LSA?!?wat is LSA a.k.a. morning glory?
Posted 16 October 2005 - 11:24 AM
van iemand anders hoorde ik dat LSA de werkzame stof in paddo's is, maar ik weet niet of ik dit moet geloven.
aangezien ik geen zin heb om een tripmiddel te nemen zonder dat ik weet wat het precies is en wat het met je kan doen, vroeg ik me af of er hier iemand wat meer info over lsa heeft.
cheers,
Tommy
Posted 16 October 2005 - 11:30 AM

Ik stuur je ff door naar een andere topic:
http://www.dhpforum....?showtopic=1996
staat al wat info op over HWB zaadjes.
Posted 16 October 2005 - 11:35 AM
Posted 16 October 2005 - 11:37 AM
Hmm, vrienden van me maakten er gewoon thee van. En dat werkte gewoon prima zeiden ze.LSA lijkt op lsd volgens veel mensen, heb het zelf niet gebruikt maar het is zeker NIET de werkzame stof in paddo's en ook geen nieuwe vorm van lsd. Het zit in verschillende soorten zaden waaronder hawaiian baby woodrose en morning glory zaadjes, om het te gebruiken kun je het beste een koud water infusie maken. Zaadjes vermalen en laten trekken in koud water, vervolgens afgieten en je kan het water opdrinken.
Zaadjes laten koken voor ongeveer een kwartier ofzo, en daarna in een glas gieten, wel met een thee ei natuurlijk, want je wilt natuurlijk niet die zaadjes opdrinken

Oja, ik kan me ook nog herinneren dat ze de zaadjes eerst fijn malen, en dat dan laten koken. Dan bleef er niks meer van over dacht ik. En dat dronken ze op.
Of werkt het beter met koud water?
Posted 16 October 2005 - 11:39 AM

LSA is LSD zonder de diethyl groep aan de amine (stikstof, blauw), dus chemisch lijken ze toch aardig op elkaar, ookal zorgt die diethyl groep voor een heel andere balans.
Posted 16 October 2005 - 06:04 PM
Drugs against War
... R.I.P. Toasted ...
Posted 16 October 2005 - 09:32 PM
Posted 18 October 2005 - 08:54 PM
Ik denk dat het elkaar niet zo heel veel zal ontlopen. Bij welke temperatuur LSD en/of LSA precies beginnen te vervallen/onstabiel worden, weet ik niet. Bij LSD ligt het MP op ongeveer 200 graden C en dan heeft er zeker decompositie opgetreden. Dat is het enige tastbare feit wat ik heb over de decompositie. Verder kom ik alleen maar speculaties tegen. Bron: LSD patent Stoll en Hofmann en LSD TiHKAL #26.Koud water werkt goed, ik weet niet in hoeverre de lsa moleculen vervallen bij warmte, dit is bij lsd wel heel sterk het geval.
Posted 11 May 2012 - 01:15 PM
En is dat voor hawaiian baby woodrose en voor morning glory hetzelfde?
Het leven is te interessant om verveelt te zijn, maar verveling creëert dat dan weer wel...
Posted 25 May 2012 - 02:09 PM
Als je de vermalen zaadjes een flinke tijd laat staan met je water/vloeistof/extractiemiddel (paar dagen, regelmatig even schudden of roeren) dan zijn alle nuttige stofjes uit die zaadjes, en voegt het opeten ervan niets toe (behalve dan dat er mogelijk andere nare shit nog in de zaadjes zit). Misselijk werd ik nog wel van mijn brouwsel, maar ik had het dan ook niet erg zorgvuldigd gefilterd.
Posted 25 May 2012 - 06:02 PM
Hoe werkte het dan?Werkte prima.

Hoeveel zaden had je in hoeveel honingwijn? (mede?)
Posted 28 May 2012 - 04:50 PM
0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users