Jump to content

Photo

Crack of gekookte of cocaine freebase(ervaringen & verslavingen?)

• Please log in to reply
46 replies to this topic

#1 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 29 October 2005 - 05:05 PM

ik ben een paar weken geleden begonnen met crack roken toen ik in ee wazige waas naar t station liep in mijn stad (teveel benzo's genomen en wat ritalin)

was eigenlijk op zoek naar dope maar kwam een crackjunk tegen en t leek em ook wel grappig , dus ik lopp met hem mee hij wijst een dealer aan en ik koop een bolletje "wit" voor 10 euro

geef hem ongeveer de helft rook de rest thuis in een hijs op

coke achtig gevoel wat minstens een uur aanhoudt , voel geen down en geen behoefte aan meer wordt eerst heel rustig vervolgens weer wat drukker als de effecten afnemen.

een paar dagen later koop ik een gram een mooi wity blokje voor 40 euro

rook t in een uur op word blij maar vervolgens ook para (zit de hele tijd achter mijn raam te kijken of er geen politie aankomt)

bwah en nu heb ik zin in meer das mijn verhaal .. reacties gewenst

oh en ik rookt t eerst uit een wijtpijp en daarna uit een blikje en nu uit een gloeilamp , de 2de gaf echt een rush (of de beste) maar bij t laatse gaat er niks verloren en kan ik t gewoon verhitten om de laatste restjes eruit te krijgen.

#2 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 29 October 2005 - 05:51 PM

Tjah, op wat voor reacties zit je te wachten? Crack is nu niet bepaald een middel waar je iets aan hebt, en de uitwerking die het heeft op mensen die er veel mee bezig zijn is nou ook niet bepaald wenselijk.

Waarom gebruik jij drugs eigenlijk?
Interweaving symbolic streams with the embroideries of life

#3 oma

oma

Totally Engaged

• Donateurs
  • PipPipPipPip
  • 757 posts

Posted 29 October 2005 - 05:53 PM

mm ik dacht dat roken van crack altijd maar een high van 5 a 10 minuten gaf..
en wat wil je horen idd..

#4 Lip

Lip

Participation Mystique

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1493 posts

Posted 29 October 2005 - 06:46 PM

maar hoezo wat wil je hore? hij deelt toch gewoon zijn ervaring met die shizzle,of zie ik het verkeerd

#5 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 29 October 2005 - 06:48 PM

ik weet niet of jullie coke waarderen , ik wel , waarom gebruik ik t? vooral om uit te gaan omdat ik nogal gauw te aardig en naief ben en mensen zo een verkeerd beeld geef

ik heb coke tientallen malen gebruikt , maar maar 1 keer gekocht , als ik coke heb kan ik t geen seconde met rust laten of de volgende dag opmaken , (heel klein lijntje om goed wakker te worden mayb)

dus zodoende dacht/denk ik dat er niet echt een groot verslavingsgevaar is voor mij , k ben meer van de downers (inmiddels van afgekickt en gebruikt t alleen nog onregelmatig)

dus ik bdoel k heb nu wel zin in crack maar dat betekent nog niet dat ik t ga halen

speed en ritalin zijn voor mij veel beter dan coke , heb dan ook echt t gevoel dat ik aan de xtc zit. en kan er niet meer mee ophouden , of hoe zeg je dat t loopt dan meestal uit op minstens een paar dagen niet slapen.

dus mijn boodschap is crack is niet voor iedereen t einde en wordt gestigmatiseerd

oh en ik was gwoon nieuwsgierig of andere mensen t hebben gebruikt / wat ze er van vinden

tuurlijk snap ik de minachting voor crack , als je sommige mensen ziet , maar coke maakt sommige mensen even erg maar dan ook nog eens succesvol (denk bush was t niet beter als hij aan de crack was gegaan)

oh ja n ik wil ook zeggen dat gebruik onder jongeren uit alle sociale kringen in opmars is .

oh en jah oma de rush is maar heel kort minder dan een paar minuten bij mij , maar wordt niet kankerdepressief 20 minuten erna ofzo , misschien wel beetje aggresief maar daarom rook ik crack dus gwoon thuis , bij coke voel ik me na een half uur wel kut en de hele volgende dag kut (verstopte sinussen , hoofpijn , spierpijn , stoelgang , aggresief en depri)

#6 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 30 October 2005 - 12:40 PM

Inderdaad bush had aan de crack gemoeten, verder wens ik je nog veel plezierige dagen en nachten met het roken van crack zo te lezen is het helemaal jouw drug!
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#7 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7693 posts

Posted 30 October 2005 - 02:23 PM

dus ik bdoel k heb nu wel zin in crack maar dat betekent nog niet dat ik t ga halen

ai. kijk uit met die shit, zou ik zeggen. maar zo te horen heb je al genoeg ervaring met 'foute' drugs, ik bedoel drugs waarbij het verslavingspotentieel en de lichamelijke nadelen nogal groter zijn dan bij bijvoorbeeld psychedelica. n?g zo'n reden waarom ik zelf me er ver van houd, nog afgezien van het feit dat de effecten me in het geheel niet interesseren. maar dat is ik en offtopik (dat rijmt) :thumbsup:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#8 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 30 October 2005 - 02:37 PM

ik weet niet of jullie coke waarderen , ik wel , waarom gebruik ik t? vooral om uit te gaan omdat ik nogal gauw te aardig en naief ben en mensen zo een verkeerd beeld geef

Hoezo geef je mensen een verkeerd beeld? dat is zoals je bent. Door de coke verander je je persoonlijkheid voor een tijdje en geef je mensen op coke juist een verkeerd beeld. Ben je niet blij met wie je bent dat je je anders voor wilt doen voor mensen?

En verder, als je crack wilt gebruiken moet je dat doen, ieder moet doen wat ie leuk vindt maar als je van jezelf merkt dat je er agressief en geirriteerd van raakt is het misschien handig om na te denken of je dat wel wilt.
Dit is dope!

#9 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 30 October 2005 - 05:45 PM

Zit wat in maar daarom gebruk ik t niet als uitgaansdrug en van speed & coke heb ik al gauw hetzelfde al voordat t op is

oh en ik ben t r helemaal mee eens dat psychedelica de enige echte zinvolle drugs zijn , mar voor mij zijn ze niet echt meer weggelegd , misschien heel af en toe nog een paar pilletjes.

jammergenoeg heb ik t juist hiermee gefokt , wiet , pillen , paddo's , dxm , keta heb 1-2 jaar min of meer permanent gehallucineerd en mijn puppilen zijn altijd even groot als die van de gemiddele xta-ganger

dit is nu over , ook al had t wel mooie aspecten (gratis trippen ;) ) maar soms erg vervelend en vooral t gvoel dat alles onwerkelijk is.

t enige vervelende is dat ik nu manisch ben ofzo , en of verschrikkelijk naief of totaal para er is niks tussen in , dus daarom gebruik k graag coke als ik uitga maar k heb besloten om nooooooooit meer uit te gaan , want t atijd goed mis om een of andere reden . en laat je niet misleiden wiet kan je leven even hard fokken als hero!! Je gaat misschien wel geen fietsen jatten zoals ik deed maar je kan er een kasplantje van worden

oh en svenson wat k bdoel met verkeerd beeld is precies wat page nu doet , k zie eruit als een hiphopper /straatschoffie maar diep van binnen ben ik echt een hippy. Yup zeker dat trippen de enige shit is die je zo weinig hoeft te doen en alsnog een zo grote invloed op je achterlaat .
kan me niks schelen met de meeste emnsen eig maar met meisjes is t wl vervelend en geen probleem voor een 1-nacht-stand maar wel voor een echte relatie omdat mensen nou eenmaal op 1ste indrukken afgaan.

snapinho ik durf te wedden dat als jij opium met mij zou roken je er geen bal aan zou vinden en vooral slaperig wordt , ik wordt er echt druk van , ga mijn huiswerk maken , naar school etc. al de dingen die em gewoonlijks niet lukken , opiaten zijn voor mensen met problemen goddelijk maar voor andere mensen niet echt heel boeiend , de meeste junks zijn gwoon mensen die nooit psychische zorg hebben gekregen en zichzelf verzorgen (en t eigenlijk alleen erger maken omdat t middel je te blij maakt)

oh en nu ontopic ---> met crack is dat niet zo !!!!! zelfs als je niet zoo boeiend vind als ik (ik zei t al downers zijn meer mijn ding) heb je een neiging om t nog een keer te doen.

de volgende keer dat ik weer een opiaat ga doen , ga ik er crack bij roken heerlijke combo lijkt me dat , vraag me wel iets af : is dat gevaarlijker voor je hart dan alleen crack roken? Ik dacht dat dat bij een traditionele "speedbal" t grote risico was , maar gaat t ook op , als ik de opiaten gwoon slik en er crack bij rook?

#10 mdma120

mdma120

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 109 posts

Posted 31 October 2005 - 08:33 AM

Een vriend van me werd ook altijd paranoide bij het freebasen, hij liep constant de tuin in omdat hij iets tussen de bomen zag bewegen :thumbsup:

#11 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 01 November 2005 - 12:35 AM

dit is wel een mooie beschrijving van crack

Crack-cocaine delivers an intensity of pleasure completely outside the normal range of human experience. It offers the most wonderful state of consciousness, and the most intense sense of being alive, the user will ever enjoy. (S)he will access heightened states of being whose modes are unknown to chemically-na?ve contemporaries. Groping for adequate words, crack-takers sometimes speak of the rush in terms of a "whole-body orgasm". Drug-naive virgins - slightly shop-soiled or otherwise - cannot be confident (unless in thrall to ill-conceived logical behaviorist theories of meaning) that they have grasped the significance of such an expression. For to do so, it would be necessary to take the drug via its distinctive delivery-mechanism oneself. This is at best very imprudent

en zo maak je t

freebase:

mix about 1 g of coke in 10 ml of water in a small vial.
Slowly add drops of ammonia to the solution. A white milky precipitate
will form. Stop adding ammonia when additional drops no longer result
in precipitation. Add 5 ml of ethyl ether, close vial, and shake. The
precipitate (freebase) will dissolve in the ether. Siphon off the
ether with a pipette (ether and water don't mix), and slowly drip it
on a plate. As the ether evaporates, white crystals will form. This is
the evil freebase. Crush the crystals and put under a heat lamp for at
least 24 hrs to let the solvent evaporate.

crack

mix 2 parts ok coke HCL for 1 part baking soda in 20 ml of
water. Heat solution gently until white precipitates form, and stop
heating when precipitation stops. Filter and keep precipitate. wash
precipitate once with water (this procedure usually omitted in street
product). Dry 24 hours under heat lamp. Voila. The product is much
less pure (there is lots of baking soda left) but the procedure is
safer.

#12 Blowmonkey

Blowmonkey

Guess who's back?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2018 posts

Posted 01 November 2005 - 12:56 AM

Freebase cocaine en crack zijn precies hetzelfde. :hmz:
Newman: I'm a United States postal worker. George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody? Newman: Sometimes.

#13 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 01 November 2005 - 01:39 AM

ja , ze bedoelen gwoon dat de eerste altijd zuiverder is en lekkerder wegrookt dan de 2de manier , elitarisme onder vcrackjunkies

crackjunk 1 : rook je crack

crackjunk 2 nee alleen freebase

crack roken is algemeen bekend als basen in nederland

#14 jacob

jacob

Certainly Active

• Banned
  • PipPip
  • 88 posts

Posted 01 November 2005 - 11:43 AM

Wij doen altijd ammoniak op een lepel, coke erbij en aansteker deronder.
Even koken en de coke eruit vissen en roken maar.

#15 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 01 November 2005 - 11:54 AM

Wij doen altijd ammoniak op een lepel, coke erbij en aansteker deronder.
Even koken en de coke eruit vissen en roken maar.

Dan kan je volgens mij nog beter een bolletje crack halen. Het lijkt mij dat er zo weinig van je snuifcoke overblijft?

#16 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 November 2005 - 12:10 PM

Waarom zou er minder overblijven? Een reactie is een reactie. Het protoneren van de coke zal net zo veel coke overlaten, alleen dan een freebase variant.

#17 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 01 November 2005 - 12:16 PM

Waarom zou er minder overblijven? Een reactie is een reactie. Het protoneren van de coke zal net zo veel coke overlaten, alleen dan een freebase variant.

Ik bedoel financieel gezien is het dan aantrekkelijker om een bolletje te halen aangezien dit al uitgekookt is en je uiteindelijk meer krijgt voor hetzelfde geld lijkt mij?

#18 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 November 2005 - 12:18 PM

Hoezo zou je meer krijgen dan denk je? De dealers (of leveranciers) moeten toch ook eerst de coke met natronloog bewerken, dus is het voor hun ook extra kosten in principe.

Maarja, boeie. Zelf vind ik zowel coke als crack maar troep, dus tjah.

#19 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 01 November 2005 - 12:40 PM

Hoezo zou je meer krijgen dan denk je? De dealers (of leveranciers) moeten toch ook eerst de coke met natronloog bewerken, dus is het voor hun ook extra kosten in principe.

Maarja, boeie. Zelf vind ik zowel coke als crack maar troep, dus tjah.

Hehe, misschien heb ik het wel verkeerd hoor, het is slecht een theorie die mij aannemelijk lijkt. Je hebt inderdaad gelijk dat deaelrs het zelf moeten bewerken lijkt mij, maar ik denk dat crack een heel ander wereldje is dan snuifcoke of zit ik dan weer helemaal verkeerd? :woej:

#20 Dreadmanneke

Dreadmanneke

bolle retoriek

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7617 posts

Posted 01 November 2005 - 12:44 PM

Daar zit je wel goed geloof ik. Veel vrij onschuldige drugsgebruikers kunnen een lijntje coke op z'n tijd wel waarderen. Maar crack basers zijn vaak al aan vrij lage wal.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users