruimte om je heen.

#74 Cad0

Cad0

(ex-) koffie junk

• Members
  • PipPipPipPip
  • 723 posts

Posted 05 January 2006 - 10:50 AM

Het lijkt mij echt geweldig op een festival, met mooie natuur en veel ruimte om je heen.

Nexus is daar wel goed voor, het is goed te controleren. Als de situatie erom vraagt kun je super helder denken en goede oplossingen voor een gegeven probleem vinden, en als alles weer relaxt is geworden en je de effecten de vrije loop laat zit je binnen no-time weer in wonderland.

#75 knurft

knurft

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 49 posts

Posted 06 January 2006 - 06:24 PM

Nexus? Daar heb ik nog nooit van gehoord.. Maar klinkt wel interessant.. Zijn er hier tripreports over te vinden?

#76 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 06 January 2006 - 06:30 PM

dat is een andere naam voor 2c-b :pirate:

#77 knurft

knurft

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 49 posts

Posted 06 January 2006 - 06:35 PM

:pirate: Ah op die manier.. Ik begreep de zin ff verkeerd. Onder die naam was het vroeger zeker in de smartshop te vinden?

#78 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 06 January 2006 - 06:36 PM

hmm volges mij werd het vroeger verkocht als afrodisiac,ik weet niet onder welke naam,maar het is gewoon een straatnaam,net als xtc voor mdma :pirate:

#79 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7684 posts

Posted 06 January 2006 - 06:48 PM

goeie vraag... volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. wel was nexus vroeger d? naam voor 2cb

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#80 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 06 January 2006 - 07:05 PM

De merknaam van de 'herbals' die 2c-b in zich hadden droegen de naam Nexus inderdaad. Vandaar ook de straatnaam die het gekregen heeft. :pirate:
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

Also tagged with one or more of these keywords: 2C-B

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users