Als het lang blijft hangen:
https://www.brijder....drugs-spreekuur
Posted 07 October 2014 - 10:29 PM
Posted 07 November 2015 - 07:36 PM
Vanavond avondje spacen op de 2cb Gaan voor een dosis van 50mg
Posted 07 November 2015 - 10:44 PM
50 mg is een vrij hoge dosis, heb je tolerantie?
Posted 08 November 2015 - 01:04 PM
50mg is in principe genoeg voor 2-3 mensen, dus ik vraag me ook af waarom je voor zo'n dosering gaat.
Posted 09 November 2015 - 06:28 PM
Laatste paar keren zat ik rond de 30-40 en vond ik het prima te handelen, dus dacht verhoog de dosis een beetje =)
En daar heb ik geen spijt van, vond 50 ook nog wel te doen!
Posted 09 November 2015 - 06:42 PM
Weet je wat de zuiverheid is van je 2C-B?
Wat voor een setting deed je deze trip?
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 10 November 2015 - 06:13 PM
50 mg 2c-b is echt extreem veel als je het mij vraagt... rond de 30 mg zit bij mij ook echt de max aan wat chill voelt... heb je het laten testen? wellicht goed idee... mocht je iig een nieuwe batch krijgen, begin dan voorzichtig en doseer lager... just in case...
Posted 10 November 2015 - 06:20 PM
Had rode nijntjes die getest zijn op 12mg. Daar heb ik er 4 van gepakt.
Hebben het bij een maat thuis gedaan (met z'n 3en) en toen we eenmaal gewend waren aan de visuals zijn we buiten gaan touren.
In die setting vond ik het prima te doen hoor. Gebruik ook wel eens 2-cb op festivals ofzo maar dan zou deze dosis veel te heftig zijn.
Had trouwens ook een flinke bodyload verwacht, maar dat viel gelukkig mee.
Posted 10 November 2015 - 06:52 PM
Heb je ze alle vier ineens genomen of heb je bijgedoseerd wanneer je al aan het trippen was? Dat laatste zou kunnen verklaren waarom die dosis zo mild was.
Posted 11 November 2015 - 02:24 PM
Alle vier in een keer
Posted 15 November 2015 - 02:24 PM
Is inderdaad een redelijk stevige dosis, maar ik vind wel dat 2c-b een relatief vlakke dosis-respons curve heeft. Oftewel, als je meer neemt, wordt het effect niet onevenredig veel sterker (zoals bij andere phenethylamines wel het geval is).
Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.
Thank you, the mdgt.
Posted 16 February 2016 - 11:10 PM
Iemand bekend met 2-cb pilletjes met de volgende omschrijving?
Bruin met kartelrandje, een zijde een kruis, andere zijde een buddha.
Ik kan op google of pillreports ed weinig info vinden. Vrienden van me hebben er al goed op getript, ik wil graag weten hoeveel mg er in zit.
Posted 16 February 2016 - 11:32 PM
Als je het wilt WETEN dan zul je er eentje naar de test service moeten brengen, anders blijft het GOKKEN...
Heb overigens nog niet van deze pilletjes gehoord.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 February 2016 - 07:20 AM
Lijkt me stug dat de testservice ze nog niet gehad heeft, ik zat te kijken of ze hun resultaten ook publiceren, maar helaas! Twee vrienden van me hebben er een stevige trip op gehad en iemand op een andere website stelde dezelfde vraag met als suggestie dat het 18mg zou zijn. Er zijn in elk geval maar 4 pilletjes in bezit bij die vriend van mij, dus het is een beetje zonde om het weg te brengen als er maar zo weinig van is.
Posted 17 February 2016 - 07:54 AM
Wat ik bedoelde te zeggen is dat er misschien verschillende batches zijn met zelfde logo. Of dat dit logo door de drukker ook is gebruikt voor pillen met iets anders erin, zou niet de eerste keer zijn. Of dat er een copycat is die op het succes van een goede pil probeert te surfen.
Dus als je wilt WETEN wat er in jouw pillen zit, dan zal je er eentje moeten opofferen.
Dikke kans dat de test service ze al voorbij heeft zien komen, dus je kan er ook langs gaan en vragen of zij het weten, zodat je het niet hoeft in te leveren. Maar persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat 1 pil meer waarde heeft dan te weten wat er precies in je pil zit.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 17 February 2016 - 07:19 PM
Ik snap je punt, en ben het er ook wel mee eens. Maar het zijn mijn pillen niet, en er zijn er maar 4. Dat betekent dat we of nog een pil moeten kopen (persoonlijk had ik idd wat extra gehaald ook om de interactie met een handelaar te minimaliseren), of dat een iemand minder mee kan trippen (ikke niet! ).
Maar opzich iemand heeft er al op getript, ze doen het, diegene leeft nog en had een goede tijd. Dus prima zo. Was leuk geweest als iemand een idee had. Maar wat je zegt idd... Het kan ook een andere batch zijn.
Posted 23 August 2016 - 08:05 AM
Wat vinden jullie de verschillen tussen 2cb en truffels? Op truffels word ik emotioneel flink meegenomen, met 2c's voelde ik mij altijd een beetje opgepept en vrij helder nog, maar door laatste trip ben ik een beetje gaan twijfelen of ik dit binnenkort wel moet doen. Ik heb er erg zin in en ben van plan 20mg te pakken op een psychedelic trance feestje.
Posted 24 August 2016 - 04:21 PM
Persoonlijk vind ik 2C-B niet zo bijzonder. Het is niet echt meeslepend en bij mij zijn de visuals van 2C-E en 2C-P mooier, laat staan die van tryptamines.
Posted 25 August 2016 - 12:29 PM
Ben het met Immad eens dat 2C-B niet super meeslepend is, zoals truffels dat wel zijn. Maar het bijzondere van 2C-B vind ik dat het psychedelicum is die met uitstek is geschikt voor een sociale setting, dus prima voor een feestje. Uiteraard is dit wel dosis afhankelijk.
Over de visuals ben ik het absoluut niet met Immad eens. 2C-B (en 2C-I) zijn voor mij een stuk visueler als 2C-E en/of -P. Truffels zijn dan wel weer meer visueel als 2C-B, maar geven een totaal ander soort visuals, dus direct vergelijken is lastig. Wederom is dit persoons en dosis afhankelijk.
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 30 August 2016 - 10:03 AM
Wat zijn jullie ervaringen met een dosis van 20mg?
Drugs →
Psychedelica →
vergelijking diverse trips met natuurSalvia divionorum, Truffels, DMT, 2cb Started by langeleipe , 28 Sep 2016 ![]() |
|
0 members, 0 guests, 0 anonymous users