Jump to content

Photo

Lekkerste benzodiazepineWelke benzo is recreatief het leukst?

• Please log in to reply
148 replies to this topic

#141 wolvenkind

wolvenkind

BBB

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5414 posts

Posted 23 October 2007 - 07:02 PM

volges mij heb ik mida's van 6 mg :s
'Den uitvreter, dien je in je bed vond liggen met zijn vuile schoenen, als je 's avonds laat thuis kwam. Den uitvreter, die je sigaren oprookte, en van je tabak stopte en je steenkolen verstookte en je kasten nakeek en geld van je leende en je schoenen opdroeg en een jas van je aantrok als-i in den regen naar huis moest. Den uitvreter, die altijd wat liet halen op den naam van een ander; die als een vorst jenever zat te drinken op 't terras 'Hollandais' voor de centen van de lui; die parapluies leende en nooit terugbracht; die een barst stookte in de tweedehandsch kachel van Bavink; die dubbele boorden droeg van zijn broer en de boeken uitleende van Appi, en buitenlansche reizen maakte als-i z'n ouwe heer weer had afgezet, en pakken droeg, die hij nooit betaalde.'

Mr.Toasted- wouldnt it be cool if one day you found out you were actually someone elses imagination.

#142 Static Search

Static Search

Glossolalia

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1049 posts

Posted 23 October 2007 - 07:38 PM

kan je brak worden van benzos ? huh

in wat uit zich dat?

#143 Lerez

Lerez

Morosoof

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 5699 posts

Posted 23 October 2007 - 07:52 PM

^Brakheid. :bleh:
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society." - Jiddu Krishnamurti -

"It's better to destroy peoples beliefs, than to give them beliefs." - Alan Watts -

Als Dreadmanneke een plant zou zijn; zou hij een vetplant zijn.

Niks overleeft het leven.

#144 Phlogiston

Phlogiston

poelitie

• Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6422 posts

Posted 22 October 2010 - 07:42 PM

Ik had gezien dat er een apart Phenazepam topic was, maar omdat daar niet veel instaat, plaats ik deze vraag toch maar in dit topic.

Wie heeft er ervaring met phenazepam??
- Met welke benzo kan je dit het best vergelijken?
- Hoelang duurden de effecten?
- Wat was de dosis?
- en al het andere dat mogelijk relevant is..

:)

Drugs against War

... R.I.P. Toasted ...

#145 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 02:50 PM

Flunitrazepam 2 mg

Echt magnifiek spul als je wilt slapen na amfetamine gebruik, slapen zul je ! :hartje:

Alprazolam 1 mg

Voordat ik flunitrazepam kende gebruikte ik dit altijd om te slapen na amfetamine gebruik. Maar eigenlijk is slapen het laatste wat je ervan doet. Als ik me ontzettend brak voel na een x aantal uren doorhalen en dan 1 mg alprazolam neem, dan knap ik weer helemaal op. Het brakke gevoel verdwijnt bijna helemaal. Dan kun je makkelijk nog een paar uurtjes doorgaan.
(Ik combineerde het meestal dan ook nog met GHB, geniaal ! :hartje: Maar dat is een zeer gevaarlijke combinatie, don't try this at home !)

#146 Feroxium

Feroxium

ufo remix

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3479 posts

Posted 27 January 2011 - 05:10 PM

Beste is om met amfetamine gewoon de nacht door te halen, en als je geen tijd hebt om het middel lekker uit te laten werken, had je het niet moeten nemen. :P

Brak gevoel onderdrukken met benzo's om door te kunnen gaan... :hmm: grote boterham met pindakaas werkt ook hoor ;)
Verbing weirds language.

#147 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 27 January 2011 - 05:22 PM

Beste is om met amfetamine gewoon de nacht door te halen, en als je geen tijd hebt om het middel lekker uit te laten werken, had je het niet moeten nemen. :P

Brak gevoel onderdrukken met benzo's om door te kunnen gaan... :hmm: grote boterham met pindakaas werkt ook hoor ;)

True, de jeugd van tegenwoordig he...:hmm:

#148 XtodaC

XtodaC

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 558 posts

Posted 29 January 2011 - 07:24 PM

Nou benzo's hebben echt wel een hele functionele werking i.c.m. amfetaminen. Eerlijk is eerlijk. Het haalt de scherpe randjes er echt wel af na een wat langere tijd gebruik. Daar kan geen Calvé, dan wel biologische pindakaas tegenop :P

Ook na een nacht MDMA is een kopje thee met een gelcap Temazepam 20 mg een unieke ervaring. Damn dan lijkt het wel alsof je op wolkjes loopt..

#149 Sublimo

Sublimo

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 243 posts

Posted 15 April 2011 - 08:38 AM

Persoonlijk vind ik flunitrazepam en alprazolam de absolute toppers.

Flunitrazepam omdat je er echt zalig van kunt slapen.

Alprazolam vanwege zijn über chille uitwerking, in combinatie met amfetamine is het geweldig. Als je al totaal afgebroken bent van de amfetamine, 1 mg alprazolam, en je bent er weer helemaal bovenop. Het neemt echt alle negatieve effecten van de amfetamine weg.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users