Jump to content

Photo

MDMAhet officiële MDMA topic!

• Please log in to reply
69 replies to this topic

#61 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 04 February 2013 - 07:17 PM

gebruik het zelf nog af en toe, vind het een fijne drug, maar zeker niet geschikt voor regelmatig gebruik, die tijd is geweest :)

wat betreft het redosen, heb er zelf nooit echt moeite mee gehad, ook niet dat mensen om me heen het doen en dat de sfeer dan kut wordt. een redose werkt bij mij dan ook zeker goed en ik wordt er niet alleen opgefockt van, sterker nog, wordt nooit opgefockt van mdma :/

laatste keer dat ik het heb gedaan was met oud en nieuw, dat was in combinatie met lsd, coke, drank, beetje wiet en lachgas, ik heb per keer een halve pil genomen (en 2 pillen in totaal, vanaf een uurtje of half 2 tot 8 uur 's ochtends ), dat was echt genoeg, voor mn maten net zo...

het mooiste effect van mdma vind ik nog steeds in combinatie met wiet en dat je dan gaat hallucineren, hekjes zien, mensen met brilletjes, mensen met slangen ogen, dat de hele werkelijkheid veranderd :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#62 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 07 February 2013 - 12:38 PM

Heb wel een periode regelmatig mdma gebruikt en doe het nu nooit meer. Ik heb er geen afkeer van gekregen maar totaal geen behoefte meer om het te doen. Sterker nog ik heb al een tijdje geen behoefte om wat voor middel dan ook (behalve wiet) te gebruiken.
Heb wel meegemaakt dat mensen opgefokt werden van mdma. Ik ken ook mensen die hun eerste keren eigenlijk alleen maar ruzie gingen maken en aggressief gingen doen terwijl ik er juist altijd uber relaxt van word tegen iedereen.

#63 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 07 February 2013 - 04:16 PM

Ik heb inderdaad ook 1 keer meegemaakt dat iemand van 100 mg reuze paranoia en agressief werd. Echt bizar.
Zelf heb ik ook geen behoefte meer aan mdma. Het effect, hoe fijn ook, weegt niet op tegen de crash en dagenlange depressie. 4 fmp :duimpje:

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

#64 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 07 February 2013 - 06:01 PM

Ik had 't een jaar of 4 niet meer gedaan en sinds twee jaar terug herontdekt, de magie kan wel terugkomen hoor :). Als je er niet bij rookt, blowt, drinkt, andere drugs bij nuttigt, veel water bij drinkt, l-tryptophaan neemt, vitamines en een paracetamolletje dan valt die kater (meestal) best mee.
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#65 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 07 February 2013 - 07:09 PM

had de laatste keer eigenlijk helemaal geen crash, alleen een afterglow :) verder geen speciale vitamines of zo genomen :)
A mind that is stretched by a new experience can never go back to its old dimensions. - Oliver Wendell Holmes

#66 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 07 February 2013 - 08:29 PM

De eerste keren had ik ook alleen maar een afterglow, heerlijk was dat.
Later wel echt lame de dag (of dagen) erna.

#67 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 08 February 2013 - 07:29 AM

bij mij begon die afterglow er ook af te raken, een flinke pauze heeft hem echter weer hersteld :)

#68 Icelus

Icelus

of je ijs lust!

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1009 posts

Posted 08 February 2013 - 10:45 AM

Ik heb in totaal vier keer MDMA geconsumeerd in mijn leven en nooit iets van wat op een crash zou moeten lijken ervaren. Dus ook de dagen erna niet. Eerder een afterglow. Overigens moet ik daar wel bij zeggen dat ik nooit meer dan 100 mg heb gehad en altijd wel het gevoel had dat het op zich wel wat sterker had gemogen. Dus 125/150 mg ga ik in de toekomst zeker nog eens proberen.
The wisest mind has something yet to learn

#69 DutchPassion

DutchPassion

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 288 posts

Posted 08 February 2013 - 03:46 PM

Als het maar bij dat ´´iets´´ sterker blijft dan :duimpje: Ik ken er genoeg die nu op een avondje stappen rustig 400-500mg wegslikken..

#70 2_muffins

2_muffins

dos muffinos

• Donateurs '18
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2056 posts

Posted 09 February 2013 - 01:17 AM

dat deed ik dus voorheen ook, heb ook wel eens een gram schone mdma weggewerkt op 1 avond :/

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users