Jump to content

Photo

Crack of gekookte of cocaine freebase(ervaringen & verslavingen?)

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#21 jacob

jacob

Certainly Active

• Banned
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 01 November 2005 - 01:05 PM

ik gebruik al 7 jaar gekookte coke en iedereen die ik ken kookt het op een lepel.Als het al gekookt is neem ik dat maar het is even duur.De meeste gebruikers zijn zwart. Ik gebruik het 1 keer per week en ben niet aan
lager wal of verslaafd

#22 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 01 November 2005 - 01:40 PM

jah tis vrij populair onder allochtonen in t algemeen maar gebruikers vind je in alle bevolkingslagen

k bdoel vaak gaat t zo van : gekookte of poeder , gwone dealers. dus niet pers s? een apart wereldje boriz.

bolletje kopen is zowiezo niet rendabel , echt troep , das meer iets voor de crackjunkies die net 10 euro bij elkaar hebben geschraapt , das vaak bij stations , das wel t bekende beeld dat mensen erover hebben.

als je t in grammen koopt is t dezelfde prijs als coke. maar als je een gram coke uit zou koken die puur is zou je meer krijgen , dus aangezien coke meestal best wel onzuiver is krijg je ongeveer t zefde trug.

#23 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 November 2005 - 01:52 PM

ik gebruik al 7 jaar gekookte coke en iedereen die ik ken kookt het op een lepel.Als het al gekookt is neem ik dat maar het is even duur.De meeste gebruikers zijn zwart. Ik gebruik het 1 keer per week en ben niet aan
lager wal of verslaafd

Ik zei daarom ook vaak. De figuren die ik ken die crack basen zijn vaak aardig ver naar de klote. Dat wilt niet meteen zeggen dat iedereen die het wel eens gebruikt meteen kansloos zijn.
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#24 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 10 November 2005 - 02:54 PM

k bdoel vaak gaat t zo van : gekookte of poeder , gwone dealers. dus niet pers s? een apart wereldje boriz.

dus als ik het goed begrijp kun je een grammetje snuifcoke uitkoken om vervolgens betere rookcoke te hebben dan een bolletje crack?

Dit kook je dan uit op een lepel zonder ammoniak ofzo? Dit rook je vervolgens in een joint of gewoon uit een base pijp?

#25 Fenobarb

Fenobarb

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 301 posts

Posted 10 November 2005 - 03:58 PM

zonder ammoniak

Je moet snuifcoke tog altijd uitkoken in een alkalisch oplosmiddel zoals ammoniak of sodawater om het cocaineHCl om te zetten in de vrije cocainebase.

#26 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 10 November 2005 - 05:54 PM

En bij je dealertje geen gewone snuifcoke bestellen maar krijt-coke...

#27 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 11 November 2005 - 01:09 PM

Je moet snuifcoke tog altijd uitkoken in een alkalisch oplosmiddel zoals ammoniak

hehe :whistle:

Weet ook niet alles :cigar:

#28 Sony

Sony

wet fentasy

• Members
  • Pip
  • 33 posts

Posted 12 November 2005 - 02:25 PM

Hoezo zou je meer krijgen dan denk je? De dealers (of leveranciers) moeten toch ook eerst de coke met natronloog bewerken, dus is het voor hun ook extra kosten in principe.

Maarja, boeie. Zelf vind ik zowel coke als crack maar troep, dus tjah.

HooooiIII Alluhmaal!@! Posted Image Posted Image Posted ImagePosted ImagePosted Image,

Nou draadmannutjuh! das dus niet waar opa hat net ff crack gerookd en viel bijna van zijn pijpje toen hij dat las! :duimpje: :chef: :cigar: . Als je cook met natronloog bewerkt gaat de cocaine helemaal kapot ja ik ken haar ook niet maar opa zeg dat dat komt doordat er een ester in zit, fenobarp had het beter gezegt je kan dus alleen een zwakke baze gebruiken om crack te maken duzzz ammonia of natrium bicarbonaat en dat is soda daar doe ik dus mijn schimmelvoet in haha :duimpje: :duimpje: :bounce:

Dikke Kuszzz :hartje: :dhp2: :scann0r: :hartje: ,

Sonja

#29 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 12 November 2005 - 02:29 PM

:duimpje: Sonja, ik hoop dat je opa t weel een btje voorzichtig aandoed met z'n pijpje, we kunnen z'n posts niet missen natuurlijk :duimpje:

#30 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 12 November 2005 - 03:49 PM

whahaha, sony :duimpje: mafwijf :duimpje:

#31 Mindtravel

Mindtravel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 120 posts

Posted 22 November 2005 - 03:40 PM

Tis bekend dat je van coke heel erg politie-paranoia kan worden
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind [Freud]

#32 daal

daal

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 92 posts

Posted 23 November 2005 - 10:35 AM

steelpliget ik vraag me eigenlijk af wat voor iemand jij bent. hoe zou jij jezelf omschrijven? Wat doe je voor werk of wat voor studie? en hoe oud ben jij?
Ik wil je niet beledigen maar ik kan me bij een crack gebruiker alleen zon junk van het station voorstellen.

#33 Mindtravel

Mindtravel

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 120 posts

Posted 23 November 2005 - 04:43 PM

steelpliget ik vraag me eigenlijk af wat voor iemand jij bent. hoe zou jij jezelf omschrijven? Wat doe je voor werk of wat voor studie? en hoe oud ben jij?
Ik wil je niet beledigen maar ik kan me bij een crack gebruiker alleen zon junk van het station voorstellen.

Daar ben ik het niet mee eens, er zijn genoeg mensen (ook mensen die ik ken) die gewoon een normaal leven leiden maar die toch af en toe aan de basepijp zitten.
The interpretation of dreams is the royal road to a knowledge of the unconscious activities of the mind [Freud]

#34 daal

daal

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 92 posts

Posted 24 November 2005 - 10:00 AM

ik zeg niet dat het zo is, ik zeg alleen dat ik me ze zo alleen kan voorstellen.

#35 Bitterbalist

Bitterbalist

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 220 posts

Posted 28 November 2005 - 12:19 PM

dit is wel een mooie beschrijving van crack

Crack-cocaine delivers an intensity of pleasure completely outside the normal range of human experience. It offers the most wonderful state of consciousness, and the most intense sense of being alive, the user will ever enjoy. (S)he will access heightened states of being whose modes are unknown to chemically-na?ve contemporaries. Groping for adequate words, crack-takers sometimes speak of the rush in terms of a "whole-body orgasm". Drug-naive virgins - slightly shop-soiled or otherwise - cannot be confident (unless in thrall to ill-conceived logical behaviorist theories of meaning) that they have grasped the significance of such an expression. For to do so, it would be necessary to take the drug via its distinctive delivery-mechanism oneself. This is at best very imprudent

Een erg mooie omschrijving. Ik vind hem echter op veel andere drugs ook van toepassing. MDMA, Paddo's, LSD, Nexus, DMT bijvoorbeeld kunnen je stuk voor stuk het gevoel geven van een 'bodily orgasm', en in zijn geheel voldoen aan de beschrijving die je geeft.

#36 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 16 December 2005 - 12:27 AM

^
K begrijp wat je bedoelt soms is lsd en paddo's en heel goed te omschrijven als een mentaal orgasme.

k moet zeggen dat ik dankzij deze dingen en vooral mdma iets veel blijvenders en bijzonderders heb ervaren.

maar crack is veel meer een orgamse in de letterlijke zin van het woord lijkt heel erg op sex eigenlijk.

oh en daal k ben 18 beetje een drop-out , marrokaans/algerijns/frans/luxemburgs

werkloos (deed wel vwo) en heb wat drugs betreft t zelfde pad bewandeld als de meeste mensen hier (party drugs & hallucinogenen) alleen ben een beetje geestelijk in de war geraakt en zo in t wereldje van de downers terecht gekomen (benzo's en opiaten) en als je daaran wilt komen kom je vroeg of laat crack tegen.

als mensen me zien denken ze vaak wel dat ik een junk ben maar ben nergens meer aan verslaafd (alleen sigaretten).
Probeer weer de lol in t normale leven te vinden maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

oh en heb sinds de vorige posts geen crack meer gerookt. K kan er heel makkelijk aan komen maar t trekt me gewoon niet zo (te duur vooral)

#37 dil

dil

dilettantisch

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2262 posts

Posted 16 December 2005 - 12:32 AM

Je klinkt nogal depressief, zit je al in een hulp-circuit daarvoor? Ik denk dat je uit een negatieve spriraal moet komen, maar dat zal je zelf aan moeten geven.

#38 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 16 December 2005 - 12:40 AM

ja ga al een half jaar naar allerlei psychiaters maar daar heb ik ook niet zo'n zin meer in.

ze hebben me manisch depressief gediagnoseerd maar wat heb ik daaraan en ik wil hun medicijnen toch niet slikken (ssri's).

k probeer gezond te eten en goed te slapen enzo , k heb geen nare gedachten meer dus zolang k van alles af blijf komt t wel goed hoop ik .

#39 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 18 December 2005 - 05:11 PM

drugsgebruik met drugsgebruik bestrijden... pfff de psychiatrie.....

goed eten goed slapen lijkt me idd beter jah.

ow en fietsen en andere lichamelijke inspanning doet de geest en het zelfbeeld ook goed ;)

iig goeie zaak dat je er positief tegenover staat. stap nr 1.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#40 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 19 December 2005 - 12:01 PM

(S)he will access heightened states of being whose modes are unknown to chemically-na?ve contemporaries.

Probeer weer de lol in t normale leven te vinden maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

Het zal wel een tijdje duren voordat je weer bent ingesteld op de lagere maximale staat van genot die je zonder drugs kunt bereiken, maar hoe langer je niet gebruikt, hoe meer genot je weer kunt krijgen op een natuurlijke manier.

Ik vermoed dat een tabaksverslaving het vermogen om genot te ervaren blokkeerd of verminderd. Vooral bij sporten. Voor de meeste rokers is lichaamsbeweging een straf, terwijl het voor de meeste niet-rokers en ex-rokers juist een ontspannende en prettige ervaring is.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users