Jump to content

Photo

Crack of gekookte of cocaine freebase(ervaringen & verslavingen?)

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#41 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 19 December 2005 - 06:05 PM

ik ondersteun jouw vermoeden over nicotine: volgensmij wordt ik er iig een neurotische leipo van.

cynisch, denkerig, ontevreden... en de laatste tijd ook misselijk, das dan weer een goeie ontwikkeling.

maargoed volgensmij bestaat daar al een topic over elders...
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#42 Khandi

Khandi

de off-topic slet

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1060 posts

Posted 19 December 2005 - 06:20 PM

offtopic: roken zuigt ben ook weer gekapt niet omdat het slecht is ofzo, meer omdat het een irritante gewoonte wordt als je erop gaat letten. elke actie die je doet steek je zo'n ding op het slaat nergens op en het heeft qua gevoel geen toegevoegde waarde.

nicotine stop je in je lichaam om de behoefte weer aan te kunnen vullen zodra het wegvalt. en het geluk (lees: nulpunt) die je terugkrijgt daar doe je het voor. kortom een peuk roken voor een roker maakt hem zo gelukkig als een niet-roker.

en dat is ironie.

en stoppen met roken is niet echt lastig (het ontwennen dan), het stoppen met de gewoonte wel kijk naar de situaties.

- vrienden die roken
- caf?s kroegen
- net na het eten
- periode van concentratie
- periode van stress
etc

maar het hele middel "nicotine" is te zinloos voor woorden als je er even over nadenkt

ps. en ik voel me viezer van roken, niet op het moment dat ik het doe. maar wel op het moment dat ik gestopt ben en ik blik erop terug. de smaak is dan ook goor voor mij als ik een trekje neem

en dit moet idd in een andere topic haha kan iemand dat fixen?

#43 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 19 December 2005 - 06:34 PM

Idd hoort nicotine niet thuis in een topic over crack (hoewel ze als overeenkomst hebben allebei zeer verslavend te zijn).

Hier een topic over de werking van niocotine-verslaving.

Hier een topic over het gebruik van baclofen tegen nicotine-verslaving.

En hier een topic over het gezonde effect van beweging (als in sporten e.d.) op ons brein...

@ Evert: bij sporten maken je hersenen 2-phenylethylamine aan, dat je een lekker geeft. Ik gebruik zelf vaak 2-phenylethylamine met selegiline (lees dit topic) en ondanks dat ik rook (zo?n 5 sigaretten per dag) geeft 2-penylethylamine mij een ontzettend lekker gevoel en ontstaat er nog steeds geen gewenning (aan 2-PEA dan).

#44 apehaar

apehaar

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 19 January 2014 - 01:06 AM

[Poelster: Topic gemerged met bestaande topic]

Coke komt naar mijn mening pas echt goed tot zijn recht, wanneer je het rookt. Basecoke is echt lekker.

Meer mensen hier fan van basecoke?

#45 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 19 January 2014 - 01:16 PM

Nooit gedaan, maar het lijkt me irritant dat de werking zo kort is dat je tijdens je high vrijwel alleen maar bezig bent met de volgende hit.

Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je kunt slapen na laatste inname? Dat is waarschijnlijk vrij snel en lijkt me nog het voornaamste voordeel.

Edited by Immad, 19 January 2014 - 01:17 PM.

#46 apehaar

apehaar

Silent one

• Members
  • 16 posts

Posted 19 January 2014 - 06:16 PM

Tijdens de flash ben ik niet bezig met mijn volgende hit. Maar dat duurt maar 30 seconden. Ik kan wel moeilijk in slaap komen na het basen..

#47 Immad

Immad

VVD'er

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2403 posts

Posted 19 January 2014 - 06:23 PM

Ergens ben ik wel benieuwd, maar volgens mij is crack de ideale drug om in een loop je alleen nog maar op de drug te focussen. En dan heb ik wel iets interessanters te doen.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users