cool report dil!
Over de combinatie-effecten vand eze stof kan gezegd worden dat gabapentine niet gemetaboliseerd wordt en daardoor weinig interacties te verwachten zijn (het wordt niet gebonden aan plasma-eiwitten).
ikzelf heb epilepsie (niet-meer klinsch gezien overigens) en ben minder positief te spreken over dit middel, in tegenstelling tot de berichten hier. het kan goed te maken hebben met mijn zwaar ondergewicht. als ik dit stofje neem (300-400 mg) wordt ik echt hyper en duizilig. ze dachten altijd dat ik ADHD had, maar nu ik die troep niet gerbuik ben ik een rustig mannetje gworden: en ik chill, en ik chill, peace and relax...Ook de effecten zijn heel verschillend, van gabapentine wordt je niet suf (au contraire!) en heeft je geheugen niks te leiden. Verder is het een mood lifter
dit is zeer de vraag. vanuit mijzelf spreken heb ik weldegelijk gemerkt dat dit effect heeft op het geheugen
dank je MTY, tja ik heb hier gewoon m'n eigen ervaringen verteld, en op m'n werk heeft mijn geheugen mij niet in de steek gelaten, ik kon juist sneller werken en het werkgeheugen werkte als het ware ook sneller.
Ik heb idd gelezen dat sommige mensen duizelig en/of suf van dit middel worden. Gelukkig is dat bij mij niet het geval, maar als mensen dat wel hebben dan lijkt het me dit idd geen recreatief middel voor hen...