Jump to content

Photo

2C-Bhet officiële 2C-B topic!

2C-B

• Please log in to reply
561 replies to this topic

#41 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 12 November 2005 - 04:45 PM

erg fijn gevoel en totaal geen nare after effects.

Idd.. echt ideaal goedje is het.. :duimpje: Ik kan me zowiezo vrijwel geen nadelen bedenken die het met zich mee brengt.

#42 Bitterbalist

Bitterbalist

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 220 posts

Posted 12 November 2005 - 11:47 PM

Heb tot nu toe alleen lage (te lage) doseringen gebruikt. Het gevoel van euforie (milde mdma roes) kwam wel opzetten maar spacegevoel bleef uit. Het waren trouwens pillen en geen poeder, weet dus ook de dosering niet (niet dat ik heb kunnen wegen aangezien ik niet over een tanita beschik;)). Maar goed, moet snel nog eens poeder uitproberen

#43 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 14 November 2005 - 10:35 AM

Om een voorbeeld te geven, vrijdag heb ik 22mg 2c-b op en merkte er weinig van, werd alleen ontspannen en voelde me lekker, verder niets, ook geen visuals, terwijl anderen die er waren behoorlijk aan het trippen waren van 10 a 12 mg. ik neem meestal 30mg als leuke dosis terwijl veel mensen dit al te zwaar vinden. 15 mg is een leuke dosis om mee te beginnen aangezien daarbij veel mensen de trip effecten van het middel al ervaren en je er zo een beetje aan kan wennen.
Dit is dope!

#44 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 16 November 2005 - 08:53 PM

Ik heb nu 1x mogen gebruiken heb toen rond de 10 mg genomen (ik weeg +/- 95 kg) en redelijk chill getript, was wel mild, klein beetje visuals, kleur waren heel intens, veel energie (anders dan bij MDMA) vond het meer op LSD lijken.
Binnekort maar is 22 mg proberen :duimpje:

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#45 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 17 November 2005 - 05:51 PM

Ik ben dus niet de enige die LSD & 2C-B als 2 druppels wat re op elkaar vind lijken...

#46 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 17 November 2005 - 06:07 PM

DOB komt er veel meer in de buurt, qua dosis (iets meer) en lengte van duur (iets langer)...

#47 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 17 November 2005 - 07:10 PM

dosis iets meer? en iets langer?
dat klopt niet helemaal

DOSAGE: 1.0 - 3.0 mg.

DURATION: 18 - 30 h.

http://www.erowid.or...pihkal062.shtml
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#48 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 17 November 2005 - 09:06 PM

Ik ben dus niet de enige die LSD & 2C-B als 2 druppels wat re op elkaar vind lijken...

Je zei juist dat je vond dat 2C-B op MDMA lijkt.

#49 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 17 November 2005 - 11:13 PM

Volgens mij ben je in de war, meneer.
Dat was Lip!

#50 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 18 November 2005 - 06:21 AM

woepsie. maar, waar zei je dan dat je vind dat het op lsd lijkt ?

Ik vind persoonlijk 2C-B veel warmer dan lsd. (maar, ik voel het ongeveer net zo 'in m'n tanden' als ik met lsd ook wel heb)

#51 Sonic_Steph

Sonic_Steph

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 733 posts

Posted 18 November 2005 - 08:57 AM

2cb geeft me altijd het gevoel dat m'n lichaam meetript, door Shulgin ook wel "bodytripping" genoemd. Vind dat zelf een prettige ervaring, maar er zijn mensen die daar anders over denken.
Met lsd heb ik dat nog nooit gehad, maar wel out-of-body sensaties...wat ik met 2cb weer niet gehad heb... :dhp:
female life form hiking the galaxy

#52 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 18 November 2005 - 12:47 PM

bij de wat lagere doseringen lsd is dit cker aanwezig,als je iets hoger gaat verdwijnt deze body load bij mij dan

#53 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 18 November 2005 - 05:29 PM

dosis iets meer? en iets langer?
dat klopt niet helemaal

DOSAGE: 1.0 - 3.0 mg.

DURATION: 18 - 30 h.

http://www.erowid.or...pihkal062.shtml

Oke, je hebt gelijk, "iets" was een understatement. Verder zijn er wel veel mensen die deze twee substanties vergelijken en in mijn optiek komt DOB dan toch meer in de buurt van LSD dan 2 c-b, alleen DOB duurt dus veel langer en de dosis is ook totaal anders dan LSD. :duimpje:

#54 AphexAcidOne

AphexAcidOne

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 68 posts

Posted 19 November 2005 - 09:43 PM

ik zou dit ook heel graag eens proberen, ben het helaas alleen nog nooit tegengekomen.

wat betalen jullie voor een dosis? onder welke subcultuur is dit populair?

#55 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 19 November 2005 - 10:10 PM

subcultuur: psychonauten
kosten? tis niet altijd gratis nee.

#56 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 20 November 2005 - 11:20 AM

...onder welke subcultuur is dit populair?

stukje van MDMA.net:

Findings suggest the existence of five main subgroups in attendance at raves: Chemi-Kids, Candy Kids, non-affiliated Party Kids, Junglists, and Old School Ravers. These groups differ in regard to musical taste, philosophy, style of clothing worn, amount of time in the rave subculture, and most importantly, patterns of drug use. For example, while the use of ecstasy appears most common among Candy Kids, Junglists tend to be more involved with the use of ketamine and methamphetamine.

Voor zover de bovengenoemde indeling ook van toepassing is op Nederland is 2 c-b redelijk gewild in alle 5 de subgroepen. De vraag is iig groter dan het aanbod...

#57 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 20 November 2005 - 01:52 PM

Als je iets wilt weten over middelengebruik onder subculturen, moet je effe kijken bij het Bonger Instituut van de UvA, Trendwatch heet het instituut dat daar onderzoek naar doet. Al kom je over 2c-b an sich denk ik niet een hele sectie tegen, meer psychedelica in het algemeen... check

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#58 dreamer

dreamer

dingen

• Engineering
  • PipPipPipPipPipPip
  • 9430 posts

Posted 20 November 2005 - 01:56 PM

alleen zijn er natuurlijk ook behoorlijk wat mensen die hun drugs niet met het uitgaan gebruiken (myself included, op een biertje na dan misschien)

#59 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7700 posts

Posted 20 November 2005 - 01:58 PM

Ohja, je hebt gelijk natuurlijk... Het is vooral middelengebruik van jongeren icm uitgaan. Andere deviante subculturen vallen hier niet echt helemaal onder...

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#60 Psyraisor

Psyraisor

Darwin Award nominee

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 20 November 2005 - 05:55 PM

2cb geeft me altijd het gevoel dat m'n lichaam meetript, door Shulgin ook wel "bodytripping" genoemd.

Ik heb ooit eens bij een behoorlijk dosis gehad dat ik om de 3 minuten heel heftig ging trillen met m'n hele lijf. Dit duurde 8 tot 10 seconde en daarna stond weer stil. Vond dit een heel erg lekker gevoel eigenlijk, maar wel erg raar.
Ik werd die avond een kookwekkertje genoemd. En zo leek het ook echt.

Also tagged with one or more of these keywords: 2C-B

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users