Wel aardig om wat op te socializen, maar de intensiteit van de visuals van 2C-B vallen tegen en het is niet super boeiend verder.
Posted 01 September 2016 - 09:49 AM
Posted 02 September 2016 - 10:44 AM
Voor mij is een dosis van 15mg perfect (lees: genoeg). 20mg of hoger beschouw ik al als een hoge dosering en misschien niet geschikt als sociale setting, zoals een feestje, zeker als je nog geen ervaring met dit middel hebt!
Nu kan het ook allemaal meevallen, er zijn ook genoeg mensen die zeggen dat 2C-B pas leuk wordt vanaf 25mg. Een paar post terug schreef je dat je maar een paar pilletjes had, dus ik snap de neiging om het niet te "verspillen" door eerst in een rustigere setting een lagere dosis te proberen, maar dan zeg ik, better safe then sorry.
2C-B is al eens op je pad gekomen, dus het zal zeker nog wel een keer langs komen.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 04 September 2016 - 08:05 AM
Ja, een vriend van mij heeft pilletjes die rond de 15 a 16mg zouden zijn. Ook al door een van de maten getest. Zelf heb ik gewoon 100mg besteld en 5 capsules gemaakt van 20mg. Ooit eens 2cb gehad wat 18mg zou moeten zijn, maar had alleen een beetje bodyload en een opgewekt gevoel. Hier en daar een psychedelisch randje. Toen wist ik me nog niet zo te focussen op cev's, als ik mijn ogen maar gewoon gesloten had. Met 2ci heb ik pas ontdekt hoe erg je van cev's kan genieten. Heb dat ook eens op een houseparty genomen en dat ging erg lekker, inclusief oev's zoals golvende muren ed. Ik zou het gister doen, alleen diegene met wie ik naar het feestje ging waar het zou gebeuren haakte af. Andere keer beter dus
Doseringen verschillen duidelijk pp, set, setting, fysieke gesteldheid op het moment, dus ik denk dat ik mijn gemiddelde perfecte dosering nog moet verkennen.
Posted 09 September 2016 - 12:46 PM
Misschien toch wel nuttig hier aan toe te voegen is dat de zuiverheid van je middel een grote rol speelt in het doseren. Zo had ik eens een paar pilletjes 2c-b, waren 8mg per stuk. Waren zeer actief. Verschillende keren daarna pillen gehad met hierin hoeveelheden van 14 of 18mg. Deze waren bij verschillende trials zeker niet zo potent als vergeleken met dezelfde dosis losse 2c-b.
Ook iets om in het achterhoofd te hebben is welke zoutvorm van de 2c-b je doseert. De DHPdia heeft hier een mooi pagina'tje over:
http://www.dhpforum....ut_verhoudingen
Helemaal waus van de saus!
Posted 04 January 2017 - 03:33 PM
Afgelopen periode 2x een avond 20mg gedaan. Beviel me prima, niet echt ideaal tripgezelschap, dronken vriendin bijv. Maar wel gelachen. Vond het op 20mg nog weinig visueel. Heb nog 1x 20mg liggen, volgende bestelling schroef ik de dosis iets op met 2 a 3mg.
Posted 09 January 2017 - 05:09 PM
Bij mij is 2C-B heel gevoelig voor de setting. Nu zeg je dat een dronken tripgezelschap niet ideaal, ik zou zeggen per definitie ongeschikt!
Een volgende keer zou ik in plaats van de dosis op schroeven, een betere setting vinden/creëren.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 12 January 2017 - 06:23 PM
Bij mij is 2C-B heel gevoelig voor de setting. Nu zeg je dat een dronken tripgezelschap niet ideaal, ik zou zeggen per definitie ongeschikt!
Een volgende keer zou ik in plaats van de dosis op schroeven, een betere setting vinden/creëren.
Ik merk dat ik daar ook meer last van heb dan dat ik vooraf ingeschat had. Sowieso thuis zitten is ook best saai. Ik moet er een ander gezelschap bij hebben. Alleen bijna niemand met wie ik om ga tript uiteraard. En diegene die het doet die heeft een heel ander doel met trippen. Met 2cb wil ik gewoon muziek luisteren, grapjes maken en met mijn ogen dicht lekker van CEV's genieten.
Posted 13 January 2017 - 09:29 AM
Wat grappig dat je dat zegt, ik heb namelijk precies hetzelfde. 9/10 keer hoor ik mensen over hoe goed 2C-B wel niet geschikt is voor feestjes en/of MDMA-like ervaringen. Bij mij is dat helemaal niet het geval, en die paar keer dat ik met 2C-B op in een drukke omgeving mensen om me heen had, was het eigenlijk ontzettend ongemakkelijk. Ondanks lage 2C-B doseringen van 8-12mg.
Posted 13 January 2017 - 12:34 PM
Ik merk vooral dat ik mij gewoon irriteer. Het is niet dat ik bad ga zoals dat met paddestoelen zou hebben. In een kroeg met goeie muziek kan ik het heel leuk hebben. Maar thuis op de bank met een intiem gezelschap dat je niet aanstaat door bepaalde gedragingen kan het snel klote worden.
Posted 13 January 2017 - 12:56 PM
De beste ervaring op 2C-B heb ik gehad terwijl ik met een select groepje vrienden was, die ook allemaal op een gemiddelde dosis 2C-B waren, in een huiskamer setting.
Ook goede ervaringen gehad met 2C-B op hogere dosering, alleen of met 1 andere tripgenoot, maar aan deze ervaringen ontbrak echt iets ten opzichte van de meer sociale setting.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 13 January 2017 - 04:59 PM
Ik heb tot nu toe nog niet ervaringen die er echt uit springen als ik het vergelijk met bijvoorbeeld 2ci. Daarmee heb ik echt best diep getript. De laatste keer 2ci was helaas ook een laatste keer drugs voor 10 jaar.
Posted 10 February 2017 - 08:28 PM
Verder is het een middel die ik erg goed acht voor zelf analyse. Het diep trippen is wel beter met 2C-I inderdaad.
Posted 10 February 2017 - 10:58 PM
2C-B voor zelfanalyse? Is het daar niet veel te oppervlakkig voor?
Posted 11 February 2017 - 12:47 PM
Is dat niet persoonlijk?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 11 February 2017 - 10:31 PM
Uiteraard, maar er zijn algemene trends
Posted 14 February 2017 - 01:33 PM
Posted 14 February 2017 - 06:23 PM
Good for you!
Posted 15 February 2017 - 07:19 AM
Om nog even terug te komen op je opmerkingen over 2C-B en GHB. Ben het helemaal eens over het sensuele aspect dat dan in het kwadraat wordt versterkt, min puntje vond ik altijd dat het psychedelisch karakter van 2C-B wel heel erg onderdrukt werd
Hier een (interesant ) gerelateerd topic: Drugs & Seks
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 16 February 2017 - 08:12 AM
Laatst een iets hogere dosering gepakt. Planet Earth gekeken en lekker gewandeld door de stad. Het was heerlijk en visueel iets sterker.
Posted 30 May 2018 - 05:05 PM
Las zojuist een post op Reddit van een dude die ~500mg (25x20mg) 2C-B heeft genomen. Voor wie geïnteresseerd hier is een link naar zijn report; https://www.reddit.c...500mg_2cb_trip/
Nu vroeg ik me af, zijn er überhaupt sterf gevallen bekend van 2C-B? Een snelle google/PubMed search gaf me geen geval waar het bewezen is dat het om 2C-B ging. Enkel nieuws artikelen die speculeren.
Van andere 2C's is het wel bekend, zoals 2C-T-7.
En mocht het verhaal van deze kerel kloppen en dat zijn pillen daadwerkelijk zo sterk waren als hij dacht, dan heeft het een behoorlijk goede safety marge.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Also tagged with one or more of these keywords: 2C-B
Drugs →
Psychedelica →
vergelijking diverse trips met natuurSalvia divionorum, Truffels, DMT, 2cb Started by langeleipe , 28 Sep 2016 ![]() |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users