Jump to content

Photo

2C-Bhet officiële 2C-B topic!

2C-B

• Please log in to reply
561 replies to this topic

#501 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 18 February 2013 - 02:36 AM

In wat voor een setting had je dit gedaan?

Thuis alleen met een filmpje er bij. Ik ben graag alleen :rolleyes:

25 mg. tabletjes? Had je die laten testen? Want dat is ongeveer twee keer zo veel als ik in de gemiddelde 2c-b pilletjes zie voorbijkomen...

Ik heb ze niet laten testen maar vanuit de research die ik vooraf deed kon ik afleiden dat 2c-b pas echt psychedelisch is vanaf 20-25mg en dat was het zeker :D. Ik had ze online besteld en aan de reacties te zien klopt de dosis wel degelijk :)

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#502 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7702 posts

Posted 18 February 2013 - 11:44 AM

Ok, maar het is natuurlijk erg subjectief wat "echt psychedelisch" is. In de juiste setting kan 10 mg. bij mij ook al psychedelisch genoeg zijn hoor. ;)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#503 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 18 February 2013 - 10:57 PM

en in bepaalde setting kan 25 mg zelfs een zwakke en matige trip opleveren...
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#504 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 18 February 2013 - 11:26 PM

Ik had 22 mg of meer met vrienden erbij en vond 't erg zwak.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#505 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 19 February 2013 - 12:40 AM

Het was mijn eerste psychedelische ervaring het leek mij een verstandige dosis om mee te starten en al bij al was het toch wel een leuke ervaring, allesinds intenser dan de 200µg lsd blotters die ik enkele weken terug had.

Drugs are like hammers, it can create wonderful things in the right hands but in the wrong hands it creates a bloody mess.

#506 SuperFunker

SuperFunker

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 634 posts

Posted 19 February 2013 - 07:20 AM

200 µg blotters zijn een zeldzaamheid. Gemiddelde hoeveelheid LSD op een blotter ligt tegenwoordig op de 50 of 75 (kan link naar DIMS bericht niet vinden). Helemaal als het niet intens was zou ik me afvragen of er wel 200 µg op zat.

Wolf had je poeder? En een volle maag? Crosstolerantie? Meestal is 15 mg de grens voor een wat sterker effect. Maar het kan per persoon uiteraard verschillen en is ook afhankelijk van de sterkte van je poeder of pil.

#507 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 19 February 2013 - 08:18 AM

Ik had 22 mg of meer met vrienden erbij en vond 't erg zwak.

Maar ik kan me ook een keer herrineren dat jij 6 mg (of was het 12?) 2C-B ophad en je een behoorlijk heftige (bad)trip had, dus blijkbaar is 2C-B inderdaad heel erg afhankelijk van de (set&)setting. (Maar dat is al velen malen in dit topic gemeld.)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#508 insayan

insayan

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 48 posts

Posted 19 February 2013 - 09:14 AM

200 µg blotters zijn een zeldzaamheid. Gemiddelde hoeveelheid LSD op een blotter ligt tegenwoordig op de 50 of 75 (kan link naar DIMS bericht niet vinden). Helemaal als het niet intens was zou ik me afvragen of er wel 200 µg op zat.

Wolf had je poeder? En een volle maag? Crosstolerantie? Meestal is 15 mg de grens voor een wat sterker effect. Maar het kan per persoon uiteraard verschillen en is ook afhankelijk van de sterkte van je poeder of pil.

Excuseer het waren blotters van 150µg (niet getest maar wel online gekocht van een reputable verkoper) en ik had er 3, gedeeld met iemand anders dus elk ~225.

#509 francois

francois

franswa

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1066 posts

Posted 20 February 2013 - 12:08 AM

ik heb het idee dat er tussen de verschillende batches grote verschillen in potentie zit. ooit van een batch samen met een vriend gradueel de dosis opgewerkt vanaf 25mg tot iets van 60mg wat uiteindelijk in een zeer slapppe trip voor beide resulteerde. en echt; 60mg zou zonder twijfel nogal wat moeten aanrichten!
Hoe is het!
Helemaal waus van de saus!

#510 Keesoe

Keesoe

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 205 posts

Posted 25 January 2014 - 07:54 PM

Ik had vorige week samen met mijn vriendin 2c-b (pilletjes) genomen. Nu was de trip veel sterker dan we gewend waren

We hadden er ieder 1 genomen wat we wel vaker doen maar het was toch beduidend sterker. Pillen kwamen van de zelfde voorraad als altijd. En toevallig 2 sterke ertussen uit gepakt hebben lijkt me ook een beetje stug.

Dus nu denk ik dat het door de erwtensoep komt :hmz: Ik weet niet precies waarom maar mijn gevoel zegt dat.

Kan dit kloppen of zet ik hier een stomme vraag neer? :kidd0:

"We are a way for the Cosmos to know itself"
-Carl Sagan

#511 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2057 posts

Posted 26 January 2014 - 01:46 AM

voor zover ik weet kan grapefruit ketamine versterken... dus wellicht...

A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#512 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 26 January 2014 - 01:39 PM

Kan het aan de set and setting hebben gelegen? Dat lijkt me in ieder geval een meer logische verklaring dan erwtensoep, want zover ik weet is het niet bekend dat erwtensoep drug-drug interacties aangaat, zoals dat van grapfruit wel bekend is, welke CYP3A4 blokkeert, maar volgens mij wordt 2C-B hoofdzakelijk afgebroken door MAO's, dus erwtensoep zou dan MAOi's moeten bevatten, wat me dus sterk lijkt.

Of misschien hadden jullie vorige keer meer tolerantie, waardoor het effect nu sterker was dan vorige keer?

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#513 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 26 January 2014 - 11:29 PM

Misschien dat erwtensoep de opname minder vermoeilijkt dan vaster voedsel?

#514 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 27 January 2014 - 08:37 PM

Ik heb met kerst een kwart pil 2c-b genomen en eigenlijk vond ik het best wel tof. Ik heb nooit zitten trippen, maar wel vier uur lang keihard zitten lachen. Sowieso vind ik die fase voordat je echt gaat trippen, waarin alles alleen maar grappig is, super leuk. Ik denk dat ik dit vaker in lage doseringen ga doen. 

#515 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 827 posts

Posted 28 January 2014 - 03:41 PM

Ik denk dat ik dit vaker in lage doseringen ga doen.

Hoeveel mg was dat ongeveer?

#516 Khaldun

Khaldun

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 63 posts

Posted 28 January 2014 - 04:11 PM

Hoeveel mg was dat ongeveer?

Weet ik niet precies, want ik weet niet hoeveel er in die pil zat. Die pil was wel moeilijk groot trouwens, maar dat zegt natuurlijk niets. Als ik me concentreerde op een bepaalde punt kreeg ik hele lichte visuals, maar dan moest ik me er echt op focussen. Verder alleen maar lachen. Misschien was het maar 4-6 mg.

#517 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 07 October 2014 - 06:33 AM

Nou heb ik laatst 2cb gedaan.
En het punt is nou dat een maat van mij paar dagen erna nog trillende letters en cijfers zag.
Dit is bij gelukkig weggegaan, althans dat zegt die :P.
Nou heeft weer iemand anders die ook mee tripte nog randomly tracers zei die.
Hij heeft ze niet altijd alsof ze getriggerd worden door iets zegt die.
Heeft iemand de zelfde ervaring op de 2cb?

Grz Hazolator

#518 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 07 October 2014 - 07:29 AM

Over welke doseringen 2C-B praten we?

En allemaal dezelfde dosis?

Eventueel in combinatie met iets anders?

Hoeveel dagen na de 2C-B begonnen de letters te trillen? 

Zelfde vraag voor de tracers?

Na hoeveel dagen is het trillen van de letters gestopt?

Wat was de kwailteit van de 2C-B?

Iets meer informatie zou handing zijn als je dit soort dingen wilt discuseren.

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#519 hazolater

hazolater

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 96 posts

Posted 07 October 2014 - 09:26 AM

Nou gaat om een dosering van 19-22 mg van beide personen.
Ik en die gene net trillebde letters hadden gecombineerd met wiet en die trillend letters gingen naar ongeveer 6 a 7 dagen weg zei die en was al aanwezig de dag na het trippen op de 2cb.
Die gene met de tracers had alleen 2cb genomen dus nergens mee gecombineerd.
Kwaliteit durf ik niet te zeggen maar het was een "heftigere" trip dna we verwacht hadden.

#520 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2465 posts

Posted 07 October 2014 - 10:14 PM

Ik heb iets van een jaar gekleurde halo's gezien rondom lantaarnpalen ed. Uiteindelijk is het toch weggetrokken, maar het kan dus lang aanhouden. Dit was wel na een hoge dosis (30+ mg).

Also tagged with one or more of these keywords: 2C-B

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users