Jump to content

Photo

YabaVerkrijgbaarheid en prijzen

• Please log in to reply
21 replies to this topic

#1 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 01 October 2005 - 05:18 PM

Ik heb sinds kort een adres waar ik Yaba kan kopen (die rode pilletjes uit Thailand met rookbare methamfetamine e.d.). Het verbaasd me echter wat ze durven te vragen voor dit "Crazy Medicine": ?25 per pilletje (dat begreep ik echter uit het gebrekkig Engels van deze Thaise meid...ik heb het tot nu toe geruild tegen wat andere middelen).

Zijn er mensen hier die weten wat dit spul kost bij hun in de regio? Ik heb het wel over de "echte" Yaba-pilletjes:

Posted Image
Iedereen die met beide benen op de grond
staat, staat stil.

#2 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 01 October 2005 - 06:17 PM

Hehehe ik hoor alleen maar slechte dingen over die yaba, en damn, 25 euro per pil zijn amerikaanse prijzen.
Dit is dope!

#3 snaap

snaap

anchorman

• Super Moderator
  • PipPipPipPipPipPip
  • 7690 posts

Posted 01 October 2005 - 08:27 PM

`yaba is toch echt meth? en niets anders? ook niets anders dan volkomen negatieve shit gelezen hierover, kan me met geen mogelijkheid voorstellen waarom je dit zou willen proberen.

en al helemaal niet voor deze prijs! :blink: :zzz:

Important notice: Due to the current financial crisis, we have decided to temporarily turn off the light at the end of the tunnel.

Thank you, the mdgt.

#4 sanakthe

sanakthe

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 111 posts

Posted 02 October 2005 - 09:02 AM

Haha echt wazig, gister keek ik naar dit topic, en vannacht droomde ik dat ik dit nam :zzz:

#5 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 October 2005 - 05:03 PM

Yaba is zeker niet alleen meth...de pilletjes smaken niet voor niks naar snoep. De hoeveelheid meth ligt gemiddeld tussen de 40 en 55 mg...

En wat betreft het "waarom": In de mate waarin verslaafde het spul roken brengt het niets anders dan doffe ellende. Maar hetzelfde geldt ook voor zuivere coke basen. Ik doe dat al jarenlang heel af en toe...1x per maand max.
Ik heb totaal geen moeite om deze middelen maar af en toe in kleine mate te gebruiken. Hetzelfde geldt voor Yaba.

Maar nou heb ik dus nog geen antwoord op mijn vraag. Svenson, je heft het over amerikaanse prijzen...heb je enig idee wat de nederlandse prijzen dan ongeveer zijn? (het is niet zo dat ik wil proberen om het ergens anders goedkoper te gaan regelen...maar ik ben gewoon benieuwd).
staat, staat stil.

#6 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 02 October 2005 - 10:24 PM

sorry hoor, maar 25 euro voor een methpilletje is teveel van het goede, ik ben laatst wat meth tegen gekomen, maar omdat het als sample rond ging weet ik niet hoeveel het moet kosten, maar zeker geen 25 euro voor ongeveer 55 mg
Dit is dope!

#7 Floodgear

Floodgear

floodnoob

• Members
  • PipPipPipPip
  • 578 posts

Posted 31 October 2005 - 10:24 AM

Ik zag het laatst op Oprah (ja echt waar:P nog nooit van me leven geboeid een aflevering van die doos uit kunnen kijken) en als er iets in in me leven wat ik dus duidelijk niet ga proberen dan is het wel meth (of is crystal meth, want zo heette het, net iets anders?).
Nou zullen die amerikanen alles wel iets overdrijven maar de verlijking dat een half jaar meth even schadelijk is als 20 tot 30 jaar alcoholist zijn spreekt mij niet echt aan. Ook de gaten van gemiddeld 2 cm doorsnee in je hersenen zagen er niet vrolijk uit.
Toen ik eenmaal foto's zag van mensen na 3 jaar gebruik ervan heb ik deze drug meteen geband. Mensen dachten dat er beestjes onder hun huid zaten en ze kunnen niet stoppen met krabben. Op een gegeven moment word dat zo erg dat ze gewoon hun huid open maken..
Het zag er echt te vies uit..

#8 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 31 October 2005 - 12:20 PM

Als je twee weken niet slaapt en eet, dan ga je beestjes zien. Dan maakt het niet zo veel uit of je wat gebruikt hebt of niet. Meestal is het wakker blijven wel makkelijker met drugs op.
Slaap- en vitaminetekort zijn veel schadelijker dan de meeste drugs.

Als ik me niet heeeel erg vergis, is methamfetamine ook op de Nederlandse markt de krijgen als 'goede speed'. Het zou ook om dexamfetamine kunnen gaan, want ook dat passeert de bloed-hersen-barriere gemakkelijker dan gewone amfetamine, waardoor het een meer euforisch effect geeft.

Zolang je het snuift of slikt en niet rookt, het niet constant gebruikt en af en toe wat eet en drinkt en extra vitamientjes neemt zal de schade best wel meevallen.

Methamfetamine wordt ook door farmaceutische bedrijven gemaakt, want het wordt, in ieder geval in de V.S., wel eens voorgeschreven bij ADHD.

#9 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 31 October 2005 - 03:12 PM

k heb het nooit gezien maar een vriend van me kreeg t in poeder voor 10 euro de gram , oh en k zou die pillen echt niet roken als ik jou was , je kan beter wat meer moeite doen en proberen het in kristal vorm te krijgen

heb gehoord dat t in de gay scene populair is

en daarnaast wordt t ook wel eens als crack verkocht

#10 BoriZ

BoriZ

Unmistakably Apparent

• Donateurs
  • PipPipPip
  • 376 posts

Posted 01 November 2005 - 11:41 AM

heb gehoord dat t in de gay scene populair is

Zoals alles wat sexueel stimulerend/opwindend is lijkt wel :woej:

#11 Dhalsim

Dhalsim

Unmistakably Apparent

• Members
  • PipPipPip
  • 290 posts

Posted 02 November 2005 - 12:21 AM

Ik heb het nog 1 x fatsoenlijk geprobeerd en vervolgens besloten het te laten voor wat het is... er zijn betere, gezondere en minder verslavende stoffen verkrijgbaar.
Ik heb die Thaise meid wat beter leren kennen en was geschokt toen ik hoorde wat voor ellende het haar allemaal bezorgd heeft. Ik heb beloofd haar te zullen helpen om er vanaf te komen/blijven... ze heeft inmiddels 10 Yaba-vrije dagen achter de rug.

:ph34r:
staat, staat stil.

#12 Steelpiglet

Steelpiglet

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 465 posts

Posted 02 November 2005 - 09:57 AM

Ey boriz denk wel dat je kringspier aanspant net zoals alle uppers , maareh daar hebben ze natuurlijk poppers voor :duimpje:

ey dhalsim goed om te horen , gebruik je nog steeds evenveel "gewone" speed of heb je dat afgebouwd?

#13 wittig

wittig

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 630 posts

Posted 02 November 2005 - 06:57 PM

Nou zullen die amerikanen alles wel iets overdrijven maar de verlijking dat een half jaar meth even schadelijk is als 20 tot 30 jaar alcoholist zijn spreekt mij niet echt aan. Ook de gaten van gemiddeld 2 cm doorsnee in je hersenen zagen er niet vrolijk uit.
Toen ik eenmaal foto's zag van mensen na 3 jaar gebruik ervan heb ik deze drug meteen geband. Mensen dachten dat er beestjes onder hun huid zaten en ze kunnen niet stoppen met krabben. Op een gegeven moment word dat zo erg dat ze gewoon hun huid open maken..

Hierbij vergeet je natuurlijk de hoeveelheid penis er wordt gezogen door de gemiddelde meth freak in de states voor dat extra grammetje crank!

Waarom denk je dat michael jackson zo raar is geworden je raad het al, CRANK!
Posted Image

En wat dacht je hiervan: Posted Image het is duidelijk van crank wordt je er niet mooier op :P

Deze mensen (inclusief die bij oprah) mogen dan mischien worden afgebeeld als meth abusers maar ik zou niet verbaasd zijn als ze iets anders gebruiken als pharmaceutical grade zuivere methamphetamine met propere nutritie en een gezonde levenstijl, met andere woorden meth is alleen ongezond als je er een ongezonde levenstijl op na houd.

Desoxyn is een door de FDA goedgekeurd A.D.D medicijn en wordt nogsteeds dagelijks voorgeschreven, wat was desoxyn ookalweer? inderdaad! Methamphetamine hydrochloride!
Bass! / How low can you go? / Death row, what a brother knows

#14 Svenson

Svenson

i'm your puppet

• RIP
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1865 posts

Posted 03 November 2005 - 11:03 AM

@ floodgear:

Dude die beestjes krijg je ook bij gewone amps en teveel wakker blijven niet alleen bij meth. Verder is er al zo vaak commentaar op geweest dat al die onzin die oprah verspreidt over drugs totaal niet klopt. Die gaten op die foto's zijn geen gaten in je hersenen, dat zijn gebieden in je hersenen waar op dat moment geen activiteit is, als het wel gaten waren zou je op elk gegeven moment dat je zon foto maakt op diezelfde plek zwarte "gaten" moeten zien. En for further comments zie de post van page hierboven. Met junkies is het precies hetzelfde, kut kwaliteit heroine in combinatie met een levensstijl vol zelfverwaarlozing.
Dit is dope!

#15 mind

mind

?

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6850 posts

Posted 03 November 2005 - 12:38 PM

Verder is er al zo vaak commentaar op geweest dat al die onzin die oprah verspreidt over drugs totaal niet klopt. Die gaten op die foto's zijn geen gaten in je hersenen, dat zijn gebieden in je hersenen waar op dat moment geen activiteit is, als het wel gaten waren zou je op elk gegeven moment dat je zon foto maakt op diezelfde plek zwarte "gaten" moeten zien.

http://thedea.org/ne...city.html#holes
Letterlijk, spreekwoordelijk, dubbelzinnig.

>> Regels DHP << (klikbaar)
  • Geen links naar online RC-vendors/smartshops etc
  • Vragen om sources of online dealen is niet toegestaan, in het laatste geval wordt de overtreder ook meteen permanent verbannen.

#16 Evert

Evert

Totally Engaged

• Members
  • PipPipPipPip
  • 520 posts

Posted 03 November 2005 - 01:57 PM

What's the difference between a neurologist and a talk show host? Neurologists don't pretend they understand how talk shows work.

;)

#17 leipe wimpie

leipe wimpie

leipe staartjes

• Donateurs
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4744 posts

Posted 18 January 2006 - 01:13 AM

lieten ze fMRI of PET scans zien? die geven alleen contrasten weer in hersenactiviteit.... zulke scans zeggen echt alleen wat als je gemiddelden van groepen mensen die een bepaalde activiteit doen vergelijkt met controle groepen e.d.
de meeste door de media misbruikte onderzoeks "resultaten" zijn meestal fracties van de eigenlijke gegevens....
ok dus een pcp gebruiker heeft bijvoorbeeld minder prefrontale activiteit (heb ff geen boeken bij de hand, maar slechts ter illustratie)... maar hoe zit het met een verlichtte boeddist? een sporter? een OPRAH KIJKER????

een enkel plaatje zegt jack shit net als oprah in het algemeen wat een fucking bullshit.

jah mensen, we worden misleid! altijd en overal in de vorm van MASSAMEDIA. laat dat duidelijk zijn.
Posted Image T h e N a t i v e A l i e n.
- Je suis le nomade qui marche la nuit, et qui attends le jour, et l'oublie. -

#18 Toasted

Toasted

Totally Off-Topic

• RIP
  • PipPipPipPip
  • 832 posts

Posted 19 January 2006 - 05:31 PM

Er schijnt toch wel een aardig slecht beeld te bestaan van methamphetamine, terwijl het volgens mij best meevalt allemaal als je je gebruik een beetje binnen de perken houdt.

Persoonlijk heb ik wel eens meth gebruikt, vond het erg leuk om te doen, maar had absoluut geen last om aan het einde van mn avond te stoppen en het weer een hele tijd niet te doen. Toen mijn hoeveelheid meth op was heb ik nooit meer nieuwe gekocht en nooit meer naar een supplier gezocht.

Ik vond het leuk om te proberen, het voelde in ieder geval 100x beter aan dan "gewone" speed en werkte langer, maar maakte me niet gaar of wat dan ook.

Als je het slikt geeft het gewoon een ongelofelijke energieboost, als je het snuift voelt het een beetje aan als pep alleen dan beter en als je het rookt is het echt een niet normaal chill gevoel, kan dus ook wel begrijpen dat mensen verslaafd raken aan dat gevoel, maar persoonlijk heb ik genoeg wilskracht om niet als ik een comedown heb nog meer te gaan gebruiken om dat gevoel weer terug te krijgen.

Niet dat ik zoveel zin had om in die comedown meer te gebruiken, want ik wilde wel gewoon gaan slapen nog enzo.

Voor mij was het leuk om een keer te proberen, maar hoeft niet zo heel nodig nog een keer. Ik heb meestal het gevoel dat die uppers niet echt ergens over gaan, ik hou het maar bij de tripmiddelen denk ik.

#19 ZomMes

ZomMes

Certainly Active

• Members
  • PipPip
  • 167 posts

Posted 24 January 2006 - 06:25 PM

Ja kijk, als je vatbaar bent voor verslavingen, een kutleven hebt en chrystal meth gaat roken... dan ga je er idd als zo'n zombie bij lopen en is het snel gedaan met je. Dit geldt ook voor heroine, crack en zelfs regular amfetamine. Je hebt zelfs gekken die van de fokking ephedra naar de klote zijn gegaan of wat dacht je van pijnstillers en tranquilizers. Als je het verslavingsgen hebt, moet je gewoon overal mee uit kijken. Die foto's zijn idd schokkend en schokkende dingen worden ze in Amerika ontzettend geil van. Je zal helaas nooit een keer een vredige documentaire zien over de avonturen van een paar lieve psychonautjes...

Ik heb die shit ook weleens gesnoven en precies wat Toasted zegt, er is gewoon geen behoefte om in de comedown mezelf nog ff wakker te snatsen. Ik wil ook gewoon niet te lang wakker blijven en niet vreten, ik heb namelijk een sociaal leven... Dus als je merkt met dope dat je niet kan stoppen en alles opmaakt totdat je out gaat, blijf dan gewoon van dit soort shit af. Lijkt mij.

#20 DDD-Gabber

DDD-Gabber

Silent one

• Members
  • 13 posts

Posted 25 January 2006 - 02:09 PM

De mensen waar ik mijn gewone speed haal, die kregen dit goedje ook aangeboden, alleen dan 3x zo duur als de 'normale' amfetamine..

Dan zou het dus uitkomen op 15 euro de gram, als ze het gaan verkopen (wat ze niet van plan zijn).

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users