Jump to content

Photo

MDMAhet officiële MDMA topic!

• Please log in to reply
69 replies to this topic

#41 Frosties

Frosties

Silent one

• Members
  • 17 posts

Posted 20 March 2004 - 01:11 PM

je betaalt wel degelijk tegen de 50? voor een
grammetje.. met wat geluk krijg je 0.8-0.9 (alleszins hier in Belgi?)
safest way is met testkitje: http://www.eztest.co...tent/view/3/26/
test op primaire (MDA - speed - PMA) en secundaire (MDMA-MDEA-meth) aminozuren.
100% zuiver kan je niet hebben, maar met die tests kun je toch al aardig wat te weten komen.
Greetz

#42 Xodarap

Xodarap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 20 March 2004 - 08:30 PM

Hier betaal je slechts 20? per gram!!! pure zuivere mdma
:D
safest way is 1 capsule laten testen, kosten ?0,00 dan weetje precies op de mg hoe zuiver het
is!! :)

#43 Bloempje

Bloempje

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 100 posts

Posted 05 April 2004 - 08:23 PM

Heb het een paar keer gehad uit omgeving Den Haag. Was
inderdaad een beetje amberkleurig, beige-achtig kristalachtig poeder. Heb het niet laten
testen, maar ben zelf proefkonijn geweest. Ja ik weet het, stom.
Smaakte inderdaad erg bitter. Maar zeer rielekst spulletje. Kreeg weer een beetje het oude
:) -gevoel van xtc in mijn begin tijd terug. En dikke vette lulkicks :welcome: Totaal niet speedy
maar lekker wappy.
Grote voordeel ervan was ik dat ik de volgende dag totaal niet gaar was. En dit komt volgens
mij doordat er minder troep in zit dan in een gemiddeld pilletje.
Dikke Kus,
Allstar

#44 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 April 2004 - 12:34 PM

Pure MDMA? I think it's bullshit
Die dealers kunnen zeggen wat ze willen, net zoals die verhaaltjes van speedpillen etc ..
allemaal fabeltjes, volges mij heb je in poedervorm evenveel kans op bedrog dan in pilvorm.
Ik heb al redelijk veel pillen geslikt en ik flip soms al keihard op een halve pil, volges mij komt
dit ook door andere toegevoegde stoffen omdat het mdma-gehalte in pillen dikwijls belachelijk
klein is.
Pure mdma heb ik al een paar keer gedaan (poeder en kristal) en heb ik nooit echt ferm op uit
mijn dak gegaan, ik vond het niets en pure geldverspilling, mijn laatste keer heb ik wel een
oranje bol zien zweven in de lucht, that was weird, maar ik voelde me verder compleet
normaal, gewoon ff buiten luchtje gaan nemen

#45 dceas

dceas

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 50 posts

Posted 06 April 2004 - 12:44 PM

Pure MDMA? I think it's
bullshit
Die dealers kunnen zeggen wat ze willen, net zoals die verhaaltjes van speedpillen etc ..
allemaal fabeltjes, volges mij heb je in poedervorm evenveel kans op bedrog dan in pilvorm.
Ik heb al redelijk veel pillen geslikt en ik flip soms al keihard op een halve pil, volges mij komt
dit ook door andere toegevoegde stoffen omdat het mdma-gehalte in pillen dikwijls belachelijk
klein is.
Pure mdma heb ik al een paar keer gedaan (poeder en kristal) en heb ik nooit echt ferm op uit
mijn dak gegaan, ik vond het niets en pure geldverspilling, mijn laatste keer heb ik wel een
oranje bol zien zweven in de lucht, that was weird, maar ik voelde me verder compleet
normaal, gewoon ff buiten luchtje gaan nemen

Er is een kans dat de MDMA poeder of pil niet geheel zuiver is, het is iets wat kan voorkomen,
maar niet onvermijdelijk is zolang het niet gelegaliseerd is.
Het MDMA gehalte in pillen klein? Hangt er natuurlijk helemaal van af, je hebt goede en
slechte pillen, maar ik moet zeggen dat ik de laatste tijd alleen nog maar goede pillen
tegenkom waar toch wel minstens 75mg tot 150mg MDMA in zit.
Ik vind het ook wel raar dat je normaal voelt na het nemen van MDMA poeder, hoeveel had je
op als ik vragen mag?

#46 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5413 posts

Posted 06 April 2004 - 12:59 PM

ok, ik herinner me van twee ervaringen de dosis , de rest
kan ik niet over meespreken omdat ik veel zwarte gaten heb :D
Mijn eerste keer was een capsule kristallen die ik in wat water heb gedaan en met vriendin
gedeeld --> niets gevoeld, vriendin wel
tweede keer met een vriendin 500 mg mdma-poeder gedeeld, vriendin ging uit haar dak, ik
voelde me ok en beetje dronken, ik zag wel een oranje bol zweven in de lucht, maar ik denk
dat mijn visueel vermogen wat verstoord was en er een of ander lichtje is blijven hangen in mijn
zicht, verder voelde ik me ok, heb uurtje buiten gezten en bol was weg, dan weer gaan
feesten ...
ik vind het erg raar omdat ik op pillen dikwijls nogal uit mijn dak ga, mijn vrienden snappen het
ook niet :s

#47 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 13 April 2004 - 04:17 PM

je betaalt
wel degelijk tegen de 50? voor een grammetje.. met wat geluk krijg je 0.8-0.9  (alleszins hier in
Belgi?)

euh ik woon ook in belgi? en voor een grammetje (1,2) betaal ik 25-30?
en goeie he :dhp:

#48 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 13 April 2004 - 04:19 PM

je betaalt wel degelijk
tegen de 50? voor een grammetje.. met wat geluk krijg je 0.8-0.9  (alleszins hier in Belgi?)

en goeie he :dhp:

tjah, je zal dicht bij de bron zitten zeker? :beer:

#49 Xodarap

Xodarap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 13 April 2004 - 10:49 PM

je betaalt wel degelijk
tegen de 50? voor een grammetje.. met wat geluk krijg je 0.8-0.9  (alleszins hier in Belgi?)

en goeie he :thumbsup:

Hoe goed is goed? Is het 100% werkzame mdma of is het vermengd?

#50 Xodarap

Xodarap

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 64 posts

Posted 13 April 2004 - 10:52 PM

Pure MDMA? I think
it's bullshit
Die dealers kunnen zeggen wat ze willen...

Daar hebben we test buro's voor. Kentron, Jellinek, Novadic die testen het op puurheid, en
op zuiverheid en kunnen exact de hoeveel (of hoeweinig)heid bepalen.

#51 MindRoad

MindRoad

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 239 posts

Posted 13 April 2004 - 11:15 PM

mja puur...
ik vind hem gewoon fantastisch meer kan ik er niet over zeggen, zowat kristalletjes/poeder
met een blauwe schijn..

#52 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 13 April 2004 - 11:43 PM

De kleur kun je niet zoveel aan afleiden.
En de smaak ook niet, zon beetje alle chemische middelen smaken bitter en (duh) chemisch.
Weleens pure diazepam geproeft? net of je mdma poeder op je tong hebt alleen minder sterk,
en 2c-b heeft weer een iets sterkere chemische smaak, ze zijn niet makkelijk uit elkaar te
houden.
Testen blijft het beste, en als je een goede dealer hebt krijg je je poeder wel duur, maarja in
hoeverre geloof je je dealer.
En over de inhoud van pillen die tegenwoordig laag zou zijn. Ik heb vorige week mensen
gesproken van testcentrum, zij waarschuwen nu juist voor het hoge mdma gehalte in pillen
omdat veel van de pillen die ze krijgen tussen de 140 en 200 mg zijn. En daarom met name
bang zijn voor ongelukken bij beginners en vrouwen vanwege de hoge dosissen.
mzzl

#53 psilosof

psilosof

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 54 posts

Posted 07 May 2004 - 11:08 PM

Ik heb vorige week mensen
gesproken van testcentrum, zij waarschuwen nu juist voor het hoge mdma gehalte in pillen
omdat veel van de pillen die ze krijgen tussen de 140 en 200 mg zijn. En daarom met name
bang zijn voor ongelukken bij beginners en vrouwen vanwege de hoge dosissen.

Daarom neem ik altijd eerst een halfje van voor mij onbekende pillen als ik te lui en te dom ben om ze te laten testen. Is natuurlijk niet nodig als je het niet erg vind om gewoon totaal wappie :) te worden, maar als je nog een beetje normaal wilt kunnen doen :D

En ja ik heb weleens 4 verschillende benzodiazepines (pro analyse) geproefd, voordat het de HPLC in ging :P

#54 waldo

waldo

D'opa

• Members
  • PipPipPipPip
  • 591 posts

Posted 09 August 2004 - 08:28 PM

leuk siteje hier ..kom net ff kijken ,

heb gelukkig een redelijk inzicht in scheikunde dus :

pure mdma zoals gezegt is na genoeg niet mogelijk
dit komt omdat er mestal een "zout" (Hcl) word aangehangen om de stabiliteit te verhogen , de meeste pure mdma op de NL markt is dus ongeveer 86% mdma en 14% hcl,
dan nog zal er bijna altijd nog sporen van vervuiling vertonen (0,1%) dit zijn meestal halffabrikaten en/of reststoffen uit de reacties. (b.v. kwik !!!!)

Mdma is erg lang houdbaar in deze vorm (als je het zou bewaren onder een inerte atmosfeer en uit het licht ) dan zal het na 10 jaar nog werkzaam zijn.

pure mdma met de ez-test (marquis) wordt bijna instant zwart en geeft meestal ook een klein beetje rook af.

maar dan nog laat het testen bij 1 van de testburo's

groentjes

Waldo
"Circular logic works because circular logic works."

#55 ksi

ksi

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 680 posts

Posted 10 August 2004 - 06:24 PM

sorry hoor, maar wat een vraag.

laten testen geeft het enige goede antwoord op deze vraag.

#56 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7692 posts

Posted 04 February 2013 - 12:09 PM

Is dit het enige echte officiële MDMA-topic? En de laatste posts zijn bijna negen jaar oud? Ha!

Zegt dat iets over de status van MDMA? Wordt MDMA verdrongen door nieuwkomers op de markt zoals 4-FMP, 6-ABP, mephedrone en GHB of komt het juist doordat er zo weinig in de markt verandert dat mensen er weinig zinnigs over te vertellen hebben?

Merken jullie iets van de hogere doseringen in pillen? Zien jullie vaker mensen fout of te hard gaan op feestjes of valt dat allemaal wel mee?

Ben benieuwd... enlighten me. :)

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#57 Ozymandias

Ozymandias

Threshold Activity

• Members
  • Pip
  • 74 posts

Posted 04 February 2013 - 01:41 PM

Is dit het enige echte officiële MDMA-topic? En de laatste posts zijn bijna negen jaar oud? Ha!

Zegt dat iets over de status van MDMA? Wordt MDMA verdrongen door nieuwkomers op de markt zoals 4-FMP, 6-ABP, mephedrone en GHB of komt het juist doordat er zo weinig in de markt verandert dat mensen er weinig zinnigs over te vertellen hebben?

Merken jullie iets van de hogere doseringen in pillen? Zien jullie vaker mensen fout of te hard gaan op feestjes of valt dat allemaal wel mee?

Ben benieuwd... enlighten me. :)

Het valt mij op dat ondanks de meeste mensen inmiddels weten dat MDMA net zoals alle drugs een gebruikshandleiding vereist met de dosis en regelmaat van inname dit snel overboord wordt gegooit. Ook vrijwel niemand houdt zich aan het niet redosen principe waardoor later op het feest een substantieel deel van de mensen echt goed zwaar naar de klote is wat soms zelf het feest negatief beinvloed omdat het wel alleen nog maar lijkt te draaien om vaagheid.

#58 ecstatic soul disaster

ecstatic soul disaster

Connaisseur de la musique

• Members
  • PipPipPipPip
  • 972 posts

Posted 04 February 2013 - 02:23 PM

^inderdaad, dat heb ik ook altijd ervaren met MDMA. Toen ik het nog veel gebruikte was de neiging om te redosen altijd heel groot, waarschijnlijk omdat het zo snel down gaat als het is uitgewerkt. Of je dan nog meer bijneemt of het laat uitwerken, in beide gevallen beginnen de nadelen vaak de bovenhand te nemen over de voordelen. De serotonine voorraad is dan toch al uitgeput en als je dan bijneemt is het enige wat je overhoudt het opgefokte gevoel.
omgekeerd gaat ook

#59 Elentherelien

Elentherelien

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 825 posts

Posted 04 February 2013 - 05:21 PM

MDMA wordt zeker niet verdrongen, nog steeds immens populair. Natuurlijk is 4-fa héél erg aan het opkomen, dat zie ik zowel in de bus naar een feest toe, als op feesten zelf.
Waar ik 3 jaar geleden iedereen moest uitleggen wat 4-fa is, hoeft dat nu niet meer.

4-fa verdringt mdma echter niet, meer combigebruik nu.
Vind persoonlijk de markt laatste jaren verdomd stabiel, vorig jaar had je even een piek met bruine bomen, 220mg, dat ben ik niet weer tegen gekomen maar 160-180mg lijkt hier de norm te zijn.
Hier is trouwens omgeving Zwolle.

#60 McHennemAn

McHennemAn

Participation Mystique

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1018 posts

Posted 04 February 2013 - 06:07 PM

Ik weet nog dat er een tijd geleden (2 of 3 jaar geleden ofzo) een mdma schaarte was omdat de autoriteiten in china ineens streng werden omtrent productie en export van de grondstof mdp2p. Zelfde was jaren daarvoor al gebeurd toen safrole aan banden was gelegd. In die tijd dat er geen mdp2p meer was waren er veel pillen met designer drugs erin op de markt. Iedere keer dat justitie trots meld dat weer een grote producent in europa is opgerold worden pillen minder zuiver. Goed bezig jongens! Maar ik heb het idee dat mdma kwa populariteit stabiel is. Het meeste wordt denk ik tot pillen verwerkt omdat daarvoor de markt groter is. De meeste mensen gebruiken "pillen" whatever that may be. En tuurlijk bestaat er wel zuivere mdma, je hebt hoop ik nog producenten die kicken op zuiverheid of grote kristallen.

"Do you really believe the moon is not there when nobody is looking?"

"Prove me wrong..."

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users